Onneksi olkoon, te Uniklubista tykkäävät murrosikäiset tytöt, nimittäin Futisfoorumilla tämä Huomenna-biisi on päässyt ehdolle VUOSITUHANNEN ÄRSYTTÄVIMMÄKSI BIISIKSI yhdessä seuraavien kanssa:
Gym Class Heroes - Cupids Chokehold, Sean Kingston - Beautiful Girls, Kylie Minogue - Slow, Anna Abreu - End of Love, Shakira - Hips dont lie, 30 seconds to Mars - From Yesterday, Hanna Pakarinen - Leave me alone, Sturm und Drang - Rising Son ja Miehen puolikkaiden tunnari.
Voitte olla "ylpeitä" että bändi/biisi arvostetaan tuohon joukkoon :)
HUOMENNA - 2000-LUVUN HUONOIN BIISI
4
2291
Vastaukset
- Herbiina
sulle tiedosta! Hyvään joukkoonhan poijjaat on päässy...terv. yx "murrosikäinen" ;)
- "huonoin biisi"
Ja sitten viittaat johonkin potkupalloilijoiden foorumiin ja siellä äänestettyyn ärsyttävimpään biisiin. Onnea vaan. Tarvitset elämässäsi sitä.
- oon teini
Sori nyt steeveeen, mut uniklubin huomenna ON MAAILMAN PARAS BIISI! JA PASKAAKS MITKÄÄ VUTIS FOORUMIT TÄSTÄ TIETÄÄ!! ÄLÄ JAUHA SONTAA VAA OO HILJAA; JA JOS SE ON VAIKEET NII TUKI SUUS PASKALLA!!!
- emoklubi lol
oon teini kirjoitti:
Sori nyt steeveeen, mut uniklubin huomenna ON MAAILMAN PARAS BIISI! JA PASKAAKS MITKÄÄ VUTIS FOORUMIT TÄSTÄ TIETÄÄ!! ÄLÄ JAUHA SONTAA VAA OO HILJAA; JA JOS SE ON VAIKEET NII TUKI SUUS PASKALLA!!!
EBIN :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581