intti ja kihlat

tietämätöntyttö

tällänen tyhmä kysymys, et saako nykysin kundeilla olla armeijassa kihlasormukset?
vai täytyykö se ottaa siellä oloajaks pois?
ois kiva jos joku tietäis :)

7

4452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla.

      intissä.

    • ottaa ja

      homoks sielä moni poika kääntyy,vääpeli tykkää poikaystäväsi munasta enemmän kuin sinä.
      sanokaa hyvästi toisillenne.

    • indys

      Intti on semmoinen paikka, että naisia tulee ja menee. Ei siinä kihlasormukset auta yhtään mitään. Monet, joilla on tyttöystävä kotona, armeijassa mukkuu yöt inttityttönsä luona ja vasta aamulla palaa kasarmille. Heti klo 16 kun armeijan virka-aika loppuu, mennään klubille, kaupungille tai inttityttöjen luo. Kun kaikki muutkin tekee niin, ei sitä yksinkään viitsi iltoja ja öitä vietellä.

    • Neitokainen

      Intissä saa pojilla olla ainoastaan pieni risti kaulassa ja kihlasormus sormessa. Eli saa olla, tosin monet ottaa pois sillä ettei se katoa/putoa tai mene rikki. Mun mies piti koko ajan sormusta kylläkin.

      • Nimetön

        mä ymmärsin, et ei saa olla edes ristejä, niin mun miehelle sillo sanottiin... kai sekin on sitte nii paikka kohtaista...
        joo täääl on vissii jotku 15w teinipojat käyny kirjottelee, sen verran tyhmii kommentteja oli!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        mä ymmärsin, et ei saa olla edes ristejä, niin mun miehelle sillo sanottiin... kai sekin on sitte nii paikka kohtaista...
        joo täääl on vissii jotku 15w teinipojat käyny kirjottelee, sen verran tyhmii kommentteja oli!

        miehet saavat pitää vihki- tai kihlasormuksiaan normaalipalveluksessa. joissain taisteluharjoituksissa tai urheilusuorituksissa ne suositellaan jättämään pois samoin kuin kaikki muutkin korut tai lävistykset.


      • mika83_
        Nimetön kirjoitti:

        miehet saavat pitää vihki- tai kihlasormuksiaan normaalipalveluksessa. joissain taisteluharjoituksissa tai urheilusuorituksissa ne suositellaan jättämään pois samoin kuin kaikki muutkin korut tai lävistykset.

        Voin kyllä miehenä ihan rehellisesti sanoa että oma nainen se kaiket yöt mielessä oli.. :) Ei siellä läheskään yhtä haluttavia naisia näkynyt, naisetkin liian äijämäisiä.. Voi kun sitä lomille pääsi niin aijai.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe