rokkarit 70+

vanha mimmi

Mitä mieltä olette tulevasta tv-ohjelmasta,jossa yli 70 kymppiset rokkaa?

17

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeiässä-.

    • vaikea'

      olla yhtään mitään mieltä vielä näkemättömästä ohjelmasta.
      Rokki toki sopii 70 ikäisillekin. Sen ikäisiähän ovat jo monet sen maailmankuulut esittäjätkin.

    • saara,

      oikee rokkari on iätön,

    • ei kysy ikää

      Maailmassa on hyvin monta asiaa, missä ei ikä ole tärkein, vaan se miten suhtautuu mihinkäkin elämässään. Rokkivaari ja -mummu, siitä vaan, kunhan saa hyvän mielen, sehän kuului nuoruuteemme.

    • Emmekös me seitsenkymppiset juuri ole sitä ensimmäistä rokkisukupolvea!
      Laulutaitokin lienee tallella, joten siitä vaan!

      • Atolfia

        me kohotimme pulssia jumpassa. Ah, miten ihanasti nosti hien pintaan ja mielikin aivan riemastui. Näin harmaaseen aikaan pitää juuri tuollaista mielentilan kohotusta olla.

        Kyllä se aina panee jalan vippasemaan, kun rockia kuuluu radiosta. Vanhakin siinä nuortuu.


    • Toivottavasti siellä on sydänambulanssi valmiina paikalla.

      • jjoutava

        kävinhän minä viime kesänä karaokessa naiset haki monesti rokkiin 72v. on ikkää eikä haitannu.Laulamaan en suostunu mutta nainen pitää Huomata.
        Mitä hiton viiskymppiset ampulansilla tekee!


      • huomattu nainen
        jjoutava kirjoitti:

        kävinhän minä viime kesänä karaokessa naiset haki monesti rokkiin 72v. on ikkää eikä haitannu.Laulamaan en suostunu mutta nainen pitää Huomata.
        Mitä hiton viiskymppiset ampulansilla tekee!

        Hienoa, herrasmiehet huomaavat aina naiset, kiitos


      • Atolfia

        Ei siinä ryhmässä mitään sydänsairaita ole. Heille on sitten omat hidastempoisemmat jutut.

        Jokaisen on tietenkin valittava kuntoilu, joka sopii itsekellekin.

        Luojan kiitos, sydämeni on vielä kunnossa ja jos jumppatielle jään, niin onpahan nopeampi lähtö.
        Ei kitumaan tarvitse jäädä.

        Täytyy totuuden vuoksi sanoa, että on sitä ambulanssiakin tarvittu, mutta ihan eri syistä.


      • Atolfia
        jjoutava kirjoitti:

        kävinhän minä viime kesänä karaokessa naiset haki monesti rokkiin 72v. on ikkää eikä haitannu.Laulamaan en suostunu mutta nainen pitää Huomata.
        Mitä hiton viiskymppiset ampulansilla tekee!

        Ei se kyllä ikää katso tuo ambulanssin tarve. Tuurissahan sekin on ja sattuman varassa.

        Kaikkea sitä voi sattua inehmon elinaikana.


      • Atolfia kirjoitti:

        Ei se kyllä ikää katso tuo ambulanssin tarve. Tuurissahan sekin on ja sattuman varassa.

        Kaikkea sitä voi sattua inehmon elinaikana.

        tosion, rytmihäiriö tuli joutavalleki
        Eiku ampulanssilla sairaalaan ja sähöllä rytmit kohalleen ja taas rokkisoi.
        Leikit leikkinä enhän minäkään leuhki mutta minkä sitä itelleen mahtaa.
        En etes ossaa tanssia: mutta jos naiset hakevat.


      • Atolfia
        jjoutava5 kirjoitti:

        tosion, rytmihäiriö tuli joutavalleki
        Eiku ampulanssilla sairaalaan ja sähöllä rytmit kohalleen ja taas rokkisoi.
        Leikit leikkinä enhän minäkään leuhki mutta minkä sitä itelleen mahtaa.
        En etes ossaa tanssia: mutta jos naiset hakevat.

        Onhan se todettu oikein tieteellisesti, että tanssi on hyvää sekä henkistä että ruumiillista terapiaa.

        Tietysti sinun pitää välttää oikein vauhdikasta polkkaa ja jenkkaa, jos rytmihäiriöt ovat vaarana.
        Voihan niitäkin tanssia hitaammalla mallilla.
        Rockiahan tuolla ikäihmisten iloitteluissa harvemmin soitetaan.

        Niin että tansseihin vaan.


    • kun radiosta alkaa kuulua rokkia niin alan rokata, sille ei voi mitään kun musiikki on niin tarttuvaa. Saan hien pintaan siinä oli pieni kuntopyrähdys. Jauhot vain lensi käsistä kun kesken leipomisen.

    • Hintriika*

      Armaani ja tuleva mieheni oli oikein virallisissa kilpailuissa kruunattu kaupungin rock-mestariksi vähän ennen kuin aloimme seurustella. Parina hänellä oli tyttö, jonka kanssa pidän yhteyttä edelleenkin.

      Vaikka mieheni muuten piti minua hyvänä tanssijana, niin rokata en osannut hänen mielikseen. En suostunut kaiken maailman heittoihin, joten emme juurikaan tanssineet rockia yhdessä.

      Hän oli muutenkin tanssilattioiden jellona. Toiset tytöt olivat minulle kateellisia. Mutta niin vain jellonakin laiskistui. Vanhempana oli työ saada häntä tanssilaittialle. (Ja leijonanharjakin oli ohentunut kranssiksi!)

      Pikku huppelissa hän iäkkäämpänäkin nuortui sellaisiin tangon taivutuksiin, että siinä muut tanssijat jäivät jalkoihin. Mutta sehän ei tähän rock-juttuun enää kuulu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe