Skorpioni(N) ja Kalat(M)

skoputyttö

Miten sopivat toisilleen? Onko kalat luottamuksen arvonen? (herra on syntynyt 5.3)
...alku näyttää ainakin lupaavalta:)

kertokaas kalat ja skopparit! :)

10

2471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • signs

      Kunhan skorppari muistaa olla loukkaamatta herkkää kalatmiestään, kokemusta 15 vuodesta....

      • on toiminut jo

        22 vuotta. Olen se kalanen miehenpuoli. 4 lastakin on hankittuna.


    • skorppulityttö

      Niin minäkin olen juuri rakastunut ihanaan kalamieheen. Mies on minua nuorempi. Olen aina kokenut että miehen pitää olla minua huomattavasti vanhempi ja nyt millään ikä numeroilla ei ole mitään merkitystä.. Tunteet on suuret.. !! Aikaisemmin en ole ikinä edes tuntenut kalamerkkisiä. Olen kuullut että skorpionille pitäisi hyvin sopia kalat.. Toivotaan onnea.. =)

      • skoputyttö

        joo, mulla pari kaveria ollut kalaihmisiä, ja on niin upeesti menny aina ajatuksen yksiin ja muutenkin ymmärtää heti toista ja kyllä se toisen luonne aina myös viehättää (puhun nyt naiskaloista).
        Mutta kalamiehen seurassa sydän hyppää kurkkuun asti ja ihanan kiltti ja sulonen mies on:)


      • onkin,että
        skoputyttö kirjoitti:

        joo, mulla pari kaveria ollut kalaihmisiä, ja on niin upeesti menny aina ajatuksen yksiin ja muutenkin ymmärtää heti toista ja kyllä se toisen luonne aina myös viehättää (puhun nyt naiskaloista).
        Mutta kalamiehen seurassa sydän hyppää kurkkuun asti ja ihanan kiltti ja sulonen mies on:)

        kalatmiehet ovat niin kilttejä, ettei voi muihin verrata. Ja voi niiden hellien tunteiden aitoutta. Eikä valehtelemisesta tietoakaan.


      • aikoinaan skoputtaren
        onkin,että kirjoitti:

        kalatmiehet ovat niin kilttejä, ettei voi muihin verrata. Ja voi niiden hellien tunteiden aitoutta. Eikä valehtelemisesta tietoakaan.

        sain kalaherrana yli 20 vuotta sitten, en horoskoopeista juuri mitään ymmärtänyt ja aika vähän tunsin itseäni ja vielä vähemmän toista. Kuitenkin vähäinenkin elämänkokemus puolin ja toisin on se alkuunpistävä voima,joka pitää suhteen hedelmällisenä. Mulla oli parin vuoden kokemus neitsyestä, joka ei ollut niitä helpoimpia,kun temperamenttiä löytyi jo punaisesta tukasta.


      • hyvä opettaja.
        aikoinaan skoputtaren kirjoitti:

        sain kalaherrana yli 20 vuotta sitten, en horoskoopeista juuri mitään ymmärtänyt ja aika vähän tunsin itseäni ja vielä vähemmän toista. Kuitenkin vähäinenkin elämänkokemus puolin ja toisin on se alkuunpistävä voima,joka pitää suhteen hedelmällisenä. Mulla oli parin vuoden kokemus neitsyestä, joka ei ollut niitä helpoimpia,kun temperamenttiä löytyi jo punaisesta tukasta.

        Kun on onnistunut saamaan neitsyen luottamuksen,varmaan pärjää muidenkin merkkien kanssa.


    • Särkynyt Skopu

      Itse olen skorpparinainen ja ollut kalat miehen kanssa n.5v emmekä sovi yhteen, jatkuvasti riitoja ja erotaan kohta..Mies on valehtelija ja pettää koko ajan.

    • yli 24v

      meillä on menossa 25.vuosi yhdessä, 2 lasta.
      Tietysti aina ei olla oltu yhtä mieltä, mutta nykyisin ajatukset (ja himot) käy yksiin !

      Anna tilaa Kalallesi, älä vaadi liikaa. Ja keskustelkaa.

    • Skorpionimuori

      Nämä suuret rakkaudet ja ihastukset ovat olleet seuraavia merkkejä: oinas, jousimies, härkä, oinas ja nyt lopuksi KALAT. Ja tällä pitkällä (lähes 45 vuotta!) kokemuksella voin sanoa, että ehdottomasti paras, luotettavin ja kiltein kulti on tuo oma kalamies! Hän on vähän ujo ja herkkä, mutta kun näillä kymmenillä ei enää tarvitse piikkejä heitellä, niin meillä on niin lutusta että! Sais vaan elää kauan tätä onnentunnetta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe