Moikka!!
Onko kukaan lähdössä ilmastohoitomatkalle helmikuussa Valle marinaan??
Onko Kukaan Tulossa
6
549
Vastaukset
- Oon............
Tulossa...Oon Forssasta kotoisin ja Valleen pitäis helmikuussa mennä. Iho tosi paha ja nivelet kipeät..
- Länsisuomi
Oletko lähdössä 1.2 vai sitten vasta n kolmen viikon päästä. Minä olen lähdössä jo 1.2. Olen n 40v mies länsisuomesta.
- Helmikuussa
sitä ollaan Valleen tulossa. olen 78 vuotias rva Espoosta ja matkani on jo viidestoista sinne...
- Valle Marinaan
Olen siis lähdössä 21.2 alkavalle matkalle. Olen 44 v. nainen Länsi-Suomesta.
- Länsisuomi
Katsele jos vaikka on jätetty sulle jokin paketti sinne nimellä "kumiankka" :)
Laitan jos jää jotain kivaa .
Mä nimittäittäin olen lähdössä sinne just NYT. - minäkin psoriaatikko
Kertoisitteko mitä piditte hoito-matkasta. Oliko hoidot joka päivä (myös viikonloppuisin) aamusta iltaan, jäikö yhtään vapaa-aikaa ja jos jäi niin mitä teitte silloin? Oliko paikka muutoin kiva? Olen kerran käynyt ulkoisesti katsastamassa paikan mutta olemme toistaiseksi lomailleet aurinko-rannoilla miehen kanssa yhdessä. Myönnetäänkö muuten hoitomatkoja samalle henkilölle useammin kuin kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730