Hei!
Olen 43- vuotias. Kävin gynekologilla. Minulla oli ensin puoli vuotta kuukautiset kahden viikon välein, nyt ei ole ollut kuukautisia yli kolmeen kuukauteen. Sitten on vielä ne hirvittävät hikoilupuuskat, etenkin öisin. Kohdun limakalvon paksuus on kuulema n. 4mm. Lääkäri määräsi minulle divina hormonikorvaus valmistetta. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä valmisteesta. Minä en ole niitä vielä alkanut ottaa, kun lääkäri käski ottaa ensin 12 päivää primolut keltarauhashormonia, josko kuukautiset näin alkaisivat.
Divina hormonikorvaus valmiste.
2
2481
Vastaukset
- aries_74
Söin tota Divinaa neljä kuukautta, lisäks määrättiin vielä Progynovat 1 mg mutta ei tapahtunut mitään. Nyt vaihdettiin Estradot 100 laastariin. Toivottavasti auttaa. Mulla on 33- vuotiaana vaihdevuositila, kun endoa on hoidettu nukuttamalla munasarjat Depo-provera keltarauhashormonipistoksilla. Ylläri, eivät enää meinaa herätä, on se ärsyttävää jos joutuu lopun ikäänsä kärsimään tästä. Mulla yöheräilyä/ hikoilua, masennusta, ärtyisyyttä, haluttomuutta yms mukavaa.
- Hormoonihyrrä
Minulta loppui kuukautiset kokonaan 2 vuotta sitten. Ensimmäisenä sain lääkäriltä Novofem-tabletteja. Eivät auttaneet vaan hikoilu oli tosi pahaa päivin öin ja tyhjennysvuotoja ei näkynyt. Olo oli tosi kurja. Syksyllä vaihdettiin Divinaan ja hikoilu on lähes loppunut. Ehkä kerran kuussa voi tulla sellainen hikimyrskykohtaus, muttei muuta. Nyt vaan on ongelmana, että tyhjennysvuodot tulevat milloin sattuu, eivät siis niinä välipäivinä kuten pitäisi. Samoin huomaan, että paino hivuttautuu koko ajan ylöspäin. Yhdyntä on alkanut tuntua tosi kivuliaalta ja muutenkin halut ovat menneet. Vähän masentaa koko juttu. Menenkin ensi viikolla lääkäriin näistä vaivoista, jospa niihin löytyisi jotain parantavia konsteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831