tällänen tyhmä kysymys, et saako nykysin kundeilla olla armeijassa kihlasormukset?
vai täytyykö se ottaa siellä oloajaks pois?
ois kiva jos joku tietäis :)
intti ja kihlat
7
5226
Vastaukset
- olla.
intissä.
- ottaa ja
homoks sielä moni poika kääntyy,vääpeli tykkää poikaystäväsi munasta enemmän kuin sinä.
sanokaa hyvästi toisillenne. - indys
Intti on semmoinen paikka, että naisia tulee ja menee. Ei siinä kihlasormukset auta yhtään mitään. Monet, joilla on tyttöystävä kotona, armeijassa mukkuu yöt inttityttönsä luona ja vasta aamulla palaa kasarmille. Heti klo 16 kun armeijan virka-aika loppuu, mennään klubille, kaupungille tai inttityttöjen luo. Kun kaikki muutkin tekee niin, ei sitä yksinkään viitsi iltoja ja öitä vietellä.
- Neitokainen
Intissä saa pojilla olla ainoastaan pieni risti kaulassa ja kihlasormus sormessa. Eli saa olla, tosin monet ottaa pois sillä ettei se katoa/putoa tai mene rikki. Mun mies piti koko ajan sormusta kylläkin.
- Nimetön
mä ymmärsin, et ei saa olla edes ristejä, niin mun miehelle sillo sanottiin... kai sekin on sitte nii paikka kohtaista...
joo täääl on vissii jotku 15w teinipojat käyny kirjottelee, sen verran tyhmii kommentteja oli! - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
mä ymmärsin, et ei saa olla edes ristejä, niin mun miehelle sillo sanottiin... kai sekin on sitte nii paikka kohtaista...
joo täääl on vissii jotku 15w teinipojat käyny kirjottelee, sen verran tyhmii kommentteja oli!miehet saavat pitää vihki- tai kihlasormuksiaan normaalipalveluksessa. joissain taisteluharjoituksissa tai urheilusuorituksissa ne suositellaan jättämään pois samoin kuin kaikki muutkin korut tai lävistykset.
- mika83_
Nimetön kirjoitti:
miehet saavat pitää vihki- tai kihlasormuksiaan normaalipalveluksessa. joissain taisteluharjoituksissa tai urheilusuorituksissa ne suositellaan jättämään pois samoin kuin kaikki muutkin korut tai lävistykset.
Voin kyllä miehenä ihan rehellisesti sanoa että oma nainen se kaiket yöt mielessä oli.. :) Ei siellä läheskään yhtä haluttavia naisia näkynyt, naisetkin liian äijämäisiä.. Voi kun sitä lomille pääsi niin aijai.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973