Orimattilan häiriköt

Erkontie 4

Mitä ootte mieltä häiriköistä, jotka ajaa p-rundia joka viikonloppu? Itseäni häiritsee suunnattomasti. Varsinkin yksi sinisen Opelin omistaja, joka käy virtsaamassa talomme nurkille joka helvetin viikonloppu..... Eikö poliisi vois puuttua rundailuun, aiheuttavat häiriötä Erkontiellä niin helvetisti!!!!
Ois kirveelle töitä....

Muutenkin ällöttää,ei koskaan rauhallista viikonlppua, aina joutuu kuuntelemaan samaa paskaa Erkontieltä. Eikö kukaan saa loppumaan häiriköintiä ja p-rundin ajoa?

:(

51

6581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mashnu

      Ikuisuuskysymys tuo rundin heitto...kannattaa lukea edelliset vietiketjut asiasta tuolla alempana. Kiinnitä etenkin huomiota ympyrää ajavien omiin loistaviin vastakommentteihin asiasta.

      Ei siitä häiriköinnistä pääse ikinä eroon. Itse en enää asioi ilta-aikaan, etenkään viikonloppuisin kylällä. Poliisi ei puutu moiseen alkukantaiseen seuranhakumalliin ennenkuin joku jää auton alle ja loukkaantuu vakavasti.

      Ainoana vaihtoehtona on muuttaa koko Erkontie kävelykaduksi ja se onkin sitten toinen juttu...

    • Qvintus

      On yleinen näky etupenkillä..

    • sillä

      sinisen opelin kuskilla on eturauhasen liikakasvua,niin tarvii käydä usein kusella. On sillä autossa sorsakin,mutta ei kehtaa käyttää silloin ,kun on kyyditettäviä mukana.

    • hohohoo

      ja jos on tuo sama pitkätukkainen maajuntti kyseessä niin hohohoijaa...on jätkällä pokkaa.Käy panemassa kylän muijia vuoron perään ja oma naisensa ei tiedä mitään.Muka "poikien" kaa tallilla....selitys sekin.

      • res. kersantti

        S-marketin eteen parkkipaikallehan on jokin aika sitten tullut läpiajon kieltävä liikennemerkki, joka kieltää läpiajon, mutta eipä nuo ajelijat siitä mitään välitä. Ei voi muuta kun sanoa että, jollain on tekeminen TODELLA vähissä, jos ei muuta keksi kuin pyöriä tuota puolen kilometrin lenkkiä edestakaisin päivästä ja illasta toiseen. Ja sahata Koulutietä edestakasin. Ja sitten ollaan olevinaan NIIN kovaa äijää, vaikka todellisuudessa varmasti puolet noista pippalijoista ei ole edes vielä armeijaa käyneet. Jotkut ovat, mutta tulivat jo ekana iltana itkien pois, kun on niin rankka paikka. Silloin tällöin kun tulee siitä kylän läpi ajettua niin vitutttaa katsella tota pelleilyä ja alkaa hävettää niin paljon,että täytyy lähteä äkkiä pois!


      • Jone001
        res. kersantti kirjoitti:

        S-marketin eteen parkkipaikallehan on jokin aika sitten tullut läpiajon kieltävä liikennemerkki, joka kieltää läpiajon, mutta eipä nuo ajelijat siitä mitään välitä. Ei voi muuta kun sanoa että, jollain on tekeminen TODELLA vähissä, jos ei muuta keksi kuin pyöriä tuota puolen kilometrin lenkkiä edestakaisin päivästä ja illasta toiseen. Ja sahata Koulutietä edestakasin. Ja sitten ollaan olevinaan NIIN kovaa äijää, vaikka todellisuudessa varmasti puolet noista pippalijoista ei ole edes vielä armeijaa käyneet. Jotkut ovat, mutta tulivat jo ekana iltana itkien pois, kun on niin rankka paikka. Silloin tällöin kun tulee siitä kylän läpi ajettua niin vitutttaa katsella tota pelleilyä ja alkaa hävettää niin paljon,että täytyy lähteä äkkiä pois!

        Orimattilasta löytyy kaiken maailman idiootteja ja siihen vielä narkkarit päälle joita riittää.


      • ei poliisi puutu
        Jone001 kirjoitti:

        Orimattilasta löytyy kaiken maailman idiootteja ja siihen vielä narkkarit päälle joita riittää.

        ja rattijuopot varsinkin Käkelän pikkuteillä, eikö poliisilla ole todellakaan resursseja puhalluttaa.Saisi iltaisin ja yöllä monta kiinni.


      • Erkontielle
        ei poliisi puutu kirjoitti:

        ja rattijuopot varsinkin Käkelän pikkuteillä, eikö poliisilla ole todellakaan resursseja puhalluttaa.Saisi iltaisin ja yöllä monta kiinni.

        Kävelykatu, tai kävelytie, eihän Orimattilassa ole katuja, olisi upea ajatus. Erkontie liikenteeltä poikki kokonaan, parkkipaikkoja kuitenkin löytyy paljon, Aisakellon takaa, torilta, S-Marketin takaa ja vaikka mistä.
        Loppuisi p-rundi Erkontieltä, ihmiset saisivat turvallisemman keskustan. Häirikkö-rundailijat joutuisivat poistumaan vaikka Lahteen tai johonkin muuhun kylään häiriköimään.

        Kyllä, samaa mieltä, Erkontie suljetaan autoilta kokonaan.

        Itse Käkeläntiellä asuvana tiedän rattijuoppousongelman myös, harmi, ettei poliisit ehdi paikalle varttumaan, moni jäisi rattijuoppoudesta kiinni, jos vain valvontaa olisi.

        Kuka muu samaa mieltä?


      • kävelykaduksi
        Erkontielle kirjoitti:

        Kävelykatu, tai kävelytie, eihän Orimattilassa ole katuja, olisi upea ajatus. Erkontie liikenteeltä poikki kokonaan, parkkipaikkoja kuitenkin löytyy paljon, Aisakellon takaa, torilta, S-Marketin takaa ja vaikka mistä.
        Loppuisi p-rundi Erkontieltä, ihmiset saisivat turvallisemman keskustan. Häirikkö-rundailijat joutuisivat poistumaan vaikka Lahteen tai johonkin muuhun kylään häiriköimään.

        Kyllä, samaa mieltä, Erkontie suljetaan autoilta kokonaan.

        Itse Käkeläntiellä asuvana tiedän rattijuoppousongelman myös, harmi, ettei poliisit ehdi paikalle varttumaan, moni jäisi rattijuoppoudesta kiinni, jos vain valvontaa olisi.

        Kuka muu samaa mieltä?

        Samaa mieltä!
        Erkontie kävelykaduksi.


      • zxcvb
        Erkontielle kirjoitti:

        Kävelykatu, tai kävelytie, eihän Orimattilassa ole katuja, olisi upea ajatus. Erkontie liikenteeltä poikki kokonaan, parkkipaikkoja kuitenkin löytyy paljon, Aisakellon takaa, torilta, S-Marketin takaa ja vaikka mistä.
        Loppuisi p-rundi Erkontieltä, ihmiset saisivat turvallisemman keskustan. Häirikkö-rundailijat joutuisivat poistumaan vaikka Lahteen tai johonkin muuhun kylään häiriköimään.

        Kyllä, samaa mieltä, Erkontie suljetaan autoilta kokonaan.

        Itse Käkeläntiellä asuvana tiedän rattijuoppousongelman myös, harmi, ettei poliisit ehdi paikalle varttumaan, moni jäisi rattijuoppoudesta kiinni, jos vain valvontaa olisi.

        Kuka muu samaa mieltä?

        Olisko sillä vaikutusta, että asiakkaat lähtee sitten muualle ostoksille kun ei enää pääse autolla "oven eteen". Ajatellaan viel sitten, et mennään samantein Lahteen kun siel on kuitenkin paremmat valikoimat ja ostetaan kerralla enempi kun kerta sinne asti mennään. Siitä taas olisi seuraksena palveluiden väheneminen täältä.

        Muuten kannatan kyl.


      • eipä ole palvelut kummosia
        zxcvb kirjoitti:

        Olisko sillä vaikutusta, että asiakkaat lähtee sitten muualle ostoksille kun ei enää pääse autolla "oven eteen". Ajatellaan viel sitten, et mennään samantein Lahteen kun siel on kuitenkin paremmat valikoimat ja ostetaan kerralla enempi kun kerta sinne asti mennään. Siitä taas olisi seuraksena palveluiden väheneminen täältä.

        Muuten kannatan kyl.

        Ei ole ostosten teko nytkään kovin hääppöstä Orimattilassa vaikka oven eteen pääsisikin.

        Tarjoustalossa on sellainen sekamelska ettei hinnoista saa mitään tolkkua eli ostamatta jää. Hartikaisella näytti viimeksi siltä että koko pulju on lopettamassa kun ei mitään mitä hakemaan lähti ollut ja tavarat olivat alakerrassa levällään pitkin lattioita odottamassa asiakkaiden kompurointia niihin. S-marketissa on ainainen ahtaus kun joka hyllynväli ja käytävä on täynnä kahvilavoja yms.

        Kampaajat ovat niin tylyjä kun yrittää aikaa varata, että leikkaan ja värjään itse hiukseni nykyisin. "kirjakaupassa" katsellaan pitkin nenänvartta ja hermostutaan jos jotain kehtaa kysyä (jää meinaan juoruilut tuttavarouvan kanssa kesken).

        Orimattilan yritykset haittaavat itse omaa myyntiään ja kannattavuuttaan koska luottavat monopoliasemaansa. Mieluummin käytän Lahden palveluita jossa kilpailu pakottaa yrittäjät asiakasystävällisyyteen ja myymäläsiisteyteen.


      • saa ystävällistä palvelua.
        eipä ole palvelut kummosia kirjoitti:

        Ei ole ostosten teko nytkään kovin hääppöstä Orimattilassa vaikka oven eteen pääsisikin.

        Tarjoustalossa on sellainen sekamelska ettei hinnoista saa mitään tolkkua eli ostamatta jää. Hartikaisella näytti viimeksi siltä että koko pulju on lopettamassa kun ei mitään mitä hakemaan lähti ollut ja tavarat olivat alakerrassa levällään pitkin lattioita odottamassa asiakkaiden kompurointia niihin. S-marketissa on ainainen ahtaus kun joka hyllynväli ja käytävä on täynnä kahvilavoja yms.

        Kampaajat ovat niin tylyjä kun yrittää aikaa varata, että leikkaan ja värjään itse hiukseni nykyisin. "kirjakaupassa" katsellaan pitkin nenänvartta ja hermostutaan jos jotain kehtaa kysyä (jää meinaan juoruilut tuttavarouvan kanssa kesken).

        Orimattilan yritykset haittaavat itse omaa myyntiään ja kannattavuuttaan koska luottavat monopoliasemaansa. Mieluummin käytän Lahden palveluita jossa kilpailu pakottaa yrittäjät asiakasystävällisyyteen ja myymäläsiisteyteen.

        Totta, tarjoustalossa on sekamelska, sieltä ei löydä mitään ksymättä apua. Jos joku myyjä on jossakin,ja häneltä kysyy jotakin, saa häneltä vastauksen: en tiedä,ei hyvä juttu.
        K-kaupassa on kalliit hinnat, myyjiä ei näy missään ja jos löydät jonkun myyjän ja kysyt jotakin, saat vastauksen, en tiiä, ei hyvä.
        S-marketissa on mukava käydä, hinnat ihan tyydyttävän ok, siellä on kaikki hyvin esillä ja jos jotakin et löydä, ystävälliset myyjät, jotka löytyvät helposti, kertovat, mistä mikäkin löytyy.
        Monien muiden täytyisi ottaa mallia. :)


      • henkilökunnan saamasta koul...
        saa ystävällistä palvelua. kirjoitti:

        Totta, tarjoustalossa on sekamelska, sieltä ei löydä mitään ksymättä apua. Jos joku myyjä on jossakin,ja häneltä kysyy jotakin, saa häneltä vastauksen: en tiedä,ei hyvä juttu.
        K-kaupassa on kalliit hinnat, myyjiä ei näy missään ja jos löydät jonkun myyjän ja kysyt jotakin, saat vastauksen, en tiiä, ei hyvä.
        S-marketissa on mukava käydä, hinnat ihan tyydyttävän ok, siellä on kaikki hyvin esillä ja jos jotakin et löydä, ystävälliset myyjät, jotka löytyvät helposti, kertovat, mistä mikäkin löytyy.
        Monien muiden täytyisi ottaa mallia. :)

        S-ryhmän työntekijät vartavasten koulutetaan asiakaspalvelijoiksi, sillä ei ole mitään tekemistä aidon palvelualttiuden kanssa. Itse pidän hyvänä asiakaspalveluna sitä, että myymälä pidetään siistinä ja selkeänä. Valitettavan usein en saa otettua haluamiani tavaroita hyllystä koska edessä on rullakoita, lavoja, kaljalaatikoita, roskia...ja henkilökuntaa ei näy missään. Tätä ongelmaa ei ole K-kaupassa.

        Yhtä kaikki, asioin molemmissa kaupoissa kutakuinkin saman verran, mutta jos haluan tehdä ostokseni nopeasti ilman tieni raivaamista hyllylle asioin mieluummin K-kaupassa jossa olen aina saanut hyvää palvelua.


      • lahtelaismies
        res. kersantti kirjoitti:

        S-marketin eteen parkkipaikallehan on jokin aika sitten tullut läpiajon kieltävä liikennemerkki, joka kieltää läpiajon, mutta eipä nuo ajelijat siitä mitään välitä. Ei voi muuta kun sanoa että, jollain on tekeminen TODELLA vähissä, jos ei muuta keksi kuin pyöriä tuota puolen kilometrin lenkkiä edestakaisin päivästä ja illasta toiseen. Ja sahata Koulutietä edestakasin. Ja sitten ollaan olevinaan NIIN kovaa äijää, vaikka todellisuudessa varmasti puolet noista pippalijoista ei ole edes vielä armeijaa käyneet. Jotkut ovat, mutta tulivat jo ekana iltana itkien pois, kun on niin rankka paikka. Silloin tällöin kun tulee siitä kylän läpi ajettua niin vitutttaa katsella tota pelleilyä ja alkaa hävettää niin paljon,että täytyy lähteä äkkiä pois!

        Miten se armeija muka määrittelee, että onko joku kova jätkä vai ei?


      • KENRAALI_
        lahtelaismies kirjoitti:

        Miten se armeija muka määrittelee, että onko joku kova jätkä vai ei?

        ...saatanan hippi tiedä, kun et oo sitä käyny!


      • lahtelaismies
        KENRAALI_ kirjoitti:

        ...saatanan hippi tiedä, kun et oo sitä käyny!

        Ei kun ihan oikeasti! Miten se sen muka määrittelee, onhan se nähty minkälaisia pullasorsia sieltä tulee uloskin päin. Ei tietenkään kaikki, mutta ne kovat jätkät on kyllä ollu kovia jo mennessään. Ei se armeija sitä muuta.

        Nimim. armeijan käynyt


      • my:lä
        eipä ole palvelut kummosia kirjoitti:

        Ei ole ostosten teko nytkään kovin hääppöstä Orimattilassa vaikka oven eteen pääsisikin.

        Tarjoustalossa on sellainen sekamelska ettei hinnoista saa mitään tolkkua eli ostamatta jää. Hartikaisella näytti viimeksi siltä että koko pulju on lopettamassa kun ei mitään mitä hakemaan lähti ollut ja tavarat olivat alakerrassa levällään pitkin lattioita odottamassa asiakkaiden kompurointia niihin. S-marketissa on ainainen ahtaus kun joka hyllynväli ja käytävä on täynnä kahvilavoja yms.

        Kampaajat ovat niin tylyjä kun yrittää aikaa varata, että leikkaan ja värjään itse hiukseni nykyisin. "kirjakaupassa" katsellaan pitkin nenänvartta ja hermostutaan jos jotain kehtaa kysyä (jää meinaan juoruilut tuttavarouvan kanssa kesken).

        Orimattilan yritykset haittaavat itse omaa myyntiään ja kannattavuuttaan koska luottavat monopoliasemaansa. Mieluummin käytän Lahden palveluita jossa kilpailu pakottaa yrittäjät asiakasystävällisyyteen ja myymäläsiisteyteen.

        mikähän kauppa sullekkin mahtaa sitten kelvata kun orimattilassa niitä ei näemmä ole?????v"tun tissiposki!!!! muuta lahteen!!!!!


      • kersantti kosula
        lahtelaismies kirjoitti:

        Ei kun ihan oikeasti! Miten se sen muka määrittelee, onhan se nähty minkälaisia pullasorsia sieltä tulee uloskin päin. Ei tietenkään kaikki, mutta ne kovat jätkät on kyllä ollu kovia jo mennessään. Ei se armeija sitä muuta.

        Nimim. armeijan käynyt

        ei nykyään ole enää armeijaa....tissiposkien petauskouluhan se nykyään on!!!


      • mie mie
        eipä ole palvelut kummosia kirjoitti:

        Ei ole ostosten teko nytkään kovin hääppöstä Orimattilassa vaikka oven eteen pääsisikin.

        Tarjoustalossa on sellainen sekamelska ettei hinnoista saa mitään tolkkua eli ostamatta jää. Hartikaisella näytti viimeksi siltä että koko pulju on lopettamassa kun ei mitään mitä hakemaan lähti ollut ja tavarat olivat alakerrassa levällään pitkin lattioita odottamassa asiakkaiden kompurointia niihin. S-marketissa on ainainen ahtaus kun joka hyllynväli ja käytävä on täynnä kahvilavoja yms.

        Kampaajat ovat niin tylyjä kun yrittää aikaa varata, että leikkaan ja värjään itse hiukseni nykyisin. "kirjakaupassa" katsellaan pitkin nenänvartta ja hermostutaan jos jotain kehtaa kysyä (jää meinaan juoruilut tuttavarouvan kanssa kesken).

        Orimattilan yritykset haittaavat itse omaa myyntiään ja kannattavuuttaan koska luottavat monopoliasemaansa. Mieluummin käytän Lahden palveluita jossa kilpailu pakottaa yrittäjät asiakasystävällisyyteen ja myymäläsiisteyteen.

        En kyllä ihan voi allekirjoittaa tuota. Olen itse asunut paikkakunnalla reilut parikymmentä vuotta. En ole alkuperäisväestöä. Olen saanut Orimattilassa niin hyvää kuin huonoakin palvelua, niin kuin muuallakin päin maata ja maailmaa. Vaakakuppi on onneksi vahvasti positiivisella puolella. Molemmissa ruokakaupoissa työntekijät hymyilevät ja auttavat tarvittaessa. Ottavat hienosti reklamaatiot vastaan ja hoitavat ne eteenpäin. Luottokampaajan olen täältä löytänyt ja aina hän hienosti järjestää ajan. Uuden ravintolan palvelut ovat olleet kiitettäviä ja joustavia. Tarjoustalossa on joskus hinnat tökkineet, mutta niistäkin ollaan selvitty. Minä olen tyytyväinen.


      • no
        eipä ole palvelut kummosia kirjoitti:

        Ei ole ostosten teko nytkään kovin hääppöstä Orimattilassa vaikka oven eteen pääsisikin.

        Tarjoustalossa on sellainen sekamelska ettei hinnoista saa mitään tolkkua eli ostamatta jää. Hartikaisella näytti viimeksi siltä että koko pulju on lopettamassa kun ei mitään mitä hakemaan lähti ollut ja tavarat olivat alakerrassa levällään pitkin lattioita odottamassa asiakkaiden kompurointia niihin. S-marketissa on ainainen ahtaus kun joka hyllynväli ja käytävä on täynnä kahvilavoja yms.

        Kampaajat ovat niin tylyjä kun yrittää aikaa varata, että leikkaan ja värjään itse hiukseni nykyisin. "kirjakaupassa" katsellaan pitkin nenänvartta ja hermostutaan jos jotain kehtaa kysyä (jää meinaan juoruilut tuttavarouvan kanssa kesken).

        Orimattilan yritykset haittaavat itse omaa myyntiään ja kannattavuuttaan koska luottavat monopoliasemaansa. Mieluummin käytän Lahden palveluita jossa kilpailu pakottaa yrittäjät asiakasystävällisyyteen ja myymäläsiisteyteen.

        jos on noin huonot kaupat ja kampaajat orimattilassa, ni oiko vaikka aika muuttaa,
        tietääkseni kukaan ei pakota asumaan täällä..?


      • Anonyymi
        Erkontielle kirjoitti:

        Kävelykatu, tai kävelytie, eihän Orimattilassa ole katuja, olisi upea ajatus. Erkontie liikenteeltä poikki kokonaan, parkkipaikkoja kuitenkin löytyy paljon, Aisakellon takaa, torilta, S-Marketin takaa ja vaikka mistä.
        Loppuisi p-rundi Erkontieltä, ihmiset saisivat turvallisemman keskustan. Häirikkö-rundailijat joutuisivat poistumaan vaikka Lahteen tai johonkin muuhun kylään häiriköimään.

        Kyllä, samaa mieltä, Erkontie suljetaan autoilta kokonaan.

        Itse Käkeläntiellä asuvana tiedän rattijuoppousongelman myös, harmi, ettei poliisit ehdi paikalle varttumaan, moni jäisi rattijuoppoudesta kiinni, jos vain valvontaa olisi.

        Kuka muu samaa mieltä?

        Samaa mieltä, olet homoseksuaali!


    • Matkaaja_man

      Monissa kaupungeissa asia tehty niin että ajorataan on sijoitettu 15cm paksut metalliset "pötikät" jotka nostetaan ylös määrättyyn aikaan eri katu-osuuksilla (nousee autom)
      Näin saadaan esim. illaksi ja vkl: ksi osa kaduista kävelykaduiksi.
      Ja homma toimii hienosti, monta kertaa olen ihastellut tuota ratkaisua esim. Vilnassa.

      • nerokas ajatus

        jos tuollainen ratkaisu on oikeasti olemassa.

        10 pistettä ja papukaijamerkki


    • samaa mieltä

      Erkontielle hidasteita!
      Se on ainoa ratkaisu, Erkontielle töyssyjä niin paljon että riittää.

      • hidaste ei ole este

        ....joo ja ostetaan kaikki jokuvitun lada niva? hohhoh mitä juttuja....


    • häiriköinnille

      Nyt tulee loppu häiriköinnille Erkontiellä onneksi !
      Kiitos päättäjille tulevista muutoksista.

      Edelleen odotellaan kuitenkin autotonta keskustaa.

      • ootellaan

        Samaa ootellaan.

        Loppuu pillurundi toivotaan.


      • ei mikään

        no mikä on muuttunut????


      • mie mie

        Joissain kaupungeissa on hienot kävelykadut. Ensimmäisenä tulee mieleen Jyväskylä ja sitten Hämeenlinna. Molempien varreja baareja, ruokapaikkoja ja muita putiikkeja. Voi kesällä istuskella terasseilla ja katsella ihmisiä. Mietin vain, että miten tämä toimii Orimattilassa, jossa vain yksi pääkatu ja ihmisiä vähemmän. Mikä vetäisi ihmiset kävelykadulle? Minne autot? Hiljeneekö kauppa vielä entisestään, kun ulottuvuus pienenee esim. heillä joille kulkeminen ei enää vaivatonta.


    • minkulta ei

      siihen Erkontien ja Artjärventien risteykseen vuosia sitten liikennemerkki U-käännöksen kieltämiseksi, mutta kun nuoret hörhöt eivät siitä piitanneet, se poistettiin. O_lassa kun kaikki ovat melkein serkkuja keskenään, poliisi ym. liikenteestä vastaavat eivät voi puuttua näiden äidin- / isänkultien p-ralleihin, äitihän voi joutua maksamaan sakot oman kullittelijansa törmäilyistä.

      • Joustavuutta touhuun

        Kun ei ole resursseja valvoa, niin poistetaan. Takaisin se merkki, ja valvontakamera siihen, sakko perään uparin tekijälle. Mikähän järki muuten oli tehdä siitä korokkeesta niin leveä, ettei mahdu kääntymään oikealle vasemmalle kääntyjän, vierestä. Turhaan joutuu siinä takana kykkimään ja odottamaan oikealta tulevien takia kunnes edessä olija pääsee kääntymään.


    • Asukas keskustasta

      miksi se haittaa teitä noin kovon paljon? Vanhempaakin ukkoa olen nähnyt p...jahdissa kyseisellä radalla. Antaa palaa vaan ja orimattilassa leväperseisesiä lumppuja jokaiseen autoon piisaa. Toivotamme hyvää saalistusonnea ja muistakaa suojautua, sillä liha on useassa autossa trimattua, hyi!

      • Molo-8"

        Useammassa autossa lihasta löytyy matoja !


    • Ikuinen kiusanhenki!

      Henttonen voi pitää turpasa kii erkontie neloses! muuta mulkku maalle!

    • Erkontie

      Erkonkadulla ei muuta mätää kuin "pitseria" siellä Sanomia vastapäätä...

      • 897654

        Tiellä...


    • mohlö

      taitaa olan polisit ajaa ittekin .sitä p......u rinkiä.

    • pienet on pelit

      onko olassa poliiseja!?! EI taida olla. Kai ne muuten valvoisi esimerkiksi, sanotaan nyt vaikka ... liikennesääntäjen ja järjestyslian eiku llain noudattamista, Esimerkiksi Artjärventiellä. Mutta ei, ei ne valvo. kummi käryää ja kahtasataa mennään. Hienoltahan se näyttää, muttei kuulosta. Eikä haise. Sitäpaitsi ihan hirveitä nää teirän "keskustelunne"

    • Anonyymi

      Nyt se kuljettaja löyty. Ilmianna asiaton käytöksesi!

      • Anonyymi

        Joo se on löytynyt jo. Anto itsensä ilmi tossa toisessa keskustelussa. Paineet ei kestäny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on löytynyt jo. Anto itsensä ilmi tossa toisessa keskustelussa. Paineet ei kestäny.

        Ei minun käsitykseni mukaan ole ilmiantanut. Selkeästi kertoi että ei omista sinistä autoa niin miten tästä väännetään että syyllinen on johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun käsitykseni mukaan ole ilmiantanut. Selkeästi kertoi että ei omista sinistä autoa niin miten tästä väännetään että syyllinen on johonkin.

        Ei tuolla ollut mistään auton omistamisesta puhetta. Eikä varsinaisesti edes syytetty mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla ollut mistään auton omistamisesta puhetta. Eikä varsinaisesti edes syytetty mistään.

        Kyllä siellä oli kommentti että ei omista sinistä autoa, jollei sitten ole poistettu. Syytetään jostain sinisellä autolla ajajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä oli kommentti että ei omista sinistä autoa, jollei sitten ole poistettu. Syytetään jostain sinisellä autolla ajajaa...

        Aika moni ajelee sinisellä autolla. Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni ajelee sinisellä autolla. Mitä sitten?

        Niin ajelee.... ihmettelen vaan tätä että nykyään syyllistetään näkemättä ihmistä yms....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajelee.... ihmettelen vaan tätä että nykyään syyllistetään näkemättä ihmistä yms....

        Mitä se sinisen auton kuski on sitten tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinisen auton kuski on sitten tehnyt?

        Samaa mietin et mitä tehnyt... en ainakaan nähnyt kommenteissa tai jollei sitten ole poistettu vastaus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin et mitä tehnyt... en ainakaan nähnyt kommenteissa tai jollei sitten ole poistettu vastaus...

        Just just. Aika kauan saattekin miettiä, jos aikaanne tohon kulutatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just. Aika kauan saattekin miettiä, jos aikaanne tohon kulutatte.

        Antaa toisten miettiä. On muuten aikamoinen ettiä....


      • Anonyymi

        Syyllistä kuka lie sitten onkaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllistä kuka lie sitten onkaan....

        🤦‍♂️


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe