Auto "kaasuttelee" ohjauspyörää käännettäessä vaikkei jalka ole kaasupolkimella. Missä vika?
Outo vika
8
1049
Vastaukset
- jkjkjkjkjjkj
Jos kyseessä ruiskumoottorilla ja ohjaustehostimella varustettu auto, niin silloin koneen kierrokset nousevat kun ohjauspyörää käännetään.
Kierrokset nousee siksi ettei moottori sammu, kun tehostin kuormittaa moottoria. mun 626 -88 dieselikin teki tota samaa mutta aika lievästi,ihan on normaalia tollanen,varsinkin bensakoneella
- S626
Ota ohjausvaihteesta sensorin piuha irti, sen jälkeen toimii normaalisti. Ei tarvita muuta korjausta.
- peenaa
...tuossa olikin jo selkeä vastaus. Eli ohjaustehostinkin tarvitsee energiaa ja moottori haluaa toimittaa sitä.....eli ei siis halua sammua vaan jatkaa pyörimistään...
- kierrokset
nousevat jopa 3-4 tonniin pienellä käännöllä. Risteyksessä kääntyessäkin nopeus kasvaa yllättäen, vaarallista jo.
Ei ole ruiskumoottori eikä diesel.- peenaa
...tosiaan tuo alkuperäinen kysyjä ja tuo auto käyttäytyy noin, vie merkkiliikkeen tms. tutkimukseen. Tuo ei ole normaalia, sanon minä.
- xfghgfzj
ja seuraa kaasuvaijeria. Ottaa varmaan kiinni johonkin mihin ei saisi ottaa.
- paineanturista
liitin irti, vika häviää. Suht yleinen vika vanhemmissa Mazdoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161