santeri venlapalkinto

ihana yllätys

Näin se romanifoorumi nosti Santerin kansakunnan päälle.

nauraa

17

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      että Santtu venlan pokkasi... ja millä aiheella ja irvistyksillä.

      Eikös näitä romaninäyttelijöitä ole hirveesti ja venloja periaatteessa romanit pokanneet hirviästi, mutta Santtu on venlansa ansainnut.

      Onko toinen romani(Kalliala) saanut myös jotain palkintoja romani-ilveilystään.

      • lplplplplp

        Tämä on ensimmäinen Venla voitto romaneille. Se, että osaamme myös laskea huumoria itestämme on hieno juttu ja osoittaa henkistä avaruutta ja kypsyyttä. Osan kiitoksista voi tosiaankin osoittaa sille keskustelulle mitä manne tv:n ympärillä on käyty pitkin kesää, koska näin juuri julkisuus toimii; puhutaan hyvää tai huonoa pääasia on että julkisuudessa puhutaan, se oli osaltaan nostamassa Santerin suureen julkisuuteen. Romanipolitikoille suuret kiitokset heidän kielteisistä lausunnoistaan ja aloitteistaan Ylen suuntaan, se nosti Manne Tv:n julkisuuteen ja Santerin Venla voittajaksi osaltaan. Minulle oli yllätys se että Santeri voitti niin suurella äänimäärällä: hän sai äänistä yli 30% ja toiseksi tullut vain 12%. Kansa on puhunut ja osoittanut selkeästi sen mitä he arvostavat, tämä on suuri kunnian osoitus romanitaiteelle.


      • mä vaan
        lplplplplp kirjoitti:

        Tämä on ensimmäinen Venla voitto romaneille. Se, että osaamme myös laskea huumoria itestämme on hieno juttu ja osoittaa henkistä avaruutta ja kypsyyttä. Osan kiitoksista voi tosiaankin osoittaa sille keskustelulle mitä manne tv:n ympärillä on käyty pitkin kesää, koska näin juuri julkisuus toimii; puhutaan hyvää tai huonoa pääasia on että julkisuudessa puhutaan, se oli osaltaan nostamassa Santerin suureen julkisuuteen. Romanipolitikoille suuret kiitokset heidän kielteisistä lausunnoistaan ja aloitteistaan Ylen suuntaan, se nosti Manne Tv:n julkisuuteen ja Santerin Venla voittajaksi osaltaan. Minulle oli yllätys se että Santeri voitti niin suurella äänimäärällä: hän sai äänistä yli 30% ja toiseksi tullut vain 12%. Kansa on puhunut ja osoittanut selkeästi sen mitä he arvostavat, tämä on suuri kunnian osoitus romanitaiteelle.

        Romani irvailu ny jotenkin hänestä ensimmäisen.. ku joku Anneli Sauli???..hä hä


      • Anneli Saulihan
        mä vaan kirjoitti:

        Romani irvailu ny jotenkin hänestä ensimmäisen.. ku joku Anneli Sauli???..hä hä

        on todellakin hieno näyttelijä sekä kaunis nainen!!
        Älä ollenkaan tee hänestä pilkkaa vaan ole tyytyväinen omaan osaasi!!


      • Kaisaniemen kake

        laittoi itsensä sellaisenaan peliin ja sai muka vasti kannatusta. Onnea ja menestystä.Santeri on tunnustuksensa ansainnut, pulinat pois ! Kai mei tä saa olla hieman "erillaisiakin " kaaleita. Tiedän kuitenkin sen, että Santeri on "normaali" oloissa aiasallinen kaveri. Tietysti katupojan-imago ei aivan heti häviä, mutta se ei ole tar koituskaan.Samaa "pelimiehen meininkiä" on Remun olemuksessa. Katupoika kun pysyy kautupoikana ai na. Riippumatta siitä mikävärinen liiruraitapuku sillä on yllä. Ja sillä on vielä periaatteita, joista se ei ihan heti luovu. Ei menestysenkään myötä. "hortto kaalo" on siihen verravissa suora nainen reppana. Myy vaikka veljensä, kun tiukka paikka tulee. Anteeksi "hortta kaalot".Onneksi meitä katupoikia on vielä jäjellä.Myös jo vähän vanhemmassa väesssä, eikä nämäkään nyt aivan nuo remmasta päästä ole !, mutta katupojassa on aja tonta särmää, tunnetta ja herkkyyttä.

        Ei muuta ku Kaisaniemenrallli soimaan,niin tulee entiset(huonotkin)ajat mieleen. Muutenkin jo pät kii.... t. kaisaniemen kake


      • venlan vaikka
        Kaisaniemen kake kirjoitti:

        laittoi itsensä sellaisenaan peliin ja sai muka vasti kannatusta. Onnea ja menestystä.Santeri on tunnustuksensa ansainnut, pulinat pois ! Kai mei tä saa olla hieman "erillaisiakin " kaaleita. Tiedän kuitenkin sen, että Santeri on "normaali" oloissa aiasallinen kaveri. Tietysti katupojan-imago ei aivan heti häviä, mutta se ei ole tar koituskaan.Samaa "pelimiehen meininkiä" on Remun olemuksessa. Katupoika kun pysyy kautupoikana ai na. Riippumatta siitä mikävärinen liiruraitapuku sillä on yllä. Ja sillä on vielä periaatteita, joista se ei ihan heti luovu. Ei menestysenkään myötä. "hortto kaalo" on siihen verravissa suora nainen reppana. Myy vaikka veljensä, kun tiukka paikka tulee. Anteeksi "hortta kaalot".Onneksi meitä katupoikia on vielä jäjellä.Myös jo vähän vanhemmassa väesssä, eikä nämäkään nyt aivan nuo remmasta päästä ole !, mutta katupojassa on aja tonta särmää, tunnetta ja herkkyyttä.

        Ei muuta ku Kaisaniemenrallli soimaan,niin tulee entiset(huonotkin)ajat mieleen. Muutenkin jo pät kii.... t. kaisaniemen kake

        ei osaa näytellä tippaakaan.Katu jätkä se on ollu ikänsä ja romano ohjelmas teki itteestään pellen


      • hemeletoono
        venlan vaikka kirjoitti:

        ei osaa näytellä tippaakaan.Katu jätkä se on ollu ikänsä ja romano ohjelmas teki itteestään pellen

        Miks noin puhut. Olet sie täyes järessä? Santeri osoitti harvinaista lahjakkuutta ja taitoa roolityöillää.
        Pitäs vähän kyetä katsomaan ja osata katsoa asioita.


      • asia on.Oon täydes
        hemeletoono kirjoitti:

        Miks noin puhut. Olet sie täyes järessä? Santeri osoitti harvinaista lahjakkuutta ja taitoa roolityöillää.
        Pitäs vähän kyetä katsomaan ja osata katsoa asioita.

        järjes.Mikä lahjakkuus santeri on ja mä en nähny mitään taitoo sen roolityös muuta kun teki itteestään pellen ja mustalaiset sai osakseen enemmän paskaa tämän ohjelman myötä.Pelle mikä pelle


      • elmeri
        asia on.Oon täydes kirjoitti:

        järjes.Mikä lahjakkuus santeri on ja mä en nähny mitään taitoo sen roolityös muuta kun teki itteestään pellen ja mustalaiset sai osakseen enemmän paskaa tämän ohjelman myötä.Pelle mikä pelle

        mä en ole ainakaa joutunut kärsimään manne tv:n myötä vaan päin vastoin saanut ihmiset juttelemaan ja miettimään asioita.mustalainen on vaan niin yksikatseinen että ei osaa iloita toisen puolesta.. itse myös mustalainen


      • enkä oo ylenkatseinen
        elmeri kirjoitti:

        mä en ole ainakaa joutunut kärsimään manne tv:n myötä vaan päin vastoin saanut ihmiset juttelemaan ja miettimään asioita.mustalainen on vaan niin yksikatseinen että ei osaa iloita toisen puolesta.. itse myös mustalainen

        ja oon iloinen jos ihminen atsaisee palkinnon mutta mun mielestä santtu ei osaa näytellä ja eikä ansainnu sitä palkintoo vaikka kuka olis eri mieltä niin mä oon tätä mieltä.Jos et sä oo joutunu kärsimään ton ohjelman takia,en oo mäkään mutta monia lapsia koulus kiusattiin enemmän tämän ohjelman takia.täällä suomi24 oli siitä vielä kirjotuksia silloin tuo ohjelma tuli.Mun mielestä ihan paska ohjelma


      • rankano juuli
        asia on.Oon täydes kirjoitti:

        järjes.Mikä lahjakkuus santeri on ja mä en nähny mitään taitoo sen roolityös muuta kun teki itteestään pellen ja mustalaiset sai osakseen enemmän paskaa tämän ohjelman myötä.Pelle mikä pelle

        Valtaväestön asiat niillä paikkakunnilla vain pahenivat missä muutenkaan ei kaaleista tykätä.
        Santtu ei ole sen palkinnon arvoinen koska hänellä ei ole sitä perustietoa eikä koulutusta mitä tälläisen tunteita nostattavan ohjelman teko vaatii. Minusta on väärin että tuommonen varkuissa kulkeva RAKLO jolta kaikki tavat puuttuu pääsee televisioon mitä vanhat ihmiset katsoivat.


    • nainen,.,..

      kyllä mustalainen on niin omituinen tapaus että jos joku toinen romani vähänkin pärjää tai menestyy niin sitä ollaan niin kateudesta vihreinä että kilometrin päähän loistaa.

      • noin päähän kun sanoo

        oman mielipiteensä.On hyvä kun mustalainen sai venlan mutta kun se santeri ei osaa näytellä ja se on mun mielipide eikä sitä muuta kukaan.Ne soittajatkin näytteli paremmin kun santeri ja aino kohta mitä viitti kattoo oli kun ne soitti,mitään muuta kattottavaan siinä ei ollu.Nyt kun santeri sai venlan niin ollaan niin santerin puolella mutta kun tuli se ohjelma niin haukuttiin julliksi,talonpojaksi,perseennuolijaksi,puhuttiin mitä vaan törkeyksi mutta nyt santeri on niin hyvä .Kun nuolee liikaa tulee ruskeaksi kieli


      • noin päähän kun sanoo kirjoitti:

        oman mielipiteensä.On hyvä kun mustalainen sai venlan mutta kun se santeri ei osaa näytellä ja se on mun mielipide eikä sitä muuta kukaan.Ne soittajatkin näytteli paremmin kun santeri ja aino kohta mitä viitti kattoo oli kun ne soitti,mitään muuta kattottavaan siinä ei ollu.Nyt kun santeri sai venlan niin ollaan niin santerin puolella mutta kun tuli se ohjelma niin haukuttiin julliksi,talonpojaksi,perseennuolijaksi,puhuttiin mitä vaan törkeyksi mutta nyt santeri on niin hyvä .Kun nuolee liikaa tulee ruskeaksi kieli

        En nähny ohjelmassa mitään muuta hyvää kun musan.
        Makusa kullaki tiätty.


      • Lahden Late
        noin päähän kun sanoo kirjoitti:

        oman mielipiteensä.On hyvä kun mustalainen sai venlan mutta kun se santeri ei osaa näytellä ja se on mun mielipide eikä sitä muuta kukaan.Ne soittajatkin näytteli paremmin kun santeri ja aino kohta mitä viitti kattoo oli kun ne soitti,mitään muuta kattottavaan siinä ei ollu.Nyt kun santeri sai venlan niin ollaan niin santerin puolella mutta kun tuli se ohjelma niin haukuttiin julliksi,talonpojaksi,perseennuolijaksi,puhuttiin mitä vaan törkeyksi mutta nyt santeri on niin hyvä .Kun nuolee liikaa tulee ruskeaksi kieli

        Totta puhut siinä,että kyllä nyt löytyy Santerin kannattajia ja takinliepeessä roukkujia. Yksioik koisesti Santeri pärjäsi paremmin kuin Romanifoo rumi, joka sekin esitys oli yhdenlainen "hupioh jelma" kaikkine lausuntoineen, haastatteluineen ja valituksineen. Luulisi heillä olevan tärkeäm pääkin tekemistä ja edunvalvontaa kaaleiden ete en. Ehkäpä Romanifoorumi hakee vielä muotoaan ja tarttui nyt tähän asiaan.Toivottavasti siitä ei tule niin vainoharhaista liikettä, että ampuu kaikkia liikkuvaa. Kuitenkin annan tunnustusta Romaniifoorumille ja siellä työskenteleville.
        Tyhjästä on vaikea lähteä, kun ei ole aikaisem min tuollaista foorumia Suomessa ollut ja jos tain olisi lähdettävä kehittämään ja luomaan jon kinlaista sisältöä sille järjestölle.Paremminkin järjestöryppäälle,sillä sehän koostuu eri romani yhdistyksistä.

        Santerin jo tunnemme,niin tasapuolisuuden vuoksi laitan tähän myös Romanifoorumin jäsenyhdistyk set ja hallituksen jäsenet;

        Hallitus valittu Fintiko Romano Forumille
        Fintiko Romano Forum (Suomen Romani Foorumi) valitsi luottamushenkilöt järjestön hallitukseen perjantaina 4.5.2007 Helsingissä sosiaali- ja terveysministeriön tiloissa Kirkkokadulla.

        Vaalikokoukseen osallistui kymmenen jäsenjärjestöä. Puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valittiin enemmistövaalilla. Hallituksen jäseniksi valikoituivat eniten ääniä saaneet ehdokkaat.
        Fintiko Romano Forumin hallitus 2007
        Puheenjohtaja Miranda Vuolasranta, Espoo
        Varapuheenjohtaja Mertsi Lindgren, Vantaa

        Hallituksen jäsenet:
        Unelma Hagert, Helsinki
        Raila Halmetoja, Helsinki
        Allan Armas Lindberg, Sievi
        Leif Lindeman, Äänekoski
        Päivi Majaniemi, Helsinki
        Mikko Roth, Ähtäri
        Tino Varjola, Lahti

        Varajäsenet:
        Mertsi Bollström, Suolahti
        Ossi Blomerus, Savonlinna
        Henna Huttu, Oulu
        Fintiko Romano Forum perää romanien perusoikeuksien toteutumista
        Suomen ensimmäisen romanijärjestöjen liiton tarkoituksena on edistää ja valvoa pe-rusoikeuksien ja yhdenvertaisuuden toteutumista.

        Perustetun liiton agendalla tulevat olemaan niin romanikulttuurin ja kielen asema kuin romanien ihmisoikeudelliset, sosiaaliset, taloudelliset ja vähemmistöpoliittiset oikeudet.
        Fintiko Romano Forumin jäsenjärjestöt

        Jyväskylän romaninuoret ry
        Nevo Roma ry
        Oulun romaniasiain yhdyshenkilöt ry
        Pohjois-Suomen romanit ry
        Pääkaupunkiseudun romaninuorten tuki ry
        Romanikulttuurikeskus ry
        Suomen Romaniyhdistys ry
        Romanitaiteen keskus ry
        Suomenselän romanit ry
        Savonlinnan romanilähetys ry
        Äänekosken romanit ry
        Vantaan romaniyhdistys ry
        Imatran romaniyhdistys ry

        Perustava kokous 23.-24.3.2007


        Järjestöjen kattojärjestöprosessi
        Romanijärjestöjen yhteistyö näkyy kattojärjestön perustamisen prosessoinnissa. Sekä kansallinen yhteiskunnallinen kehitys että kansainväliseltä areenalta Euroopan romanifoorumi luovat paineita Suomen romanijärjestöjen kattojärjestön perustamiseen.

        Tapahtunut tähän mennessä

        RONK järjesti vuonna 2006 romanijärjestöille kolme kokousta, joissa romanijärjestöt
        käsittelivät romanijärjestöjen liittoa. Kokousten muistiot ovat luettavissa alla olevista linkeistä.

        Kolmannessa kokouksessa järjestöt muodostivat edustajistaan suunnitteluryhmän, joka
        jatkoi kattojärjestön suunnitteluprosessia. Suunnitteluryhmälle annettiin tehtäväksi suunnitella
        kattojärjestön rakennetta ja sääntöjä.

        Suunnitteluryhmä kokoontui syksyllä ahkerasti ja nyt alkuvuodesta 2007 se voi informoida romanijärjestöjä sääntöluonnoksesta ja sen perusteista. Kokoontumistensa lisäksi työryhmä on käynyt tapaamassa mm. Tasavallan presidenttiä ja kuullut ministeriöiden asiantunjoita.

        Järjestöjen tilaisuus ulkoministeriössä 28.2.2006
        Järjestöjen kokous RONKissa 19.5.2006
        Järjestöjen kokous RONKissa 23.8.2006

        Alkuvuoden 2007 ohjelma
        Suunnitteluryhmä kiertää nyt maakuntia ja keskustelee järjestöjen kanssa seuraavasti:

        - Turussa keskiviikona 17.1.
        - Mikkelissä tiistaina 23.1.
        - Jyväskylässä keskiviikkona 24.1.
        - Oulussa tiistaina 6.2 (lääninhallituksen tiloissa) ja
        - Helsingissä maanantaina 19.2. (lääninhallituksen tiloissa)

        Romanijärjestöjen yhteinen seminaari ja mahdollinen kattojärjestön perustamiskokous järjestetään pe-la 23.-24.3.2007 Hotelli Arthurissa, Helsingissä.

        Kaikkea hyvää Romanifoorumille ja haasteellista vuotta 2008, niin kuin meille kaikille.

        t. Lahden Late


      • mitahan viela
        Lahden Late kirjoitti:

        Totta puhut siinä,että kyllä nyt löytyy Santerin kannattajia ja takinliepeessä roukkujia. Yksioik koisesti Santeri pärjäsi paremmin kuin Romanifoo rumi, joka sekin esitys oli yhdenlainen "hupioh jelma" kaikkine lausuntoineen, haastatteluineen ja valituksineen. Luulisi heillä olevan tärkeäm pääkin tekemistä ja edunvalvontaa kaaleiden ete en. Ehkäpä Romanifoorumi hakee vielä muotoaan ja tarttui nyt tähän asiaan.Toivottavasti siitä ei tule niin vainoharhaista liikettä, että ampuu kaikkia liikkuvaa. Kuitenkin annan tunnustusta Romaniifoorumille ja siellä työskenteleville.
        Tyhjästä on vaikea lähteä, kun ei ole aikaisem min tuollaista foorumia Suomessa ollut ja jos tain olisi lähdettävä kehittämään ja luomaan jon kinlaista sisältöä sille järjestölle.Paremminkin järjestöryppäälle,sillä sehän koostuu eri romani yhdistyksistä.

        Santerin jo tunnemme,niin tasapuolisuuden vuoksi laitan tähän myös Romanifoorumin jäsenyhdistyk set ja hallituksen jäsenet;

        Hallitus valittu Fintiko Romano Forumille
        Fintiko Romano Forum (Suomen Romani Foorumi) valitsi luottamushenkilöt järjestön hallitukseen perjantaina 4.5.2007 Helsingissä sosiaali- ja terveysministeriön tiloissa Kirkkokadulla.

        Vaalikokoukseen osallistui kymmenen jäsenjärjestöä. Puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valittiin enemmistövaalilla. Hallituksen jäseniksi valikoituivat eniten ääniä saaneet ehdokkaat.
        Fintiko Romano Forumin hallitus 2007
        Puheenjohtaja Miranda Vuolasranta, Espoo
        Varapuheenjohtaja Mertsi Lindgren, Vantaa

        Hallituksen jäsenet:
        Unelma Hagert, Helsinki
        Raila Halmetoja, Helsinki
        Allan Armas Lindberg, Sievi
        Leif Lindeman, Äänekoski
        Päivi Majaniemi, Helsinki
        Mikko Roth, Ähtäri
        Tino Varjola, Lahti

        Varajäsenet:
        Mertsi Bollström, Suolahti
        Ossi Blomerus, Savonlinna
        Henna Huttu, Oulu
        Fintiko Romano Forum perää romanien perusoikeuksien toteutumista
        Suomen ensimmäisen romanijärjestöjen liiton tarkoituksena on edistää ja valvoa pe-rusoikeuksien ja yhdenvertaisuuden toteutumista.

        Perustetun liiton agendalla tulevat olemaan niin romanikulttuurin ja kielen asema kuin romanien ihmisoikeudelliset, sosiaaliset, taloudelliset ja vähemmistöpoliittiset oikeudet.
        Fintiko Romano Forumin jäsenjärjestöt

        Jyväskylän romaninuoret ry
        Nevo Roma ry
        Oulun romaniasiain yhdyshenkilöt ry
        Pohjois-Suomen romanit ry
        Pääkaupunkiseudun romaninuorten tuki ry
        Romanikulttuurikeskus ry
        Suomen Romaniyhdistys ry
        Romanitaiteen keskus ry
        Suomenselän romanit ry
        Savonlinnan romanilähetys ry
        Äänekosken romanit ry
        Vantaan romaniyhdistys ry
        Imatran romaniyhdistys ry

        Perustava kokous 23.-24.3.2007


        Järjestöjen kattojärjestöprosessi
        Romanijärjestöjen yhteistyö näkyy kattojärjestön perustamisen prosessoinnissa. Sekä kansallinen yhteiskunnallinen kehitys että kansainväliseltä areenalta Euroopan romanifoorumi luovat paineita Suomen romanijärjestöjen kattojärjestön perustamiseen.

        Tapahtunut tähän mennessä

        RONK järjesti vuonna 2006 romanijärjestöille kolme kokousta, joissa romanijärjestöt
        käsittelivät romanijärjestöjen liittoa. Kokousten muistiot ovat luettavissa alla olevista linkeistä.

        Kolmannessa kokouksessa järjestöt muodostivat edustajistaan suunnitteluryhmän, joka
        jatkoi kattojärjestön suunnitteluprosessia. Suunnitteluryhmälle annettiin tehtäväksi suunnitella
        kattojärjestön rakennetta ja sääntöjä.

        Suunnitteluryhmä kokoontui syksyllä ahkerasti ja nyt alkuvuodesta 2007 se voi informoida romanijärjestöjä sääntöluonnoksesta ja sen perusteista. Kokoontumistensa lisäksi työryhmä on käynyt tapaamassa mm. Tasavallan presidenttiä ja kuullut ministeriöiden asiantunjoita.

        Järjestöjen tilaisuus ulkoministeriössä 28.2.2006
        Järjestöjen kokous RONKissa 19.5.2006
        Järjestöjen kokous RONKissa 23.8.2006

        Alkuvuoden 2007 ohjelma
        Suunnitteluryhmä kiertää nyt maakuntia ja keskustelee järjestöjen kanssa seuraavasti:

        - Turussa keskiviikona 17.1.
        - Mikkelissä tiistaina 23.1.
        - Jyväskylässä keskiviikkona 24.1.
        - Oulussa tiistaina 6.2 (lääninhallituksen tiloissa) ja
        - Helsingissä maanantaina 19.2. (lääninhallituksen tiloissa)

        Romanijärjestöjen yhteinen seminaari ja mahdollinen kattojärjestön perustamiskokous järjestetään pe-la 23.-24.3.2007 Hotelli Arthurissa, Helsingissä.

        Kaikkea hyvää Romanifoorumille ja haasteellista vuotta 2008, niin kuin meille kaikille.

        t. Lahden Late

        "Ehkäpä Romanifoorumi hakee vielä muotoaan ja tarttui nyt tähän asiaan.Toivottavasti siitä ei tule niin vainoharhaista liikettä, että ampuu kaikkia liikkuvaa. Kuitenkin annan tunnustusta Romaniifoorumille ja siellä työskenteleville."

        Muotoaan? Mita helevettia?Mista annat tunnustusta, siitako, siitako etta Romaniforumin pari edustajaa teki romaneista tunnevammaisia, joista ei saa tehda pilaa, ei romanit eika paavaeston edustaja?
        Justiinsa, sita se on, vainoharhainen parin ihmisen hannannostatusliike ei jarjestojen liike!


    • dzalibiszia

      EIKÖ KUKAAN TODELLA YMMÄRRÄ, MIKSI SANTERIA PALKITTIIN ?
      SEHÄN ON LÄPSÄYS PÄIN PLÄSIÄ!!
      EI SIITÄ VOI HUUMORIA REPIä.
      ETTÄ NÄIN SITÄ MEILLÄ PALKITAAN...
      MIETIN - IHAN OIKEASTI:
      EIKÖ KUKAAN YMMÄRRÄ???!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe