Uudestisyntyminen

Erkki H.

Olisi kiinnostavaa kuulla miten olette kokeneet uudestisyntymisen omalle kohdallenne ?

Uskaltaisiko kukaan kertoa omasta uskoon tulostaan ja sen tuomasta mielenmuutoksesta?

8

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauri J...sen

      Olen esittänyt joskun taannoin saman kysymyksen, mutta ei tullut yhtään vastausta. Tulkitsin ettei kukaan täällä kirjoittavista tiedä milloin sellainen on tapahtunut, muulloin kuin kasteessa.

      • se hetki, milloin syntymän katsotaan tapahtuneen.


    • senniin

      Kaikkien vaikeinta on se kun joutuu sille paikalle, että ei ole muuta mahdollisuutta kuin uskoa syntisenä itsensä armosta autuaaksi.

      • teutatess

        Olen aiemmin kertonut , täällä palstalla , miksette lue .
        Asuin ennen maalla , olin vilkas poika, ja kerkesin kokeilla erilaisia asioita . Nyt ajateltuna ei mitään kauheuksia, mutta kun Jeesus Kristus otti minut kiinni . Sain syvän herätyksen, tiesin että jos minut kuolo nyt korjaa . Helvetti on avoin, matka sinne on varmaa .

        Olin kämpillä , pienessä flunssassa ,Rukoilin että rakas Jeesus auttaisi . Siitä kului pieni hetki, ajoi Saarnaaja pihaan . On selvää että käytin tilaisuutta hyväksi, Hän kertoi että tuli yhtäkisti sellainen tunne, että on mentävä katsomaan teutatessia . minä selitin syntejäni ,
        hän saarnasi synnit anteeksi ,tuli niin Fantastinen Fiilis, vaikea kertoa , mutta varpaa ei meinannut tavoittaa maata pariin viikkoon .

        No on tietenkin jälestäkin pitänyt ,

        ja aina silloin tällöin jalkojen pesua .

        Tapatui 1963, 03,10 klo. 18.30 .


      • Erkki H.
        teutatess kirjoitti:

        Olen aiemmin kertonut , täällä palstalla , miksette lue .
        Asuin ennen maalla , olin vilkas poika, ja kerkesin kokeilla erilaisia asioita . Nyt ajateltuna ei mitään kauheuksia, mutta kun Jeesus Kristus otti minut kiinni . Sain syvän herätyksen, tiesin että jos minut kuolo nyt korjaa . Helvetti on avoin, matka sinne on varmaa .

        Olin kämpillä , pienessä flunssassa ,Rukoilin että rakas Jeesus auttaisi . Siitä kului pieni hetki, ajoi Saarnaaja pihaan . On selvää että käytin tilaisuutta hyväksi, Hän kertoi että tuli yhtäkisti sellainen tunne, että on mentävä katsomaan teutatessia . minä selitin syntejäni ,
        hän saarnasi synnit anteeksi ,tuli niin Fantastinen Fiilis, vaikea kertoa , mutta varpaa ei meinannut tavoittaa maata pariin viikkoon .

        No on tietenkin jälestäkin pitänyt ,

        ja aina silloin tällöin jalkojen pesua .

        Tapatui 1963, 03,10 klo. 18.30 .

        vielä lisää.Ne vahvistavat omaakin uskoa.


      • jalkojen pesua .
        teutatess kirjoitti:

        Olen aiemmin kertonut , täällä palstalla , miksette lue .
        Asuin ennen maalla , olin vilkas poika, ja kerkesin kokeilla erilaisia asioita . Nyt ajateltuna ei mitään kauheuksia, mutta kun Jeesus Kristus otti minut kiinni . Sain syvän herätyksen, tiesin että jos minut kuolo nyt korjaa . Helvetti on avoin, matka sinne on varmaa .

        Olin kämpillä , pienessä flunssassa ,Rukoilin että rakas Jeesus auttaisi . Siitä kului pieni hetki, ajoi Saarnaaja pihaan . On selvää että käytin tilaisuutta hyväksi, Hän kertoi että tuli yhtäkisti sellainen tunne, että on mentävä katsomaan teutatessia . minä selitin syntejäni ,
        hän saarnasi synnit anteeksi ,tuli niin Fantastinen Fiilis, vaikea kertoa , mutta varpaa ei meinannut tavoittaa maata pariin viikkoon .

