Liian kunnollinen nuoriso???

Hei kaikille,
Olemme ystäväpiirissä ihmetelleet, kuinka meidän lapsistamme on tullut niin ihmeen kunnollisia.
Meillä oli tuossa 15-vuoden jälkeen jo hurja meno päällä.
Omat lapsemme ovat paljon konservatiivisempia ja moralisoivempia kuin me aikoinaan.
Hyvä esimerkki: olin tyttären kanssa alessa. Ostin punaiset rintsikat ja pikkarit. Tytär kauhuissaan katseli minua ja sanoi:"Äiti, eiköhän tuo jo mene vähän liian pitkälle."

Arvatkaa tunsinko iseni ilolintukseksi....

Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia oman jälkikasvunsa kanssa?
5432
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

paljon villimpi ku ihmiset nykyään.Mutta sillon ei ollu mistään huolta,ei Irakin sotaa,ei ilmaston lämpiämistä,kunnon talvet ja kunnon kesät,asuin silloin Tampereella!

Äänestä

kyseessä ollut häveliäisyysreaktio?

Eiväthän vanhemmat saa vaihtaa sylkeä, olla
toistensa iholla tai, vielä pahempaa, näyttää
nuorilta...

Äänestä
  • enää miltään "nuorilta" näytä, ainoastaan riettailta nuorisovetimissämme.

Äänestä

Samaa olen ihmetellyt... Lapseni sai kuulla, että hänen tätinsä aloitti tupakanpolton 15-vuotiaana ja paheksui tätä asiaa syvästi. Alkoholiakaan ei hänen mielestään ole mitään järkeä juoda. Käsittämätöntä! Tuntuu, että silloin kun itse oli nuori niin KAIKKI joi ja poltti tupakkaa.

Toisaalta tässä tuntee itsensä onnistuneeksi, kun on saanut opetettua terveet elämäntavat, mutta aika oudolta tuntuu...

Äänestä

heillä ei ole sama meno päällä kuin itselläni aikoinaan..
Toivottavasti pysyvätkin hyvällä tiellä.Aina sitä kumminkin on huoli siitäkin asiasta,etteivät ajaudu huonoon seuraan..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

pumpetti kirjoitti:

Hei kaikille,
Olemme ystäväpiirissä ihmetelleet, kuinka meidän lapsistamme on tullut niin ihmeen kunnollisia.
Meillä oli tuossa 15-vuoden jälkeen jo hurja meno päällä.
Omat lapsemme ovat paljon konservatiivisempia ja moralisoivempia kuin me aikoinaan.
Hyvä esimerkki: olin tyttären kanssa alessa. Ostin punaiset rintsikat ja pikkarit. Tytär kauhuissaan katseli minua ja sanoi:"Äiti, eiköhän tuo jo mene vähän liian pitkälle."

Arvatkaa tunsinko iseni ilolintukseksi....

Onko muilla teistä samanlaisia kokemuksia oman jälkikasvunsa kanssa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu