Eli minulla on 8kk 1 vko:n ikäinen koira. Koira kuuluu suuriin rotuihin, säkää nyt n 60 cm. Kuinka pitkän lenkin voin käyttää? Olen käynyt muutaman kerran viikossa sellaisia 6 km lenkkejä ja koira ei edes väsy niistä, sillä kun pääsemme kotiin koira aloittaa kamalan riehumisen... Ja sitten muina päivinä käymme jotain muutaman km:n lenkkejä.
Uskaltaako tuon ikäisen koiran kanssa käydä juoksulenkeillä? Kuinka pitkillä? Kiitos vastauksista... :)
koiran lenkin pituus
3
373
Vastaukset
- _minäkin
tahtoisin vastauksen. Itselläni on samanikäinen, mutta pieni koira. Rotu aikuisiässä on kuin luotu pitkille lenkeille, mutta pentuliikunta mietityttää vähän.
Jään täällä myöskin vastausta odottelemaan. - rotu on
Kyseessä?
Aina isojen rotujen kohdalla maltti on valttia. Kyl ton ikänen koira jo pitkät kävelyt jaksaa, mut juokseminen on vähän niin ja näin. Jos on raskasrakenteinen, niin tulee helposti jalkavammoja. Koira ei väsy lenkeistä. Järjestä sille aivotoimintaa, niin häviää energiat. Esim. Kätkemiset yms. Heippa!
Olen kirjoittanut suuren koiran pennun liikunnasta ja omasta käytännöstäni
Koiranpennut-osioon,sivu 8,topiikki oli "liikunnan pituus".
Jos kiinnostaa,niin katso mielipiteitäni sieltä.
Sen verran on paljon tekstiä,etten jaksa tähän kirjoittaa uudelleen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372