Kauris miehen

eräs....

luonteesta: Milloin näkee hra Kauris ns. "punaista" suhteessa ....ja kuinka tuolloin yleensä käyttäytyy..irtoaako kattokruunut, vai koliseeko ovet, alkaako hiljaisuus....
Vai onko tyynen rauhallinen, sisäänsä kätkevä tuntemuksensa?

6

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaurisMan

      Kun menettää uskottavuuden kauriin silmissä, ei sitä enää saa takaisin, pelit ja leikit on eri asia. Kyllä kauriskin tykkää leikkiä, mutta sydämen ovi ei ole silloin auki, korkeintaan PIKKASEN raollaan. Petetty kauris voi olla aika hurja. Meillä hajosi uusi taulu-TV;D ja pari ikkunaa, heh. No, aika halvalla silloin päästiin kuitenkin! Kauris on niinkuin vihainen härkä nähdessään punaisen vaatteen=petturinaisen, se syöksyy suin päin sitä kohti!

      • Vanha Kauris

        rikoksista raskain KurisM:n silmissä. Tämä ei tarkoita yksinomaan fyysistä pettämistä, vaan kattaa myös yhdessä sovituista asioista lippumisen. KaurisM tarvitsee ja haluaa lojaalin kumppanin ja on vastavuoroisesti myös lojaali kumppaniaan kohtaan. Jos tämä suhde rikkoutuu, menee suhteelta pohja pois. Itse en vielä kerrasta katkaise, vaan yritän puhumalla "järkeä" kumppanilleni selvittää asian. Toinen kerta on sitten jo liikaa - kolmannen odottaminen olisi jo tyhmyyttä!

        Miten sitten reakoin - loitonnun, muutun kylmemmäksi, etsin järkevää ulos pääsyä tilanteesta. Toisen jättäminen ei koskaan ole helppo juttu, koska yhteiselon jälkeen pelissä on tunteita vielä pitkään. KaurisM ei minun mielestäni ole koskaan fyysisesti väkivaltainen kumppaniaan kohtaan, mutta henkistä väkivaltaa erotilanteessa kylläkin valitettavan helposti tulee käytettyä. Samoin tuttua on pieni riehuminen eli kodin esineet saavat joskus kyytiä - esim. itse hajotin aikoinani keittiön puutuolin iskemällä sen lattiaa vasten pirstaleiksi - heikkoa tekoa nykyään nämä tuolit ;=)


      • Tavaroiden

        särkeminen joten hienoa? Tai kehuttavaa? Aika lapsellista uhoamista, minä en olisi päivääkään ihmisen kanssa joka särkee tavaroita, siitä on erittäin lyhyt matka käsiksi käymiseen.

        Oma kokemus on että Kauris on lapsellinen mököttäjä, tavaroiden paiskoja joka ei osaa keskustella asioista. Siksipä lähdin suhteesta, koska odotan että aikuinen mies käyttäytyykin kuin aikuinen. Oli horoskooppimerkki mikä tahansa. Nyt sattui kohdalle Kauris.miekkonen


      • Vanha Kauris
        Tavaroiden kirjoitti:

        särkeminen joten hienoa? Tai kehuttavaa? Aika lapsellista uhoamista, minä en olisi päivääkään ihmisen kanssa joka särkee tavaroita, siitä on erittäin lyhyt matka käsiksi käymiseen.

        Oma kokemus on että Kauris on lapsellinen mököttäjä, tavaroiden paiskoja joka ei osaa keskustella asioista. Siksipä lähdin suhteesta, koska odotan että aikuinen mies käyttäytyykin kuin aikuinen. Oli horoskooppimerkki mikä tahansa. Nyt sattui kohdalle Kauris.miekkonen

        Itse inhoan suunnattomasti mököttämistä - se saa minut ahdistumaan pahasti. En myöskään siedä suuna päänä huutamista, raivoamista - sekin ahdistaa.

        Mikä sitten olisi järkevä tapa riidellä? Sanoa asiat niin, kun ne ovat - menemättä henkilökohtaisuuksiin. Kauris herkkä vaistoisena kyllä tietää rajan, milloin todella loukkaa toista.

        Sanoisin, että kun minä olen syyllistynyt esineiden rikkomiseen (missä suinkaan en ole ylpeä), olen ollut niin ahdistunut, etten ole muuta keinoa keksinyt tai reaktio on kyllä ollut spontaani vastaus tilanteeseen.

        Kuitenkin minusta on todella suuri ero siinä rikkooko esineitä vai käyttäytyykö väkivaltaisesti toista kohtaa. Koskaan ei pieneen mieleeni ole tullut pahimmissakaan riidoissa vahinkoittaa toista fyysisesti ja uskallan yleistää, ettei KaurisM ole väkivaltaista lajia. Itsekontrolli siinä asiassa on todella korkealla tasolla meillä KaurisM:llä. Mutta laittakaapa kokemuksia, mielipiteitä kyseisestä asiasta!


      • ja tunnen
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Itse inhoan suunnattomasti mököttämistä - se saa minut ahdistumaan pahasti. En myöskään siedä suuna päänä huutamista, raivoamista - sekin ahdistaa.

        Mikä sitten olisi järkevä tapa riidellä? Sanoa asiat niin, kun ne ovat - menemättä henkilökohtaisuuksiin. Kauris herkkä vaistoisena kyllä tietää rajan, milloin todella loukkaa toista.

        Sanoisin, että kun minä olen syyllistynyt esineiden rikkomiseen (missä suinkaan en ole ylpeä), olen ollut niin ahdistunut, etten ole muuta keinoa keksinyt tai reaktio on kyllä ollut spontaani vastaus tilanteeseen.

        Kuitenkin minusta on todella suuri ero siinä rikkooko esineitä vai käyttäytyykö väkivaltaisesti toista kohtaa. Koskaan ei pieneen mieleeni ole tullut pahimmissakaan riidoissa vahinkoittaa toista fyysisesti ja uskallan yleistää, ettei KaurisM ole väkivaltaista lajia. Itsekontrolli siinä asiassa on todella korkealla tasolla meillä KaurisM:llä. Mutta laittakaapa kokemuksia, mielipiteitä kyseisestä asiasta!

        Kauris-miehen joka sanoo suoraan että jos häntä ärsytetään (mikä sitten lie sitä ärsyttämistä), päälle hän käy. Siinä ei kuulema pidättele mikään, ei edes tiiliseinät.

        Ja tämä kauris-miekkonen osaa kyllä pitää päivien mykkäkouluakin, inhoaa sitä tosin toisten tekemänä, mutta itselleen sen sallii.

        No, ihmiset on erilaisia ja kasvatus/koti-olot vaikuttavat ihmiseen enemmän kuin se mihin aikaan vuodesta olet sattunut syntymään :)


      • Gnubero
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Itse inhoan suunnattomasti mököttämistä - se saa minut ahdistumaan pahasti. En myöskään siedä suuna päänä huutamista, raivoamista - sekin ahdistaa.

        Mikä sitten olisi järkevä tapa riidellä? Sanoa asiat niin, kun ne ovat - menemättä henkilökohtaisuuksiin. Kauris herkkä vaistoisena kyllä tietää rajan, milloin todella loukkaa toista.

        Sanoisin, että kun minä olen syyllistynyt esineiden rikkomiseen (missä suinkaan en ole ylpeä), olen ollut niin ahdistunut, etten ole muuta keinoa keksinyt tai reaktio on kyllä ollut spontaani vastaus tilanteeseen.

        Kuitenkin minusta on todella suuri ero siinä rikkooko esineitä vai käyttäytyykö väkivaltaisesti toista kohtaa. Koskaan ei pieneen mieleeni ole tullut pahimmissakaan riidoissa vahinkoittaa toista fyysisesti ja uskallan yleistää, ettei KaurisM ole väkivaltaista lajia. Itsekontrolli siinä asiassa on todella korkealla tasolla meillä KaurisM:llä. Mutta laittakaapa kokemuksia, mielipiteitä kyseisestä asiasta!

        Olin suhteessa Kaurismieheen, joka suuttuessaan rikkoi esineitä. Esineet joita heitteli, olivat AINA minun. Mitään särkemistään tavaroista ei koskaan korvannut...tietenkään. Ja tietenkin yksi heiteltävä esine olin minä. Nimittelyä oli jonkin verran...herjaukseen asti, koska en toiminut aina hänen ajattelemallaan tavalla. Yllättäin tuli ero, eikä hän mitenkään voinut ymmärtää miksi niin kävikään....mitä niin pahaa hän oli minulle muka tehnyt??? No ei muistella pahalla. Kaikki on nyt hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe