Hei kaikille,
Olemme ystäväpiirissä ihmetelleet, kuinka meidän lapsistamme on tullut niin ihmeen kunnollisia.
Meillä oli tuossa 15-vuoden jälkeen jo hurja meno päällä.
Omat lapsemme ovat paljon konservatiivisempia ja moralisoivempia kuin me aikoinaan.
Hyvä esimerkki: olin tyttären kanssa alessa. Ostin punaiset rintsikat ja pikkarit. Tytär kauhuissaan katseli minua ja sanoi:"Äiti, eiköhän tuo jo mene vähän liian pitkälle."
Arvatkaa tunsinko iseni ilolintukseksi....
Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia oman jälkikasvunsa kanssa?
Liian kunnollinen nuoriso???
5
417
Vastaukset
- mikhaildenisov
paljon villimpi ku ihmiset nykyään.Mutta sillon ei ollu mistään huolta,ei Irakin sotaa,ei ilmaston lämpiämistä,kunnon talvet ja kunnon kesät,asuin silloin Tampereella!
- ...ngg
kyseessä ollut häveliäisyysreaktio?
Eiväthän vanhemmat saa vaihtaa sylkeä, olla
toistensa iholla tai, vielä pahempaa, näyttää
nuorilta...- me vanhemmat
enää miltään "nuorilta" näytä, ainoastaan riettailta nuorisovetimissämme.
- Annnnnn
Samaa olen ihmetellyt... Lapseni sai kuulla, että hänen tätinsä aloitti tupakanpolton 15-vuotiaana ja paheksui tätä asiaa syvästi. Alkoholiakaan ei hänen mielestään ole mitään järkeä juoda. Käsittämätöntä! Tuntuu, että silloin kun itse oli nuori niin KAIKKI joi ja poltti tupakkaa.
Toisaalta tässä tuntee itsensä onnistuneeksi, kun on saanut opetettua terveet elämäntavat, mutta aika oudolta tuntuu... heillä ei ole sama meno päällä kuin itselläni aikoinaan..
Toivottavasti pysyvätkin hyvällä tiellä.Aina sitä kumminkin on huoli siitäkin asiasta,etteivät ajaudu huonoon seuraan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381