        No on tietenkin jälestäkin pitänyt ,

        ja aina silloin tällöin jalkojen pesua .

        Tapatui 1963, 03,10 klo. 18.30 .

        saarnasi synnit anteeksi ,tuli niin Fantastinen Fiilis, vaikea kertoa , mutta varpaat ei meinannut tavoittaa maata pariin viikkoon.

        Jatka mieluusti tätä pyhityksentietä, tästä seuraa siunaus. Tuosta vanhimpien parjauksesta ei siunausta ole luvattu, se hidastaa vain matkantekoa ja antaa rauhattoman mielen jos tuntoa on jäljellä. Sellaiset työt tulevat turmeltuneesta lihasta.


      • jeesuslainen
        jalkojen pesua . kirjoitti:

        saarnasi synnit anteeksi ,tuli niin Fantastinen Fiilis, vaikea kertoa , mutta varpaat ei meinannut tavoittaa maata pariin viikkoon.

        Jatka mieluusti tätä pyhityksentietä, tästä seuraa siunaus. Tuosta vanhimpien parjauksesta ei siunausta ole luvattu, se hidastaa vain matkantekoa ja antaa rauhattoman mielen jos tuntoa on jäljellä. Sellaiset työt tulevat turmeltuneesta lihasta.

        ei saa parjata,ei vanhimpia, eikä sitä juoppoa katuojassa.Kaikki me varmasti olemme joutuneet siihn syntiin,emme voi muuta huuta kuin Herra armahda.

        Niillä kritisóinneilla ystävä ,tarkoitetaan vain sitä ylikorostamista mitä meidän seurakunnassa saarnaajat saavat,he ovat toisten palvelijoita,ei heitä kuulu koroittaa.Yksin Jeesusta Kristusta meidän tulee koroittaa.

        Ja lisäksi saarnoja saa ja kuuluukin arvostella!
        Tärkeintä että uskomme saarnoista sen Jumalan sanan mikä niissä on.Ihmisyydestä tulevan puheen saakin jättää pois.


      • anonyymit
        teutatess kirjoitti:

        Olen aiemmin kertonut , täällä palstalla , miksette lue .
        Asuin ennen maalla , olin vilkas poika, ja kerkesin kokeilla erilaisia asioita . Nyt ajateltuna ei mitään kauheuksia, mutta kun Jeesus Kristus otti minut kiinni . Sain syvän herätyksen, tiesin että jos minut kuolo nyt korjaa . Helvetti on avoin, matka sinne on varmaa .

        Olin kämpillä , pienessä flunssassa ,Rukoilin että rakas Jeesus auttaisi . Siitä kului pieni hetki, ajoi Saarnaaja pihaan . On selvää että käytin tilaisuutta hyväksi, Hän kertoi että tuli yhtäkisti sellainen tunne, että on mentävä katsomaan teutatessia . minä selitin syntejäni ,
        hän saarnasi synnit anteeksi ,tuli niin Fantastinen Fiilis, vaikea kertoa , mutta varpaa ei meinannut tavoittaa maata pariin viikkoon .

        No on tietenkin jälestäkin pitänyt ,

        ja aina silloin tällöin jalkojen pesua .

        Tapatui 1963, 03,10 klo. 18.30 .

        Erkki H. tarkoittaa Erkki Hintikkaa? On toinenkin Erkki H. tarjolla ja mahdollinen kirjoittaja,Erkki Ha...kka. Ja mahdollisesti muitakin. On typerää arvailua kirjoitella tänne julki kenenkään nimiä oman arvelunsa pohjalta. Kyllä nimimerkki olisi osannut oman nimensä kirjoittaa itsekin, jos olisi katsonut sen tarpeelliseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1825
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1437
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1237
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1115
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1017
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      953
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      40
      860
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      195
      854
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      828
    Aihe