Moi vaan oisin kysynyt vaan sitä että oppiiko gerbut mitään temppuja? Nimittäin aina kun makaan lattialla ja otan toiseen käteen herkkun ja toisen käden sormea heiluta niin ikään kuin viitoisin sormella että tule tänne, en sano mitään "kutsun" gerpua vaan sormella niin se tulee ja ottaa herkku palan ja jää siihen vähäksi aikaa, tai vaikka minulla ei ole herkkupalaa niin se tulee luokse. En ole mitenkään yrittänyt opetta tätä, se tuli ikään kuin vahingossa. Niin kysympä, osaako gerbiili oikesti tuon "tempun" vai tuleeko se vain sen herkun perään?
Temppuja?!!!
4
399
Vastaukset
- Amanda T.
Namiin yhdistettynä gerbu voi oppia esim. Seisomaan kaverinsa kanssa vierekkäin rivissä.
Kestää kyllä kauan namiinkin yhdistettynä opettaa gerbu tekemään temppuja :) - Amanda T.
Gerbu tulee vaan namin perään.
- Cimma
että se kuvitteli, että sinulla on jotain.
Meillä tosin vähän yli 1 v gerba oppi tulemaan kutsusta luokse, kuin koira. :) - riipuu gerbiilistä.
en oikein tiedä...meillä oli 2gerbiiliä eikä ne osannu paljon mitään . no,ei ne ikinä edes saanu kokeilla kun meillä on 2 koiraa joista toinen piti gerbiileitämme , mutta gerbiilit on jo kuollu niinkuin koira joka piti niistä.kyllä ne häkissä kaikkia temppuja osasi niin kyllä kai lattiallakin :) uskon ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996