Kertokaahan, minkä horoskooppimerkin omaavia kavereita teillä on?
Itseltäni löytyy ainakin kaurista, skorpparia, kaksosta, härkää ja neitsyettä.
Kaikkien kanssa tuun tosi hyvin toimeen.
Kavereitten tähtimerkit?
4
684
Vastaukset
- Hmhh
Vuosien takaisten kavereideni merkit: Vaaka, Rapu, Neitsyt
Nykyinen kaverini: Oinas
Kaikkein parhaiten tulin toimeen Vaa'an kanssa, huonoiten Neitsyen. Nykyisen Oinas-kaverini kanssa asia on vähän niin ja näin... - kaksoset-75
Ehdottomasti parhaiten synkkaa vaa"an kanssa.
Toinen hyvä ystäväni on myös kaksonen.
Kalojen kanssa on välillä vaikeaa...ei olla samalla aaltopituudella.Kaksosilla on niin kova meno päällä yleensä,ettei kaikki ymmärrä sitä.Esim. kaverin (vaaka) kanssa reissataan paljon ja ollaan molemmat yhtä "hulluja"... - Spide
Elän parisuhteessa neitsyen kanssa. Muuten hyvin menee, mutta joskus ei oikein kumppani meinaa kestää kun olen aina menossa ja hulluttelemassa.
Paras naispuolinen ystäväni on vaaka. Jutut ovat niin samanlaisia ettei tosikaan. Ja jutut ovat kaikinpuolin täysin sairaita. Kaksistaan kun pääsee iltaakin viettämään, niin sitä ei tiedä mitä tapahtuu ja mistä aamulla herää!
Paras miespuolinen ystäväni on taas leijona. Välillä tempperamentit iskee yhteen, lujastikin! Mutta kun asiat on kunnossa, on meillä todella hauskaa. Kunhan muistaa välillä antaa vähän kehuja. :D- -zande-
suurimmaksi osaksi kaksosia. Hyvä ystäväni äiti myös kaksonen. Paras kaverini rapu, toinen hyvä ystäväni rapu, kolmas jousimies.
Skorpioni tyttö löi puukon selkään, samoin neitsyt tyttö. näiden kanssa ollutkin suurimmat ongelmat kaverisuhteessa. Mies skorpioni on kaverina kyllä kans ihan liian ärsyttävän vaikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837