Moi vaan oisin kysynyt vaan sitä että oppiiko gerbut mitään temppuja? Nimittäin aina kun makaan lattialla ja otan toiseen käteen herkkun ja toisen käden sormea heiluta niin ikään kuin viitoisin sormella että tule tänne, en sano mitään "kutsun" gerpua vaan sormella niin se tulee ja ottaa herkku palan ja jää siihen vähäksi aikaa, tai vaikka minulla ei ole herkkupalaa niin se tulee luokse. En ole mitenkään yrittänyt opetta tätä, se tuli ikään kuin vahingossa. Niin kysympä, osaako gerbiili oikesti tuon "tempun" vai tuleeko se vain sen herkun perään?
Temppuja?!!!
4
520
Vastaukset
- Amanda T.
Namiin yhdistettynä gerbu voi oppia esim. Seisomaan kaverinsa kanssa vierekkäin rivissä.
Kestää kyllä kauan namiinkin yhdistettynä opettaa gerbu tekemään temppuja :) - Amanda T.
Gerbu tulee vaan namin perään.
- Cimma
että se kuvitteli, että sinulla on jotain.
Meillä tosin vähän yli 1 v gerba oppi tulemaan kutsusta luokse, kuin koira. :) - riipuu gerbiilistä.
en oikein tiedä...meillä oli 2gerbiiliä eikä ne osannu paljon mitään . no,ei ne ikinä edes saanu kokeilla kun meillä on 2 koiraa joista toinen piti gerbiileitämme , mutta gerbiilit on jo kuollu niinkuin koira joka piti niistä.kyllä ne häkissä kaikkia temppuja osasi niin kyllä kai lattiallakin :) uskon ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631415Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061389Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681235Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51172Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521006- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335963Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell49950