selailin tuossa äsken jalostus-nettiä, sitä kennelliiton. huomasin, että siellä on ilmoitettu syntynyt pentue välillä ilman kasvattajan nimeä, vaikka tiedän, että kasvattaja omistaa sekä emän, että isänkin. aiemmin, ja myöhemminkin, syntyneiden pentueiden kohdalla, missä on joko emä tai isä sama, kuin tässä "kasvattaja-nimettömässä" pentueessa, on kasvattajan nimi mainittu. osaako kukaan vastata, miksi välissä on tällainen "kasvattaja-nimetön" pentue. t. utelias
mistä
4
236
Vastaukset
- kas kas
tarkoitatko kasvattajan nimeä vai kennelnimeä?
kennelnimi on ns. keksitty ja kasvattajalla on etu ja sukunimi jos mulla on vielä kaikki astiat kaapissa?- ETTÄ ALLOITTAJA
TARKOITTAA SITÄ ETTÄ KASVATTAJA KOHTA ON TYHJÄ NIILLÄ KASVATTAJILLA JOILLA EI OLE KENNELNIMEÄ.
PENNUT SAA REKISTERÖITYÄ ILMAN KENNELNIMEÄ,MUTTA KOIRANETISSÄ KOHTA KASVATTAJA JÄÄ SILLOIN TYHJÄKSI. - aloittaja
ETTÄ ALLOITTAJA kirjoitti:
TARKOITTAA SITÄ ETTÄ KASVATTAJA KOHTA ON TYHJÄ NIILLÄ KASVATTAJILLA JOILLA EI OLE KENNELNIMEÄ.
PENNUT SAA REKISTERÖITYÄ ILMAN KENNELNIMEÄ,MUTTA KOIRANETISSÄ KOHTA KASVATTAJA JÄÄ SILLOIN TYHJÄKSI.tosiaan, anteeksi, tarkoitin juuri tuota KENNELnimeä. mutta, kun siellä jalostus-netissä on samalta kasvattajalta välillä rekisteröity pentuja kennelnimi siellä "lokeron" yläosassa mainittuna, ja välillä ei. vaikka on käytetty samoja vanhempia. t. utelias edelleen
aloittaja kirjoitti:
tosiaan, anteeksi, tarkoitin juuri tuota KENNELnimeä. mutta, kun siellä jalostus-netissä on samalta kasvattajalta välillä rekisteröity pentuja kennelnimi siellä "lokeron" yläosassa mainittuna, ja välillä ei. vaikka on käytetty samoja vanhempia. t. utelias edelleen
Jos kasvattaja itse rekkaa,niin tulee aina kennelnimi myös,jos sellainen on.
Minulle tulee lähinnä mieleen,että jos kasvattaja on "liisannut" nartun jollekin toiselle ihmiselle,jolla ei ole kennelnimeä.
Silloin pentue tulee normaalisti tuonne pentue-kohtaan,mutta kasvattajan nimeä ei ole,jos siis sillä liisaajalla ei sitä ole.
Noin ajattelisin,jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362