Osaisikohan kukaan unientulkintaan perehtynyt ihminen kertoa,mitä tarkoittaa hampaat unessa.
Olen kuullut että ne viittaavat kuolemaan tms...? Minulle on alkanut kasvaa viisauden hampaat ja olen miettinyt pitäisikö poistaa ne... No,näin sellaista unta että toisen poskeni sisäpuoli oli kokonaan hampaiden peitossa. Se tuntui jopa unessa erittäin epämiellyttävälle. Siellä siis kasvoi viisauden hampaita vieri vieressä ja unessa mietin että onkohan ongelma mennyt nyt vähän liian pitkälle ja pitäisikö hakeutua hammaslääkäriin. Se ns. oikea viisauden hammas irtosi unessa mutta posken sisäpuolen peittävät viisaudenhampaat jäivät paikoilleen.
Mitähän tämä uni mahtaisi tarkoittaa?
Hampaat unessa
3
3786
Vastaukset
- ellu
valkoiset, terveet hampaat tietävät sinulle jotakin hyvää tapahtuvaksi, sitä vastoin rikkinäiset hampaat kertovat tulevista harmeista. Kun näet hampaan irtoavan, uni viestittää sinulle jonkun kuolemasta: sitä läheisemmästä ihmisestä on kysymys, mitä lähempänä suun etuosaa lähtevä hammas on. Kulmahampaan irtoaminen tarkoittaa useimmiten mieshenkiloä. Hammassärky kielii, että sinun tulisi pyytää anteeksi joltakin henkilöltä. Hammaslääkäri lupaa tukea odottamattomalta taholta. Hampaiden puhkeaminen unessa tietää lapselle erittäin hyvää. Aikuiselle se enteilee lahjaa, jota hän ei edes osaa aavistaa.
- karin
Hampaan irtoamisesta. Hammas heilui ensin kauan ja irtosi lopulta. Pian tämän jälkeen äidin täti sairastui. Sairasti kauan ja kuoli lopulta.
- Mentor
Hammas on yksi yleisimmistä symboleista unissa. Tässä tapauksessa mielestäni hampaat symboloivat sanoja. Oletko kenties valehdellut tai ollut liian kovasanainen jopa ilkeä jotakuta kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478