Kotkan pahin paikka?

Pian kotkalainen.

Mikä on Kotkan mukava, ja mikä pahin paikka asua? Töiden perässä muuttelemassa olisi kiva jos ei kaikkein hulluimpaan paikkaan muuttaisi.

63

14432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piupaupou

      Meillä on mukavinta, mutta tänne et pääse :)

      Riippuu tietty millaisten ihmisten naapurina haluat asua. Selvitä missä on vuokra-asuntokeskittymät ja halvimmat asunnot (vaikka etuoven neliöhintoja vertailemalla). Muu on sattumasta ja mieltymyksistä kiinni, kuten haluatko keskustaan, lähiöön vai landelle yms.

      Tervetuloa, Kotka on mukava paikka asustella, vaikka huomenna kaikki hörhöt sulle vastaileekin mitä sattuu.

      • TietoMasiina394

        Muutaha tänne karhuvuoree.. tosi leppost xD


      • työssä käyvä
        TietoMasiina394 kirjoitti:

        Muutaha tänne karhuvuoree.. tosi leppost xD

        muuttaa?


      • muuttaa..
        työssä käyvä kirjoitti:

        muuttaa?

        Jos satut olemaa työtön, jolla ei ole koskaan aikomuksiakaan mennä töihin ja täytät sen lisäksi jonkin seuraavista vaatimuksista, niin ehkä sitten:
        - entinen linnakundi
        - pakolainen
        - narkkari tai muuten vaan huumehörhö


      • Puuttui
        muuttaa.. kirjoitti:

        Jos satut olemaa työtön, jolla ei ole koskaan aikomuksiakaan mennä töihin ja täytät sen lisäksi jonkin seuraavista vaatimuksista, niin ehkä sitten:
        - entinen linnakundi
        - pakolainen
        - narkkari tai muuten vaan huumehörhö

        Avohoidossa olevat MT-potilaat ja Eronneet yksinhuoltajat.


      • osastolle

        voi muuttaa, sinne joudutaan. Hoito ei vielä pure?


      • juupa juu
        Puuttui kirjoitti:

        Avohoidossa olevat MT-potilaat ja Eronneet yksinhuoltajat.

        ja..niiden hoitsut :) ihan hyvä mesta.. mainettaan parempi ja rauhallisempi paikka. Aina jotkut soittaa suutaan..yleensä ne ex-karkkarilaiset, jotka luulee, et nyt ne on noussu arvoasteikolla, kun ovat pois muuttaneet :)ite ostin velhontieltä osakkeen, perheellinen nainen. Ei pelota, eikä ole ollu häiriöitä kolmen vuoden aikana kertaakaan :)


      • trey6wr5
        muuttaa.. kirjoitti:

        Jos satut olemaa työtön, jolla ei ole koskaan aikomuksiakaan mennä töihin ja täytät sen lisäksi jonkin seuraavista vaatimuksista, niin ehkä sitten:
        - entinen linnakundi
        - pakolainen
        - narkkari tai muuten vaan huumehörhö

        kyllä noita listan viimisimpiä kotkansaarellakin riittää


      • Kurssikeskuslainen
        TietoMasiina394 kirjoitti:

        Muutaha tänne karhuvuoree.. tosi leppost xD

        100 metrin päässä kaksi kuppilaa,pitsapaikka,kioski,terveyskeskus,apteekki,kauppa,kirjasto,taksiasema ja ennenkaikkea tori. Poliisit käy aika ajoin tarkastamas,että turvallisuutemme ei ole uhattuna. Nautin,että sain säästettyä aikoinaan rahat yksiötä varten.


    • moneksi

      Yleisesti kai pidetään pahimpina paikkoina Karhuvuorta, Hovinsaarta ja ns raittia Karhulassa.
      Omasta kokemuksesta voin sanoa , että k-vuori on mukava paikka asua osaketaloissa. Eli jos sinne muuttaa vuokrallekin juuri osaketaloon niin varmasti viihtyy. Ulkoiluihmiselle siellä on mahtavat maastot lähellä!
      Nyt asun jo muualla mutta hyvä siellä oli olla.

      • mielipiteitä on

        monia. Itse voisin asustaa melkein missä muualla tahansa paitsi Mussalossa ja Hirssaaressa (jonne toiset taas haluaa kovalla hingulla). Etenkin Mussalo on jotenkin täyteen ahdettu eikä kovin omaleimainen paikka. Kivempia on esim. ns. Kymin omakoti- ja rivitaloalueet tai sitten Kotkansaarella oleva Katariinan alue. Hovinsaarella oon asunut pitkään, mutta toisin kuin moni väittää niin ihan mukava asuinalue. Hovarin huonona puolena voin näin koiraihmisenä mainita aika kehnot ulkoilutusmahdollisuudet-toki on kallioalue lähellä, mutta siellä on aina lasinsirpaleita yms.


      • Luonnon lähellä

        Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa Karhuvuoresta.Kun asuu osaketalossa,vaikka vuokralla tai vaikkapa omistaakin osakkeen niin eipä ole sellaisia "ilmiöitä" havaittavissa kuin kunnan vuokratalossa.Huom!Karhuvuori on aika iso paikka.Olen asunut Velhontiellä muutamia vuosia sitten ja siellä oli perheellisellä hyvä asua.Luonto oli lähellä kun halusi lenkille yms.Vuorenrinne on varmasti toinen ääripää...


      • Zoo Ville

        Mä en viittis mennä edes karkkarin bussiin jo ei ole ihan pakko. Hirvee paikka!
        S-marketin kulmillakin notkuu pelkästään narkkeja..
        Oksettaa ihan.
        Ei sinne selvinpäin voi mennä!
        Pitää ottaa kamaa ettei sieluun satu karkkarin kaameet pellet.
        Taikka silmille mustat lasit ettei niitä tartte kattoo.

        Kun ulkoilee lenkkipoluilla vastaan tulee narkkeja ja potentiaalisia murhamiehieä
        sekä raiskareita mustia apinoita!


      • sellun pilaaja
        Zoo Ville kirjoitti:

        Mä en viittis mennä edes karkkarin bussiin jo ei ole ihan pakko. Hirvee paikka!
        S-marketin kulmillakin notkuu pelkästään narkkeja..
        Oksettaa ihan.
        Ei sinne selvinpäin voi mennä!
        Pitää ottaa kamaa ettei sieluun satu karkkarin kaameet pellet.
        Taikka silmille mustat lasit ettei niitä tartte kattoo.

        Kun ulkoilee lenkkipoluilla vastaan tulee narkkeja ja potentiaalisia murhamiehieä
        sekä raiskareita mustia apinoita!

        Hyvä että kuntorata poistuu. Ei tarvi kokoajan pelätä.


      • karkkari
        Luonnon lähellä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa Karhuvuoresta.Kun asuu osaketalossa,vaikka vuokralla tai vaikkapa omistaakin osakkeen niin eipä ole sellaisia "ilmiöitä" havaittavissa kuin kunnan vuokratalossa.Huom!Karhuvuori on aika iso paikka.Olen asunut Velhontiellä muutamia vuosia sitten ja siellä oli perheellisellä hyvä asua.Luonto oli lähellä kun halusi lenkille yms.Vuorenrinne on varmasti toinen ääripää...

        Olen asunut Karhuvuoressa 27 vuotta osaketalossa kaupungin vuokrataloissa en huomannut muuta eroa kuin, että osaketaloissa oli itse itsensä korottaneita talonhoitajia jotka kyttäsi ja vahti jokaisen askeleesi paljonko lasket vettä ja niin.ed. Minusta vuokratalossa asuminen ei eroa osaketaloissa asumisesta mitenkään, eikä vuokrat ole halpoja jollet ole sosiaalitapaus, mutta heitä asuu aika paljon juuri osaketaloissa syystä, että vuokranmaksun takaa soppatoimisto. Karhuvuori on mukava sosiaalinen ympäristö asua palvelut lähellä. En haluaisikaan asua pikkuamerikoissa joita kotkan alueella on joitakin. En ole karkkarissa tavannut yhtään niin itsekästä mulkkua kuin esim. Mussalossa


    • sisäpiiri...

      Pahin paikka on ilmanmuuta kotkansaari, nimittäin jos joku vaikka yöllä katkasee sillat saattaa olla niin että herätys on venäjän rannikolla, ja sielltähän ei sitten paluuta ole kovinkaan nopeasti, ei sen puoleen että ikävä tulisi sisäsiittoista saarelaisten porukkaa, parempi kun siellä naapurissa pysyisivät.

    • Joka puolella asunut

      Itse en henkilökohtaisesti muuttaisi Karhuvuoren vuokratalo alueelle, enkä Hovinsaaren samaisille alueille. Myös Alahovi tuntuu olevan aika heikoilla.

      Asiahan riippuu minkälaiseen asuntoa olet hakemassa. Aittakorvessa paljon kivoja rivitaloja, Mussalossa on täyteen ahdattu omakotitaloja, Kotkansaaren Puistolassa on kivoja vanhempia omakotitaloja ja muualla kotkasaarella laadukkaampia kerrostalo asuntoja. Jos Karhulaan tekee enempi mieli, vältä Suulisniemeä. Metsola taitaa olla vähän rauhaton tällä hetkellä, mutta siellä myös vanhempia omakotitaloja.

      Tervetuloa Kotkaan :P

      • Annikki666

        Koko Karhula aika pahaa aluetta, samoin Aittis, Murhavuori, Mussalo, Hovinsaari...


      • varakkaampi muuttaja

        niin Hirssaari on oiva paikka,jos taasen olet duunari,niin Mussalo on ihan ok (tosin vähän sumppuun rakennettu).
        Vältä K.vuori,Hovinsaari,Karhulan "raitit",Hovilan alue,Alahovi.


      • Peikonpolun vaki.
        Annikki666 kirjoitti:

        Koko Karhula aika pahaa aluetta, samoin Aittis, Murhavuori, Mussalo, Hovinsaari...

        Jos olet urheilun ystävä niin tulet viihtymään karhuvuoressa. Siellä on: tenniskenttä,liikuntahalli,luistinrata,jalkapallokenttä ja 5,4km pitkä vaihtelevassa maastossa kulkeva kuntorata.
        Muista palveluista haluan mainita:Kirpputori,R-kioski, 2 ruokaravintolaa,kirjasto,taksiasema,tori ym.
        Suurin osa ihmisistä on muuttanut juuri näitten asiotten vuoksi karhuvuoreen.Väestöstä löytyy muutama muun maan kansalainen,mutta yhteistyö valtaväestön kanssa on varsin hedelmällistä. Kouluista: yläasteelta siirrytään langinkosken lukioon ja sieltä hakeudutaan opiskelemaan korkeakouluihin ja yliopistoon,jonne suurin osa karhuvuoren nuorista onnistuu pääsemään 1.kerralla. Vuosien jälkeen palataan takaisin Kotkaan,opettajiksi,lääkäreiksi ja muihin kaupungin erillaisiin johtotehtäviin. Pohjatyö on siis tehty Karhuvuoressa,siitä kiitos alueen suunnittelijoille ja kehittäjille.


      • Anonyymi
        Peikonpolun vaki. kirjoitti:

        Jos olet urheilun ystävä niin tulet viihtymään karhuvuoressa. Siellä on: tenniskenttä,liikuntahalli,luistinrata,jalkapallokenttä ja 5,4km pitkä vaihtelevassa maastossa kulkeva kuntorata.
        Muista palveluista haluan mainita:Kirpputori,R-kioski, 2 ruokaravintolaa,kirjasto,taksiasema,tori ym.
        Suurin osa ihmisistä on muuttanut juuri näitten asiotten vuoksi karhuvuoreen.Väestöstä löytyy muutama muun maan kansalainen,mutta yhteistyö valtaväestön kanssa on varsin hedelmällistä. Kouluista: yläasteelta siirrytään langinkosken lukioon ja sieltä hakeudutaan opiskelemaan korkeakouluihin ja yliopistoon,jonne suurin osa karhuvuoren nuorista onnistuu pääsemään 1.kerralla. Vuosien jälkeen palataan takaisin Kotkaan,opettajiksi,lääkäreiksi ja muihin kaupungin erillaisiin johtotehtäviin. Pohjatyö on siis tehty Karhuvuoressa,siitä kiitos alueen suunnittelijoille ja kehittäjille.

        Olen asunut vuodesta 1983 vuoteen 1993 karkkarissa. Sitä ennen 1978-1981 eikä kertaakaan mitään häirioitä ollut. Mutta eipä silloun ollut mamujakaan. Nyt on eri meininki. Aamusta asti porukka nuokkuu kaupan kulmilla kaljojen kanssa. Kamala seutu


      • Anonyymi
        varakkaampi muuttaja kirjoitti:

        niin Hirssaari on oiva paikka,jos taasen olet duunari,niin Mussalo on ihan ok (tosin vähän sumppuun rakennettu).
        Vältä K.vuori,Hovinsaari,Karhulan "raitit",Hovilan alue,Alahovi.

        Huvittuneena olen lukenut näitä kommentteja! Kaikki on niin suhteellista. Itse muutin Kotkaan jokunen vuosi sitten asuttuani 15 vuotta rapakon takana. Asunto piti siinä tilanteessa löytää nopeasti, Alahovissa oli myytäviä asuntoja pilvin pimein ja tosi edullisia. Kaupat tehtiin ja olen asunut Alahovissa jo useamman vuoden. Eipä voisi rauhallisempaa asuinaluetta kuvitella! Eli jos haluaa vilinää ja vilskettä, en suosittele!


    • avulias

      Siellä on kaikki kotkan suurimmat paikat hyvin esitettyinä

      • fjhg

        Turhaan haukutaan Hovaria! Ihan mukava paikka asua. Ei Kotkassa ole niin pahoja asuinalueita kuin muualla Suomessa nämä lähiö helvetit! Maineet juontaa juurensa vanhoista ajoista, kun Kotkassa oli paljon levottomampaa...


    • Asustelija

      Asuin siellä n. 10 vuotta. Kesällä aivan upea, kaikki meno nuoremmalle polvelle keskustassa, ei tarvitse autoa - riippuu tietty missä on töissä, monta monta mukavaa taloyhtiötä. Pääkatuja (keskus- ja kirkkokatu, kotkankatu-koulukatu) lukuunottamatta aika rauhallinen, noissa liikenne vähän häiriköi.

      Omakotialueet kaikki mukavia, mussalo älyttömän tiiviisti rakennettu, mutta talot uudehkoja. Metsola, Aittakorpi mukavia lapsiperheelle, samoin Koivula.

      Ikävämpiä varmaan Karhuvuori ja ehkä karhulan ala-hovi, ristinkallio, mutta niissäkin tuurista kiinni millainen taloyhtiö yms. Omalla autolla kulkeva saa vähän kauempaa jo tosi maalaismaisemasta talon, melkein mistä suunnasta hyvänsä.

      • !?!

        Ei kannata lapsiperheen kyllä koivulaan muuttaa!


    • Karhuvuoren vuokrataloihin

      muuta. Kaikkien tulisi välttää ainakin Vuorenrinnettä. Varsinkin no:19:sta! Se on tien pää, ja autoja on polteltu parkkipaikalla ym. rötöstelyä. Kukaan kunnollinen ja raitis ei sinne muuta.
      Sinne joudutaan kun on asunnoton epäsosiaalisista syistä. Jokaisesa rapussa asuu ainakin yksi täyshullu, joka elää niinkuin viimeistä päivää.

    • hommia

      muuta poliisiaseman naapuriin.

      • on Virkavalta

        Lähellä, tulevat laittamaan naapurisi kuriin!


    • Markus_Salomäki

      Kyllä Karhuvuori on oikeasti ihan hyvä paikka asua. Olen asunut täällä aluksi vuokralla vuodesta 1999 lähtien ja 2002 ostin oman osakkeen naapuritalosta. Molemmat talot oli hyviä asua, ei moittimista.
      Hankaluuksia tietysti aiheutuu, aina soppaan mahtuu joku hankala ihminenkin, mutta se on elämää. Itse olen uskaltanut liikkua ilta/yö aikaankin näillä tienoilla ilman minkäänlaisia ongelmia. Väitteet että Karhuvuori olisi jollain tavalla vaarallinen tms on vain urbaania legendaa. Kaikissa kaupungeissa ja maaseuduilla ja kaupunginosissa on aina jotain järjestyshäiriöitä tai vastaavaa. Niin hyvää lintukotoa ei mistään löydä, etteikö jotain pientä.
      On tietysti selvää että vuokrataloissa on keskittynyt enemmän "levottomuutta" mutta kannattaa kysellä ihmisiltä/asukkailta millaista väkeä kussakin talossa asustaa.
      Karhuvuori on hyvä paikka asua!

      • mieltä

        halpa ja hyvä paikka asua


      • BLOKKKKK
        mieltä kirjoitti:

        halpa ja hyvä paikka asua

        Muuta hovinsaarelle ehdottomast !! karhuvuori on apinoiden planeetta..


      • Kotkan paras paikka
        BLOKKKKK kirjoitti:

        Muuta hovinsaarelle ehdottomast !! karhuvuori on apinoiden planeetta..

        ON PYHTÄÄ TAI HAMINA!


      • ja juttele..
        Kotkan paras paikka kirjoitti:

        ON PYHTÄÄ TAI HAMINA!

        Karhuvuori elää vanhalla maineellaan aina vaan.
        Hyvä neuvo on että kyselet talon asukkailta suoraan millaista väkeä talossa asustaa.
        Jos asukkaat kertoo että talossa on rauhallista niin mikä estää?
        sama pätee tietysi muihinkin paikkoihin.


    • vid havet

      Vinkkejä Kotkaan muuttaville:

      Mussalo on siisti pientaloalue. Uudet omakotitalot ovat todellakin erittäin tiiviisti rakennettuja ja metsää raivataan uusia taloja varten.

      Aittakorpi on vehreä asuinalue, jossa on omakoti- ja rivitaloja lähellä Prismakeskusta ja hyviä kulkuyhteyksiä.

      Siistejä, uusia kerrostaloja on Hirssaaressa sekä Karhulassa. Käpylä ja Rauhala sijaitsevat Karhulan läheisyydessä ja niistä löytyy niin kerros-, rivi- kuin omakotitaloja. Näistä Käpylä on rauhallisempi ja pienempi.

      Jos haluaa maaseudun idylliä ja rauhaa omakotitaloineen on Tavastila/Ylänummi tai Peippola hyvä vaihtoehto, tosin ne sijaitsevat kauempana palvelukeskuksista. Kalliokoski on lähellä Karhulaa ja siellä on maaseutumaisemaa Kymijoen varrella.

      Kotkansaari on aivan Kotkan keskustassa, loppu riippuu vain ihmisestä onko keskusta-asuja.


      En suosittelisi tänne muuttavalle Karhuvuorta, Karhulan raitteja tai Alahovia johtuen juuri lähiöalueiden ongelmista.

      • Aasian tuntija

        Jätit muutaman todella viehättävän asuinalueen mainitsematta. Koivula, Lankila, ja Metsola ainakin kuuluvat kauniisiin ja rauhallisiin asuinalueisiin. Ruonalassa sekä Korelassa on paljon viihtyisiä alueita tosin myös muutama huonompi kohta. Veikkola ja Mäntykangas on nättejä ja viihtyisiä vaikka ensimmäisen osia rautatie häiritsee ja jälkimmäisen osia moottoritien melu.

        Mussalon miinuksia on valtava jätteenkäsittelylaitos ja sen tuoma ulosteen haju sekä satamaliikenne ja häly. Toki osissa Mussaloa näistä ei tiedä mitään mutta mitä lähempänä mussalon kaakko-osia asut sen enemmän kärsit.


      • Aasian tuntija
        Aasian tuntija kirjoitti:

        Jätit muutaman todella viehättävän asuinalueen mainitsematta. Koivula, Lankila, ja Metsola ainakin kuuluvat kauniisiin ja rauhallisiin asuinalueisiin. Ruonalassa sekä Korelassa on paljon viihtyisiä alueita tosin myös muutama huonompi kohta. Veikkola ja Mäntykangas on nättejä ja viihtyisiä vaikka ensimmäisen osia rautatie häiritsee ja jälkimmäisen osia moottoritien melu.

        Mussalon miinuksia on valtava jätteenkäsittelylaitos ja sen tuoma ulosteen haju sekä satamaliikenne ja häly. Toki osissa Mussaloa näistä ei tiedä mitään mutta mitä lähempänä mussalon kaakko-osia asut sen enemmän kärsit.

        Kaukola, Pihkoo ja Pernoo kuuluu kanssa rauhallisten ja kauniiden asuinalueiden joukkoon Kotkassa! meinasi unohtua!


      • lisäys
        Aasian tuntija kirjoitti:

        Kaukola, Pihkoo ja Pernoo kuuluu kanssa rauhallisten ja kauniiden asuinalueiden joukkoon Kotkassa! meinasi unohtua!

        eli ei kannata muuttaa kotkaan,siellä saa automaattisesti velkaa vajaat 4000e per kuntalainen.

        niin ne rotatkin jättävät uppoavan laivan,joten ei mitään järkeä muuttaa tänne.


    • Mäihäpolun vaki

      Pahin on Aittakorpi.

    • Aittakorven suora

      Mopopellejen takia Aittakorvesta on tullut yksi Kotkan pahimmista paikoista. Nyt olisi ryhdyttävä toimiin,että viritetyt mopot aittiksen alueelta saataisiin pois. Vakuutuskilpien numeroita talteen,hyvät asukkaat.

      • 40km sallittu

        Menee sivuun aiheesta mutta lehdessä luki pari viikkoo sitten että virallinen ennnätys on 138 km poliisin mittaamana. Älkää pistäkö paremmaksi.

        Aiheesta; Karkkarin kaupan alue on sikolätti täynnä repuuseja.


      • Aittakorven suora
        40km sallittu kirjoitti:

        Menee sivuun aiheesta mutta lehdessä luki pari viikkoo sitten että virallinen ennnätys on 138 km poliisin mittaamana. Älkää pistäkö paremmaksi.

        Aiheesta; Karkkarin kaupan alue on sikolätti täynnä repuuseja.

        Tyttö 1:..... sit se kysy multa,et onks mun klitoris herkkä ja
        mä olin sillee,et "hyi,ei mulla todellakaan oo klitorista!"

        tälläistä tarinaa siellä iskettiin


      • tg343
        Aittakorven suora kirjoitti:

        Tyttö 1:..... sit se kysy multa,et onks mun klitoris herkkä ja
        mä olin sillee,et "hyi,ei mulla todellakaan oo klitorista!"

        tälläistä tarinaa siellä iskettiin

        jos se olikin vain pitkätukkainen poika?


      • Aittakorven suora
        Aittakorven suora kirjoitti:

        Tyttö 1:..... sit se kysy multa,et onks mun klitoris herkkä ja
        mä olin sillee,et "hyi,ei mulla todellakaan oo klitorista!"

        tälläistä tarinaa siellä iskettiin

        Tyttö 2: " Hyi mite sulla ees vois olla,
        ethän sä oo ees muiden kans ollu!"


      • Mopojonne02

        Onhan täällä ihan kivaa teharimankilla rällätä


    • hallan perussahuri

      Halla on paras paikka.Tiellä ei asu kuin narkkareiden ruumiit ja tiuskan haamut.Voi helvetti että meil on vasiten hauskaa.

      • sellun pilaaja

        Pyötinen on kivaa aluetta ja lyhyt matka tehtaalle.


      • Eki Eräs
        sellun pilaaja kirjoitti:

        Pyötinen on kivaa aluetta ja lyhyt matka tehtaalle.

        Se on henkilöistä itsestään kiinni mitä haluaa. Jos haluaa ryypätä paljon, niin saarella om baareja enemmin kui koskaan ja sinne ehdottomasti on siinä tapauksessa muutettava. Kaikki nipussa siellä, joten hyvä vaihdella eripaikkoihin ja ILMAISEKI kun jaksaa sen pienen matkan kävellä. Sitten jos muuten renttupaoikkaa haluaa, niin aattenkadun seutu voisi olla tai raiteille. Sitten jos haluaa normaalimpaa ympärisöä, niin kannattaaa katsella muualta ja jos on varaa ostaa asunto, niin sitten katselee varojen mukaan, eiköhän se rofiloidu sitten siitä. Valintaa on.


    • \,,/_ _\,,/

      Se on tämä suomi24 kun kovikset räksyttää täällä, kun livenä ei kantti enää kestä. Kotkalaisiin ei muutenkaan kannata tutustua ne on lähes kaikki selkään puukottajia ja kateellisia paskoja.

      • rinssi AIV

        Kotkan Monaco, siellä ei kukaan käy työssä eikä maksa veroja.


      • mahtanee
        rinssi AIV kirjoitti:

        Kotkan Monaco, siellä ei kukaan käy työssä eikä maksa veroja.

        kuulua tämän aloittajalle,2,5 vuotta sitten aloitettu ja vielä vastaillaan!!joks on muutettu kotkaan?


    • önujv_

      Listasta puuttuu eräs katu Otsolassa, jossa sijaitsee muutama bunkkerimainen rivitalo... Luultavasti halvimmat vuokrat koko kaupungissa ja meininki sen mukaista. Otsola muuten tosi rauhallista aluetta. Ristinkallio samoin, mutta sielläkin on nämä vuokra-asunnot, jotka ovat tosiaan ihan kauheimmasta päästä. Lankilan kanssa sama juttu...

    • kirkonmäki herrojent

      paskan katkua. koko kotka (=Kymi), silmätipat auttaa..

      • Anonyymi

        Merinäköala, hyvät paikoitustilat autoille. Kauppaan lyhyt matka.
        Valkamakatu23.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merinäköala, hyvät paikoitustilat autoille. Kauppaan lyhyt matka.
        Valkamakatu23.

        Aloittaja kyseli 13 vuotta sitten, meinaatteko että vielä miettii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kyseli 13 vuotta sitten, meinaatteko että vielä miettii?

        Pulisonki kuittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merinäköala, hyvät paikoitustilat autoille. Kauppaan lyhyt matka.
        Valkamakatu23.

        Pahin paikka, hirveesti kyylät sielä.....


    • Anonyymi

      Karhuvuori, nistit ,pummit,mamut,soskuelätit ne siellä loisii

    • Anonyymi

      Olishan se kiva tietää minne päätyi vai lähtikö kotia takasin. Kyllähän täällä on kaikenlaisia hyypiöitä, jotka pitää sirkustaan yllä. Kun omat työt on tehty, niin en jää kattelemaan näitä Kotkan piripäitä ja muita pikkukriminaaleja. Ihmetellä täytyy miten täällä onkin näin paljon mielenterveysporukkaa sekoilemassa kadulla ja kaupoissa.

      • Anonyymi

        Tunnut hyvin soputuneen Pyhtäältä tänne LänsiKotkaan . Et erotu joukosta muuten kun typerästä hymystä ja siideri vartalosta sekä kalpeista kasvoista sunnuntai aamuisin.


    • Anonyymi

      Rosvoja näyttää riittävän ja väkivaltaisia ihmisiä. Jätin pyörän kaupan pihaan ja lukitsin, nin ei ollut enään kun tulin kaupasta. Ihmiset: Kovia utelemaan, mutta mitään ei ole antamassa, eivät suvaitse ulkopuolisia tulijoita. Kaksi kertaa iltaa viettämässä, niin kummallakin kertaa tultu haastamaan riitaa väkisin. Onko Sunilan paskanhaju sekoittanut pään vain Kymijoen paskainen vesi. Tiedä häntä. Todennäköisesti kuollut kaupungi.

    • Anonyymi

      VALKAMAKATU 23

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe