Näin se romanifoorumi nosti Santerin kansakunnan päälle.
nauraa
santeri venlapalkinto
17
1263
Vastaukset
- mä vaan
että Santtu venlan pokkasi... ja millä aiheella ja irvistyksillä.
Eikös näitä romaninäyttelijöitä ole hirveesti ja venloja periaatteessa romanit pokanneet hirviästi, mutta Santtu on venlansa ansainnut.
Onko toinen romani(Kalliala) saanut myös jotain palkintoja romani-ilveilystään.- lplplplplp
Tämä on ensimmäinen Venla voitto romaneille. Se, että osaamme myös laskea huumoria itestämme on hieno juttu ja osoittaa henkistä avaruutta ja kypsyyttä. Osan kiitoksista voi tosiaankin osoittaa sille keskustelulle mitä manne tv:n ympärillä on käyty pitkin kesää, koska näin juuri julkisuus toimii; puhutaan hyvää tai huonoa pääasia on että julkisuudessa puhutaan, se oli osaltaan nostamassa Santerin suureen julkisuuteen. Romanipolitikoille suuret kiitokset heidän kielteisistä lausunnoistaan ja aloitteistaan Ylen suuntaan, se nosti Manne Tv:n julkisuuteen ja Santerin Venla voittajaksi osaltaan. Minulle oli yllätys se että Santeri voitti niin suurella äänimäärällä: hän sai äänistä yli 30% ja toiseksi tullut vain 12%. Kansa on puhunut ja osoittanut selkeästi sen mitä he arvostavat, tämä on suuri kunnian osoitus romanitaiteelle.
- mä vaan
lplplplplp kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen Venla voitto romaneille. Se, että osaamme myös laskea huumoria itestämme on hieno juttu ja osoittaa henkistä avaruutta ja kypsyyttä. Osan kiitoksista voi tosiaankin osoittaa sille keskustelulle mitä manne tv:n ympärillä on käyty pitkin kesää, koska näin juuri julkisuus toimii; puhutaan hyvää tai huonoa pääasia on että julkisuudessa puhutaan, se oli osaltaan nostamassa Santerin suureen julkisuuteen. Romanipolitikoille suuret kiitokset heidän kielteisistä lausunnoistaan ja aloitteistaan Ylen suuntaan, se nosti Manne Tv:n julkisuuteen ja Santerin Venla voittajaksi osaltaan. Minulle oli yllätys se että Santeri voitti niin suurella äänimäärällä: hän sai äänistä yli 30% ja toiseksi tullut vain 12%. Kansa on puhunut ja osoittanut selkeästi sen mitä he arvostavat, tämä on suuri kunnian osoitus romanitaiteelle.
Romani irvailu ny jotenkin hänestä ensimmäisen.. ku joku Anneli Sauli???..hä hä
- Anneli Saulihan
mä vaan kirjoitti:
Romani irvailu ny jotenkin hänestä ensimmäisen.. ku joku Anneli Sauli???..hä hä
on todellakin hieno näyttelijä sekä kaunis nainen!!
Älä ollenkaan tee hänestä pilkkaa vaan ole tyytyväinen omaan osaasi!! - Kaisaniemen kake
laittoi itsensä sellaisenaan peliin ja sai muka vasti kannatusta. Onnea ja menestystä.Santeri on tunnustuksensa ansainnut, pulinat pois ! Kai mei tä saa olla hieman "erillaisiakin " kaaleita. Tiedän kuitenkin sen, että Santeri on "normaali" oloissa aiasallinen kaveri. Tietysti katupojan-imago ei aivan heti häviä, mutta se ei ole tar koituskaan.Samaa "pelimiehen meininkiä" on Remun olemuksessa. Katupoika kun pysyy kautupoikana ai na. Riippumatta siitä mikävärinen liiruraitapuku sillä on yllä. Ja sillä on vielä periaatteita, joista se ei ihan heti luovu. Ei menestysenkään myötä. "hortto kaalo" on siihen verravissa suora nainen reppana. Myy vaikka veljensä, kun tiukka paikka tulee. Anteeksi "hortta kaalot".Onneksi meitä katupoikia on vielä jäjellä.Myös jo vähän vanhemmassa väesssä, eikä nämäkään nyt aivan nuo remmasta päästä ole !, mutta katupojassa on aja tonta särmää, tunnetta ja herkkyyttä.
