Aina ali-arvostetaan?
Luin vähän noita vanhempia juttuja ja rupesi se ottamaan päähän kun naisia aina ali arvostetaan! :/
Koska me ollaan muka heikkoja ? Jos ollaankin niin ollaan mutta mitäs sanotte tästä
http://fi.netlog.com/n11n44/photo/photoid=53034#photos
Tuo kuva tuossa noin.. !
No mitäs sanotte te jotka ali-arvostatte naisia,olen itse pienestä pitäen haaveillut armeijaan menoa mutta onneksi siihen ei ole kuin n.5 vuotta vielä aikaa.! =)
Miksi meitä naisia??
31
2371
Vastaukset
- Eiollukuvaa
Minun aikan ei naisia ollut. Ei oo kokemusta naisista armeijassa. Kai ne siel hyvin pärjää. Varmaan aika tervetulleita.
- fyysisesti........
Heikompia kun miehet. Tottakai mieslaumassakin on muutama fyysisesti heikko...
Armeijassa tarvitsee fyysistä kestämystä...
Se vain on FAKTA, että miehillä on keskimäärin enemmän lihasmassaa kun naisilla. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.- jlkh
"Nyt palvelukseen astuneista 20 naisesta parin päivän tunnustelun jälkeen poistui neljä. Se on kohtuullisen paljon, vaikka naisilla on etuoikeus: 45 vuorokauden katumisaika, jonka aikana armeijan keskeyttäminen on mahdollista ilman syiden selvittelyä.
- He ehtivät pukea varusteet päälle ja totesivat ne liian painaviksi, kuvasi Nikkilä
"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801117080284_uu.shtml - n11n44
jlkh kirjoitti:
"Nyt palvelukseen astuneista 20 naisesta parin päivän tunnustelun jälkeen poistui neljä. Se on kohtuullisen paljon, vaikka naisilla on etuoikeus: 45 vuorokauden katumisaika, jonka aikana armeijan keskeyttäminen on mahdollista ilman syiden selvittelyä.
- He ehtivät pukea varusteet päälle ja totesivat ne liian painaviksi, kuvasi Nikkilä
"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801117080284_uu.shtmlNo itsehän olen vasta pieni 15 vuotias pentu joten voin lisätä lihas massaa vielä paljon ennen armeijaan menoa.. Eikä minulla pitäis olla mitään sairauksia :D
- Lessie lassie
n11n44 kirjoitti:
No itsehän olen vasta pieni 15 vuotias pentu joten voin lisätä lihas massaa vielä paljon ennen armeijaan menoa.. Eikä minulla pitäis olla mitään sairauksia :D
Ja hyvassa lykyssa loydat itsellesi tyttoystavan, kuka vittu haluaa jotain miesmaista muijaa...
- punttaaja
n11n44 kirjoitti:
No itsehän olen vasta pieni 15 vuotias pentu joten voin lisätä lihas massaa vielä paljon ennen armeijaan menoa.. Eikä minulla pitäis olla mitään sairauksia :D
Älä koita hirveästi lisätä lihasmassaa, ainakaan noin nuorena vielä, sillä se saattaa pysäyttää pituuskasvusi.
Armeija vaatii enemmän psyykkistä ja fyysistä kestävyyttä, ei niinkään suurta voima-tasoa.
Miksi muuten haluat mennä armeijaan? - hff,
punttaaja kirjoitti:
Älä koita hirveästi lisätä lihasmassaa, ainakaan noin nuorena vielä, sillä se saattaa pysäyttää pituuskasvusi.
Armeija vaatii enemmän psyykkistä ja fyysistä kestävyyttä, ei niinkään suurta voima-tasoa.
Miksi muuten haluat mennä armeijaan?Monilla naispuolisilla tuo pituuskasvu on 15-vuotiaana jo pysähtynyt. Tosin muuta fyysistä kehitystä vielä tapahtuu, ja liian rankka treenaaminen voi tätä kehitystä haitata. Mutta terveellä järjellä ajateltu treeniohjelma ei tee haittaa.. Ja tosiaan, ei pelkästään niitä näkyviä lihaksia. Moni salilla treenaava "kaappi" ei jaksa juosta kilometriäkään. Lihakset on painavia, ja kestävyyskunnon treenaaminen on jäänyt.
- Kiki
Naiset see esim sekiä ja seuraa koska vaan, samoin kunnioitusta, naiset ei joudu myöskään ikinään elämään köyhyydessä kun sitä rahaa kerran saa tekemättä minuuttiakaan oikeaa työtä
- tosiasiat
luuletko että noi linkittämäs akat, jotka poseeraavat kymppikiloisten painojen kaa, ovat jotenkin vahvoja? vittu mene saatana mäkkärin kulmille vitun teinihoro! sitten kun oot täysikäinen, oot nyrkin ja hellan välissä. viidessä vuodessa opit hyvin kokkaamaan.
- salee, ha ha
Kelaa ny vähä! Sä häviäisit tolle muijalle tappelussa iha salee!, mitä sä uhoot?
- Jårkyttynyt!
Katsoin kaikki kuvasi, ja... ne eivät MITENKÄÄN voi olla aitoja kuvia! Kuvankäsittelyllä muokattuja tai jotain... Eihän kenelläkään 15-vuotiaalla teinitytöllä VOI olla tuollaisia vatsalihaksia! Vatsalihaksesi nousevat n. 3 cm. ulos kyljistäsi, kuin maailman parhailla bodaajilla. Entä selkäsi? Se on suunnattoman leveä, leveä kuin ladon ovi, oikea aaltoileva lihasten meri! Ja sinun hauiksesi... Ei, ne eivät mitenkään voi olla todellisia! Jos laittaisit kyynärtaipeeseesi omenan ja puristaisit, omena räjähtäisi, koska se ei kestäisi valtavan, kiveä kovemman hauiksen musertavaa ylivoimaa. Joko sinä olet kasvattanut aivan valtavat lihakset, tai sitten olet muokannut kuvia!
- n11n44
MUOKATUILTA, Olen ihan itse treenannu noi, jos ette usko niin ette, mutta minä ainakin kasvatan niin paljon lihas massaa että pärjään armeijassa, niille niin vahvoille miehille :D
- Jani-30
Jeesus! Hirvee tykki, tos täytyy olla ympärysmittaa ainaki 33 senttii! Ihan kauhee haba typykälle!
- n11n44
Treenaaminesn jo 11-vuotiaana! =)Ja olen jo Haukuttu miedän koulussa kun kaikki sanovat bodariksi :( eikä se ole yhtään kivaa. :(
Enkä mä yritä mitään tässä itteeni mainostaa tai tätä sivustoa! Vaan koitan näyttää ettei me naiset olla heikkoja, ainakaan kaikki! - Collarforfun
n11n44 kirjoitti:
Treenaaminesn jo 11-vuotiaana! =)Ja olen jo Haukuttu miedän koulussa kun kaikki sanovat bodariksi :( eikä se ole yhtään kivaa. :(
Enkä mä yritä mitään tässä itteeni mainostaa tai tätä sivustoa! Vaan koitan näyttää ettei me naiset olla heikkoja, ainakaan kaikki!Minkäs pitunen olet? saattaa meinaan toi pituuskasvu kärsiä jos aloittaa bodaamisen noin nuorena, mielummin vasta pituuskasvun loputtua nostelee isompia painoja... Mutta hei, elämä on valinta eikä siinä aina niin käy...
Eikä intissä mitään erityisiä lihaksia tarvitse! Psyykkisestä kestävyydestä se on kiinni. Itsekin pärjäsin ihan hyvin ilman älytöntä habaa ja ne jotka oli huonokuntosia kesti myös marssit ja muut. Ei ne kamat niin paljoa paina. - n11n44
Collarforfun kirjoitti:
Minkäs pitunen olet? saattaa meinaan toi pituuskasvu kärsiä jos aloittaa bodaamisen noin nuorena, mielummin vasta pituuskasvun loputtua nostelee isompia painoja... Mutta hei, elämä on valinta eikä siinä aina niin käy...
Eikä intissä mitään erityisiä lihaksia tarvitse! Psyykkisestä kestävyydestä se on kiinni. Itsekin pärjäsin ihan hyvin ilman älytöntä habaa ja ne jotka oli huonokuntosia kesti myös marssit ja muut. Ei ne kamat niin paljoa paina.Kiitti tiedoista, jotkut olivat vähän varmaan liioitelleet kun olivat sanoneet että joutuu kantamaan 10 kg painoisia miinoja paikasta toineen ja 20 kg varusteet. :D
- n11n44
Collarforfun kirjoitti:
Minkäs pitunen olet? saattaa meinaan toi pituuskasvu kärsiä jos aloittaa bodaamisen noin nuorena, mielummin vasta pituuskasvun loputtua nostelee isompia painoja... Mutta hei, elämä on valinta eikä siinä aina niin käy...
Eikä intissä mitään erityisiä lihaksia tarvitse! Psyykkisestä kestävyydestä se on kiinni. Itsekin pärjäsin ihan hyvin ilman älytöntä habaa ja ne jotka oli huonokuntosia kesti myös marssit ja muut. Ei ne kamat niin paljoa paina.on n. 158cm, ;D et aika pätkä..
- hff,
n11n44 kirjoitti:
on n. 158cm, ;D et aika pätkä..
Jaksatko juosta metriäkään?
- n11n44
hff, kirjoitti:
Jaksatko juosta metriäkään?
Minulle tulee välillä niitä ärsyttäviä kylkipistoksia, jotka eivät ole aina niin mukavia.. :/
- Minä vaan
n11n44 kirjoitti:
Minulle tulee välillä niitä ärsyttäviä kylkipistoksia, jotka eivät ole aina niin mukavia.. :/
No niin, ensinnäkin cooperista joku 2600metriä aika minimi jos meinaat kundien mukana painaa. Ei tosin vielä riitä kuin mukana pyristelyyn, ainakin meillä.
Varusteet painavat:
taisteluvarustus (riippuen onko luotisuojaliivit vai sirpaleliivit) 14-20kg (muistaakseni)
täyspakkaus sellaset 15kg lisää
ja sit mahdolliset muut joukkuekohtaiset aseet, telttakamat yms.
eli painoa on mukana yleensä se joku 35-50kg per jannu. Marssit yleensä 25-30km. Ei se niinkään lihaksia kysy kuin henkistä kestävyyttä. Itse en ollu mitenkään erityisen hyvässä kunnossa, olen hoikka, en harteikas jne. Hyvin mäkin pärjäsin, vaikka oli juuri luotisuojaliivit käytössä, ja yleensä kannossa lääkintäkamat ja jotain ammuksia.
Ja vielä pituudesta, niin, alle 160 cm eli ei musta olis kandenu tollon alottaa kuntosalitreeniä. Sen takia yleensä kuntosalin ikäraja on 16!
- ketetttetete
Minä ainakin palvon maata naisien jalkojen alla. MUTTA jos nainen on niin ääliö että menee armeijaan, niin voiko sellaista toopea arvostaa?
- n11n44
Tuo varustus jos sanoisin niin on kevyttä! Ja SUOMI ON VAPAA MAA! >:/
OLISIPA MIHÄ SUKUPUOLI TAHANSA TE MIEHET ETTE TAIDA TAJUTA SITÄ ETTÄ KYLLÄ NAISETKIN VOIVAT MENNÄ ARMEIJAAN YHTÄ HYVIN KUIN MIEHETKIN, EI SE OLE SUKUPUOLESTA KIINNI.:.:.
MUTTA TE MIEHET ETTE TAIDA TAJUTA SITÄ. - vapautettu123
n11n44 kirjoitti:
OLISIPA MIHÄ SUKUPUOLI TAHANSA TE MIEHET ETTE TAIDA TAJUTA SITÄ ETTÄ KYLLÄ NAISETKIN VOIVAT MENNÄ ARMEIJAAN YHTÄ HYVIN KUIN MIEHETKIN, EI SE OLE SUKUPUOLESTA KIINNI.:.:.
MUTTA TE MIEHET ETTE TAIDA TAJUTA SITÄ.jos suomi olisi vapaa maa, niin miesten ei tarvitsisi tehdä 6kk orjatyötä armeijassa. nainen joka menee vapaaehtoisesti tekemään orjatyötä on todellinen ääliöurpo.
- fdsafdsa
n11n44 kirjoitti:
MUTTA TE MIEHET ETTE TAIDA TAJUTA SITÄ.50kg varustusta ei ole kevyttä, todellakaan.
Jos teet salilla maastavetoa 50kg:lla, eihän se miltään tunnu. Muttakun lähetään taittamaan yli 8 tuntia kestävä kävelymarssi ton painoset varusteet päällä, niin se alkaa loppua kohti tuntumaan.
- Vieläkö bodaat?
Joko n11n44 on käynyt intin ja rökittänyt siellä joka jätkän 6-0 vai tuliko lähtö maitojunalla himpeen? :D
- kapteeni Kaihi
Pidä nyt n1144 se turpas kiinni tai sä saat kaikki meidät armeijaan haluavat naiset näyttämään pöljiltä. (sun nimimerkkisikin on kirjoitettu "pissiskoodilla"). Mutta muuten olen samaa mielt, kyllä naisetkin pärjäävät armeijassa ihan yhtä hyvin, kuin huonokuntoisin mies.
- dfdfssfdfsdsfdsdf
Saanko kysyä mitä haaveiltavaa siinä pelleilyssä on?
- gf12r
Joko olet käynyt intin?
- gerergerg
Naisten taistelukelpoisuus on pyöreä nolla. Johonkin selustanysväämiseen ja heikkoluonteisten tossukoiden kiusaajiksi heistä on, mutta kunnon mies miestä vastaan kamppailuun heistä ei ole. Sitkeys ja periksiantamattomuus puuttuvat naisilta täysin. Tarkoitan sellaista luonteenlujuutta, että asemat pidetään , vaikka henki menisi. Naiset nysväävät ja lopulta antautuvat. Tämä tiedetään myös puolustusvoimissa jossain salaisissa asiakirjoissa.
- dupax1
Tottakai inttiin meneviä naisia "aliarvostetaan", tai pikemmin halveksitaan. Koska se tarkoittaa sitä, että he ovat täysiä idiootteja. Siis inttiin menevät yksilöt.
Toivottavasti aloittaja tuli sittemmin järkiinsä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409