Kuuma kesäilta

Kesämekko

Jatkoa 60-luvun teiniunelmilleni, jotka nyt ikääntyneempänä ajatellen olisi ollut maukasta kokea.


Kuuma kesäilta
Meitä oli Saunasaaressa nyt kolme. Pasi piilotteli hirsisen saunamökin takana. Pekka, jota meidän nuorten keskuudessa pidettiin hieman yksinkertaisena ikuisena vanhana poikana, oli keskeyttänyt minun ja Pasin kuuman rantaleikin, alkoi puuhailla saunapuitten parissa. Hän kävi ensin sisällä saunassa ja tuli sitten manaten ulos.
- Eihän täällä tietenkään ole kalikan kalikkaa. Pitää kärrätä liiteristä pari kuormaa.

Istuin verannalla ja katselin Pekan touhuilua ja aattelin keväistä kohtaamista salilla. Olin siis yllättänyt hänet runkkaamassa salin pukuhuoneessa, ja Pekka oli syöksynyt kohti vessaa pukeutumaan.
Istuin siinä penkillä nojaten hirsiseen kaiteeseen. Pekan iho alkoi kiiltää hien virratessa pitkin hänen selkäänsä ja karvojen peittämää rintaansa, kun hän kantoi puita pinoon.
- Olis edes pullo olutta mokoman urakan jälkeen, tuumasi Pekka ja istahti rappusille. – Täytynee tyytyä vain uimareissuun. - Lähdetkö mukaan? kysyi hän lähtiessään kohti laituria.
- En mä enää, sanoin koska en halunnut Pekan näkevän paljastavaa uima-asuani.

Pekka juoksi laiturille, vilkaisi siellä taakseen ja kun en mennyt perässä hän heitti housunsa laiturille ja sukelsi Ahvenjärven aaltoihin. Näky palautti kuuman tunteen vartalooni. Siirryin sisälle tupaan ja katselin ikkunasta kun Pekka ui rauhallisesti laituria kohti ja nousi vedestä. Pekan musta karvoitus jatkui rinnasta vatsan yli haaroihin, jossa viileän veden kutistama kalu tuskin erottui saunalle asti.
Vein sormeni alas housuihini ja tunsin pimppini kosteuden vain lisääntyvän.
Ajattelin hieman kiihottaa myös Pekkaa. Olin tuntenut hänet lapsesta asti, enkä osannut pelätä, vaikka hän, aikuinen mies, näkisi minut, vielä nuoren naisen, paljastavassa tilanteessa. Riisuin pikkarit kassiini, kun näin Pekan lähestyvän portaita. Hän tuli sisälle ja etsi pukuhuoneesta pyyheliinaa, mutta eihän siellä ollut.
Kumarruin ottamaan omaani kassista. Samalla lyhyt mekkoni paljasti housuttomuuteni, koska olin selin.
- Käytä tuota, sanoin hänelle, - se on jo kuivunut ja menee pesuun kunhan pääsen kotiin.
Pekan katse oli yllättynyt kun ojensin hänelle pyyhettä. Yllätys ilmeisesti johtui mekkoni lyhyydestä ja siitä mitä sen alla ei ollut, eikä vaalean punaisesta pyyhkeestäni, sillä hänen katseensa harhaili välillä kohti reisiäni.
Istuin sohvalle Pekan kuivaillessa itseään. Pekka heitti pyyhkeen takaisin ja istui vastapäiseen nojatuoliin. Nostin toisen jalkani sohvan reunalle ja nojauduin rennommin taaksepäin. Mekkoni helma nousi ylemmäs ja paljasti tumman siistin karvakolmionkin haaroissani. Pimppini sisältä tihkuva kosteus varmaankin kiilsi häpyhuulissani kiihotuksen paisuttaessa niitä hieman. Pekan katse pysähtyi haaroihin ja hän siirsi kätensä oman kalunsa päälle yrittäen peittää sen aiheuttamaa ’telttaa’ housun lahkeessa.
- Muistako kun näin sinut siellä salin pukuhuoneessa keväällä? kysyin Pekalta. Hän meni aivan punaiseksi kasvoiltaan.
- Muistanhan minä, mutta ei ollut tarkoitus pelästyttää sinua. Olin vain nähnyt teidän pelinne aikana niin kiihottavia tyttöjä ja paljastavia asuja, etten malttanut mennä kotiin asti ja luulin jo kaikkien lähteneen, sanoi Pekka.
- Enhän minä sinua pelästynyt silloin ja nyt aattelin, että voisit näyttää minulle, miten sen teen kun olet yksin, sanoin Pekalle, alkaen sormellani avata häpyhuulieni rakoa, jolloin sen kosteus tulisi paremmin esille.
- Enhän minä sellaista, kun olet vielä niin nuori ja minä tämmöinen vanhempi ukkeli, vältteli Pekka suorasukaista ehdotustani.
- Siksipä juuri, väitin vastaan, haluan nähdä miten kokenut mies tyydyttää itsensä. Olethan varmaan tehnyt sitä jo kauan. Eihän sinulla ole edes naisseuralaista. Ja näyttää tuo sinut pikkuveljesikin olevan huomiota vailla. Pekka siirsi kättään ja hänen kalunsa nosti housun lahjetta pyrkiessään pystyyn.
Nousin ylös ja siirryin Pekan eteen. Nostin mekkoni helmaa ja vein sormeni taas pilluni huulten väliin.
- Haluatko ensin nähdä pimppini ja tuntea miten kuumaksi se on tullut, kun olen ajatellut kaluasi. Nostin toisen jalkani tuolin käsinojalle ja avasin huulten rakoa sen verran, että häpykieli paljastui kun sormellani pyöritin sen ympäristöä.
Pekka tarttui reisistäni takaa ja nosti käsiään takamusten yli lanteilleni vetäen samalla mekkoani ylöspäin.
- Anna minä riisun sinut, haluan nähdä koko ihanan vartalosi. Olen aina yksikseni unelmoinut sinunlaisestasi nuoresta naisesta alastomana. Pekka sanoi lähes kuiskaten. Nostin käteni ylös ja riisuin mekkoni kokonaan pois. Pekka laski kätensä hartioilleni ja edelleen alas päärynämäisille rinnoilleni, piti niitä molemmissa käsissään veti sitten minut syliinsä, että polveni olivat tuolilla molemminpuolen hänen reisiään. Hän veti minua takamuksista vasten lanteitaan ja otti vuorotellen kummankin rinnan pään huuliensa väliin ja imaisi niitä hieman, jolloin ne kiihottuivat yhä enemmän pystyyn. Laskin käteni alemmas hänen selkäänsä pitkin vyötärölle asti.
