Kavereitten tähtimerkit?

rapu

Kertokaahan, minkä horoskooppimerkin omaavia kavereita teillä on?
Itseltäni löytyy ainakin kaurista, skorpparia, kaksosta, härkää ja neitsyettä.
Kaikkien kanssa tuun tosi hyvin toimeen.

11

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä-----------

      paremmaksi : ). mulla on ystävinä, huom. ei paremmuusjärjestys, kauriita, leijonia, skorppareita, neitsyitä, vaakoja, kaksosia, kaloja, härkiä. mahtavia tyyppejä jokainen!

      • belliina_69

        Vesimiehet ovat jostain kumman syystä aina olleet parhaimpia ytäviäni...Sitten löytyy kaksosia, leijonia, skorppari, kalat ja oinaiden kans tuun hyvin juttuun... :)


      • MIuskis69
        belliina_69 kirjoitti:

        Vesimiehet ovat jostain kumman syystä aina olleet parhaimpia ytäviäni...Sitten löytyy kaksosia, leijonia, skorppari, kalat ja oinaiden kans tuun hyvin juttuun... :)

        Mietin, että eniten ystävinä neitsyitä, (miksiköhän) sitten kaksosia ja härkiä, muita on sitten yksittäin....aikas hassua


      • rapuli75

        kaikki parhaimmat kaverit kauriita, oinaita ja härkiä...


    • paras ystävä

      on neitsyt. Ollaan erottamattomat :-) Hän on täysin neitsytmäinen ja minä rapu. Hyvin tullaan toimeen! Välillä jotkut tietyt neitsytpiirteet rasittaa ja varmaan samoin häntä minun rapumaisuus ;>

    • rapunen

      tärkeimpiin ystäviin kuuluu kaksoset ja oinas. kaksonen ymmärtää aika hyvin minun "ajatusmaailmaani" ja oinas on ihana mutta välillä turhan loukkaava.
      hyviä ystävieni ovat myös skorppioni,leijona ja härkä.
      härän kanssa tullaan tosi hyvin juttuun, skorppioni on tunnetasoltaan yhtä vaikea kun minä ja leijona on aivan mahtava ihminen!

    • seuraavia horoskooppikavereita

      on toisia rapuja, skorpionieja, neitsyttä, jousimiestä, oinasta, kaloja, kaksosta, härkää, leijonaa... Oikeestaa kaikkee.

      • aiheen aloittaja

        Kauris on paras ystäväni. Hänen kanssaan minun on kaikista helpointa keskustella, ja meidän juttutuokiot venähtävätkin usein aika pitkällekin.

        Neitsyt on myös hyvä kaverini ja hänenkin kanssaan minun on helppo jutella ja tulen toimeen tosi hyvin ja hänellä on hauskat jututkin.

        Kaksonen on mielestäni aivan mahtava tyyppi :D Hän saa aina muut nauramaan ja hänen kanssaan ei ole koskaan tylsää. Yleensä se on hän, joka puhuu enemmän, mutta eipä se haittaa. Mielellänihän minä hänen juttujaan kuuntelen.

        Skorppari on myös upea tyyppi, todella hyvä ystäväni. Huumorintajua todellakin riittää ja rakastan keskustelutuokoita hänen kanssaan.


    • Ravutar

      Neitsyitä,Leijonia,Rapuja,Vesimiehiä,Härkiä,Kaksosta,Skorpparia yms yms..

    • 17.07.

      ja skorpparit ovat parhaita ystäviäni. Kaloja ja Neitsyeitä on monia työkavereina ja hyvin sovimme. Ilmaelementtien (Vesimies, Vaaka ja Kaksoset) kanssa ei oikein synkkaa. Parhaiten Vaa'an (olen itse nouseva Vaaka), ei kuitenkaan parisuhteessa. Kaksosia en paljon tunnekaan, mutta Vesimiesten kanssa tulen huonoimmin toimeen, puhumme suorastaan eri kieltä, joten emme edes ymmärrä toisiamme ja olemme täysin erilaisia.

    • ^^tiu^^

      Minun kavereita on rapu,kaksonen,vesimies,jousimies,vaaka,skorpioni... siinä oli lähimmäiset ja itsehhän olen rapu. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe