Onko yleisesti tapana, että kaaso menee samalle kampaajalle kampaukseen kuin morsiankin? Morsian kysyi minulta, jos haluaisin mennä hänen ja toisen kaason kanssa tuonne ja vastasin aluksi kyllä. Nyt kun olen laskenut uudestaan mitä tuo tulee minulle kustantamaan ja kuinka paljon minulla menee muuten jo häihin rahaa niin olen uudstaan miettinyt, että onko tuossa mitään järkeä.
Minulla on ihan lyhyt tukka eikä tähän tosiaakaan saa mitään kiharapilveä.
Kaason kampaus
Tuleva kaaso
1
1503
Vastaukset
- morsio
useimmiten morsian maksaa kaasojensa kampaukset ja joskus meikitkin - onko kyse siitä? Että morsian haluaa antaa sinullekin mahdolloisuuden hengähtää hetken juhlapäivän aamuna? Jos on, ota toki tarjous vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970