- Oletko sinä pitänyt useitakin naisia alasti sylissäsi, kysyin Pekalta.
- Kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut näin lähekkäin ovat olleet minulle turhankin iäkkäitä ja heidän tavaransakin on ollut ruma kuin karvainen työmiehen rukkanen ja rinnat riippuneet melkein navassa asti. Enhän minä, ujo kun olen, ole itseäni nuorempien naisen mukaan edes uskaltanut pyrkiä, hän totesi.
- Anna minä riisun sinunkin housusi, sanoin näykkien Pekan korvanlehteä hampaillani. Laskeuduin polvilleni lattialle Pekan eteen ja vedin hänen housujaan alemmas Pekan nostaessa takamustaan. Hänen kalunsa jäykkyys vähän haittasi ennen kuin sain pökät reisille ja nilkkoihin.
Pekan kalu ponnahti ylös ja painautui vasten hänen vatsaansa käyränä, paksuna ja sen pää oli jo näkyvissä esinahan alta. Tartuin sen paksusta varresta kiinni ja vedin siitä varovasti edestakaisin. Pekka nosti hieman lantiotaan eteenpäin ja sanoi, että sitä pitäisi hieman kostuttaa ennen kuin se liukuu kunnolla. Kumarruin sen päätä kohti ja laskin huuleni terskan sileälle pinnalle ja valutin hieman sylkeä sille ja levitin sen kädelläni pitkin vartta. Otin sitten koko mahtavan pään suuhuni ja kostin sen oikein kunnolla. Myös esinahka alkoi liukua käteni mukana herkän tuntuisen sinipunaisen ihon päällä.
- Mitäs jos laitan hieman aurinkovoidetta siihen? kysyin Pekalta. Olen itse kokeillut sitä täällä rannalla yksin ollessani ja nauttiessani itsekseni.
Pekka ei vastannut, vaan alkoi itse vedellä paksua kaluaan kädessään. Otin aurinkovoidepullon kassistani ja valutin voidetta hieman Pekan peniksen päähän ja hänen käsilleen. Otin sitä myös omiin sormiini ja levitin hieman pimppini huulille. Nousin seisomaan ja pidin sormiani haaroissani hieroen rakoani ja keinuttaen lantiotani eteen ja taakse. Pekka tuijotti märkänä kiiltävää pilluani ja siellä ylös- alas soutavia nestettä valuvia sormiani.
- Haluatko maistaa sitä? kysyin Pekalta ja levitin koko pimppini näkyviin.
- Tietysti haluaisin, huokasi Pekka, se on niin kaunis kaikkien niiden näkemieni tuheroiden rinnalla.
Tartuin Pekkaa käsistä ja vedin hänetkin seisomaan ja ohjasin häntä perässäni, kun laskeuduin istumaan sohvalle. Asetuin takamus aivan istuimen reunalle, levitin jalkani ja paljastin koko vaalean punaisen vakoni Pekan silmien eteen. Hän laskeutui eteeni ja alkoi suudella ensin rintojani, sitten vatsaani ja viimein hän siirsi huulensa kummulleni. Pekan kieli liukui ensin häpykielelleni ja edelleen alemmas aukolleni. Sitten hän alkoi nuolla ja näykkiä pilluani kovemmin ja kovemmin. Kätensä hän laski takamusteni alle ja minä nostin polveni pystyyn, joten Pekan kieli livahti aina pepun reiälle asti. Vähitellen tyydytyksen kuuma aalto alkoi vatsani pohjasta ja siirsin reiteni Pekan pään ympäri. Sitten se tuli kuin salama taivaalta ja Pekan karhea parransänki kiihotti nautintoni ennen kokemattoman voimakkaaksi. Nostin pilluani vasten Pekan kasvoja ja hän auttoi käsin takamuksestani puristellen niitä käsissään ja kiihdyttäen siten lantioni liikettä ja koko pillun alueen voimakkaita supistuksia.
Hitaasti kiihotukseni vaimeni, vaikka sain aikamoisia värähdyksiä vartalooni Pekan näykkäillessä edelleen pimppiäni ja varsinkin sen herkintä nipukkaa. Vaivuin raukeana sohvan nurkkaan, otin pyyhkeeni ja kuivasin hiestä märät kasvoni ja vartaloni. Pekka nousi ylös, hänen kalunsa seisoi kuin vartiosotilas – tanakkana, tiukkana ja vaativan oloisena. Pekka tarttui kaluunsa, kostutti sitä syljellään ja veteli rauhallisesti.
- Haluaisin nussia sinua kunnolla. Tämä työkalu olisi vain sitä vailla, Pekka soperteli kiihkeänä.
Minä ihan pelästyin. Olinko nyt ansassa raavaan kiimaisen miehen armoilla pillu levällään, valmiina raiskattavaksi.
- Ei kai me voida niin tehdä. Siihen tarvittaisiin kunnolliset ehkäisyvälineet, eikä kummallakaan taida olla mukana, sanoin Pekalle kuivaillen edelleen itseäni.
- Eipä niin, enkä minä sinulle ikänä tekisikään mitä et itse halua, sanoi Pekka istuen sohvan toisen päähän nojautuen lähes selälleen jalat minua kohti hieman erillään. Katsoin häntä, kun hän hyväili kaluaan ja pussit niiden alla heiluivat käsien liikkeen tahdissa.
- Anna minä autan sinua, ehdoin Pekalle ja siirryin hänen reisiensä väliin alkaen runkata tanakkaa kalua molemmilla käsilläni. Pekka jännitti voimakkaasti lantiotaan ja nosti jalkojaan ylemmäs. Otin aurinkovoide pullon ja valutin voidetta kunnolla pitkin kalun vartta, levitin voiteen koko kullille ja alas kiveksien ympärille. Tartuin toisella kädelläni hänen pussiensa juuresta, samalla kun puristin penistä toisella kädelläni ihan päästä ja tein voimakkaita lyhyitä vetoja.
- Älä ihan niin kovaa, rauhoitti Pekka ja tarttui käteeni,
- Ota molemmin käsin kiinni ja anna kätesi myötäillä sen vartta ja sitten rauhallisia pitkiä liikkeitä. Pekka opasti minua. Yritin toimia parhaan ymmärrykseni mukaan, seurasin Pekan nautinnollisia ilmeitä ja hänen vatsalihastensa liikettä ja supistelua.
Pekka siirsi kätensä kullin juureen karvoitukselle ja edestakaisin haaroissa roikkuville pusseille ja takaisin vatsalle. Hänen vatsalihaksensa jännittyivät tiukaksi, kun hän nosti lantiotaan ylös ja kun vedin käteni alas kullin juureen, niin ensimmäisen syöksyt nestettä putosivat Pekan vatsalle. Tein käsilläni pari vetoa värähtävällä kullilla ja uusi voimakkaampi syöksy ruiskasi vaalean sperman Pekan rinnalle asti. Seuraava oli varmaan voimakkain, lennätti kaaren Pekan kaulalle. Loput siemensyöksyistä valui käsilleni ja hänen karvoitukselleen kullin sykähdellessä voimakkaasti.
Olipa se näytös, ajattelin ja pitelin edelleen Pekan kalua käsissäni ja pyöritin spermaista kättäni kalun juuressa ja terskan ympärillä, jolloin se sai aikaan nytkähdyksiä Pekan vatsalihaksissa. Näin suuri elin ei millään mahtuisi sisääni, tuumin katsoessani kalua, sillä pari omaa sormeanikin tuntui täyttävän aukkoni ihan tiukasti.
Kurkotin sormeni Pekan vatsalle ja rinnalle ja levitin kädelläni siemennestelammikot hänen rintakarvoitukselle, katsoin sitä sormissani. Nesteen kirpeä haju täytti saunatuvan ja uskalsin jopa hieman maistaakin sormiani. Maku oli yllättävän mieto eikä mikään paha.
- Kiitos Pekka oppitunnista. Ehkä voimme joskus jatkaa, sanoin Pekalle kun nousin ylös, aloin kerätä kamppeitani ja valmistauduin lähtemään kotirantaan.
- Kiitos sinulle Tiina! Olet kuin enkeli! Mutta minä taidan käydä pesulla tuolla pesuhuoneessa, sanoi Pekka noustuaan ylös sohvalta. Hänen kalunsa oli puolijäykkänäkin juhlavan näköinen jötikkä.
- Ethän vaan kerro kellekään tästä, et edes Riitalle, Pekka sanoi ennen kuin lähdin ulos.
- Enpä tietenkään, vastasin, vaikka ajattelin mielessäni, että olihan ainakin loistava aihe valmiina kun seuraavan kerran viettäisimme Riitan kanssa iltaa ja kertoisimme ’unistamme’ ja mahdollisesti taas tyydyttäisimme käsin itseämme.
Aurinko alkoi tehdä laskuaan kun kävelin rantaan. Päätin uida ensin ja lähteä kotiin vasta sitten. Heitin vaatteeni laiturille ja sukelsin viilentävään veteen.
Siinä uidessani mietin, mahtaisikohan sunnuntaina olla yhtä kuuma päivä.

3

7321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      jatka please!

    • SunSHine

      kerrot jutun alussa nänin *Kuuma kesäilta
      Meitä oli Saunasaaressa nyt kolme. Pasi piilotteli hirsisen saunamökin takana.*
      mutta missä pasi oli koko kertomuksen ajan siellä mökin takana? mitä hän sanoi kun näki sinun lähtevän ja muuta.....

      • kesämekko

        Niin, se on oikeastaan ihan oma Pasin tarina mitä hän ehti nähdä ennen kuin poistui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe