joo eli onko kellää kokemusta/tietoa noista 2.1 järjestelmistä esim otsikon mukainen Logitech Z-Cinéma (2.1) tai Logitech Z-2300 2.1. olisin tässä ostamassa jompaakumpaa mutta olis hyvä jos joku osaisi kertoa noista tai jos olisi vielä jtn muitakin vaihtoehtoja?
Logitech Z-Cinéma (2.1) vs...
Joo-oh
3
2632
Vastaukset
- alpo
Kertokaapas millaiset nuo kajarit on "luonnossa", eli haluaisin kuulla henkilökohtaisia kokemuksia noiden toimivuudesta. Nyt noita näyttäisi olevan kaupoissa.
- Hondamies87
Kyllä se toimii se 5.1 aika helvetin hyvin ja on muutenkin hyvä äänenlaatu, subbari antaa potkua niin perkeleesti . Mä maksoin 310 €
- Kajarithakusessa
Hondamies87 kirjoitti:
Kyllä se toimii se 5.1 aika helvetin hyvin ja on muutenkin hyvä äänenlaatu, subbari antaa potkua niin perkeleesti . Mä maksoin 310 €
Voiko nuo kajarit kytkeä\saada toimimaan Playstation 3 kanssa? Kertokaa miten asia on niin tiedän ostaa tuollaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078