chaweng beach

donsku

kolmelle omatoimimatkaajalle olisi haussa majoitus chawengilta mieluimmin bungalow ei pakko ,siisti tilava mid range kohtuu hinta. ei netin kautta. kuka kertoo,ehkä cocobanana, ehkä joku muu paikan tunteva. kiitos eyukäteen.

3

1422

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cocobanana-food-samui

kaykaa katsomassa www.sawasdee.com,tai sitten amazingsamui.sielta loytyy hintatietoja.rannan puoleiset bungat ja hotlat aika kalliita,kadun puolella loytyy ok hintaan eri guesthouseja,yleensa ac,suihku,wc,tv,jaakaappi.
      sama varustelu loytyy chaweng paakadun varrelta,n.400m rannalle bungaloweja hintaan n.750bath,yo tai kuukausi halvempi n.13,000 bath

t,yki virkki
      cocobanana food
      suomalainen ravintola
      www.cocobananafood.freerum.com

• Just sieltä tullut...

Suosittelen paikkaa nimeltä PALM ISLAND HOTEL & RESORT

Mukava rento paikka missä on kuitenkin asiat kohdillaan.

http://www.sawadee.com/hotel/samui/palmisland/
      http://www.samui-hotels.com/palmislandsm/
      http://www.palmislandsamui.com/

• samuihohoi

Itse olimme samuilla Matlang resortissa, ihan perus siistia ja tunnelmallisia bungaloweja, ei ihan sita parasta tasoa mutta oikein hyvalla paikalla rannalla ja melkein Chawengin keskustassa, rannan kautta erittain lyhyt kavelymatka, eika muutenkaan pitka. Halvin bungalovi 400THB ja lahmepanan merta 500THB. Mutta tasoissa ei ollut eroa, eika oikeastaan sijainnillakaan. suosittelen lampimasti vaan porhaltamaan paikalle, minibussi tulee lahelle ja kysymaan vastaanotosta vapaata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe