Olen lukenut jostain että Hua Hinin lähettyvillä olisi jotain saaria joissa voisi esim. snorklata. Olenko oikeassa ja jos olen niin voisiko joku ystävällisesti kertoa enemmän ko. saarista.
Hua Hinin saaret
3
1355
Vastaukset
- ???
"Hua Hinissä on useita järjestäjiä, jotka tarjoavat snorklaus- ja
sukellusretkiä Koh talun ja Koh Singin saarille. Nämä saaret ovat
n. kahden tunnin matkan päässä, Hua Hinin eteläpuolella.
Snorklaus- ja su-kellusmahdollisuudet ovat suhteellisen hyvät, sillä
vesi on saarten lähettyvillä paljon kirkkaampaa kuin Hua Hinissä."
Googlettamalla saat tietoa saarista ja lisäksi mm http://www.tjareborg.fi/huahin
voit ladata pdf muodossa olevan kirjasen, jossa on tietoa melko kattavasti Hua Hinista - Mikkelson1
Hua Hinista etelaan, noin 2,5 tunnin ajomatka sielta loytyy Koh Taluun paratiisisaari.
Kannattaa tilata "pakettimatka"; minibussi kuljetukset, pikavene saarelle. Saarelle jarjestetaan 1 paivan retkia, snorklausta jne, toki saarella voi myos yopya bungaloweissa.
Itse olen kaynyt saarella useaan kertaan Hua Hinista kasin, ja paras laatu/hinta suhde loytyi Aurinkomatkojen toimiston (Hua Hinin keskustassa)kautta kansainvalisena retkena. Terveisin, Mikko- Myös sinne lähtevä
Viitsitkö vielä laittaa hieman hintaluokkaa, jota olet ko. retkestä maksanut. Oletko itse yöpynyt saarella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478