Itse olen oinas ja lueskeltuani nuita muita juttuja oinaasta niin vain murto-osa pitää paikkaansa..!!
Ensinnäkään oinas EI ole väkivaltainen EIKÄ hermnostu äkkiä...Päinvastoin oinaalla (minulla ainakin) on todella pitkä pinna..!
Joskus saan toisen suuttumaan siksi kun minulla on niin pitkä pinna etten hermostu mistään..!!!
Muuten olen luonteelatni mm.huumorintajuinen, pitkäpinnanen, lapsirakas, välillä hiukan ujo ja joskus minulla on sellainen pahatapa että sanon sellasita mitä en tarkoita ja joskus se loukkaa toista!!!
EIKÖ OINAASSA OLE ,MITÄÄN POSITIIVISTA!!!!
14
2926
Vastaukset
- vaakatar
Olin yli 10v oinaan kanssa. Enpä voi pahemmin moittia, no työhulluhan oli. Siinäpä se, kasvettiin sit erilleen, tunteet loppu. Ollaan edelleen ystäviä, ei mitään huonoa.
Samaa voin sanoa kuin kirjoitit, ei väkivaltainen, juttelee asioista, eikä kyllä hermostunu helposti. Ihan ok, mut nää on taas niitä yksilöjuttuja...tsemppiä- oinas-89
Niin hän se on yksilöllistä =)
- .................
ei.
- tyttö -88-
Minulla on yksi kaveri joka on oinas...Hän on mies ja aivan samanlainen kuin sinä eli:huumorintajuinen, pitkäpinnanen, lapsirakas ja välillä hiukan ujo...Hän on yksi parhaista ystävistäni ja hänessä ei oikein muuta olekkaan kuin hyviä puolia..!!
Joskus minä en vaan huomaa sitä miten ihana kaveri minulla on kun itse olen kaksonen ja aika äkkipikainen välillä niin siinä jää sitten toisten huomio sivummalla heh xD
Mutta että kyllä oinaassa on paljon hyvää..!!! :)- samanlainen...
oinas minäkin. Tuollaisiahan me ollaan, että sanotaan aivan kaikkee vaikka ei sitä tarkoitetekaan mutta olen huomannut, että yleensä kolmen vuoden kuluttua ihmiset älyää kuinka hyvä tyyppi minä loppupeleissä olen ja he oppivat olemaan välittämättä noista loukkaavista puheistani. Minäkin siis olen pitkäpinnainen, rauhallinen, lapsirakas, huumorintajuinen ja joskus ujo ;) Haluan myös pelastaa ja johtaa ihmisiä ja olen aina oikeassa paitsi silloin kun luulen olevani väärässä. Työnarkomaani en kylläkään ole mutta yrittäjäainesta löytyy !!!
- oinasnas.
samanlainen... kirjoitti:
oinas minäkin. Tuollaisiahan me ollaan, että sanotaan aivan kaikkee vaikka ei sitä tarkoitetekaan mutta olen huomannut, että yleensä kolmen vuoden kuluttua ihmiset älyää kuinka hyvä tyyppi minä loppupeleissä olen ja he oppivat olemaan välittämättä noista loukkaavista puheistani. Minäkin siis olen pitkäpinnainen, rauhallinen, lapsirakas, huumorintajuinen ja joskus ujo ;) Haluan myös pelastaa ja johtaa ihmisiä ja olen aina oikeassa paitsi silloin kun luulen olevani väärässä. Työnarkomaani en kylläkään ole mutta yrittäjäainesta löytyy !!!
itsekehu haisee.
siihen tylsistyy pidemmän päälle. - vuoden...
oinasnas. kirjoitti:
itsekehu haisee.
siihen tylsistyy pidemmän päälle.päästä ymmärrät mitä tarkoitin ;)
- oinas"tyttö"vm-66
vuoden... kirjoitti:
päästä ymmärrät mitä tarkoitin ;)
Ja meiltä löytyy rohkeus sanoa jos ollaan väärässä ja pyytää reilusti anteeksi,ainakin minä.Ei kun tsemppiä meille!! :D
- Oinas myös..
oinas"tyttö"vm-66 kirjoitti:
Ja meiltä löytyy rohkeus sanoa jos ollaan väärässä ja pyytää reilusti anteeksi,ainakin minä.Ei kun tsemppiä meille!! :D
En paljoa käy täällä ja se mitä käyn, niin näen melko paljon sellaisia juttuja meistä oinaista, että huhhuh.. Siis meistä kaikista on moneksi.. :D
Itsellänikin on pitkä pinna, ehkä hieman turhan pitkä.. :/ Hmm.. olen myös sellainen huumorintajuinen sekopää, luotettava, kiltti, mukava ja yritän välttää vaikeuksia ja rupisammakoita. Ärsyttävää on se, että joitakin se voi ÄRSYTTÄÄ ja jos jtn sattuu vähän mokamaan muidenkanssa, niin kenestä sitten enemmän puhutaan?.
BTW. En yleensä edes puhu itsestäni noin..
Eli, en oikein kehuskele itseänikään. - jep jep
samanlainen... kirjoitti:
meinaako joku jaksaa kolmea vuotta
- oinaslaps
jep jep kirjoitti:
Olen käynyt joskus täällä lueskelemassa ja tosiaan, kylläpä meitä pistetään pahalla..
Minä kuvailisin itseäni reiluksi ja luotettavaksi ystäväksi, puolustan läheisiäni vaikka hamaan hautaan asti ja vihaan epäoikeudenmukaisuutta mutta toisaalta olen hirmu kärkäs suustani ja sanon mielipiteeni, esitän asiat välillä liian kiivaasti ja siitäkös riemu lähtee..ja tosiaan liian usein avaan suuni ilman että ajattelen ensin.. Mutta seison myös sanojeni takana ja jos ihmisestä välitän annan hänelle kaikkeni, jos vain suinkin uskallan esim. parisuhteessa. Minua on helppo lähestyä ja minulla onkin laaja kaveri piiri ja jokunen hyvä ystävä. En pidä teeskentelystä ja tosiaan inhoan ihmisiä jotka eivät osaa ottaa vastuuta omista teoistaan ja sanoistaan. Juu..mitähän vielä.. :D - Kolme vuotta ja enemmänkin
jep jep kirjoitti:
Moi!
"Värikkään" oinaan kanssa menee kolme vuotta kuin siivillä ja enemmänkin. Mun miehelläni meni 30 vuotta ja hän olisi halunnut jatkaa vieläkin mutta minä en. Tuli tarve päästä irti takertuvasta ja mustasukkaisesta miehestä. Nyt olen ollut vapaana muutaman vuoden ja ottajia olisi ollut, olen kuulemma hauskaa seuraa ja tempperamenttinen luonne joihin monet ihastuu. Todella olen sellainen oinasluonne että minuun voi luottaa ja autan kaikessa missä vain voin, sekä olen rehellinen.
Työssäni olen saanut runsaasti kehuja niin asiakkailta kuin päälliköiltä.
Kaikista meistä löytyy hyviä puolia, pitää vain katsoa positiivisesti asioita, jopa sinunkin paskanjauhaja.
- ...olen...
..oinas ja olen huomannut saman. Meistä ei näimmä ole mitään hyvää sanottavaa? luonteenpiirteesi täsmäävät hyvin myös omiini :D
- oinas-89
niimpä ja sitten olen kyllästynyt kun ei voi irtautua exsistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766992- 262531
- 2202504
- 1451805
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu611124- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62930