Semmoinen uusi CD tuli. Live-kappaleita ja B-puolia... Tietoja ja keskustelua aiheesta!
Live and Rare
8
892
Vastaukset
- ÄmSeeÄr
Niinhän tosiaan tuli :>
EN vaan oo törmännyt kaupoissa,tietääkös kukaan missä myydään?? - tietämätön?
siis onks niilt tullu uus levy?!?!? :O
- minä vaan
Oikeastaan se tulee 2009
Että kaupoissa ei ole vielä.
Suomeen tulee myöhemmin varmasti,mutta Amerikkoihin yms,tulee aikasemmin.
:)
Odotan innolla uutta levyä.- mcrlover<3
Tämä ei siis ole se uusin albumi joka tulee vuonna 2009. :)
- minä vaan
mcrlover<3 kirjoitti:
Tämä ei siis ole se uusin albumi joka tulee vuonna 2009. :)
Ai,luulin ihan :D
Live and Rave on niiku LOTMS?
Mutta niinku uutena versiona...?
Kässätsä?
:DD - mcrlover<3
minä vaan kirjoitti:
Ai,luulin ihan :D
Live and Rave on niiku LOTMS?
Mutta niinku uutena versiona...?
Kässätsä?
:DDSe on oikeestaan just semmonen, mutta en tiedä, onko siitä epävirallinen ja virallinen versio, sillä sen minkä minä löysin Kanesta, oli epävirallinen, ja siinä ei ollut ollenkaan musiikkia eikä esiintymisiä MCR:ltä.
mcrlover<3 kirjoitti:
Se on oikeestaan just semmonen, mutta en tiedä, onko siitä epävirallinen ja virallinen versio, sillä sen minkä minä löysin Kanesta, oli epävirallinen, ja siinä ei ollut ollenkaan musiikkia eikä esiintymisiä MCR:ltä.
se on epävirallinen DVD.
- mcrlover<3
Lumikki-Koira kirjoitti:
se on epävirallinen DVD.
mitä mä nyt höpisen??? Siis toi epävirallinen DVD mistä viime posteissani kerroin on Things That Make You Go mmmm- niminen eikä Live and Rare. Sori mun höpinät.... ja siis tietääkö kukaan saako tota Live and Rarea enää mistään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o1514900Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.942100"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1831865Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol571474Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2671278Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito841120Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki111011Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole79989Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh285923Oot mun sielunpuolikas
Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩❤️👩❤️44862