kertokaapa neitsytnaiset tai sellasen kanssa elävät onnenmyyrämiehet, miten vaikealta mutta käsittämättömän puoleensavetävältä - täydelliseltä vaikuttavan neitsyen saa kiinnostumaan itsestään tai miten pitäis lähestyä tai miten kertoa hänelle, että hänestä tosiaan tykätään - paljon? sen unelmatytön synttärit oli jotain 19.9.(82-83) tms.
hän on fiksu, kaunis, älykäs, ja suoraan miehen toiveunista - mutta vähän vaikeasti lähestyttävän oloinen, mutta ystävällinen. hyvät neuvot olis todella kalliita!
kiitos!
mieletön neitsytnainen?
12
4593
Vastaukset
- Täti
sillä neitsytnainen ei pidä hätyyttelystä. Ns. päällekäyvät miehet saavat neitsyen viilenemään hetkessä ja yliampuvat kohteliaisuudet ärsyttävät häntä. Mutta pidä varasi: viileän kuoren alla on kuumaa laavaa...
- neitsyt
oikeessapa olet...sattuu tuo synttärikin olee just sama.
- rakastunut mies
kiitti vastauksesta! joo, oon huomannut - viilee ja korrekti ulospäin mut pari kertaa oon saanu silmilleni sitä kuumaa laavaa, kun se on katsonu silmiin muka ohi mennen... enää en pidä tosiaan viileenä tai tunteettomana - sen katseen kun näkis taas uudestaan niin vois vaikka syödä kädestä!
mut joskus se tavallaan vetäytyy etäämmäs, henkisesti siis.tavallaan saa sen käsityksen että oon päässyt liian lähelle mut sitten taas joskus näkee sen silmistä ettei se niin ollukaan!
ei oo helppoo tajuta sen ajatuksia mutta sitäki kiinnostavampaa on!
Näkispä neitsyen ajatuksenjuoksun niin ois paljon viisaampi!
Mut mitä tarkotit sillä varovaisuudella? miten pitäis edetä - miten sen sais kiinnostumaan?
- Sessa
Olen neitsyt nainen,ja minut saa kiinnostumaan siten,että jos saa minut jotenkin "pikkuisen"ärsyyntymään,niin kiinnostukseni voi herätä.Pieni kina on poikaa..
Kuitenkaan ei saa olla liian tunkeileva.
Olen erittäin epäluuloinen,joten jos haluaa kertoa "pitävänsä"minusta,täytyy olla hienovarainen ettei mene liian imeläksi,ja ettei sanat menetä uskottavuuttaan.Imartelu on pahasta.
Minä ainakin "näen läpi"miehestä,joka kertoilee tykkäävänsä todella minusta,ja jahtaa kuitenkin vain "sitä".- rakastunut mies
toi kuulostaa just siltä tytöltä, haasteelliselta
, mutta sitäkin kiinnostavammalta - en tosiaan oo kiinnostunut vain "se" mielessä - tää tyttö ois ihan liian hieno persoona että voisin ajatella niin halvasti. Mut on vaikee olla käyttäytymättä huomaavaisesti ja kohteliaasti - ehkä pitäis jotenkin saada se tyttö kiinnostuman ettei antais itestään liian päällekäyvää kuvaa?
Mutta millä sen tekis? - toisaalta jos ei sitä lopulta kiinnostakaan, niin sille ei voi mitään.
Mut miten sen sais tajuumaan, että se on niin paljon hienompi tyyppinäkin kuin suurin osa muista ihmisistä?
kiitti vastauksesta Sessa - oiskin aika kiva tietää lisää neitsyiden ajatusmaailmasta jos osaisit kertoa - eivät tosiaan ole helpoimmasta päästä ymmärtää, mutta jotain ihmeellistä neitsyissä on kun tää ei oo eka kerta kun huomaan
upeen tytön joka osottautuu neitsyeksi! - neitsyt
rakastunut mies kirjoitti:
toi kuulostaa just siltä tytöltä, haasteelliselta
, mutta sitäkin kiinnostavammalta - en tosiaan oo kiinnostunut vain "se" mielessä - tää tyttö ois ihan liian hieno persoona että voisin ajatella niin halvasti. Mut on vaikee olla käyttäytymättä huomaavaisesti ja kohteliaasti - ehkä pitäis jotenkin saada se tyttö kiinnostuman ettei antais itestään liian päällekäyvää kuvaa?
Mutta millä sen tekis? - toisaalta jos ei sitä lopulta kiinnostakaan, niin sille ei voi mitään.
Mut miten sen sais tajuumaan, että se on niin paljon hienompi tyyppinäkin kuin suurin osa muista ihmisistä?
kiitti vastauksesta Sessa - oiskin aika kiva tietää lisää neitsyiden ajatusmaailmasta jos osaisit kertoa - eivät tosiaan ole helpoimmasta päästä ymmärtää, mutta jotain ihmeellistä neitsyissä on kun tää ei oo eka kerta kun huomaan
upeen tytön joka osottautuu neitsyeksi!oon syntynyt itsekin 19.9 ja noi kaikki oli niin totta kun olla vaan voi:)
- neitsykkä
Ihanaa, että joku on noin rakastunut neitsyeeseen, ja näkee siinä noin kivoja juttuja!
neitsykkänä sanon vaan, että minua ei aikanaan pojat kovasti kiinnostaneet, koska tuntuivat jotenkin (ikäiseni siis) vähän typeriltä, ja en ollut kiinnostunut kun sellaisesta aidosta tyypistä (aviomiesaineksesta lähinnä, taisi aina mielenkiintoisen kohdatessani tulla yhteinen hautapaikka mieleen...että niin -turhankin- vakavissani aina suhtauduin, sitten kun suhtauduin yleensä jotenkin.) Ai niin, ja sitten kun oli hieman huono itsetunto, hyvä kun yleensä edes tajusin että minuahan tässä "hakkaillaan". Siteeraan Cameron Diazia (neitsyt)"kun mies sanoi minulle että iltapukusi on upea, mutta näkisen sen mieluummin makuuhuoneeni lattialla"...niin tajusin vasta mistä on kysymys!!
tosin, en suosittele tuota todellakaan kokeilemaan !!! Hissukseen vaan, kärsivällisyys palkitaan, mutta tee tyttöselle selväksi , että olet hänestä kiinnostunut, TODELLA!
mikäs muuten oma merkkisi on?
Itse muuten olen varmaan vähän räväkämpi merkin edustaja ja tein itse aloitteen. Siinä sattui niin , että mieheni tuli juttelemaan ystävälleni, joka sattumalta on hänen siskonsa lapsuuden ystävä. Puolisen tuntia siinä keskustelivat, minä en puhunut mitään, tein vain omia päätelmiäni (olin kuulemma kuin jääkaappi :)
. Sitten joku tuli hakemaan minua tanssiin, ja sillon hyppäsin suoraan mieheni kaulaan, ja totesin että minä tanssin tämän kanssa!
Kaksin lähdettiin ravintolasta keskustelemaan "henkeviä" aamuyöhön saakka ja siitä se sitten lähti...nyt on oltu naimisissa 11 vuotta!
Kerropas joskus kuinka teidän kävi!!
onnea vaan!!!- rakastunut...
kiitti todella hienosta vastauksestasi! - en kyllä yritä luokitella ihmisiä sen mukaan mitä merkkiä edustaa, mutta toi sun kertomus sopii kyllä mun kuvaani neitsyköistä - eikä siinä oo mitään negatiivista! Ja hienoa, että löysit itse kivan tyypin ja oot ilmeisesti ollut onnellinenkin!
kysyit merkkiäni... härkähän mä oon... ja aika tyypillinen, ei ihan helpolla anna periksi eikä pelkää mitään... joten ihan helpolla en rukkasia niele! : ) toivottavasti niitä ei tuukaan! mikäs sun miehes merkki olikaan jos saa kysyä?
jeps, mutta en oo päällekäyvää tyyppiä, joten ehkä en heti ala jutella riisuntumisesta kun se ei vastaa käsitystäni hyvän ihmissuhteen alusta ja sen neitsyt-tytön suhteen mielessä ei ole sänky vaan koko tytsä mulle pysyvästi!
oikeestaan viime aikoina - melkein aina parhaat tyypit (mukavimmat naispuoliset henkilöt) on olleet neitsyitä! eli en ihmettele miks ihastuin neitsykkään vaan että keneen muuhun muka oisin voinu ihastua?
erittäin hyvää jatkoa sulle ja kiitti mukavasta vastauksesta! (tästähän ois kiva jutella lisääkin, jos haluut - mutta päätä sinä!)
aurinkoa! - neitsykkä
rakastunut... kirjoitti:
kiitti todella hienosta vastauksestasi! - en kyllä yritä luokitella ihmisiä sen mukaan mitä merkkiä edustaa, mutta toi sun kertomus sopii kyllä mun kuvaani neitsyköistä - eikä siinä oo mitään negatiivista! Ja hienoa, että löysit itse kivan tyypin ja oot ilmeisesti ollut onnellinenkin!
kysyit merkkiäni... härkähän mä oon... ja aika tyypillinen, ei ihan helpolla anna periksi eikä pelkää mitään... joten ihan helpolla en rukkasia niele! : ) toivottavasti niitä ei tuukaan! mikäs sun miehes merkki olikaan jos saa kysyä?
jeps, mutta en oo päällekäyvää tyyppiä, joten ehkä en heti ala jutella riisuntumisesta kun se ei vastaa käsitystäni hyvän ihmissuhteen alusta ja sen neitsyt-tytön suhteen mielessä ei ole sänky vaan koko tytsä mulle pysyvästi!
oikeestaan viime aikoina - melkein aina parhaat tyypit (mukavimmat naispuoliset henkilöt) on olleet neitsyitä! eli en ihmettele miks ihastuin neitsykkään vaan että keneen muuhun muka oisin voinu ihastua?
erittäin hyvää jatkoa sulle ja kiitti mukavasta vastauksesta! (tästähän ois kiva jutella lisääkin, jos haluut - mutta päätä sinä!)
aurinkoa!Moi vaan!
Vai olet härkä, no siinä tapauksessa et varmaan ole kovin kevytkenkäisesti liikkeellä, hyvä juttu! Mieheni on muuten oinas, ja hassua sinänsä , että minä kuitenkin olin se aloitteen tekijä, vaikka oinasta aina niin "vauhdikkaaksi" kuvataan, mutta lisää Cameron Diazia täytyy tähänkin laitta, koska hän se kertoili , että on aika villi, ja tämän minäkin olen valmis allekirjoittamaan! Villiys ei ihan joka sakissa vaan tule esiin, luotettavassa seurassa lähinnä, jossa tunnen oloni kotoisaksi ja voin olla varma, ettei kukaan naura minulle ilkeällä mielellä. Joskus kyllä nauravat muuten vaan hulluna, koska neitsyellä on silmää tilannekomiikalle :-) .
Muuten itse aina ihmettelin, että miksi en koskaan törmännyt härkä- tai kaurismiehiin, kun niiden pitäisi sopia niin hyvin.
No oinas-mieheni kanssa tässä juuri pyöritettiin kahdet synttärikekkerit tyttärelle (eka mummot ja sitten kaverit, yht. 8 kaveria tuossa pyörähti), ja siinä ajattelin että hommat meiltä aika hyvin hoituu keskenään, meinaan oli siinä sellaiset hulinat, ja tyypilliseen tapaa kaikki jää viime tippaa, joten kuorrutuksia vielä taputeltiin, kun ekat vieraat jo saapui, mutta hyvin meni! Oinaalla on ideat ja on aika käytännön näppärä, ja minä huomautan jos joku kohta prakaa jo suunnitelmana siis .
Mutta oletko sinä pyytänyt sitä tyttöä jo ulos, tai jotain? Älä odota liian kauankaan, koska ..no itse ainakin tykkään sellaisesta suorasta, REHELLISESTÄ ja selkeästä toiminnasta ja puheesta, koska se nyt vaikka säästää jumalattomasti aikaa, kun ei tarvii ihan viikko tolkulla funtsia , että mitähän se oikein sillä tarkoitti..?? Olen tullut hyvin toimeen myös vesimerkkien kanssa, mutta heillä on sellainen ikävä tapa, etteivät halua esim. loukata toista, ja sitten sitä välttääkseen tekevät kaikkea kummaa, joka vaan sekoittaa ja saa toisen täysin ymmälleen. Kavereina ovat loistavia, mutta ei lähempään suhteeseen, koska en kuitenkaan oikeesti osaa lukea ajatuksia :) , vaikka haluaisinkin.
Mutta vastauksestasi huomaan että olet todella tosissasi tämän tytön suhteen, ihana juttu! Kyllä siitä varmaan hyvä tulee, koska härkä nyt on aika päättäväinen ja sitkeä tapaus! ja kyllä se neitsyt sitten aikanaan varmaan tulee myös toteamaan, että nautinnonhaluinenkin se härkä on ja ymmärtää kiitettävästi aisti-ilojen päälle ;)
Aurinkoa sullekin!
- Todettu
V...mäinen merkki. Ei ole tosiaan 'ihana' enää pitkässä juoksussa tämä naismerkki. Aina vaila huomiota, riitaa mitä ihmeellisimmistä asioista. Mustasukkainen.
- nnnneitsyt
Itse olen neitsytnainen. En kiinnostu pätkääkään näistä ulkonäön kehujista Enkä muistakaan ego-pullistelijoista. Olenkin miettinyt missä mättää kun en koskaan milloinkaan alkaisi liehitellä miestä tai lirkuttelemaan tai käyttäytymään kanamaisesti.
Jos olen ihastunut en sitä näytä. Mutta kyllä seuraa on riittänyt.
Arvostan miehessä ehdottomasti siisteyttä pilkkua myöden. Tosin en sitä sano mutta tutka on päällä koko ajan. Olenhan itsekin siisti ja huoliteltu. Eli puhtaat vaatteet, ei tarvitse olla merkkivaatetta. En pidä prameilijoista. Muukin hygienia PITÄÄ olla kunnossa. Ei siis likaisia hiuksia, hampaita ym. Ihottumat ja muut... Sorry ei kiitos. Ei vaan pysty.
Hyvä käytös ja käytöstavat nostavat pisteitä. Koska itsekin käyttäydyn kohteliaasti.
Keskustelutaito on hyväksi. Muustakin kuin autoista ym. En niin piittaa pintaliitoasioista.
Mies saa olla mies ja nainen nainen. Minun ei tarvitse osata korjata autoa ja itse mielelläni vähän passaankin miestä ruualla, hieronnoilla ym. Itse en ole esim. korujen perään ja häkellyn lahjoista ym.
Kannattaa olla rento ja huumorintajuinen. Mitään rasismi ym. vitsinheittoa en ymmärrä.
Pohdiskelen paljon maailman menoa ja syvällisiä. En kestä väkivaltaa.
Seksi....mmmmm. Kyllä todellakin. Tämänkin ehkä viileän ja estoisen persoonan sisällä on varsinainen seksipeto. Voin luvata että toteutan jokaisen unelman mitä mies vaan ikinä toivoo... Olen kokeillut myös SM seksiä, minulle ei vaan sopinut se rajuus ym. En saa siitä mitään irti. Läheisyys ja hellyys on se mikä tepsii ainakin tähän neitsyeen. Se että sitä saa antaa ja saada. Pidän suutelemisesta. Seksiä pitää olla ja paljon.
Alkoholin kanssa on vähän niin ja näin että lähtee sitten mopo käsistä. Tapaan paljon uusia ihmisiä. Kauneinta mitä minulle on ehkä koskaan sanottu on se että. " huomasin sinut kun hymyilit" tai " älä koskaan lopeta hymyilyä".
Itse en alotteita tee niin miehen pitää olla se rohkeampi.
Suuttuneena jos yleensä jos joku yrittää olla epäoikeudenmukainen tai ei kunnioita minua, olen todella jäätävää kuunneltavaa. Löydän ne kipukohdat joihin isken ja ei, ei tarvitse enää odottaa että haluaisin tällaista ihmistä enää lähelleni.
Olen varuillani ja näen yksityiskohdat, mielialat ja tilanteet hyvin nopeasti Enkä hankkiudun negatiivisten ihmisten pariin. Se ketä rakastan rakastan 100% . - mckiramo
Mulla meni aikanaan, silleen että tapasin neitsyt naisen yökerhossa ja tanssittiin, että juteltiin. Siitä se lähti, pikkuhiljaa ja jonkun ajan päästä hän soitti ja sanoi minulle "rakastan sinua". 13 vuotta oltiin yhdessä ja erostakin on jo saman verran, ei ollut riitoja ne keskusteltiin pois, ei ollut väkivaltaa, ei alkoholia tms syitä, Hän halusi perheen ja toki myös minä olisin halunnut, mutta ei siihen tilanteeseen, siksi ero.
Tuo Neitsyt nainen oli minun nk. suuri rakkaus ja taitaa se olla vieläkin, rakastan häntä vielä ja kaippa sen nyt saa sanoa. Mut joo, hän on naimisissa ja pari muksua jo.
Hänen syntymäpäivä on myös 19.09
Mutta jos saat hänet, pidä kiinni ja lujaa. Se neuvoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389