Hei kaikki kokeneet näyttelykävijät.
Olen tulossa näyttelyyn täältä kaukaa susirajan takaa ja olisi seuraavanlaisia mietteitä ja kysymyksiä:
Mihin näyttelyssä kannattaa erityisesti panostaa?
Onko messuhinnat halpoja verrattuna yleiseen hinnoitteluun? Tällä tarkoitan lähinnä varusteita...
Pyörää en ole ostamassa, tsekkaan vaan CB 1300:n uuden kuosin ja sitten ducatin lottovoittajamallin, josko vaikka osuis seittemän oikein....
Varusteet: kannattaako kattella sieltä? (Nahkat, ajofarkut, kengät, hanskat.....?)
Saako mitään näytejuttuja ilimatteeksi, esimerkiksi karkkia?
Onko olut baarissa kallista?
Vaihtoehto b):
Paljon neuvoa-antavia messumatkalla (700km täältä sinne sykkeeseen) ja sittenhän tarviikin paljon kaikenlaista...
Vittuilkaa vaan kirjoittajalle, niinhän te aina tällä saitilla...
MP 08 Moottoripyöränäyttely
6
1822
Vastaukset
- kaiken kokenut
köyhälle on kaikki kallista. ainakin mulle. ei ole varaa lähteä näyttelyyn saatikka ottaa olutta, mutta onneks on tää nettiliittymä minkä on sossu maksanu
- on kotona
nahkalakanat jos jotain kiinnostaa. moottoripyöräjuliste on kans vessan seinällä
- LångvikinMotörhed
kaiken kokenut kävijä ole, mutta kerron omista aiemmista käynneistä:
Messuilta löytyy hyviä tarjouksia joihin kannattaa satsata.
Itse olen ostanut mp-aiheista kirjallisuutta, ajohanskat, muita pienvarusteita tosi edullisesti.( Ja viime vuonna m m tosi hienoja korurasioita äidille ja anopille SIKAHALVALLA! )
MP-malleja on kiva katella kun on kaikki mahdolliset nähtävillä.
Osastoilla on kaikenlaisia tarjouksia myös.
Varusteissa on tarjoushintoja.
Karkeista en muista kun ei kiinnosta.
Olut on VR hintaluokkaa.
Sen kyllä sanon, ettei siellä kannata "neuvoa-antavissa" seilata kun niin kaukaa tulee. Jää turhan paljon huomaamatta ja kokematta. Ota ne lärvit sit jälkeenpäin! - Hondatar
Jos aikoo hankkia enemmänkin varusteita kannattaa melkeinpä käydä alan liikkeessä ja tingata sieltä se - 20 % kuin hikoilla messuilla ja metsästää myyjää jolla olisi sulle aikaa samalla kun 10 muuta asiakasta nykii sitä hihasta. Messutarjoukset ovat harvoin yli 20 % paitsi ehkä mainituista hanskoista yms. halvoista pikkuvermeistä. Tosin vuosi sitten mussukka sai nahkatakista - 50 % kun oli viho viimeinen takki.
Kalja on messuhinnoissa eli voi hyvinkin maksaa vitosen. Tungos on tajuton varsinkin lauantaina eli jos pyöriä oikeasti haluaa nähdä niin kannattaa tarkoin miettiä päivä ja kellonaika.
Ilmaistarjonta alkaa olla /- 0, tuurilla voi jollain ständillä olla karkkikulho. Maahantuojien edustajia alkaa kiinnostaa asiakas ihan oikeasti vasta sitten jos melkeinpä heti kärkeen lupaat ostaa pyörän. Silloinkin he pyytävät tulemaan putiikkiin tarjouksen tekemistä varten, sitä et messuilla saa.
Tuliko hieman liian negatiivinen ohjeistus? Well, menenhän sinne taas kerran itsekin kaikesta huolimatta mutta kirjoittamiani vihjeitä noudattaen eli ehkä jo torstaina tai perjantaina heti kun ovet aukeavat. Tarkoituksena on näet kylmätyypittää pari pyörää.. ;)- Reiman
Hondattaren kuvaus Messuista oli hyvä.
Kannattaa tulla ( jos mahdollista ) muulloin kuin lauantaina. Silloin väkeä on niin paljon, että paljon jää näkemättä. Messutarjoukset ovat aika niukkoja.
Tärkein syy minulle tulla messuille on laulua mukaillen tunnelma: " No onkos tullut kesä, nyt talven keskelle...?"
Messuilla nimittäin unohtaa hetkessä, että on oikeasti keskitalvi!
ei tääl wittuilla waan opastetaan :=)
ja siitäkin pitää ottaa wain oikeat asiat itseeensä tjn
asiaan en ostaisi/osta mitään messuilta
siis jos ei kaljaa lasketa ja sekin on kallista siellä?
messuihin on wielä aikaa
ota selwää wiron mp tarwikeliikkeet ja samal reissul hae sieltä saat paremmat alennukset jos siut ei ryöstetä matkal :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2007102
- 1165996
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465467Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323615- 613316
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252691- 282632
- 432420
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na262376Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132175