Viipuri

Riba

Mitenkäs se piraattien tuonti,tietääkös kukaan millon on tulossa laittomaksi.Entäs muuten,onko vielä Pietarin miliisi torilla valvomassa järjestystä???

Ps.kerkesinpäs ennen jonkun älytöntä olin eka kirjoitusta : )

12

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miklu

      Olin viikonloppuna (5.-6.7.) Viipurissa, ja torilla oli kova vilske. Kauppiaita oli tori täynnä, eikä rajalla ollut mitään rajoituksia omaan käyttöön tuotutuja piraatti-levyjä kohtaan. CD-levyt maksoi 1,5e/kpl tai 15e/20kpl. DVD, PS, PS2 ja CR-ROM -levyt maksoi 5-10e riippuen osto määrästä.

      Olkaa kuitenkin tarkkoina, erityisesti DVD, PS, PS2, ja CD-ROM -levyjen laadun kanssa. Itselläni 15 levystä 4 toimi PS2:ssa ja 5 toimi DVD-soittimessa, loput 6 oli susia! Audio CD:ssä minulla ei ole koskaan ollut ongelmia.

      Eipä ollut miliisistä tietoakaan torilla!

      • Keijo

        Viipurissa on tällä hetkellä jotain 5-10 erikoismiliisiä Pietarista, jotka valvovat järjestystä.

        Eivät käytä virkapukua vaan ovat siviilivaatteissa.


      • Ressu

        Onpa taso piraateissa huonontunut. Pitäisköhän meidän lopettaa niiden piraattikamojen osto kokonaan?
        Mistäpä ostit levyt? Torilta? Siinä Drusba-hotellin aukiolla on pieni kauppa, josta voi ostaa cd-levyjä ja kai nyt jo tietokonepelejäkin. Kaksi ystävällistä neitokaista opastavat ostamisessa. Rosvoista ei ole tietoakaan. Siisti mesta. Parkkipaikka vieressä.


    • veikko

      Kävikö kukaan raja-aseman tax freessä? Myytiinkö siellä vielä ettania? Vastatkaa jos tiedätte

      • åäåäåäoexd

        just kävin, on sitä siellä.


    • Veeruska

      muuta ei myyntiin. Lakia suunnitellaan mutta ei tietoa pv jolloin laki tulee voimaan.
      Melko rauhallista torilla nykyisin...

      • !!!

        Jos suomen rajalla tullimiehet löytää piraatteja levyjä tai jotai ne otta ne itteles....ei ne niitä kyll etsi...älkää vaa pidäkö niitä näkyvällä paikalla...


    • jhgygffg

      ei tuu l

    • Eri_piraatit

      Nythän on suosittu ostos venäläinen puubriketti. Sillä lämmittelee leivinuunia mukavasti. Pari brikettiä polttopuiden sekaan "terästykseksi", niin johan tulee lämpöä. Ei kannata saunan uunia briketillä lämmitellä, on vähän liian korkea lämpöarvo. Saattaa kiuas ylikuumentua.
      Hinta Viipurissa on ihan kohtuullinen, suunnilleen 80 ruplaa kymmenen kilon säkki. Siis jotain yhden euron korvilla säkki.

    • 1888

      mistäs niitä brikettejä vois kysellä.

      • halpa.ru

        Halpa.ru viipurissa 0,99e/ säkki.


      • halpa.ru
        halpa.ru kirjoitti:

        Halpa.ru viipurissa 0,99e/ säkki.

        12kpl/säkki/10kg/säkki/0,99e viipurin shellin takana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1619
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1341
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1089
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      2
      953
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    Aihe