Sinun kätesi,
tavallaan kovin tavalliset,
ovat lumonneet minut.
Käsiesi kosketus on hento
ja ihon alla ei vaani lyönnit, ei iskut.
Käsiesi lihakset ja jänteet
eivät ole koskaan nousseet satuttamaan,
mutta monesti ne ovat silittäneet pahan kauemmaksi,
luvan saatuaan.
Sinun käsiisi luotan kalleimpani
sydämeni lepää hellästi otteessasi.
Minä tiedän ettet pudota,
mutta tiedän myös ettet koskaan purista
murskaavalla voimalla.
-Rakkaani, luottamus on pitkä tie
minä luulen että olemme pian perillä.
Hellyys
4
309
Vastaukset
- kaaru
Hellyys, se on käsissäsi
se on myös sanoissasi
Huultesi kosketus
on siirtänyt pahan kauemmaksi
Olen oppinut luottamaan Sinuun
Et pudota, et murskaa
Sydämeni lepää Sinussa
Olen päässyt perille
Kiitos Mielikki kauniista ja koskettavasta runosta:) - padme_amidala
tehdä rakkausruno. Ja vielä kun siitä tulee näin hyvä, niin lukijakin saa kokeakseen ihanan tunnelman .
- Mielikki*
Itselle jäi hyvä mieli tämän synnyttyä... mukava jos muitakin on koskettanut,
kiitos Padme& Kaaru kommenteistanne! - *MURUKULTA*
Hellyys ja luottamus on,,
sen voi myös hetkessä menettää
siksi on tärkeää
pitää huolta ettei menetä
sitä puolta ikinä
Että säilyy näin vahva selkäranka
Rakkaus pysyy -
se on elämänlanka :)
Iloista alkavaa maanantaita, M_77 ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2987533Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on553958PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23448Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723181Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1142854"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin462678IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-502521Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.542276- 682053
- 1001938