Semmoinen uusi CD tuli. Live-kappaleita ja B-puolia... Tietoja ja keskustelua aiheesta!
Live and Rare
8
906
Vastaukset
- ÄmSeeÄr
Niinhän tosiaan tuli :>
EN vaan oo törmännyt kaupoissa,tietääkös kukaan missä myydään?? - tietämätön?
siis onks niilt tullu uus levy?!?!? :O
- minä vaan
Oikeastaan se tulee 2009
Että kaupoissa ei ole vielä.
Suomeen tulee myöhemmin varmasti,mutta Amerikkoihin yms,tulee aikasemmin.
:)
Odotan innolla uutta levyä.- mcrlover<3
Tämä ei siis ole se uusin albumi joka tulee vuonna 2009. :)
- minä vaan
mcrlover<3 kirjoitti:
Tämä ei siis ole se uusin albumi joka tulee vuonna 2009. :)
Ai,luulin ihan :D
Live and Rave on niiku LOTMS?
Mutta niinku uutena versiona...?
Kässätsä?
:DD - mcrlover<3
minä vaan kirjoitti:
Ai,luulin ihan :D
Live and Rave on niiku LOTMS?
Mutta niinku uutena versiona...?
Kässätsä?
:DDSe on oikeestaan just semmonen, mutta en tiedä, onko siitä epävirallinen ja virallinen versio, sillä sen minkä minä löysin Kanesta, oli epävirallinen, ja siinä ei ollut ollenkaan musiikkia eikä esiintymisiä MCR:ltä.
mcrlover<3 kirjoitti:
Se on oikeestaan just semmonen, mutta en tiedä, onko siitä epävirallinen ja virallinen versio, sillä sen minkä minä löysin Kanesta, oli epävirallinen, ja siinä ei ollut ollenkaan musiikkia eikä esiintymisiä MCR:ltä.
se on epävirallinen DVD.
- mcrlover<3
Lumikki-Koira kirjoitti:
se on epävirallinen DVD.
mitä mä nyt höpisen??? Siis toi epävirallinen DVD mistä viime posteissani kerroin on Things That Make You Go mmmm- niminen eikä Live and Rare. Sori mun höpinät.... ja siis tietääkö kukaan saako tota Live and Rarea enää mistään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 271690
- 50798
- 67729
- 108711
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7641Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27560Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14528Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t20486Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138425