Ei muuta ku Kaisaniemenrallli soimaan,niin tulee entiset(huonotkin)ajat mieleen. Muutenkin jo pät kii.... t. kaisaniemen kake - venlan vaikka
Kaisaniemen kake kirjoitti:
laittoi itsensä sellaisenaan peliin ja sai muka vasti kannatusta. Onnea ja menestystä.Santeri on tunnustuksensa ansainnut, pulinat pois ! Kai mei tä saa olla hieman "erillaisiakin " kaaleita. Tiedän kuitenkin sen, että Santeri on "normaali" oloissa aiasallinen kaveri. Tietysti katupojan-imago ei aivan heti häviä, mutta se ei ole tar koituskaan.Samaa "pelimiehen meininkiä" on Remun olemuksessa. Katupoika kun pysyy kautupoikana ai na. Riippumatta siitä mikävärinen liiruraitapuku sillä on yllä. Ja sillä on vielä periaatteita, joista se ei ihan heti luovu. Ei menestysenkään myötä. "hortto kaalo" on siihen verravissa suora nainen reppana. Myy vaikka veljensä, kun tiukka paikka tulee. Anteeksi "hortta kaalot".Onneksi meitä katupoikia on vielä jäjellä.Myös jo vähän vanhemmassa väesssä, eikä nämäkään nyt aivan nuo remmasta päästä ole !, mutta katupojassa on aja tonta särmää, tunnetta ja herkkyyttä.
Ei muuta ku Kaisaniemenrallli soimaan,niin tulee entiset(huonotkin)ajat mieleen. Muutenkin jo pät kii.... t. kaisaniemen kakeei osaa näytellä tippaakaan.Katu jätkä se on ollu ikänsä ja romano ohjelmas teki itteestään pellen
- hemeletoono
venlan vaikka kirjoitti:
ei osaa näytellä tippaakaan.Katu jätkä se on ollu ikänsä ja romano ohjelmas teki itteestään pellen
Miks noin puhut. Olet sie täyes järessä? Santeri osoitti harvinaista lahjakkuutta ja taitoa roolityöillää.
Pitäs vähän kyetä katsomaan ja osata katsoa asioita. - asia on.Oon täydes
hemeletoono kirjoitti:
Miks noin puhut. Olet sie täyes järessä? Santeri osoitti harvinaista lahjakkuutta ja taitoa roolityöillää.
Pitäs vähän kyetä katsomaan ja osata katsoa asioita.järjes.Mikä lahjakkuus santeri on ja mä en nähny mitään taitoo sen roolityös muuta kun teki itteestään pellen ja mustalaiset sai osakseen enemmän paskaa tämän ohjelman myötä.Pelle mikä pelle
- elmeri
asia on.Oon täydes kirjoitti:
järjes.Mikä lahjakkuus santeri on ja mä en nähny mitään taitoo sen roolityös muuta kun teki itteestään pellen ja mustalaiset sai osakseen enemmän paskaa tämän ohjelman myötä.Pelle mikä pelle
mä en ole ainakaa joutunut kärsimään manne tv:n myötä vaan päin vastoin saanut ihmiset juttelemaan ja miettimään asioita.mustalainen on vaan niin yksikatseinen että ei osaa iloita toisen puolesta.. itse myös mustalainen
- enkä oo ylenkatseinen
elmeri kirjoitti:
mä en ole ainakaa joutunut kärsimään manne tv:n myötä vaan päin vastoin saanut ihmiset juttelemaan ja miettimään asioita.mustalainen on vaan niin yksikatseinen että ei osaa iloita toisen puolesta.. itse myös mustalainen
ja oon iloinen jos ihminen atsaisee palkinnon mutta mun mielestä santtu ei osaa näytellä ja eikä ansainnu sitä palkintoo vaikka kuka olis eri mieltä niin mä oon tätä mieltä.Jos et sä oo joutunu kärsimään ton ohjelman takia,en oo mäkään mutta monia lapsia koulus kiusattiin enemmän tämän ohjelman takia.täällä suomi24 oli siitä vielä kirjotuksia silloin tuo ohjelma tuli.Mun mielestä ihan paska ohjelma
- rankano juuli
asia on.Oon täydes kirjoitti:
järjes.Mikä lahjakkuus santeri on ja mä en nähny mitään taitoo sen roolityös muuta kun teki itteestään pellen ja mustalaiset sai osakseen enemmän paskaa tämän ohjelman myötä.Pelle mikä pelle
Valtaväestön asiat niillä paikkakunnilla vain pahenivat missä muutenkaan ei kaaleista tykätä.
