Viipuri

Riba

Mitenkäs se piraattien tuonti,tietääkös kukaan millon on tulossa laittomaksi.Entäs muuten,onko vielä Pietarin miliisi torilla valvomassa järjestystä???

Ps.kerkesinpäs ennen jonkun älytöntä olin eka kirjoitusta : )

12

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miklu

Olin viikonloppuna (5.-6.7.) Viipurissa, ja torilla oli kova vilske. Kauppiaita oli tori täynnä, eikä rajalla ollut mitään rajoituksia omaan käyttöön tuotutuja piraatti-levyjä kohtaan. CD-levyt maksoi 1,5e/kpl tai 15e/20kpl. DVD, PS, PS2 ja CR-ROM -levyt maksoi 5-10e riippuen osto määrästä.

Olkaa kuitenkin tarkkoina, erityisesti DVD, PS, PS2, ja CD-ROM -levyjen laadun kanssa. Itselläni 15 levystä 4 toimi PS2:ssa ja 5 toimi DVD-soittimessa, loput 6 oli susia! Audio CD:ssä minulla ei ole koskaan ollut ongelmia.

Eipä ollut miliisistä tietoakaan torilla!

• Keijo

Viipurissa on tällä hetkellä jotain 5-10 erikoismiliisiä Pietarista, jotka valvovat järjestystä.

Eivät käytä virkapukua vaan ovat siviilivaatteissa.

• Ressu

Onpa taso piraateissa huonontunut. Pitäisköhän meidän lopettaa niiden piraattikamojen osto kokonaan?
        Mistäpä ostit levyt? Torilta? Siinä Drusba-hotellin aukiolla on pieni kauppa, josta voi ostaa cd-levyjä ja kai nyt jo tietokonepelejäkin. Kaksi ystävällistä neitokaista opastavat ostamisessa. Rosvoista ei ole tietoakaan. Siisti mesta. Parkkipaikka vieressä.

• veikko

Kävikö kukaan raja-aseman tax freessä? Myytiinkö siellä vielä ettania? Vastatkaa jos tiedätte

• åäåäåäoexd

just kävin, on sitä siellä.

• Veeruska

muuta ei myyntiin. Lakia suunnitellaan mutta ei tietoa pv jolloin laki tulee voimaan.
      Melko rauhallista torilla nykyisin...

• !!!

Jos suomen rajalla tullimiehet löytää piraatteja levyjä tai jotai ne otta ne itteles....ei ne niitä kyll etsi...älkää vaa pidäkö niitä näkyvällä paikalla...

• jhgygffg

ei tuu l

• Eri_piraatit

Nythän on suosittu ostos venäläinen puubriketti. Sillä lämmittelee leivinuunia mukavasti. Pari brikettiä polttopuiden sekaan "terästykseksi", niin johan tulee lämpöä. Ei kannata saunan uunia briketillä lämmitellä, on vähän liian korkea lämpöarvo. Saattaa kiuas ylikuumentua.
      Hinta Viipurissa on ihan kohtuullinen, suunnilleen 80 ruplaa kymmenen kilon säkki. Siis jotain yhden euron korvilla säkki.

• 1888

mistäs niitä brikettejä vois kysellä.

• halpa.ru

Halpa.ru viipurissa 0,99e/ säkki.

• halpa.ru
        halpa.ru kirjoitti:

Halpa.ru viipurissa 0,99e/ säkki.

12kpl/säkki/10kg/säkki/0,99e viipurin shellin takana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe