Onko kenelläkään ylimääräistä maata lähiaikoina Kirkkonummen kulmilla?
Vastaukset 9
- traktorit
Soita paikallisille kaivuu ja kuljetusfirmoille. Ne tietävät missä tapahtuu ja milloin.
- millaista tarvetta?
Miten paljoa olet vailla?
- -Rakentaja-
Kyllä sitä useita rekkakuormia tarvitaan. Minkälaista maata olisi tarjolla?
- Siltti / Hiesu
-Rakentaja- kirjoitti:
Kyllä sitä useita rekkakuormia tarvitaan. Minkälaista maata olisi tarjolla?
Silttistä tai hiesuista maata saattaisi olla helmikuussa tarjolla, ei pahemmin kiveä seassa. Tarkoitatko "rekkakuormalla" kasettiautoa vai pelkkää nuppia?
- -Rakentaja-
Siltti / Hiesu kirjoitti:
Silttistä tai hiesuista maata saattaisi olla helmikuussa tarjolla, ei pahemmin kiveä seassa. Tarkoitatko "rekkakuormalla" kasettiautoa vai pelkkää nuppia?
Tarkkaa määrää on tällä hetkellä vaikea sanoa, mutta jatketaan keskustelua sähköpostin välityksellä.
[email protected]
- kivet
Mulla olisi kiviä osoitteessa Eerikinkartanontie 346 Kylmälässä jos olet tekemässä isompaa ja kantavaa täyttöä.
- katsomassa
www.maaporssi.fi. Tunnin lukuaika maksaa 12,20 ja siinä ajassa ehtii ottaa kaikki sillä hetkellä maata tarjoavien henkilötiedot ylös. Ollaan saatu paljon (siis ihan sikapaljon) hyvää maata tontille kuljetettuna ilmaseks. Sinnikkäästi ku soittelee tai jättää niille yhteystietonsa niin kyllä löytyy maata, jos ei tänään niin ens viikolla ;)
- denjagar
Tontillani on noin 5 - 7 m3 multaa ja soraa kun pintamaa poistettiin uutta pihatietä varten, kasat ovat pihallani Hirsalantien varrella.
otathan yhteyttä mikäli olet kiinnostunut.
parhain terveisin
Christina Menikö "denjagar":in täytemaa jo käyttöön, vai onko kasat vielä pihalla?
Meillä olisi käyttöä täällä Kurkilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597