minulle jää mieleen paljon mokoman biiseistä sanoja varmasti siksi, että osa kuvaa omaa tilannettani/luonnettani tai jollain tapaa elämääni.
tässä esimerkkejä:
"anna anteeksi kaikki mitä sanoin mitä tein olen ollut heikko ja itsepäinen" -Marras
"En tunne vihaa en rakkauttakaan" -Haudan takaa
"ei onni löydy siitä, että uutta hamuaa vaan siitä, että oppii saamastaan nauttimaan" -Uni saa tulla
"Nyt vasta nähdä saan kuinka kuuluu rakastaa" -Kasvot kohti itää
"jos vain pyydät en tiedä mitään se tärkeämpää" -Silmäterä
"Vaikka tapasin sinut Sitä kadu en Pienikin tuokio kanssasi on Korvaamaton" -En elä talven yli
aika usein on myös sellaisia tunteita että nämä sopii siihen hyvin:
"vielä tästä nousen" -Kasvot kohti itää
"kyllä haavat paranee vielä haavat paranee" -Lupaus
"kiellän itseni jään ulos hämärään" -Kiellän itseni
"Käteni vapisevat hiljaa hautaan niihin kasvoni" -Sudet ihmisten vaatteissa
"Paha olo virratessaan tulvan aikaan saa" -Syvyys on vaiti
"En muista hyvällä eilistä kiroan varoiksi huomisen" -Sirppi
"on tahto eläimelläkin se täyttä tahtoa tahtomattakin. " -irvikuva
"säästä sanasi säästä nuo sanasi tuonnempaan, säästä minua en ole valmis kuulemaan" -säästä sanasi
"Ei kiehdo taivas, ei helvetti" -Sinä riität
mokoman sanat
^mokomakin^
1
712
Vastaukset
- niin....
Mokoma on oma lempibändini ja pidän heidän sanoituksistaan....minulla on sama juttu,eli sanoitukset kuvaavat omaa elämäntilannettani tai ovat muuten vain hyviä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711