Mitä se on tämän ajan musiikin kuuntelu ? Mitä , missä ja milloin ? Eikö kukaan uskalla sanoa mitä hän kuuntelee ?
Yksinkö , ei kyllä tangollaankaan
39
1121
Vastaukset
- Lisbet
Avauksesi jättää kysymyksiä, tarkoititko ettei tangoilla yksin, tarkoititko tämänajan kellonaikaa,vai nykyistä elämää ja miksi tuollainen paatos, etteikö kukaan uskalla? Kaikenkaikkiaan erittäin huono aloitus.
- kahdestaanko
kiva kuitenkin ,että sattui sinun silmään toi huono aloitus! tarkoitin kylläkin sitä , että musiikki maku voi olla täysin erilainen saman ikäisillä henkilöillä ! Minä pidän hevistä , joku toinen tangosta!!! ja se on kaikilla oma asia . Argentiinalaisessa tangossa voi myös tanssia yksin ! Rakastan Espanjalaista musiikkia , pidän myös suomalaisesta musiikista , ei nyt heti tule mieleen... Olavi Virta ,Mauno Kuusisto , ..Noita vanhoja . Uusista : sano sinä kun minulle ei tule mieleen ...Mikä paatos ? Ei ole paha herättää ihmisissä eleo!!! Hejsan.
- lisbet
kahdestaanko kirjoitti:
kiva kuitenkin ,että sattui sinun silmään toi huono aloitus! tarkoitin kylläkin sitä , että musiikki maku voi olla täysin erilainen saman ikäisillä henkilöillä ! Minä pidän hevistä , joku toinen tangosta!!! ja se on kaikilla oma asia . Argentiinalaisessa tangossa voi myös tanssia yksin ! Rakastan Espanjalaista musiikkia , pidän myös suomalaisesta musiikista , ei nyt heti tule mieleen... Olavi Virta ,Mauno Kuusisto , ..Noita vanhoja . Uusista : sano sinä kun minulle ei tule mieleen ...Mikä paatos ? Ei ole paha herättää ihmisissä eleo!!! Hejsan.
Kyllä olet oikeassa et musiikimakumme on samanikäisillä hyvinkin erilainen. Latinomusiikki on makuuni, ja myös venäläisestä pidän. No suomalaisia on monia ,nuoruusihastus Tapani Kansa, Kirka, Hektor, Tamara Lund, Anneli Sari,Lea Laven ja hevistä tiedä, mut Ari Koivusesen laulamisesesta pidän. En kuuntele nykyisin paljon radiota koska tuntuu et tunnin sisän soi aina samat biisit nonstoppina. Käyn noin kerrankuukaudessa teatterissa, ja nautin. Näytelmällä pitää olla sanoma, en ihan kevyttä huuhaata lähde katseleen. Sen varmasti jo arvasitkin.
- Tangolla vai hevillä
lisbet kirjoitti:
Kyllä olet oikeassa et musiikimakumme on samanikäisillä hyvinkin erilainen. Latinomusiikki on makuuni, ja myös venäläisestä pidän. No suomalaisia on monia ,nuoruusihastus Tapani Kansa, Kirka, Hektor, Tamara Lund, Anneli Sari,Lea Laven ja hevistä tiedä, mut Ari Koivusesen laulamisesesta pidän. En kuuntele nykyisin paljon radiota koska tuntuu et tunnin sisän soi aina samat biisit nonstoppina. Käyn noin kerrankuukaudessa teatterissa, ja nautin. Näytelmällä pitää olla sanoma, en ihan kevyttä huuhaata lähde katseleen. Sen varmasti jo arvasitkin.
Minä olen sanonut : ei iki kuunan päivänä T.Kansaa , Karti Helenaa ja Mattia ja Teppoa !! A.Koivusta kuuntelen , hänellä on ihana ääni niinkin nuoreksi ! Minä pidän myös käydä teatterissa , mutta pääsen niin harvoin . Kas, tuo välimatka on pitkänlainen. Sinä asut varmaankin (?) ruuhka suomessa , joten sinulla on mahdollisuuksia paljon , paljon enemmän. Kirkan tuotannosta pidin paljon , mutta sitten myöhemmin vei bisnes maailma hänetkin....Minä sanoin vähän ennen kun Kirka meni pois : oletko sinä jotenkin sairas ? Sen voi nähdä , kun tulee tv.stä ulos dokumentti Kirillistä . Minä luen hirveän paljon kirjoja . luetko sinä ? Millaisia? Ai niin , Anneli Sarille kaikki kunnioitus ! Ja Carolalle , edes mennyt jo aikaa. Vesa-Matti Loiri ,,,, ennen oli paljon parempi , nyt tekemällä tehty tämä uusi levy. Kun sinä käyt teatterissa , mitä sinä katsot mieluiten ?
- lisbet
Tangolla vai hevillä kirjoitti:
Minä olen sanonut : ei iki kuunan päivänä T.Kansaa , Karti Helenaa ja Mattia ja Teppoa !! A.Koivusta kuuntelen , hänellä on ihana ääni niinkin nuoreksi ! Minä pidän myös käydä teatterissa , mutta pääsen niin harvoin . Kas, tuo välimatka on pitkänlainen. Sinä asut varmaankin (?) ruuhka suomessa , joten sinulla on mahdollisuuksia paljon , paljon enemmän. Kirkan tuotannosta pidin paljon , mutta sitten myöhemmin vei bisnes maailma hänetkin....Minä sanoin vähän ennen kun Kirka meni pois : oletko sinä jotenkin sairas ? Sen voi nähdä , kun tulee tv.stä ulos dokumentti Kirillistä . Minä luen hirveän paljon kirjoja . luetko sinä ? Millaisia? Ai niin , Anneli Sarille kaikki kunnioitus ! Ja Carolalle , edes mennyt jo aikaa. Vesa-Matti Loiri ,,,, ennen oli paljon parempi , nyt tekemällä tehty tämä uusi levy. Kun sinä käyt teatterissa , mitä sinä katsot mieluiten ?
Kiitos vastauksestasi. No kyllä Carola on myös ollut mun juttu.Ja kirjasto on myös minulle erittäin tärkeä, luen elämäkertoja, yleensä suomalaisten kirjoittamia. Lailaa, Kaariota, Kalle Päätaloa, Lehväslaihoa, kertomakirjallisuutta, en pidä dekkareista enkä enää mitään hömppääkään viitti lukea. Mut olen sitäkin kyllä nuorempana ahminut.Ja ainahan tulee uusia joiden nimien luettelo olisi pitkä. Asun kaupungissa jossa on useita teattereita joten valinnanmahdollisuuta on. Pidän daamasta, ja komediasta. Eli joko oikein surullista tai sitten hilpeän hauskaa. Entä itse?
- Tangoilla...
lisbet kirjoitti:
Minä laitoin jo kerran sinulle viestin ... En tidä tuliko se perille , koska meiltä meni sähköt poikki ?? Laitanpa uudestan. Minä olen edellenkin sitä mieltä : Tapani Kansa , Katri -Helena , Matti ja Teppo saavat mennä muualle laulamaan! Kirkasta pidin silloin kun hän oli nuorempi , en näistä uudemmista. Kysyin vähän ennen Kirkan pois menoa häneltä ; oletko sinä jotenkin sairas ? No , sitten se tuli ja vei.Anneli Sari on , sanoisinko luksus luokkaa suomalaistan aristien joukossa ( vai Pariisittalaisten) , Ja A Koivusen poika on yli veto . Sinulla on varmaankin ollut / tulee olemaan mahdollisuus käydä kuuntelemassa livenä ? Minä pidän myös teatterista , mutta harvoin pääsen ... matkat on pitkät..Sinä asut varmaankin jossain ruuhka suomessa (missä sellainen on ...suomessa..) Ja radiosta sen verran , että minä kuuntelen alue radiota , tai radio on auki sillä kanavalla , kuunteli tai ei. Ja , slaavilainen musiikki on asia erikseen , mutta täällä ei kukaan muu välitä ! JA entäs espanjalainen musiikki , siinä on paljon minulle kylmän pohjolan ihmiselle. Oletko kuullut siitä kun suomi pojat pisti Paaville hiukka musiikkia ? Heippa, toivottavasti en säikäyttänyt sinua.
- tangoa jne...
lisbet kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. No kyllä Carola on myös ollut mun juttu.Ja kirjasto on myös minulle erittäin tärkeä, luen elämäkertoja, yleensä suomalaisten kirjoittamia. Lailaa, Kaariota, Kalle Päätaloa, Lehväslaihoa, kertomakirjallisuutta, en pidä dekkareista enkä enää mitään hömppääkään viitti lukea. Mut olen sitäkin kyllä nuorempana ahminut.Ja ainahan tulee uusia joiden nimien luettelo olisi pitkä. Asun kaupungissa jossa on useita teattereita joten valinnanmahdollisuuta on. Pidän daamasta, ja komediasta. Eli joko oikein surullista tai sitten hilpeän hauskaa. Entä itse?
Meillä poikkasi taas sähköt . Laitoin juuri sinulle viestiä , tuli tai ei , koetan uudestaan.Missä suomessa on useita teattereita ?= Helsinki , Tampere , Turku .. Ei tule mieleen muita , ei ainakaan Jyväskylä , Oulu , Pori ( onko siellä edes teatteria?) , Rovaniemi .. Jaa , sitäpä mietin sitten . Minä taas olen hullaantunut juuri noihin dekkarehin ! Suosikkini on tällä hetkellä :Jo Nesbö , norjalainen1 Vie mennessään ! Minulla matkaa lähimpään teatteriin n.500 km. mutta kun olen paikan päällä , niin varmasti olen katsomossa!! Tragediat ovat myös kiehtovia , muuten pidän aika paljon samoista kuin sinä. ..kiva vaihtaa ajatuksia sinun kanssa si . Ei niin tavallista höpö höpö juttua , anteeksi vain kaikille , olenhan itsekin siinä ollut mukana ja tulen ehkä olemaankin. Hejsan!
- Lisbet
Tangoilla... kirjoitti:
Minä laitoin jo kerran sinulle viestin ... En tidä tuliko se perille , koska meiltä meni sähköt poikki ?? Laitanpa uudestan. Minä olen edellenkin sitä mieltä : Tapani Kansa , Katri -Helena , Matti ja Teppo saavat mennä muualle laulamaan! Kirkasta pidin silloin kun hän oli nuorempi , en näistä uudemmista. Kysyin vähän ennen Kirkan pois menoa häneltä ; oletko sinä jotenkin sairas ? No , sitten se tuli ja vei.Anneli Sari on , sanoisinko luksus luokkaa suomalaistan aristien joukossa ( vai Pariisittalaisten) , Ja A Koivusen poika on yli veto . Sinulla on varmaankin ollut / tulee olemaan mahdollisuus käydä kuuntelemassa livenä ? Minä pidän myös teatterista , mutta harvoin pääsen ... matkat on pitkät..Sinä asut varmaankin jossain ruuhka suomessa (missä sellainen on ...suomessa..) Ja radiosta sen verran , että minä kuuntelen alue radiota , tai radio on auki sillä kanavalla , kuunteli tai ei. Ja , slaavilainen musiikki on asia erikseen , mutta täällä ei kukaan muu välitä ! JA entäs espanjalainen musiikki , siinä on paljon minulle kylmän pohjolan ihmiselle. Oletko kuullut siitä kun suomi pojat pisti Paaville hiukka musiikkia ? Heippa, toivottavasti en säikäyttänyt sinua.
Taisipa tulla , mutta kiitosta vaan mukavaahan se on lukea. No mut Tapsa on mun "ihgu" kuten nuoret sanoo, joten äläs nyt teilaa. Noi muut ei muakaan kiinnosta. Eteläsuomessa asun ja täälä on useita teatteri mahdollisuuksia. Kyllä kävin joulun alusviikoilla ensin Kari-Tapion konsertissa ja pian perään Arja Korisevan joulukonsertissa. Mitä voi sanoa, niin upeita kuin olla saattaa. Latino/Slaavilainen on minun lempimusiikkia. Kuuntelen myös klassista kanavaa radiosta kun olen kirja nenänedessä ja vaakaasennossa sohvalla. Minä en pienistä pelästy enää näillä vuosilla.
- tangoilla
Lisbet kirjoitti:
Taisipa tulla , mutta kiitosta vaan mukavaahan se on lukea. No mut Tapsa on mun "ihgu" kuten nuoret sanoo, joten äläs nyt teilaa. Noi muut ei muakaan kiinnosta. Eteläsuomessa asun ja täälä on useita teatteri mahdollisuuksia. Kyllä kävin joulun alusviikoilla ensin Kari-Tapion konsertissa ja pian perään Arja Korisevan joulukonsertissa. Mitä voi sanoa, niin upeita kuin olla saattaa. Latino/Slaavilainen on minun lempimusiikkia. Kuuntelen myös klassista kanavaa radiosta kun olen kirja nenänedessä ja vaakaasennossa sohvalla. Minä en pienistä pelästy enää näillä vuosilla.
Moi. En minä ketään tai mitään teilaa. Minulla vain on huonoja kokemuksia "Tapsan" esiintymisestä: Hän piti jonain vuonna ,jossain kaupungissa äitien päivä konsertin ja kesken konsertin Hän käski poistaa huutavat ( pienen vauvan itku ääni )kakarat salista . Et sellasta äitien päivää. Kyllä sieltä poistuikin aika iso joukko lapsia , äitejä ja isiä. No se siitä. En kyllä pidä hänen äänestäkään.Kari- Tapiolla kiva ääni ja mukavat laulut, niissä jopa sanotaan jotain.Slaavilainen musiikki pistää veren kiertämään ja sitten toisaalts se haikeus , ah !Oikeasti kun ajattelee , niin eri musiiki lajeista saa kaikista jotain kivaa , riippu paljon kuka sitä esittä. Hauskat päivät sinne etelään!
- Xinorina
kuuntelen juuri nyt tällä hetkellä. Olin liian nuori aikoinaan, mutta nyt Morrison kolahtaa kunnolla.
Kaikenlaista kuuntelen. Mutta hiljaisuus on parasta.- tangoilla
Tuttu on ja hyvä!
- CannedHeat
muuta kuin hyvää musiikkia!
Kuuntelen sitä nykyisin. Olen tulostanut laulujen sanat paperille, ja seuraan sanoja samalla kun laulaja laulaa. Muutoin en aina saa sanoista selvää kun en ole englannin kielinen ihminen.
Ja jos en jotain sanaa ymmärrä, yritän kääntää sen suomeksi. Mielestäni on hyvin tärkeää ymmärtää myös laulun sanat kunnolla.- ja hevi tappaa"
käykääs katsomassa hakusanoilla you tubessa:
Roni Aaron & Sleepy Sleepers - Hevi tulee hevi tappaa ja hevi tappaa" kirjoitti:
Roni Aaron & Sleepy Sleepers - Hevi tulee hevi tappaaJep. Minä en seuraa muotia missään muussakaan asiassa, vaan minä muodostan ihan omat mielipiteeni kaikista asioista, myös musiikista.
- tangoilla
ja hevi tappaa" kirjoitti:
Roni Aaron & Sleepy Sleepers - Hevi tulee hevi tappaaTuttu on toikin , on hoilattu ennenmuinoin paljonkin. saatanpa hoilata vieläkin. Abba saa pysyä ruottissa , en sitten vähäkään pidä! Nyt kyllä paljastan jotakin sellaista , joka räjäyttää koko pankin :Ö en pidä Elviksestä!!!
- Pirre*
, mutta ei tangoja.
- tangoja
käytät...tiikerikuvioisia! ;D
- Pirre*
tangoja kirjoitti:
käytät...tiikerikuvioisia! ;D
semmoisia naruja.
- ennen sieltä
Pirre* kirjoitti:
semmoisia naruja.
housuista etsittiin "sitä" nyt "sieltä" etsitään housuja.... ;D
- Pirre*
ennen sieltä kirjoitti:
housuista etsittiin "sitä" nyt "sieltä" etsitään housuja.... ;D
kuulemma, tulee housut halavaksi; kanttinauhaa vaan ympärille ja siitä eteen ekä solmu, ja alakautta taakse toinen, siinnon tangat.
- VeliEetu
Radio Suomi soi taustalla melkeimpä koko päivän, sieltä tulee sopivasti musiikkia ja päivän uutisia. Paljasta musiikkia en jaksa pitkään kuuntelemalla kuunnella oli se sitten mitä lajia tahansa.
- KunnonNainen55
Päivisin soi radio töissä taustalla. Muuten pidän: 69 Eyes, Nightwish, HIM, Sturm und Drang näistä uusista.
Katri Helenaa yms. en kuuntele omasta tahdostani koskaan, mutta vanhoista on ehdoton suosikkini Tapio Heinonen. - VeliEetu
KunnonNainen55 kirjoitti:
Päivisin soi radio töissä taustalla. Muuten pidän: 69 Eyes, Nightwish, HIM, Sturm und Drang näistä uusista.
Katri Helenaa yms. en kuuntele omasta tahdostani koskaan, mutta vanhoista on ehdoton suosikkini Tapio Heinonen.Katri-Helenan esitykset vaan paranee vuosi vuodelta ja muutenkin hän on säteilevä persoona, tykkään kovasti.
- tangoilla
KunnonNainen55 kirjoitti:
Katri Helenaa yms. en kuuntele omasta tahdostani koskaan, mutta vanhoista on ehdoton suosikkini Tapio Heinonen.Nyt tuli niin paljon samoja mistä minäkin pidän! En olekaan ainut "vanhus",joka noita jaksaa kuunnella.Muistan Tapio Heinosen äänen , mutten ainoakaan kappaletta nimeltä , sävel muistuu mieleen , ei sanat...Mites Monster Man??? Se pohjoisen poika , Lordi?
- tangoilla
VeliEetu kirjoitti:
Katri-Helenan esitykset vaan paranee vuosi vuodelta ja muutenkin hän on säteilevä persoona, tykkään kovasti.
Kun ei uppoa , niin ei uppoa. Mutta eihän meidän kaikkien tarvitse samoista pitää , johan se tylsäjsi kävisi!
- tangoilla2
VeliEetu kirjoitti:
Katri-Helenan esitykset vaan paranee vuosi vuodelta ja muutenkin hän on säteilevä persoona, tykkään kovasti.
Tarkoitus oli kirjoittaa - tylsäksi . Sori.
- VeliEetu
tangoilla kirjoitti:
Kun ei uppoa , niin ei uppoa. Mutta eihän meidän kaikkien tarvitse samoista pitää , johan se tylsäjsi kävisi!
Jokaisella makunsa sehän selvä ja kun vaihtoehtoja riittää mikäs sen hauskempaa:)
- VeliEetu
tangoilla2 kirjoitti:
Tarkoitus oli kirjoittaa - tylsäksi . Sori.
Ymräsin hyvin, kuitti:)
- LISBET
tangoilla kirjoitti:
Nyt tuli niin paljon samoja mistä minäkin pidän! En olekaan ainut "vanhus",joka noita jaksaa kuunnella.Muistan Tapio Heinosen äänen , mutten ainoakaan kappaletta nimeltä , sävel muistuu mieleen , ei sanat...Mites Monster Man??? Se pohjoisen poika , Lordi?
Tapio Heinosen laulamaa iskelmää, Solensaara ja Pienen pojan haaveet, kauniin pehmeä ääninen oli Tapsa.
- namisuku
...Uskaltaa:)
Miksi ei uskaltaisi?- kahdestaanko
No jos vaikka sattuis olemaan ainoa , joka kuuntelee , sanotaan vaikkapa puolaista masurkka musiikkia ja ajattelisi , että mitähän nuo muut minusta ajattelee? Minä kylläkään en osaa hävetä omia mieltymyksiäni , olen ujo ,mutten häpeämätön. Miksi sinä et kertonut mitä sinä kuuntelet mieluiten?
- namisuku
kahdestaanko kirjoitti:
No jos vaikka sattuis olemaan ainoa , joka kuuntelee , sanotaan vaikkapa puolaista masurkka musiikkia ja ajattelisi , että mitähän nuo muut minusta ajattelee? Minä kylläkään en osaa hävetä omia mieltymyksiäni , olen ujo ,mutten häpeämätön. Miksi sinä et kertonut mitä sinä kuuntelet mieluiten?
...unohdin:(
Kuuntelen kaikkea Maan ja Taivaan väliltä:)
Olen siis kaikkiRuokainen myöskin Musiikin suhteen:)
Mutta LemppariMusiikkia ovat Iskelmät, Poppi, ja 70-luvun Disco=D - kahdestaanko
namisuku kirjoitti:
...unohdin:(
Kuuntelen kaikkea Maan ja Taivaan väliltä:)
Olen siis kaikkiRuokainen myöskin Musiikin suhteen:)
Mutta LemppariMusiikkia ovat Iskelmät, Poppi, ja 70-luvun Disco=DMinkä laista oli70 luvun disco? On jäänyt jonnekkin kuulumattomiin minulla. Puraseeko jazz?
- namisuku
kahdestaanko kirjoitti:
Minkä laista oli70 luvun disco? On jäänyt jonnekkin kuulumattomiin minulla. Puraseeko jazz?
...Hauskaa DiscoTanssiMusaa..eikä niin kovin...vakavaa:)
Älä nyt sano, ettet Ole ollut 70-Luvun Diseissä?
Jazziakin on niin monenMoista, vähän liian "vaikeaa" minulle:(
Kyllä minä sitä kuuntelen...mutta... - KunnonNainen55
namisuku kirjoitti:
Kyllä minä sitä kuuntelen...mutta...Jos joku löytää vielä Tapio Heinosen CD.n jostain ja kuuntelee kappaleen: En kadu mitään.
Olen sanonut tyttärelleni, että soittaa sen sitten muistotilaisuudessani.
"Yöllinen uinti" on taas tihkuvaa erotiikkaa täynnä. - kahdestaanko..
namisuku kirjoitti:
Kyllä minä sitä kuuntelen...mutta...kyll, minun nyt täytyy sanoa , ei hajuakaan 70 luvun , kui sie sanoit ,Diseistä ???? Jazz , uusi ja vanha ovat minun mieleni. Ja kitara virtuoosit varsinkin , STANLEY JORDAN , sanooko mitään ?
- namisuku
kahdestaanko.. kirjoitti:
kyll, minun nyt täytyy sanoa , ei hajuakaan 70 luvun , kui sie sanoit ,Diseistä ???? Jazz , uusi ja vanha ovat minun mieleni. Ja kitara virtuoosit varsinkin , STANLEY JORDAN , sanooko mitään ?
...tubessa kurkkaamassa ja yllätyin?
Yllätyin siitä, että Hän on noin Nuori ja siitäkin että on Tumma!
Hyvin Soittaa, hiukka tuli Hendrix Mieleeni:)
Kuuntelen itse kyllä Muutakin kuin Discoa...heh
Gary Moore ja Eric Clapton Skitan Taitajista ovat Lemppareitani=)
Onhan Niitä Toki Muitakin...
- Densa
hetkellä kuuntelen niinkuin yleensäkin netissä ollessani.Kunnon musaa ja harmitonta jutustelua.
http://www.nwrweb.com/player/show/vinyl107/vinyl107/48
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631207- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677- 56656
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 78581
- 41564