minulle jää mieleen paljon mokoman biiseistä sanoja varmasti siksi, että osa kuvaa omaa tilannettani/luonnettani tai jollain tapaa elämääni.
tässä esimerkkejä:
"anna anteeksi kaikki mitä sanoin mitä tein olen ollut heikko ja itsepäinen" -Marras
"En tunne vihaa en rakkauttakaan" -Haudan takaa
"ei onni löydy siitä, että uutta hamuaa vaan siitä, että oppii saamastaan nauttimaan" -Uni saa tulla
"Nyt vasta nähdä saan kuinka kuuluu rakastaa" -Kasvot kohti itää
"jos vain pyydät en tiedä mitään se tärkeämpää" -Silmäterä
"Vaikka tapasin sinut Sitä kadu en Pienikin tuokio kanssasi on Korvaamaton" -En elä talven yli
aika usein on myös sellaisia tunteita että nämä sopii siihen hyvin:
"vielä tästä nousen" -Kasvot kohti itää
"kyllä haavat paranee vielä haavat paranee" -Lupaus
"kiellän itseni jään ulos hämärään" -Kiellän itseni
"Käteni vapisevat hiljaa hautaan niihin kasvoni" -Sudet ihmisten vaatteissa
"Paha olo virratessaan tulvan aikaan saa" -Syvyys on vaiti
"En muista hyvällä eilistä kiroan varoiksi huomisen" -Sirppi
"on tahto eläimelläkin se täyttä tahtoa tahtomattakin. " -irvikuva
"säästä sanasi säästä nuo sanasi tuonnempaan, säästä minua en ole valmis kuulemaan" -säästä sanasi
"Ei kiehdo taivas, ei helvetti" -Sinä riität
mokoman sanat
^mokomakin^
1
645
Vastaukset
- niin....
Mokoma on oma lempibändini ja pidän heidän sanoituksistaan....minulla on sama juttu,eli sanoitukset kuvaavat omaa elämäntilannettani tai ovat muuten vain hyviä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029