Remu Aaltonen 60v

Henry Olavi

Nii maineikkaan Hurriganeksen rumpali täytti 60v.
Mitä Remu merkitsee tämän päivän romaneille. Onko hän teidän porukkaa vai saammeko omistaa Remu itsellämme.

14

3435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehtäs vaihtari,myö saatas vaikkapa Tony Halme maskotiks vaihossa ? : ))
      Eivaan zoukki zoukki,Remu kuuluu suosikkeihin Suomen Rock`n Rollin saralla kauvan ennekuin edes tiesin hänen Romani juurista ja iha hienoo et on Romani verta miehes mutta kaippa sitä miestä voi arvostaa myös musiikin ansiosta eikä vain rodun eiks je?
      Eli annetaan miehelle respectit ja kiitokset hyvän musan tuotannosta ja onnittelut syntymäpäivän johdosta!

      • mä vaan

        Oppia ihmiseen ihmisyys eikä se minkä värinen, muotoinen on..YMS. Eikö olis hassua, ku televiossa haastattelua tekevä aina tarkistais... Onko tuo sun perunanenä karjalaista vai lappalaista perua.

        Mitä helkutin väliä sillä on, jos ny ei joku halua sitä etnisyyttä tuoda vain julki, mutta kaikki on aina erottelemassa mustalaista.


    • Nimetön

      No minä en oo koskaan ajatellut häntä romanina mutta en myöskään valkolaisena. Olen ajatellut häntä "Remuna" sen paremmin tuntematta. Arvostan hänen uraansa, ja toivon hänelle kaikkea hyvää ja pitkää ikää ynnä muuta. Hurriganeshan oli aikanaan melkoisen kova bändi, ja ehkä se suosio nostaa päätään ihmisten keskuudessa sillä musiikkihan ei oikeastaan vanhene. Itse en mikään Hurriganes-fani ole tai ole ollut, mutta nostan kyllä hattua Remulle. Hän on oma persoonansa ja toivottavasti sinä pysyykin. Pidetään Remu kaiken kansan ympäröimänä, ei niin että hän on "joidenkin". T. Juuli vain

    • Yees

      Remu on Timatti

    • Canes

      Remu ei osannut yhtään englantia, mutta englanniksi piti vain laulaa. Asia ratkaistiin niin, että lauluntekstit oli kirjoitettu lunttilapulle rumpujen lähelle. Luntissa ei lukenut "I love you" vaan "Ai lav juu". Kaikki lauluntekstit meni näin.

      Kun bändi keksi oman nimensä "Hurriganes" tuli siihen vahingossa virhe. Piti olla Hurricanes, mutta tulikin hurriganes. Ensin pojat selitti, että se onkin AMERIIKANENGLANTIA. Kun porukat ei nielleet tyhmää selitystä, pojat muutti stooria ja sanoivat, että olivat muka tahallaan käyttäneet g-kirjainta.

      Ihan pellen hommaa koko bändi.

      • Muun is raising

        Samaa mieltä nimimerkki Canesin kanssa! Hurriganes oli aivan mielettömän kova Rock and Roll bändi.

        Juuri noin ... niinku et gee ja cee ja sit vielä loppuun - Ou Jee!

        Sanoma oli: Kannat kattoon!


    • rok rok

      Nimi tuli kyllä red river rock ja johnny and the hurricanes....siis red river rock biisi...Johtaja kyllä oppi lausuun ilman lunnttejakin myöhemmin, näin kyllä nämä "laulu" suomennos-engelsga laput.
      Remu on Remu-ei smugu, ei valkolainen vaan rok

    • olikin1

      jooo

    • Anonyymi

      Kirjoitteleekohan tuo yksi vielä täällä joka moittii englanninkielen taidosta ja haukkuu pelleksi?

      • Anonyymi

        Näyttää myös kirjoitusvirheistä moittivan.


    • Anonyymi

      Kenen sakkeja Remu? Käykö kivellä? Onko suuri peelo?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe