Toimimaton Mobiililaajakaista

Älkää maksako laskuja

Jos teillä on toimimaton 3G mobiililaajakaista, niin teidän ei tarvitse maksaa laskuja, koska tuote ei ole sitä mitä on tilattu. Reklamaatio, valitus kuluttaja-asiamiehelle ja laskut maksamatta. Tämä on kuluttajan oikeus. Ei ihmisiä voi kusettaa myymällä olematonta tuotetta!

7

3523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OoPee

      Mahtavaa!
      Onko siis muillakin samanlaisia ongelmia?
      itseläni on nyt ollut usb modeemi noin 5kk ja viime viikkoon asti toimi melko hyvin (pätki 2-3 krt tunnissa), Mutta viikonloppuna en päässyt nettiin kuin n. 1min ajaksi kerrallaan / 5 koneen buuttausta.
      Kunnes laite ei sitten toiminut enää sitäkään vähää.
      No tänään hain uuden usb modeemin ja voila toimi 20min ja samat viat alkoivat uudelleen.
      Tämän viesti kirjoitin ensin wordilla, että voin liittää tähän koska tulee pirullinen kiire kun netin saa toimimaan kerrallaan n. 1 minuutin ajaksi =)
      Suosittelen kaikille lämpimästi jotka haluaa ongelmia ja laskuja maksettavaksi ihan huvikseen.
      Ja jos jotain kiinnostaa asunko jollain katve alueella niin asun Helsingissä.

      • EI toimi

        Ei... Täsmälleen sama ongelma. Mobiililaajakaista ollut "käytössä" nyt jo 2 kuukautta. Alussa ei toiminut. Sitten alkoi toimimaan ja toimikin reilun kuukauden ilman mitään häikkää. Nyt viimeisen viikon taas pätkinyt. ELi toimii noin 1-5 min kerraallaan, jos toimii. Muun ajan ei saa yhteyttä DNS:ään. (Olen tarkastanut ei toimi Elisan antamilla, eikä automaattisesti haettavilla). Joo ja asun Helsingissä. Reilu 2 kuukautta sitten Elisa pyysi lähettämään reklamaation sähköpostilla. Sain vastauksen noin 4 päivän kuluttua, jossa sanottiin että vastauksen antaminen kestää ruuhkan takia noin kuukauden! Heh.. Ei ole kuulunut vielä mitään.


      • fghjkl

        on tää paska värkki
        vodafone lärpykkä ohjelma katkeilee
        ja toimii millo toimii
        ja mitä tehdä
        ohjeet elisalta sieltä ja täältä
        luulis perkules toimivan
        eeis yhen viikon iolma sotkuja


      • OoPee
        fghjkl kirjoitti:

        on tää paska värkki
        vodafone lärpykkä ohjelma katkeilee
        ja toimii millo toimii
        ja mitä tehdä
        ohjeet elisalta sieltä ja täältä
        luulis perkules toimivan
        eeis yhen viikon iolma sotkuja

        hah hah haa... Toimis nyt edes vaikka tunnin ilman ongelmia!


      • hyih
        OoPee kirjoitti:

        hah hah haa... Toimis nyt edes vaikka tunnin ilman ongelmia!

        Kaks reklamaatioo asiasta elisalle lähetin ja odotin näitä yhteensä yli 9 viikkoo. Molemmat hylättiin, sit otinkin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen toivottavasti se sais vähä vauhtia asiaan. Asia olis sama kun myis kaupassa 1l maitopurkkeja ja sit kotona huomaisitkin et jaah sain vaan 1dl :) Ikinä en elisalta kyllä mitään osta/asioi.


    • mobiililaajakaistoista
    • Laves

      Nojoo... mulla nyt 1 vuoden ajan toimi mutta nyt kun tulin viikon matkalta niin ei toiminu ollenkaan! En tiedä mikä on kyseessä mutta 3 kuukautta ollut toimimatta. Asiakaspalvelussa selvitetään, että se rupeaa toimimaan seuraavan päivän aikmana ja noin 10 kertaa oon soittanu, ja sama tarina aina. Nyt kun elisan liike muutti pois täältä, ja mustassa pörssissä sanotaan että siellä voi avata liittymiä mutta ei purkaa. Joten nyt olen päättänyt sanoa asiasta kuluttaja asiamiehelle.


      Nyt käytän vanhaa kunnon modeemia, mutta joudun silti maksamaan turhasta mokkulasta :S

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe