Moikka,
pähkätään mihin sitä rinkkansa manilasta suuntais - mikä filippiinie n paratiisisaarista on mahtavin? Boracay vaikuttaa hienolta, mutta onko se liian turistinen vai pääseekö toisille saarille kätsysti (aikaa vain viikko siellä). Vai miten muut saaret - Cebu verrattuna Boracayyn, Bohol? Tarkoitus siis löytää saari jossa todella lomailla - nauttia upeasta vedestä, hyvästä ruuasta, letkeästä rantabaareilusta ja easy access , sillä aikaa matkusteluun ei ole (ajateltuna lento manilasta). Pääsaaren olen kiertänyt n. 10v sitten - toki upea mutta nyt lököloma erään Aasian miljoonakaupungin sykkeen välissä. Kiitos vinkeistä!
Mihin paratiisiin???
1
809
Vastaukset
- Aargh
Noissa muissa en ole vielä käynyt mutta Boracaylla pari kertaa. Suomen sanaa en siellä kuullut kuin omilta matkakumppaneilta. Kyllä siellä jonkin verran turisteja oli mutta ei haitaksi asti. Filippiiniläiset lomailevat myös itse siellä. Mielestäni sieltä löytyy just sitä mitä kirjoituksessasi kuvailit. Kannattaa myös vuokrata mopo tai prätkä ja lähteä saaren sisäosiin ja toiselle puolelle. Me myös kiersimme kerran saaren moottoriveneellä ja osittain myös purjehtien (toki meillä oli kuskit veneissä). Veneestä näkyy hienoja luolia ja voihan niihin tietysti lähemminkin tutustua. Tai jos haluaa vain olla niin upeat rannat, ei mitään rantatuolirivistöjä, paljon mukavia baareja ja ravintoloita ja shoppailukin onnistuu. Asuimme bambumajassa, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016