Santtu ei ole sen palkinnon arvoinen koska hänellä ei ole sitä perustietoa eikä koulutusta mitä tälläisen tunteita nostattavan ohjelman teko vaatii. Minusta on väärin että tuommonen varkuissa kulkeva RAKLO jolta kaikki tavat puuttuu pääsee televisioon mitä vanhat ihmiset katsoivat.
- nainen,.,..
kyllä mustalainen on niin omituinen tapaus että jos joku toinen romani vähänkin pärjää tai menestyy niin sitä ollaan niin kateudesta vihreinä että kilometrin päähän loistaa.
- noin päähän kun sanoo
oman mielipiteensä.On hyvä kun mustalainen sai venlan mutta kun se santeri ei osaa näytellä ja se on mun mielipide eikä sitä muuta kukaan.Ne soittajatkin näytteli paremmin kun santeri ja aino kohta mitä viitti kattoo oli kun ne soitti,mitään muuta kattottavaan siinä ei ollu.Nyt kun santeri sai venlan niin ollaan niin santerin puolella mutta kun tuli se ohjelma niin haukuttiin julliksi,talonpojaksi,perseennuolijaksi,puhuttiin mitä vaan törkeyksi mutta nyt santeri on niin hyvä .Kun nuolee liikaa tulee ruskeaksi kieli
noin päähän kun sanoo kirjoitti:
oman mielipiteensä.On hyvä kun mustalainen sai venlan mutta kun se santeri ei osaa näytellä ja se on mun mielipide eikä sitä muuta kukaan.Ne soittajatkin näytteli paremmin kun santeri ja aino kohta mitä viitti kattoo oli kun ne soitti,mitään muuta kattottavaan siinä ei ollu.Nyt kun santeri sai venlan niin ollaan niin santerin puolella mutta kun tuli se ohjelma niin haukuttiin julliksi,talonpojaksi,perseennuolijaksi,puhuttiin mitä vaan törkeyksi mutta nyt santeri on niin hyvä .Kun nuolee liikaa tulee ruskeaksi kieli
En nähny ohjelmassa mitään muuta hyvää kun musan.
Makusa kullaki tiätty.- Lahden Late
noin päähän kun sanoo kirjoitti:
oman mielipiteensä.On hyvä kun mustalainen sai venlan mutta kun se santeri ei osaa näytellä ja se on mun mielipide eikä sitä muuta kukaan.Ne soittajatkin näytteli paremmin kun santeri ja aino kohta mitä viitti kattoo oli kun ne soitti,mitään muuta kattottavaan siinä ei ollu.Nyt kun santeri sai venlan niin ollaan niin santerin puolella mutta kun tuli se ohjelma niin haukuttiin julliksi,talonpojaksi,perseennuolijaksi,puhuttiin mitä vaan törkeyksi mutta nyt santeri on niin hyvä .Kun nuolee liikaa tulee ruskeaksi kieli
Totta puhut siinä,että kyllä nyt löytyy Santerin kannattajia ja takinliepeessä roukkujia. Yksioik koisesti Santeri pärjäsi paremmin kuin Romanifoo rumi, joka sekin esitys oli yhdenlainen "hupioh jelma" kaikkine lausuntoineen, haastatteluineen ja valituksineen. Luulisi heillä olevan tärkeäm pääkin tekemistä ja edunvalvontaa kaaleiden ete en. Ehkäpä Romanifoorumi hakee vielä muotoaan ja tarttui nyt tähän asiaan.Toivottavasti siitä ei tule niin vainoharhaista liikettä, että ampuu kaikkia liikkuvaa. Kuitenkin annan tunnustusta Romaniifoorumille ja siellä työskenteleville.
Tyhjästä on vaikea lähteä, kun ei ole aikaisem min tuollaista foorumia Suomessa ollut ja jos tain olisi lähdettävä kehittämään ja luomaan jon kinlaista sisältöä sille järjestölle.Paremminkin järjestöryppäälle,sillä sehän koostuu eri romani yhdistyksistä.
Santerin jo tunnemme,niin tasapuolisuuden vuoksi laitan tähän myös Romanifoorumin jäsenyhdistyk set ja hallituksen jäsenet;
Hallitus valittu Fintiko Romano Forumille
Fintiko Romano Forum (Suomen Romani Foorumi) valitsi luottamushenkilöt järjestön hallitukseen perjantaina 4.5.2007 Helsingissä sosiaali- ja terveysministeriön tiloissa Kirkkokadulla.
Vaalikokoukseen osallistui kymmenen jäsenjärjestöä. Puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valittiin enemmistövaalilla. Hallituksen jäseniksi valikoituivat eniten ääniä saaneet ehdokkaat.
Fintiko Romano Forumin hallitus 2007
Puheenjohtaja Miranda Vuolasranta, Espoo
Varapuheenjohtaja Mertsi Lindgren, Vantaa
Hallituksen jäsenet:
Unelma Hagert, Helsinki
Raila Halmetoja, Helsinki
Allan Armas Lindberg, Sievi
Leif Lindeman, Äänekoski
Päivi Majaniemi, Helsinki
Mikko Roth, Ähtäri
Tino Varjola, Lahti
Varajäsenet:
Mertsi Bollström, Suolahti
Ossi Blomerus, Savonlinna
Henna Huttu, Oulu
Fintiko Romano Forum perää romanien perusoikeuksien toteutumista
Suomen ensimmäisen romanijärjestöjen liiton tarkoituksena on edistää ja valvoa pe-rusoikeuksien ja yhdenvertaisuuden toteutumista.
Perustetun liiton agendalla tulevat olemaan niin romanikulttuurin ja kielen asema kuin romanien ihmisoikeudelliset, sosiaaliset, taloudelliset ja vähemmistöpoliittiset oikeudet.
Fintiko Romano Forumin jäsenjärjestöt
Jyväskylän romaninuoret ry
Nevo Roma ry
Oulun romaniasiain yhdyshenkilöt ry
Pohjois-Suomen romanit ry
Pääkaupunkiseudun romaninuorten tuki ry
Romanikulttuurikeskus ry
Suomen Romaniyhdistys ry
Romanitaiteen keskus ry
Suomenselän romanit ry
Savonlinnan romanilähetys ry
Äänekosken romanit ry
Vantaan romaniyhdistys ry
Imatran romaniyhdistys ry
Perustava kokous 23.-24.3.2007
Järjestöjen kattojärjestöprosessi
Romanijärjestöjen yhteistyö näkyy kattojärjestön perustamisen prosessoinnissa. Sekä kansallinen yhteiskunnallinen kehitys että kansainväliseltä areenalta Euroopan romanifoorumi luovat paineita Suomen romanijärjestöjen kattojärjestön perustamiseen.
Tapahtunut tähän mennessä
RONK järjesti vuonna 2006 romanijärjestöille kolme kokousta, joissa romanijärjestöt
käsittelivät romanijärjestöjen liittoa. Kokousten muistiot ovat luettavissa alla olevista linkeistä.
Kolmannessa kokouksessa järjestöt muodostivat edustajistaan suunnitteluryhmän, joka
jatkoi kattojärjestön suunnitteluprosessia. Suunnitteluryhmälle annettiin tehtäväksi suunnitella
kattojärjestön rakennetta ja sääntöjä.
Suunnitteluryhmä kokoontui syksyllä ahkerasti ja nyt alkuvuodesta 2007 se voi informoida romanijärjestöjä sääntöluonnoksesta ja sen perusteista. Kokoontumistensa lisäksi työryhmä on käynyt tapaamassa mm. Tasavallan presidenttiä ja kuullut ministeriöiden asiantunjoita.
Järjestöjen tilaisuus ulkoministeriössä 28.2.2006
Järjestöjen kokous RONKissa 19.5.2006
Järjestöjen kokous RONKissa 23.8.2006
Alkuvuoden 2007 ohjelma
Suunnitteluryhmä kiertää nyt maakuntia ja keskustelee järjestöjen kanssa seuraavasti:
- Turussa keskiviikona 17.1.
- Mikkelissä tiistaina 23.1.
- Jyväskylässä keskiviikkona 24.1.
- Oulussa tiistaina 6.2 (lääninhallituksen tiloissa) ja
- Helsingissä maanantaina 19.2. (lääninhallituksen tiloissa)
Romanijärjestöjen yhteinen seminaari ja mahdollinen kattojärjestön perustamiskokous järjestetään pe-la 23.-24.3.2007 Hotelli Arthurissa, Helsingissä.
Kaikkea hyvää Romanifoorumille ja haasteellista vuotta 2008, niin kuin meille kaikille.
t. Lahden Late - mitahan viela
Lahden Late kirjoitti:
Totta puhut siinä,että kyllä nyt löytyy Santerin kannattajia ja takinliepeessä roukkujia. Yksioik koisesti Santeri pärjäsi paremmin kuin Romanifoo rumi, joka sekin esitys oli yhdenlainen "hupioh jelma" kaikkine lausuntoineen, haastatteluineen ja valituksineen. Luulisi heillä olevan tärkeäm pääkin tekemistä ja edunvalvontaa kaaleiden ete en. Ehkäpä Romanifoorumi hakee vielä muotoaan ja tarttui nyt tähän asiaan.Toivottavasti siitä ei tule niin vainoharhaista liikettä, että ampuu kaikkia liikkuvaa. Kuitenkin annan tunnustusta Romaniifoorumille ja siellä työskenteleville.
Tyhjästä on vaikea lähteä, kun ei ole aikaisem min tuollaista foorumia Suomessa ollut ja jos tain olisi lähdettävä kehittämään ja luomaan jon kinlaista sisältöä sille järjestölle.Paremminkin järjestöryppäälle,sillä sehän koostuu eri romani yhdistyksistä.
Santerin jo tunnemme,niin tasapuolisuuden vuoksi laitan tähän myös Romanifoorumin jäsenyhdistyk set ja hallituksen jäsenet;
Hallitus valittu Fintiko Romano Forumille
Fintiko Romano Forum (Suomen Romani Foorumi) valitsi luottamushenkilöt järjestön hallitukseen perjantaina 4.5.2007 Helsingissä sosiaali- ja terveysministeriön tiloissa Kirkkokadulla.
Vaalikokoukseen osallistui kymmenen jäsenjärjestöä. Puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valittiin enemmistövaalilla. Hallituksen jäseniksi valikoituivat eniten ääniä saaneet ehdokkaat.
Fintiko Romano Forumin hallitus 2007
Puheenjohtaja Miranda Vuolasranta, Espoo
Varapuheenjohtaja Mertsi Lindgren, Vantaa
Hallituksen jäsenet:
Unelma Hagert, Helsinki
Raila Halmetoja, Helsinki
Allan Armas Lindberg, Sievi
Leif Lindeman, Äänekoski
Päivi Majaniemi, Helsinki
Mikko Roth, Ähtäri
Tino Varjola, Lahti
Varajäsenet:
Mertsi Bollström, Suolahti
Ossi Blomerus, Savonlinna
Henna Huttu, Oulu
Fintiko Romano Forum perää romanien perusoikeuksien toteutumista
Suomen ensimmäisen romanijärjestöjen liiton tarkoituksena on edistää ja valvoa pe-rusoikeuksien ja yhdenvertaisuuden toteutumista.
Perustetun liiton agendalla tulevat olemaan niin romanikulttuurin ja kielen asema kuin romanien ihmisoikeudelliset, sosiaaliset, taloudelliset ja vähemmistöpoliittiset oikeudet.
Fintiko Romano Forumin jäsenjärjestöt
Jyväskylän romaninuoret ry
Nevo Roma ry
Oulun romaniasiain yhdyshenkilöt ry
Pohjois-Suomen romanit ry
Pääkaupunkiseudun romaninuorten tuki ry
Romanikulttuurikeskus ry
Suomen Romaniyhdistys ry
Romanitaiteen keskus ry
Suomenselän romanit ry
Savonlinnan romanilähetys ry
Äänekosken romanit ry
Vantaan romaniyhdistys ry
Imatran romaniyhdistys ry
Perustava kokous 23.-24.3.2007
Järjestöjen kattojärjestöprosessi
Romanijärjestöjen yhteistyö näkyy kattojärjestön perustamisen prosessoinnissa. Sekä kansallinen yhteiskunnallinen kehitys että kansainväliseltä areenalta Euroopan romanifoorumi luovat paineita Suomen romanijärjestöjen kattojärjestön perustamiseen.
Tapahtunut tähän mennessä
RONK järjesti vuonna 2006 romanijärjestöille kolme kokousta, joissa romanijärjestöt
käsittelivät romanijärjestöjen liittoa. Kokousten muistiot ovat luettavissa alla olevista linkeistä.
Kolmannessa kokouksessa järjestöt muodostivat edustajistaan suunnitteluryhmän, joka
jatkoi kattojärjestön suunnitteluprosessia. Suunnitteluryhmälle annettiin tehtäväksi suunnitella
kattojärjestön rakennetta ja sääntöjä.
Suunnitteluryhmä kokoontui syksyllä ahkerasti ja nyt alkuvuodesta 2007 se voi informoida romanijärjestöjä sääntöluonnoksesta ja sen perusteista. Kokoontumistensa lisäksi työryhmä on käynyt tapaamassa mm. Tasavallan presidenttiä ja kuullut ministeriöiden asiantunjoita.
Järjestöjen tilaisuus ulkoministeriössä 28.2.2006
Järjestöjen kokous RONKissa 19.5.2006
Järjestöjen kokous RONKissa 23.8.2006
Alkuvuoden 2007 ohjelma
Suunnitteluryhmä kiertää nyt maakuntia ja keskustelee järjestöjen kanssa seuraavasti:
- Turussa keskiviikona 17.1.
- Mikkelissä tiistaina 23.1.
- Jyväskylässä keskiviikkona 24.1.
- Oulussa tiistaina 6.2 (lääninhallituksen tiloissa) ja
- Helsingissä maanantaina 19.2. (lääninhallituksen tiloissa)
Romanijärjestöjen yhteinen seminaari ja mahdollinen kattojärjestön perustamiskokous järjestetään pe-la 23.-24.3.2007 Hotelli Arthurissa, Helsingissä.
Kaikkea hyvää Romanifoorumille ja haasteellista vuotta 2008, niin kuin meille kaikille.
t. Lahden Late"Ehkäpä Romanifoorumi hakee vielä muotoaan ja tarttui nyt tähän asiaan.Toivottavasti siitä ei tule niin vainoharhaista liikettä, että ampuu kaikkia liikkuvaa. Kuitenkin annan tunnustusta Romaniifoorumille ja siellä työskenteleville."
Muotoaan? Mita helevettia?Mista annat tunnustusta, siitako, siitako etta Romaniforumin pari edustajaa teki romaneista tunnevammaisia, joista ei saa tehda pilaa, ei romanit eika paavaeston edustaja?
Justiinsa, sita se on, vainoharhainen parin ihmisen hannannostatusliike ei jarjestojen liike!
- dzalibiszia
EIKÖ KUKAAN TODELLA YMMÄRRÄ, MIKSI SANTERIA PALKITTIIN ?
SEHÄN ON LÄPSÄYS PÄIN PLÄSIÄ!!
EI SIITÄ VOI HUUMORIA REPIä.
ETTÄ NÄIN SITÄ MEILLÄ PALKITAAN...
MIETIN - IHAN OIKEASTI:
EIKÖ KUKAAN YMMÄRRÄ???!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625