Huomasin että minun ja naapuritontin välissä on auton rekisterikilvet. Luulen kyllä tietäväni mistä ne on peräisin enkä usko siinä mitään sen kummempaa olevan. Mietin vain että ne väärissä käsissä voisivat olla osa jotain rikosta. Kaivanko ne vai annanko olla tai jos kaivan, heitänkö roskikseen. Vai mitä teen???
Löydetyt auton rekisterikilvet
5
5755
Vastaukset
- vaikka
löytötavaratoimistoon. Ottaavat sitte tarvittaessa yhteyttä omistajjaan
- Härski Härskilä.
Toimita löytämäsi kilvet poliisille.
- vait
Härski Härskilä. kirjoitti:
Toimita löytämäsi kilvet poliisille.
voin kyllä maanantaina virka-aikana soittaa Helsingin poliisiin ja pyytää heidät hakemaan ne. Minusta näyttäis että niitä on useampi kuin yksi. En haluaisi koskea niihin saatikka lähteä niitä kiikuttamaan jonnekin. Kun täällä päin ajelevat hakevat ne. Eiköhän se heille käy. Teenkö nyt jotain väärin??
- Härski Härskilä.
vait kirjoitti:
voin kyllä maanantaina virka-aikana soittaa Helsingin poliisiin ja pyytää heidät hakemaan ne. Minusta näyttäis että niitä on useampi kuin yksi. En haluaisi koskea niihin saatikka lähteä niitä kiikuttamaan jonnekin. Kun täällä päin ajelevat hakevat ne. Eiköhän se heille käy. Teenkö nyt jotain väärin??
Voit ilmoittaa puhelimitse heille myös mutta älä hätäkeskuksen kautta vaan katso luettelosta tai netistä kihlakuntasi poliisin kiireetön numero.
- vait
Härski Härskilä. kirjoitti:
Voit ilmoittaa puhelimitse heille myös mutta älä hätäkeskuksen kautta vaan katso luettelosta tai netistä kihlakuntasi poliisin kiireetön numero.
he hakivat ne parempaan talteen. Asia puolestani loppuun suoritettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760