Mitä lääkkeitä olette saaneet

Sain ihotautilääkäriltä kerran pillereitä, jotka paransivat ihottuman kymmeneksi vuodeksi, mutta en muista nimeä.
Mitkä lääkkeet Teihin ovat tehonneet ?
2299
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

...että poika kertoi lääkäri-isälleen ryhtyvänsä kirurgiksi. Isä sanoi, että älä hemmetissä. Ryhdy ihotautilääkäriksi. Siinä potilaat eivät kuole, mutta eivät myöskään koskaan parane.

En usko sellaisiin ihmepillereihin, jotka pitäisivät iho-oireet 10 vuotta kurissa. Varmasti monet muut asiat ovat vaikuttaneet tilanteeseesi, ja oireiden kurissa pysyminen ja mahdollinen uudelleen alkaminen johtuu pääasiassa muusta, kuin ihmepillereistäsi.

Äänestä
  • eikä ihmepillereitä ?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


_atooppiseen ihottumaan ? kirjoitti:

Sain ihotautilääkäriltä kerran pillereitä, jotka paransivat ihottuman kymmeneksi vuodeksi, mutta en muista nimeä.
Mitkä lääkkeet Teihin ovat tehonneet ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu