Kavereitten tähtimerkit?

rapu

Kertokaahan, minkä horoskooppimerkin omaavia kavereita teillä on?
Itseltäni löytyy ainakin kaurista, skorpparia, kaksosta, härkää ja neitsyettä.
Kaikkien kanssa tuun tosi hyvin toimeen.

11

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä-----------

paremmaksi : ). mulla on ystävinä, huom. ei paremmuusjärjestys, kauriita, leijonia, skorppareita, neitsyitä, vaakoja, kaksosia, kaloja, härkiä. mahtavia tyyppejä jokainen!

• belliina_69

Vesimiehet ovat jostain kumman syystä aina olleet parhaimpia ytäviäni...Sitten löytyy kaksosia, leijonia, skorppari, kalat ja oinaiden kans tuun hyvin juttuun... :)

• MIuskis69
        belliina_69 kirjoitti:

Vesimiehet ovat jostain kumman syystä aina olleet parhaimpia ytäviäni...Sitten löytyy kaksosia, leijonia, skorppari, kalat ja oinaiden kans tuun hyvin juttuun... :)

Mietin, että eniten ystävinä neitsyitä, (miksiköhän) sitten kaksosia ja härkiä, muita on sitten yksittäin....aikas hassua

• rapuli75

kaikki parhaimmat kaverit kauriita, oinaita ja härkiä...

• paras ystävä

on neitsyt. Ollaan erottamattomat :-) Hän on täysin neitsytmäinen ja minä rapu. Hyvin tullaan toimeen! Välillä jotkut tietyt neitsytpiirteet rasittaa ja varmaan samoin häntä minun rapumaisuus ;>

• rapunen

tärkeimpiin ystäviin kuuluu kaksoset ja oinas. kaksonen ymmärtää aika hyvin minun "ajatusmaailmaani" ja oinas on ihana mutta välillä turhan loukkaava.
      hyviä ystävieni ovat myös skorppioni,leijona ja härkä.
      härän kanssa tullaan tosi hyvin juttuun, skorppioni on tunnetasoltaan yhtä vaikea kun minä ja leijona on aivan mahtava ihminen!

• seuraavia horoskooppikavereita

on toisia rapuja, skorpionieja, neitsyttä, jousimiestä, oinasta, kaloja, kaksosta, härkää, leijonaa... Oikeestaa kaikkee.

• aiheen aloittaja

Kauris on paras ystäväni. Hänen kanssaan minun on kaikista helpointa keskustella, ja meidän juttutuokiot venähtävätkin usein aika pitkällekin.

Neitsyt on myös hyvä kaverini ja hänenkin kanssaan minun on helppo jutella ja tulen toimeen tosi hyvin ja hänellä on hauskat jututkin.

Kaksonen on mielestäni aivan mahtava tyyppi :D Hän saa aina muut nauramaan ja hänen kanssaan ei ole koskaan tylsää. Yleensä se on hän, joka puhuu enemmän, mutta eipä se haittaa. Mielellänihän minä hänen juttujaan kuuntelen.

Skorppari on myös upea tyyppi, todella hyvä ystäväni. Huumorintajua todellakin riittää ja rakastan keskustelutuokoita hänen kanssaan.

• Ravutar

Neitsyitä,Leijonia,Rapuja,Vesimiehiä,Härkiä,Kaksosta,Skorpparia yms yms..

• 17.07.

ja skorpparit ovat parhaita ystäviäni. Kaloja ja Neitsyeitä on monia työkavereina ja hyvin sovimme. Ilmaelementtien (Vesimies, Vaaka ja Kaksoset) kanssa ei oikein synkkaa. Parhaiten Vaa'an (olen itse nouseva Vaaka), ei kuitenkaan parisuhteessa. Kaksosia en paljon tunnekaan, mutta Vesimiesten kanssa tulen huonoimmin toimeen, puhumme suorastaan eri kieltä, joten emme edes ymmärrä toisiamme ja olemme täysin erilaisia.

• ^^tiu^^

Minun kavereita on rapu,kaksonen,vesimies,jousimies,vaaka,skorpioni... siinä oli lähimmäiset ja itsehhän olen rapu. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5067
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2720
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1780
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1275
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe