Passikuva

'automaatti'

Onko Kuopiossa passikuva automaattia? Paljonkohan maksaa kuvan ottaminen?
Entä paljonkohan liikkeessä maksaa?
Kiitos jo etukäteen!

16

9002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkalle ulkomaille

Kertokaa mullekkin.

• Hassan el-Nissan

Kun on passikuvansa näköinen, niin silloin on loman tarpeessa.

• öljölkjöl
        Hassan el-Nissan kirjoitti:

Kun on passikuvansa näköinen, niin silloin on loman tarpeessa.

joskus Minnassa tai H-talossa? Liekkö enää.....

• hmpfh
        öljölkjöl kirjoitti:

joskus Minnassa tai H-talossa? Liekkö enää.....

Eipä taida olla. Lie Prismastakin poistettu? Nykysääntöjen mukaisia kuvia on piruvie hankala ottaa. Mikään ei tunnu kelpaavan, syynäävät tarkkaan onko liian "vanhakin" kuva.
        Suosittelen liikkeessä käyntiä, hintahaitari taitaa omien kokemusteni mukaan olla n.10€-15€ ja kuvia tulee 4-6 riippuen liikkeestä.

• .....
        hmpfh kirjoitti:

Eipä taida olla. Lie Prismastakin poistettu? Nykysääntöjen mukaisia kuvia on piruvie hankala ottaa. Mikään ei tunnu kelpaavan, syynäävät tarkkaan onko liian "vanhakin" kuva.
        Suosittelen liikkeessä käyntiä, hintahaitari taitaa omien kokemusteni mukaan olla n.10€-15€ ja kuvia tulee 4-6 riippuen liikkeestä.

itse en ole taas kuullut, että automaattikuvien kanssa olisi ollut ongelmia...

• ...
        ..... kirjoitti:

itse en ole taas kuullut, että automaattikuvien kanssa olisi ollut ongelmia...

Juuri elokuussa uusin passini ja sain tämän uuden biopassin. Valokuvaksi ei kelpaa enään kuin valokuvaamossa otettu kuva eli automaattien kuvat eivät kelpaa enään! Itse maksoin 6 kuvasta 11 euroa Kuopiossa.

• ...
        ... kirjoitti:

Juuri elokuussa uusin passini ja sain tämän uuden biopassin. Valokuvaksi ei kelpaa enään kuin valokuvaamossa otettu kuva eli automaattien kuvat eivät kelpaa enään! Itse maksoin 6 kuvasta 11 euroa Kuopiossa.

Missä kävit ottamassa?

• asdasdasdasdasd
        ... kirjoitti:

Missä kävit ottamassa?

Tuntuisi olevan liikkeissä 16e / 4 kuvaa, ja erään liikkeen työntekijän mukaan "kutakuinkin sama kaikkialla".

Ja passista sai vielä pulittaa 46e, huoh.

• kyllä ne kelpaa
        ... kirjoitti:

vai ei muka kelpaa automaatilla otettu kuva. kyllä se ainakin minun uuteen passiini kelpasi.

mutta enpä osaa sanoa minäkään, missäpäin kuopiota näitä kuvia voi nykyään otattaa, koska minä otin kuvani tampereella.

ja minusta ne on parempia kuvia kuin valokuvausliikkeessä otetut, koska niitä ottaessa voi mallata sen heijastavan lasiruudun avulla itselleen mieluisimman ilmeen. se ei onnistu valokuvaajan luona.

• passikuva asiakas
        kyllä ne kelpaa kirjoitti:

vai ei muka kelpaa automaatilla otettu kuva. kyllä se ainakin minun uuteen passiini kelpasi.

mutta enpä osaa sanoa minäkään, missäpäin kuopiota näitä kuvia voi nykyään otattaa, koska minä otin kuvani tampereella.

ja minusta ne on parempia kuvia kuin valokuvausliikkeessä otetut, koska niitä ottaessa voi mallata sen heijastavan lasiruudun avulla itselleen mieluisimman ilmeen. se ei onnistu valokuvaajan luona.

Tunnin kuvassa sai pulittaa 16 euroa kuudesta kuvasta. (kuka tarvitsee kerralla 6 passikuvaa?). Kaupan päälle sai todella nuivaa ja huonoa palvelua. En suosittele.

• Aasiakas
        passikuva asiakas kirjoitti:

Tunnin kuvassa sai pulittaa 16 euroa kuudesta kuvasta. (kuka tarvitsee kerralla 6 passikuvaa?). Kaupan päälle sai todella nuivaa ja huonoa palvelua. En suosittele.

Älkää ainakaan menkö tunnin kuvaan. Huonot kuvat ja nuivaa palvelua.

• 8+17
        Aasiakas kirjoitti:

Minä kävin viime vuonna, eikä mitään valittamista, ihan asiallista palvelua. Vai onko se asiallinen=nuiva? Ei siellä ainakaan jaariteltu ja pelleilty, sitä en kaipaakaan kuvapalvelulta.

• 11+12
        Aasiakas kirjoitti:

Kuvat oli kyllä huonoja, mutta minkäs sitä pärställeen voi ;)

• Kanatatakkaan

Ei kannata mennä passikuvaan kun olet niin ruma. Kotona pysyttelet peiton alla ja haistelet omaa pierua. Siitä saapi hyvät kiksit, matkailua paremmat.

• tinkael

Joo älkää menkö Tunnin kuvaan! Käsittämättömät kuvausolosuhteet, nuiva kuvaaja joka ei osannut kameran takaa neuvoa.

• Täti

Kuinka voi määritellä käsittämättömät kuvausolosuhteet?
        :o
        Kuinka ne vaikuttaa lopputulokseen? Toki jos ei kuvata osaa niin on kyllä väärällä alalla, jopa passikuvia ottaessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe