Nyt kaikki neitsyt -miehestä!

herkkä kauris

otsikkokin sen kertoo, kertokaa kaikki tietämänne asiat neitsyt -miehistä. Kirjojen tiedot sekä omat kokemukset! Esim. minkänäköisiä neitsyt -miehet yleensä ovat, jotain samankaltaisuuksia? Rakkaus, raha, työ, terveys, elämänasenne, suhtautuminen muihinkin asioihin, kaikki on nyt tervetullutta!

132

21564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maccea

      Terve,

      Itse olen neitsyt-mies. Itse pyrin pitämään hyvää huolta itsestäni - aikalailla olen tunneihminen - joten ulkonäkö heikkenee myös jos muuten menee huonosti. Auttamattomia romantikkoja, jotka haluavat pitää hyvää huolta omasta kullasta- rahan kanssa todella tarkkoja jopa ärsyttäviä- työssä olen hyvin pärjäillyt (johtava asema) elämänasenne on ehdottoman positiivinen (negatiivisuutta vaikea sietää) jne... kaikki varmaan jollaintavalla erilaisia, mutta noi itsestäni.

      • Veskarilady

        ... olen samaa mieltä positiivisista seikoista. Mutta tuntemani neitsymies (rapiat 40 v) on omanarvontuntoinen ja välillä arrogantti, mikä näkyy ilkeilynä. Onneksi osaan halutessani sanoa takaisin.


      • arkielämän pihtari

        Neitsyttä voidaan sanoa rahan suhteen saidaksi jopa itaraksi, näin kun puhutaan arkipäivän rahankäytöstä. Toisaalta hän saattaa olla hyvinkin ajattelematon ja typerä heräteostosten tekijä.


      • ei nyrkit pystyssä
        Veskarilady kirjoitti:

        ... olen samaa mieltä positiivisista seikoista. Mutta tuntemani neitsymies (rapiat 40 v) on omanarvontuntoinen ja välillä arrogantti, mikä näkyy ilkeilynä. Onneksi osaan halutessani sanoa takaisin.

        Neitsymies ei lyö, mutta käyttää ovelasti alistavaa ja itsetunnon nujertavaa henkistäväkivaltaa.


      • takkiauki
        arkielämän pihtari kirjoitti:

        Neitsyttä voidaan sanoa rahan suhteen saidaksi jopa itaraksi, näin kun puhutaan arkipäivän rahankäytöstä. Toisaalta hän saattaa olla hyvinkin ajattelematon ja typerä heräteostosten tekijä.

        Neitsyt mies ei mammonaa ja valtaa arvosta. Päinvastoin hän halveksii näitä!

        Mutta annapas olla, kun neitsytmies hieman saa itse mammonaa ja valta-asemaa, niin sitä mennään takkia auki, muita alempia halveksien. Neitsytmies on asemansa itse teoillaan ja taidoillaan ansainnut, hän saa siitä olla ylpeä ja polkea muita mitättömyyksiä.


      • tosin en liian positiivi

        silloin kun näyttää negatiiviselle. liiallinen positiivisuus ei kuulu muutenkaan jos haluat olla säästäväinen.


      • Pöllähtänyt
        ei nyrkit pystyssä kirjoitti:

        Neitsymies ei lyö, mutta käyttää ovelasti alistavaa ja itsetunnon nujertavaa henkistäväkivaltaa.

        Olen ollut 9 kk suhteessa neitsytmiehen kanssa jota olen ihaillut koko tämän ajan ja yrittänyt tutustua hänen sielunelämäänsä. Olemme täysin erilaisia mm. se että hän on afrikkalainen. Nyt alkaa hajoilla tämä maailma, olen tippunut pilvilinnasta aikoja sitten maan matoseksi, en tunne itseäni millään tavalla hyväksi hänen seurassaan, hän on jatkuvasti kriittinen tekemisiäni kohtaan ja aiheutan hänelle pettymystä normaalilla olemisellani. Hän osaa elää täysillä mutta ei ole vetänyt minua mukaansa, on kuin hän juoksisi päälläni. Hän on muusikko, minä olen muusikko mutta hänen mielestään olen oppilas jonka pitää istua hiljaa ja oppia paremmin osaavilta. Elämäni oli onnellista ennen kuin tapasin hänet ja jäin hänen "pauloihinsa" tajusin että ehkä minun pitääkin oppia niinpä olen tässä ollut "oppimassa reilut puolivuotta. Sen verran olen oppinut että en anna enää omasta selkänahastani miehelle joka saa omanarvontunteeni laskemaan. Tällähetkellä vihaan kaikkia miehiä. He etsivät vain valtaa ja kunniaa. Rakennan itselleni piikkisen ruusupensaan josta kukaan ei pääse läpi ja saan elää siellä linnassani rauhassa ja onnellisena itseni, luojani ja luovuuteni kanssa. Adios.


      • arkielämän pihtari kirjoitti:

        Neitsyttä voidaan sanoa rahan suhteen saidaksi jopa itaraksi, näin kun puhutaan arkipäivän rahankäytöstä. Toisaalta hän saattaa olla hyvinkin ajattelematon ja typerä heräteostosten tekijä.

        Kirjoittamasi pitää itteni kohdalla paikkaansa. Itse kyllä en osta niin useasti mitään heräte ostoksia, mutta sillon kun ostan niin se on yleensä mitä turhempi asia mitä koskaan en tarvitse ja loppujen lopuksi se on huoneen nurkassa. Muuten kyllä osaan raha asiat ajatella taloudellisesti vaikka en kyllä useimmiten katso tuotteiden hintoja, muutakun sillon jos ei ole rahaa.


      • Anonyymi
        ei nyrkit pystyssä kirjoitti:

        Neitsymies ei lyö, mutta käyttää ovelasti alistavaa ja itsetunnon nujertavaa henkistäväkivaltaa.

        Kuin myös Neitsyt nainen


    • pettaja

      Neitsyt panee sinut pilalle,ennemmin tai myohemmin.Kuten voit lukea palstoilta niin tulet vain olemaan neitsyen,jonkinlainen turva jota hanelta puutuu.Mielisairaita ovat suurin osa.Et huomaa sita suhteen alussa mutta asiat muuttuvat ihan huomaamatta,ja olet jo neitsyen koukussa josta on tosi vaikea henkisesti paasta pois,tarvitaan rautaista tahtoa.Usko,se on totta.Pettavat minka kerkiavat.Olen se toinen nainen valitettavasti joten neitsyt juoksee aina kotiin sen oikean vaimon luo.Antaa kasityksen etta eroaa kunhan saa puhuttua asiat kotona.Hapean hanen ja omaa kaytostani vaimonsa puolesta.

      • allekirjoittaa

        täysin. itsekin se toinen nainen ja kyllä on vakuutteluja kuultu.. mitään vaan ei koskaan oikeasti tapahdu suuntaan tai toiseen. itse menin ainakin aivan rikki, kiitos neitsytmiehen. vieläkään en ole täysin selvinnyt, vaikka suhteesta jo pari vuotta.. parempi pysyä kaukana!


      • ei enää neitsytmiestä
        allekirjoittaa kirjoitti:

        täysin. itsekin se toinen nainen ja kyllä on vakuutteluja kuultu.. mitään vaan ei koskaan oikeasti tapahdu suuntaan tai toiseen. itse menin ainakin aivan rikki, kiitos neitsytmiehen. vieläkään en ole täysin selvinnyt, vaikka suhteesta jo pari vuotta.. parempi pysyä kaukana!

        Kun on käynyt läpi neitsytmiehen käsittelyn, sitä luulee kestävänsä mitä vaan. Kyllä kokemus vahvistaakin, mutta ei niin paljon, että kestäisi toisen neitsytmiehen.


      • arpeutumaton
        ei enää neitsytmiestä kirjoitti:

        Kun on käynyt läpi neitsytmiehen käsittelyn, sitä luulee kestävänsä mitä vaan. Kyllä kokemus vahvistaakin, mutta ei niin paljon, että kestäisi toisen neitsytmiehen.

        Neitsytmies jää luihin ja ytimiin. Vuosienkin päästä jo luultuaan irti päässeensä nousee esiin neitsymiehen varjo. Se pelottaa. Mielen syviin syövereihin tekeea haavan, mikä ei arpeudu, neitsytmies.


    • viimeinen sana

      Neitsytmies tietää kaikesta kaiken, tai ainakin asiasta kuin asiasta vähän enemmän kuin keskustelukumppaninsa. Neitsytmiehen pitää saada sanoa se viimeinen sana, miten asia oikeasti on.

      • olematta väärässä..

        Tosi on, neitsytmies on aina oikeassa, mutta vain omasta mielestään..


    • ivaa kyllä muita

      Neitsytmies on mielestään humoristi. Ei ole.

      Neitsytmies saattaa toistaa kerran lohkaisemaansa ja siinä tilanteessa huvittanutta juttua vuosia eteenpäin ja samoille ihmisille. Ei jaksa sadatta kertaa naurattaa!

      Neitsytmies heittää herjaa muista, jopa ivaa, mutta itseensä kohdistuvaa leikkiä ei ymmärrä eikä siedä ptäkääkään. Neitsytmies ottaa kaikein itseensä kohdistuvan vakavasti. Neitsytmies on tosikko.

      • Anonyymi

        Sopii kyllä kumpaankin sukupuoleen


    • neitsytmies vaatii kaiken h...

      Neitsytmies kuuntelee kyllä sinua, mutta hän tarkkailee vain niitä asioita ja kuulee vain ne asiat, mitkä liittyvät häneen. Yleensä neitsymies luulee, että kaikki liittyy häneen.

      Neitsytmies luulee, että kaikki ovat kiinnostuneita vain hänestä ja kaikki liittyy aina häneen. Väärin! Joskus jotakuta voi kiinnostaa joku tai jokin muukin kuin neitsytmies ja joskus joku voi neitsymiehen seurassa puhua muustakin kuin neitsytmiehen asioista! Tämän neitsymies kokee loukkauksena.

      • Tämä on niin tosi!

        Jep, kun neitsytmies edes epäilee tai huomaa sinun puhuvan jostain muusta kuin hänestä, hän epäilee – itse asiassa on aivan varma – että sinä petät häntä.


      • ja hän itse!

        Neitsytmiehen mielestä kaikki muut kuin hänen asiansa ovat niin mitättömiä, että ei niistä kannata illalla puhua väsyneenä – eikä oikein muulloinkaan. Ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa joutaviin. Omia asioitaan neitsytmies kyllä jaksaa jauhaa väsyneenäkin, vaikkei kestä kuunnella sinun omia juttuja. Sinun pitää kyllä jaksaa kuunnella ja osallistua neitsytmiehen omiin juttuihin. Neitsytmies jaksaa kyllä kuunnella sinua, kunhan puhut hänestä neitsytmiehestä!


      • neitsytmies huomaa vain its...
        ja hän itse! kirjoitti:

        Neitsytmiehen mielestä kaikki muut kuin hänen asiansa ovat niin mitättömiä, että ei niistä kannata illalla puhua väsyneenä – eikä oikein muulloinkaan. Ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa joutaviin. Omia asioitaan neitsytmies kyllä jaksaa jauhaa väsyneenäkin, vaikkei kestä kuunnella sinun omia juttuja. Sinun pitää kyllä jaksaa kuunnella ja osallistua neitsytmiehen omiin juttuihin. Neitsytmies jaksaa kyllä kuunnella sinua, kunhan puhut hänestä neitsytmiehestä!

        Nimenomaan. Neitsytmiehen kanssa olet yksin arjessa. Sinä saat ja joudut tukemaan neitsytmiestä kaikessa, mutta neitsytmieheltä ei löydy apua ja tukea sinulle. Sinun jutut ovat niin mitättömiä, että neitsytmies ei moisiin aikaansa tuhlaa! Ja kyllä sinun pikkujutuista selviää yksinkin!


      • himskutin
        neitsytmies huomaa vain its... kirjoitti:

        Nimenomaan. Neitsytmiehen kanssa olet yksin arjessa. Sinä saat ja joudut tukemaan neitsytmiestä kaikessa, mutta neitsytmieheltä ei löydy apua ja tukea sinulle. Sinun jutut ovat niin mitättömiä, että neitsytmies ei moisiin aikaansa tuhlaa! Ja kyllä sinun pikkujutuista selviää yksinkin!

        totta tämä!


    • Neitsytmies valitsee pullon

      Neitsytmies valitsee pullon, sinä jäät toiseksi.

      Neitsytmies voi juoda itsensä uneen joka päivä, näkemättä asiassa ongelmaa.

      Kun neitsytmies alkaa ryyppäämään, tekee hän senkin paremmin kuin muut. Neitsytmiehen kehittämä toleranssi on melkoinen. Neitsytmies voi vetää viinaa joka päivä, koska hän pystyy siihen. Ja eipä aikaakaan kun neitsytmies on hävinnyt kuningas alkoholille. Tätä neitsytmies ei myönnä!

      Neitsytmies ei näe ongelmaa omassa alkoholinkäytössään. Sinun alkoholin käytöstä hän kyllä voi huomauttaa, vaikket joisi kuin pari kaljaa saunan jälkeen. Neitsytmies on valmis kertomaan sinulle kuinka typerä olit kännissä, vaikka ei itse muista viimeisestä vuodesta juurikaan mitään, koska on ollut ns. perseet joka ilta.

    • työ on ottettava tosissaan

      Tosimies ottaa työnsä niin tosissaan, että tulee burn out! Tämän neitsytmies ottaa todesta!

      Neitsymiehen työ on niin kovaa ja vaativaa, että siinä on pakko palaa loppuun! Jos ei pala niin, ei ota töitään tosissaan! Neitsymieshän on aina tosissaan ja parempi kuin muut! Neitsytmies palaa loppuun!

      Sinun työsi taasen on niin tyhmää ja turhaa, että sitä ei voi ottaa tosissaan ja polttaa itseään siinä loppuun! On heikkouden merkki polttaa itsensä loppuun mitättömissä hommissa. Näihin mitättömiin hommiin ei neitsytmies sekaannu.

      • työ vaatii veronsa

        Kyllä vaan!

        Neitsytmiehestä sinä olet heikko, jos masennut taikka palat loppuun. Neitsytmiehen kohdalla loppuunpalaminen on merkki antaumuksesta työlle ja todellisesta panostuksesta - neitsytmiehen työn tärkeydestä!


    • sinun on sopeuduttava

      Neitsytmies menee ja tulee niinkuin hänelle parhaiten sopii ja sinun on mukauduttava hänen aikatauluihinsa.

      Neitsymiehen menot ja tekemiset ovat niin tärkeitä, että ne yksin merkitsevät aikataulujen laadinnassa. Sinä voit aina joustaa ja muuttaa menojasi viimetipassakin.

      Neitsytmiehestä ei näy ei kuulu viikkoon pariinkaan, mutta sitten hän ilmoittaa itsestään ja sinun on oltava tunnin sisällä valmis mihintahansa mitä hän ehdottaa. Ehdotus voi koskea yhtälailla ravintola- kuin saunailtaa taikka pitkää viikonloppua mökillä! Sinulle tämän on sovittava, jos kerraan välität neitsytmiehestä. Et kai sinä ole rikkomassa suhdetta?

      Mitä muuta parempaa ja tärkeämpää tekemistä sinulla muka voisi olla, kuin se mitä neitsytmies sanoo? Ei voi olla mitään tärkeämpää kuin neitsytmies! Onko sinulla sittenkin jotain salattavaa? Petätkö?

      • tyttötötö

        Olen toivottoman ihastunut neitsyt-mieheen enkä voi käsittää tuota neitsyiden kauheaa mollaamista! Eihän näitä uskalla edes lukea. Höpö höpö.


      • pelastaudu vielä kun voit!
        tyttötötö kirjoitti:

        Olen toivottoman ihastunut neitsyt-mieheen enkä voi käsittää tuota neitsyiden kauheaa mollaamista! Eihän näitä uskalla edes lukea. Höpö höpö.

        Usko pois neitsytmies tulee vielä näyttämään sinullekin todellisen luonteensa.


      • samaa mieltä

        olen sinun kanssa..viime keväänä olin 4kk neitsyt miehen kanssa,ja yhtäkkiä jätti minut.aamulla kaikki oli vielä hyvin,sit puolelta päivin oli kaikki loppu.olin ihan ällikällä lyöty.
        meillä ei kuitenkaan ollu mitään riitoja koskaan.mut asuin niinsanotusti hänen luonaan viimiset 2kk,niin se oli hälle liikaa..kun kokoajan oltiin kuulemma yhdessä.
        tarvitsee paljon omaa aikaa,ja niin tuulella käyvä luonne..kokoajan ollaan yhteydessä kuiten oltu,välissä sängynkin puolella...ja välillä on tullu semmosia haukkuja että huh..
        vähän semmonen naistenmies,osaa olla hyvä pelleilijä suustaan,että naiset tykkää.
        ja vieläkin olen niin koukussa siihen,että kyllä tässä ollaan monta kertaa oltu hermoromahduksen partaalla.
        ja silloin just pitäisi tulla kun herralle sopii..vaikee siitä ihmisestä on päässä eroon.
        ja voi mennä just monta päivää ettei kuulu mitään,tai pitää ns.hiljaiseloa..mut sitten taas ottaa yhteyttä.
        viime syksystä lähtien kuitenkin ollu ihan asiallinen minua kohtaan,jopa ihana.ja on kuulemma miettinytkin jos alettaisiin uudestaan mutta en tiedä uskallanko,kun saan olla siinä pelossa kuitenkin koko ajan että milloin se herra suuttuu ja heittää taas pihalle..
        Kai meillä kuitenkin on joku ihmeen liitos välissä,kun kesällä ja alkusyksystä se monta kertaa uhkaili ettei halua olla missään tekemissä,mut meni korkeintaan viikko,niin se ottiki sit ite yhteyttä ja oli taas niin ihana.
        Saa nähä miten meillä sit loppujen lopuksi käy meidän suhteen osalta.


      • monta rautaa tulessa?
        samaa mieltä kirjoitti:

        olen sinun kanssa..viime keväänä olin 4kk neitsyt miehen kanssa,ja yhtäkkiä jätti minut.aamulla kaikki oli vielä hyvin,sit puolelta päivin oli kaikki loppu.olin ihan ällikällä lyöty.
        meillä ei kuitenkaan ollu mitään riitoja koskaan.mut asuin niinsanotusti hänen luonaan viimiset 2kk,niin se oli hälle liikaa..kun kokoajan oltiin kuulemma yhdessä.
        tarvitsee paljon omaa aikaa,ja niin tuulella käyvä luonne..kokoajan ollaan yhteydessä kuiten oltu,välissä sängynkin puolella...ja välillä on tullu semmosia haukkuja että huh..
        vähän semmonen naistenmies,osaa olla hyvä pelleilijä suustaan,että naiset tykkää.
        ja vieläkin olen niin koukussa siihen,että kyllä tässä ollaan monta kertaa oltu hermoromahduksen partaalla.
        ja silloin just pitäisi tulla kun herralle sopii..vaikee siitä ihmisestä on päässä eroon.
        ja voi mennä just monta päivää ettei kuulu mitään,tai pitää ns.hiljaiseloa..mut sitten taas ottaa yhteyttä.
        viime syksystä lähtien kuitenkin ollu ihan asiallinen minua kohtaan,jopa ihana.ja on kuulemma miettinytkin jos alettaisiin uudestaan mutta en tiedä uskallanko,kun saan olla siinä pelossa kuitenkin koko ajan että milloin se herra suuttuu ja heittää taas pihalle..
        Kai meillä kuitenkin on joku ihmeen liitos välissä,kun kesällä ja alkusyksystä se monta kertaa uhkaili ettei halua olla missään tekemissä,mut meni korkeintaan viikko,niin se ottiki sit ite yhteyttä ja oli taas niin ihana.
        Saa nähä miten meillä sit loppujen lopuksi käy meidän suhteen osalta.

        Myös minulla on ollut tällainen neitsytmies. Saattoi soittaa useanakin päivänä perättäin. Voitiin tavatakin muutaman kerran viikossa. Silloin tällöin oltiin viikonloppuja kimpassa. Sitten oli päivien viikkojenkin taukoja, että ei kuulunut mitään. Kaikki nämä tapaamiset meni miehen aikataulun mukaan. Minä en saanut hänelle soittaa, koska hänellä oli ns. työpuhelin ja hänen piti olla työnpuolesta valmiudessa ja puhelin auki. Olisin saattanut soittaa sopimattomaan aikaan. Tosiaankin. Jonkun aikaa nielin noita juttuja.

        Juttu päättyi, kun mies ilmoittamatta otti ja lähti 4 kuukauden työmatkalle jenkkeihin. Olin tulla parin kuun hiljaisuuden jälkeen huluksi, kun en saanut miestä kiinni. Hän ei vastannut puhelimeensa eikä sähköpostiinsa. Kävi mielessä jo kaikki. Työpaikalta sain parin kuun päästä kuulla, että mies oli reisussa. Olikohan?

        Normaalisti en ehkä olisi edes ihmetellyt tuota kahden kuukauden breikkiä, mutta tuo oli kesäaikaa ja oltiin puheltu mökkeilystä ja muusta, joten odotin miehen ottavan yhteyttä.

        Sitten vaan mies soitti kotiinpalattua (mistä?) kuin ei mitään minulle, että kuis ois? Ei tajunnut, että olin ollut huolissani ja sitten loukkaantunut ja pettynyt. Se oli sen tarun loppu.

        Epäilen, että tällä miehellä oli monta naista yhtä aikaisesti kierroksessa. Tietääkseni ei ollut naimisissa, vaikken tuostakaan näin jälkeen päin ole enää varma!


      • ja jalkavaimoja..
        monta rautaa tulessa? kirjoitti:

        Myös minulla on ollut tällainen neitsytmies. Saattoi soittaa useanakin päivänä perättäin. Voitiin tavatakin muutaman kerran viikossa. Silloin tällöin oltiin viikonloppuja kimpassa. Sitten oli päivien viikkojenkin taukoja, että ei kuulunut mitään. Kaikki nämä tapaamiset meni miehen aikataulun mukaan. Minä en saanut hänelle soittaa, koska hänellä oli ns. työpuhelin ja hänen piti olla työnpuolesta valmiudessa ja puhelin auki. Olisin saattanut soittaa sopimattomaan aikaan. Tosiaankin. Jonkun aikaa nielin noita juttuja.

        Juttu päättyi, kun mies ilmoittamatta otti ja lähti 4 kuukauden työmatkalle jenkkeihin. Olin tulla parin kuun hiljaisuuden jälkeen huluksi, kun en saanut miestä kiinni. Hän ei vastannut puhelimeensa eikä sähköpostiinsa. Kävi mielessä jo kaikki. Työpaikalta sain parin kuun päästä kuulla, että mies oli reisussa. Olikohan?

        Normaalisti en ehkä olisi edes ihmetellyt tuota kahden kuukauden breikkiä, mutta tuo oli kesäaikaa ja oltiin puheltu mökkeilystä ja muusta, joten odotin miehen ottavan yhteyttä.

        Sitten vaan mies soitti kotiinpalattua (mistä?) kuin ei mitään minulle, että kuis ois? Ei tajunnut, että olin ollut huolissani ja sitten loukkaantunut ja pettynyt. Se oli sen tarun loppu.

        Epäilen, että tällä miehellä oli monta naista yhtä aikaisesti kierroksessa. Tietääkseni ei ollut naimisissa, vaikken tuostakaan näin jälkeen päin ole enää varma!

        Juurikin näin! Ei teetä neitsymiehelle ongelmaa pitää montaa naista kierteessä yhtäaikaisesti. Vilpittömin mielin neitsyt voi sanoa olevansa uskollinen ja vannoa uskollisuuttaan! Hän on uskollinen kaikkille naisilleen! Hän ei hypi vieraissa, kaikki ovat ns. vakipanoja! Tietysti tämä uskollinen mies vaatii uskollisuutta myös naisiltaan! Hän ei ymmärrä, että naisella olisi menoja, joista hän ei tiedä, saati että naisella olisi muita miehiä!


      • hmmm..
        ja jalkavaimoja.. kirjoitti:

        Juurikin näin! Ei teetä neitsymiehelle ongelmaa pitää montaa naista kierteessä yhtäaikaisesti. Vilpittömin mielin neitsyt voi sanoa olevansa uskollinen ja vannoa uskollisuuttaan! Hän on uskollinen kaikkille naisilleen! Hän ei hypi vieraissa, kaikki ovat ns. vakipanoja! Tietysti tämä uskollinen mies vaatii uskollisuutta myös naisiltaan! Hän ei ymmärrä, että naisella olisi menoja, joista hän ei tiedä, saati että naisella olisi muita miehiä!

        Kylläpä kuulostaa tutulta nämä viimeisimmät viestit neitsytmiehistä. Ei kai tässä kaikki samaa miestä olla tapailtu, eli taitaa tosiaan olla vähän tuota vikaa niissä kaikissa.


      • uhreja on paljon
        hmmm.. kirjoitti:

        Kylläpä kuulostaa tutulta nämä viimeisimmät viestit neitsytmiehistä. Ei kai tässä kaikki samaa miestä olla tapailtu, eli taitaa tosiaan olla vähän tuota vikaa niissä kaikissa.

        Luultavasti usealla naisella on kokemuksia samasta neitsyestä!


      • menetää itsemäärämisoikeutesi

        Neitsytmiehen kanssa et voi elää omaa elämääsi, vaan sinä elät neitsyen elämää!


      • vaaka.
        ja jalkavaimoja.. kirjoitti:

        Juurikin näin! Ei teetä neitsymiehelle ongelmaa pitää montaa naista kierteessä yhtäaikaisesti. Vilpittömin mielin neitsyt voi sanoa olevansa uskollinen ja vannoa uskollisuuttaan! Hän on uskollinen kaikkille naisilleen! Hän ei hypi vieraissa, kaikki ovat ns. vakipanoja! Tietysti tämä uskollinen mies vaatii uskollisuutta myös naisiltaan! Hän ei ymmärrä, että naisella olisi menoja, joista hän ei tiedä, saati että naisella olisi muita miehiä!

        Vaikka teksti vaikuttikin aika fanaattiselta, voin allekirjoittaa sen täysin! Omana kokemuksena tälläinen.


      • mun ei oo vielä mennyt
        tyttötötö kirjoitti:

        Olen toivottoman ihastunut neitsyt-mieheen enkä voi käsittää tuota neitsyiden kauheaa mollaamista! Eihän näitä uskalla edes lukea. Höpö höpö.

        totaalisesti mutta kaikkien lukemisien jälkeen taidan kääntää katseet muualle. Paitsi että panoa olinkin vain hakemassa, mutta panosta voi kehkeytyä toinen jne.


      • samaa mieltä kirjoitti:

        olen sinun kanssa..viime keväänä olin 4kk neitsyt miehen kanssa,ja yhtäkkiä jätti minut.aamulla kaikki oli vielä hyvin,sit puolelta päivin oli kaikki loppu.olin ihan ällikällä lyöty.
        meillä ei kuitenkaan ollu mitään riitoja koskaan.mut asuin niinsanotusti hänen luonaan viimiset 2kk,niin se oli hälle liikaa..kun kokoajan oltiin kuulemma yhdessä.
        tarvitsee paljon omaa aikaa,ja niin tuulella käyvä luonne..kokoajan ollaan yhteydessä kuiten oltu,välissä sängynkin puolella...ja välillä on tullu semmosia haukkuja että huh..
        vähän semmonen naistenmies,osaa olla hyvä pelleilijä suustaan,että naiset tykkää.
        ja vieläkin olen niin koukussa siihen,että kyllä tässä ollaan monta kertaa oltu hermoromahduksen partaalla.
        ja silloin just pitäisi tulla kun herralle sopii..vaikee siitä ihmisestä on päässä eroon.
        ja voi mennä just monta päivää ettei kuulu mitään,tai pitää ns.hiljaiseloa..mut sitten taas ottaa yhteyttä.
        viime syksystä lähtien kuitenkin ollu ihan asiallinen minua kohtaan,jopa ihana.ja on kuulemma miettinytkin jos alettaisiin uudestaan mutta en tiedä uskallanko,kun saan olla siinä pelossa kuitenkin koko ajan että milloin se herra suuttuu ja heittää taas pihalle..
        Kai meillä kuitenkin on joku ihmeen liitos välissä,kun kesällä ja alkusyksystä se monta kertaa uhkaili ettei halua olla missään tekemissä,mut meni korkeintaan viikko,niin se ottiki sit ite yhteyttä ja oli taas niin ihana.
        Saa nähä miten meillä sit loppujen lopuksi käy meidän suhteen osalta.

        Ite olen neitsyt mies ja näen itseni tuossa tekstissä. Neitsyt on erikoinen persoona, ajattelee monet asiat eritavoin kuin toiset ylrrnsä positiivisesti osaa myös olla vaiti asoista. Vaikka suhteesta ei mitään tulisi, tai Neitsyt mies sanoisi aamulla että ei haluakkaan seurusatella kanssasi, se ei kuitenkaan tarkota välttämättä että hän ei tykkäisi susta. Neitsyt on yleensä halukas auttamaan toisia ihmisiä yleensä surkeina hetkinä ja antaa läheisyyttä toisille ihmisille yleensä naisille, ja siitä ei kannata olla mustasukkainen koska se ei ole aiheellista se on vain asia joka on todella tärkeä asia Neitsyelle jos Neistyt saisi kuulla että on siitä mustasukkainen niin ei hyvä seuraa koska siinä ei ole jättämisestä kyse vaan Neitsyen esille tulo jotkut Neitsyet saattavat tehdä tuon siksi että saisi itsekin läheisyyttä antamalla sitä toiselle etenkin sinkut jotka kuvittelee aviota auttamisen jälkeen. Neitsyeen tutustuessa kannattaa pysyä kaverina mahdollisimman pitkään koska Neitsyen pitää saada miettiä asiaa jos hätiköi Neitsyen kanssa suhteen tulevaisuus on menetetty. Jos neitsyt mies menee itse lujempaa suhteessa kannattaa hänelle sanoa että mieti vielä. Tässäkin saattaa ilmetä se että Neitsyt on mennyt itse liian lujaa ja kuukauden päästä häntä ei enää kiinnosta seurustella se ei tarkota kuitenkaan että kokonaan vaan että pitäisi pienen paussin joka on sulle tapahtunut eli etene vain Neitsyen kanssa rauhallisesti ja pienten paussien kanssa sovitte vaikka paussit millon pidätte ne. Eli NEitsyt ei ole jättämässä vaan miettimässä ja kun neitsyt on kokonaan varma suhteesta et pääse hänestä eroon koskaan. Siinä vain kestää vähän aikaa ehkä liiankin mutta anna hänelle aikaa sillä selviää pitkälle. Itse olen monta vuotta seurustellut joka on paljon Neitsyelle.


      • musta hius tyynyllä
        ja jalkavaimoja.. kirjoitti:

        Juurikin näin! Ei teetä neitsymiehelle ongelmaa pitää montaa naista kierteessä yhtäaikaisesti. Vilpittömin mielin neitsyt voi sanoa olevansa uskollinen ja vannoa uskollisuuttaan! Hän on uskollinen kaikkille naisilleen! Hän ei hypi vieraissa, kaikki ovat ns. vakipanoja! Tietysti tämä uskollinen mies vaatii uskollisuutta myös naisiltaan! Hän ei ymmärrä, että naisella olisi menoja, joista hän ei tiedä, saati että naisella olisi muita miehiä!

        Voi, voi.

        Eipä naurattanut silloin yhtään, kun löysin mustan pitkän hiuksen neitsytmieheni paidasta. Eipä naurattanut, kun löysin mustan pitkän hiuksen neitsytmieheni sängystä. Uskoin tai olin uskovanani täysin uskomattomat selitykset näille hiuksille.

        Nyt kyllä jo naurattaa. Kuinka paljon ihminen voi itseää huijata. Kuinka paljon voi toinen toista pettää ja sinä uskot silti, haluat uskoa, kun sinut on täysin aivopesty.

        Nyt jo naurattaa kuinka tyhmä olinkaan. Miten sitä toinen ihminen voikaan toista viedä noin kuin neitsytmies puijaa?


      • raaka totuus
        anttijuhani890 kirjoitti:

        Ite olen neitsyt mies ja näen itseni tuossa tekstissä. Neitsyt on erikoinen persoona, ajattelee monet asiat eritavoin kuin toiset ylrrnsä positiivisesti osaa myös olla vaiti asoista. Vaikka suhteesta ei mitään tulisi, tai Neitsyt mies sanoisi aamulla että ei haluakkaan seurusatella kanssasi, se ei kuitenkaan tarkota välttämättä että hän ei tykkäisi susta. Neitsyt on yleensä halukas auttamaan toisia ihmisiä yleensä surkeina hetkinä ja antaa läheisyyttä toisille ihmisille yleensä naisille, ja siitä ei kannata olla mustasukkainen koska se ei ole aiheellista se on vain asia joka on todella tärkeä asia Neitsyelle jos Neistyt saisi kuulla että on siitä mustasukkainen niin ei hyvä seuraa koska siinä ei ole jättämisestä kyse vaan Neitsyen esille tulo jotkut Neitsyet saattavat tehdä tuon siksi että saisi itsekin läheisyyttä antamalla sitä toiselle etenkin sinkut jotka kuvittelee aviota auttamisen jälkeen. Neitsyeen tutustuessa kannattaa pysyä kaverina mahdollisimman pitkään koska Neitsyen pitää saada miettiä asiaa jos hätiköi Neitsyen kanssa suhteen tulevaisuus on menetetty. Jos neitsyt mies menee itse lujempaa suhteessa kannattaa hänelle sanoa että mieti vielä. Tässäkin saattaa ilmetä se että Neitsyt on mennyt itse liian lujaa ja kuukauden päästä häntä ei enää kiinnosta seurustella se ei tarkota kuitenkaan että kokonaan vaan että pitäisi pienen paussin joka on sulle tapahtunut eli etene vain Neitsyen kanssa rauhallisesti ja pienten paussien kanssa sovitte vaikka paussit millon pidätte ne. Eli NEitsyt ei ole jättämässä vaan miettimässä ja kun neitsyt on kokonaan varma suhteesta et pääse hänestä eroon koskaan. Siinä vain kestää vähän aikaa ehkä liiankin mutta anna hänelle aikaa sillä selviää pitkälle. Itse olen monta vuotta seurustellut joka on paljon Neitsyelle.

        Neitsyt haluaa auttaa vain, koska kuvittelee siitä itse hyötyvänsä.

        Neitsytmies ei tee mitään, mistä ei olisi lopulta hänelle itselle hyötyä.


      • niin nähty
        menetää itsemäärämisoikeutesi kirjoitti:

        Neitsytmiehen kanssa et voi elää omaa elämääsi, vaan sinä elät neitsyen elämää!

        Näin se menee.


      • mummu 61
        anttijuhani890 kirjoitti:

        Ite olen neitsyt mies ja näen itseni tuossa tekstissä. Neitsyt on erikoinen persoona, ajattelee monet asiat eritavoin kuin toiset ylrrnsä positiivisesti osaa myös olla vaiti asoista. Vaikka suhteesta ei mitään tulisi, tai Neitsyt mies sanoisi aamulla että ei haluakkaan seurusatella kanssasi, se ei kuitenkaan tarkota välttämättä että hän ei tykkäisi susta. Neitsyt on yleensä halukas auttamaan toisia ihmisiä yleensä surkeina hetkinä ja antaa läheisyyttä toisille ihmisille yleensä naisille, ja siitä ei kannata olla mustasukkainen koska se ei ole aiheellista se on vain asia joka on todella tärkeä asia Neitsyelle jos Neistyt saisi kuulla että on siitä mustasukkainen niin ei hyvä seuraa koska siinä ei ole jättämisestä kyse vaan Neitsyen esille tulo jotkut Neitsyet saattavat tehdä tuon siksi että saisi itsekin läheisyyttä antamalla sitä toiselle etenkin sinkut jotka kuvittelee aviota auttamisen jälkeen. Neitsyeen tutustuessa kannattaa pysyä kaverina mahdollisimman pitkään koska Neitsyen pitää saada miettiä asiaa jos hätiköi Neitsyen kanssa suhteen tulevaisuus on menetetty. Jos neitsyt mies menee itse lujempaa suhteessa kannattaa hänelle sanoa että mieti vielä. Tässäkin saattaa ilmetä se että Neitsyt on mennyt itse liian lujaa ja kuukauden päästä häntä ei enää kiinnosta seurustella se ei tarkota kuitenkaan että kokonaan vaan että pitäisi pienen paussin joka on sulle tapahtunut eli etene vain Neitsyen kanssa rauhallisesti ja pienten paussien kanssa sovitte vaikka paussit millon pidätte ne. Eli NEitsyt ei ole jättämässä vaan miettimässä ja kun neitsyt on kokonaan varma suhteesta et pääse hänestä eroon koskaan. Siinä vain kestää vähän aikaa ehkä liiankin mutta anna hänelle aikaa sillä selviää pitkälle. Itse olen monta vuotta seurustellut joka on paljon Neitsyelle.

        Anttijuhani 897.. Joo puhut itsestäsi oikein. Etkö huomaa että vaadit toisen elämään omaa elämääsi piittamatta, että kumppanilla on myös oma elämänkatsomut, tarpeet, toiveet yms. Tiedän koska olen elänyt neitsyt-miehen kanssa vuosia ja elämä minulle hänen kanssaan on yhtä helvettiä. Hänelle kaikki sallittua ja minulla ei mitään. kaikki aikataulut hänen mukaansa. Eli Neitsyt vie kumppanistaan kaiken jopa ihmisarvon. Meneppäs peilin eteen sinä omahyväinen ja narsistinen neitsyt. Mummu 61


      • Anonyymi
        tyttötötö kirjoitti:

        Olen toivottoman ihastunut neitsyt-mieheen enkä voi käsittää tuota neitsyiden kauheaa mollaamista! Eihän näitä uskalla edes lukea. Höpö höpö.

        Kyllä valitettavasti pitää huomaat sen myöhemmin nm. neitsyen mies.


    • eniina

      ovat ihan sekopäitä,juovat,valehtelevat,käyttää toista hyväksen tekevät toisesta ihan alistetun ja määräävät missä mennään.vieläkö haluat kuulla lisää.kokemusta on,älä lähde tämän kelkkaan.on tosi taitava puhumaan.

    • epätasa-arvoinen suhde

      Neitsytmiehen kanssa et pysty tasavertaiseen suhteeseen. Neitsytmies pyrkii hallitsemaan mieltäsi - ajatuksiasi ja mielipiteitäsi. Neitsytmieshän on aina oikeassa!

    • aika!

      Lähestulkoon kaikkien kommentit ovat vastinetta omille kokemuksilleni!
      Alussa neitsyt-ukko oli taivaallinen, lähestyi suorastaan elokuvamaisin elkein minua ja puhui oikein niin maan mukavia!
      Kului tovi ja yht'äkkiä sanoi, että hidastetaan tahtia. Tällä välin heilasteli muualla kertomatta todellista syytä perääntymiselleen - sentään lopulta tunnusti asian. Soittaa tasan silloin, kun itseä huvittaa. Ihan kuin pitäisi varalla koko ajan! Tekeekö neitsytmies yleensäkin näin, vertailee muihin ja ottaa yhteyttä, kun tuntee toisaalla jääneensä yksin?

      • saman aikaisesti

        Olin neitsyt miehelleni vuoroin rakas, hyvä ja parhain ystävä, pelkkä ystävä ja sitten pelkkää ilmaa. Arvaatte varmaan miksi?

        Lopulta minulle selvisi totuus ja neitsyeni sai jatkaa pelejään ilman minua.


      • samakokemus
        saman aikaisesti kirjoitti:

        Olin neitsyt miehelleni vuoroin rakas, hyvä ja parhain ystävä, pelkkä ystävä ja sitten pelkkää ilmaa. Arvaatte varmaan miksi?

        Lopulta minulle selvisi totuus ja neitsyeni sai jatkaa pelejään ilman minua.

        Itselläni ihan samanlainen kokemus neitsyestä!


    • vahingosta viisastuneena

      Virheistä pitäisi ottaa oppia.

      Ei pitäisi tehdä samaa virhettä toiste.

      Kolmas kerta toden sanoo.

      Niin, että vahingoista viisastuneena ei enää koskaan neitsytmiestä!

      • neitsyt ei enää mieltäni se...

        Neitsytmiehen tuomaa tuskaa on hyvä aina silloin tällöin palautella mieleen aktiivisestikin.

        Hyvä konsti on neitsyen uhrien tukiyhdistyksen käyttämä mantratekniikka. Neitsyen aiheuttamaa tuskaa tuodaan esille mantrassa ja tätä mantraa toistetaan, niin kauan, että tuntuu paremmalta.

        Esimerkiksi:
        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."


      • vastaisen varalle
        neitsyt ei enää mieltäni se... kirjoitti:

        Neitsytmiehen tuomaa tuskaa on hyvä aina silloin tällöin palautella mieleen aktiivisestikin.

        Hyvä konsti on neitsyen uhrien tukiyhdistyksen käyttämä mantratekniikka. Neitsyen aiheuttamaa tuskaa tuodaan esille mantrassa ja tätä mantraa toistetaan, niin kauan, että tuntuu paremmalta.

        Esimerkiksi:
        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta sitä, neitsyt ei enää uhkaa minua, neitsyt ei enää mieltäni sekoita,..."

        Toden totta, elämää neitsyen kanssa ei kannata kokonaa unohtaa, vaikka syvin toive voisi olla, että ei muistaisi edes koko ihmistä tavanneensa. On hyvä pitää mielessä, millaista tuhoa neitsyt saa aikaan, ettei loukkaa itseään uudestaan neitsyen kanssa.


      • ikävä kyllä
        vastaisen varalle kirjoitti:

        Toden totta, elämää neitsyen kanssa ei kannata kokonaa unohtaa, vaikka syvin toive voisi olla, että ei muistaisi edes koko ihmistä tavanneensa. On hyvä pitää mielessä, millaista tuhoa neitsyt saa aikaan, ettei loukkaa itseään uudestaan neitsyen kanssa.

        Miten voisinkaan! Neitsyen aiheuttamat haavat eivät parane!


      • pakoreaktio
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Miten voisinkaan! Neitsyen aiheuttamat haavat eivät parane!

        Tässä tämä taas tulee todistettua.

        Luulin että näin, ehkä en, elämäni painajaisen neitsytmiehen tässä toissa viikkona Alkossa - kuinka ollakaan. Tutun oloinen hahmo nosti kaikki kauheat muistot mieleen. Ja nyt jostain aivojen sopukasta vyöryy näitä kammottavia muistoja niistä ajoista, jolloin annoin neitsytmiehen ohjata ajatteluani. En ole nukkunut viikkoon.

        Kuinka terapeuttista onkaan lukea tätä ketjua.

        Näyn - neitsytmiehen - nähtyäni ryntäsin ulos Alkosta. Täysin primitiivisen pakoreaktion ajamana. Hyvä minä! Sisälläni myrskysi ja raivosi. Hyvä minä! Salaa olen kai pelännyt, että lankeaisin uudelleen kohtaamisessa. Onneksi en tyrinyt!


    • mutta totta

      Neitsyt mies rajoittaa elämääsi mustasukkaisuudellaan. Alkuun niin ystävällinen ja ujolta ja kunnolliselta vaikuttanut neitsytmies paljastaa todellisen luonteensa, heikkoutensa ja ahdistuneisuutensa ja niistä kumpuavan mustasukkaisuutensa ja kontrollinhalunsa. Vika on aina sinussa, neitsytmies ei ymmärrä sinun väsymystäsi mutta neitsytmiehen huolia täytyy kuunnella ja aina olla valmis tukemaan. Mitä palkinnoksi? Et saa lähteä kotona, et saa juhlissa puhua kenellekään miespuoleiselle, hän luulee että flirttailet jopa miespuoliselle kaupankassalle.

      Mutta oman kokemukseni mukaan neitsytmies itse on 100% uskollinen. Ehkä neitsytmies vaan sitten vaatii semmosta todella kunnollista ja kontrolloitua luonnetta myös kumppaniltaan... Mutta villinä vesimiehenä jäin todella neitsyen loukkuun. Neitsytmies pelkäsi että hylkään hänet ja kyttäsi menemisiäni -> aloin haluta erota hänestä koska kyllästyin vahtaamiseen. Mutta neitsyestä ei niin vaan eroon päästä, puolenvuoden kamppailun jälkeen olen viimeinkin omillani.

      Ei enää koskaan samanlaista parisuhdehelvettiä ja -vankilaa minulle.

      • niin tuttua juttua

        Tässä ollaan asian ytimessä.


      • uskomattoman totta

        Älä anna itsesi uskoa muuta: Neitsytmies pettää aina.

        Neitsytmies pitää itseään niin ylivertaisena, että hänestä on monelle yhtä'aikaa. Ei hän petä ketään. Hän vaan on kaikille se paras. Hän on niin hyvä!


    • täydellisiä neitsyitä paljon

      Se, että on täydellinen neitsytmies, ei tarkoita, että olisi hyvä ja täydellinen. Sitä vaan on niin neitsytmiestä, niin neitsytmiestä!

      Tässä alkaa olla jo melko kattava lista neitsytmiehestä. Melkein voisi jo luulla, että täydellinen neitsytmies on itse ollut näitä kirjoittamassa!

      Tai no tavallaan onkin, neitsytmies on toiminut näiden naisten muusana!

      • neitsytmies yllättää

        Juuri kun luulet tuntevasi ja kokeneesi kaikki loukkaukset ja nöyryytykset, neitsytmies osaa loukata sinua vielä lisää!


      • Anonyymi
        neitsytmies yllättää kirjoitti:

        Juuri kun luulet tuntevasi ja kokeneesi kaikki loukkaukset ja nöyryytykset, neitsytmies osaa loukata sinua vielä lisää!

        Pätee kyllä Neitsyt naisenkin että siinämielessä ei ole sukupuolikysymys. Nm. Mitättömäksi muuttunut kahden lapsen yksinhuoltaja mies.


    • Ei enää lisää neitsyitä

      Koska näitä neitsyitä alulle pannaan?

      Joulun tienoissa?

      Joulu peruttava!
      Joululomat peruttava!
      Alkot kiinni joulukuussa!

      • neitsyet kännissä tehtyjä?

        >>..isän altistuminen myrkyille vaikuttaa sikiön, syntyvän vauvan ja joskus seuraavienkin sukupolvien terveyteen..>>

        HS 4/3/2008
        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkija Älä ryyppää jos aiot siittää lapsen/1135234521391


      • empatian kyvyttömyyteen
        neitsyet kännissä tehtyjä? kirjoitti:

        >>..isän altistuminen myrkyille vaikuttaa sikiön, syntyvän vauvan ja joskus seuraavienkin sukupolvien terveyteen..>>

        HS 4/3/2008
        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkija Älä ryyppää jos aiot siittää lapsen/1135234521391

        Voi olla, että tämä hyvinkin selittää osaltaa, miksi neitsyet eivät pysty huomioimaan muita ihmisiä!


    • positiivista?

      Niin, olisiko jotain sellaistakin kenties? Tarvitsen neuvojanne ja olen viittä vaille kääntämässä selkäni! Kiitos kiitos jo etukäteen!

      • skorpionnnn

        Olen seurustellut kahden neitsytmiehen kanssa, ja molemmat olivat mielestäni ihania. He olivat kilttejä, huomioonottavaisia, aina valmiita auttamaan, ystäviä, sukulaisia, jopa ventovieraita, vaatimatta mitään takaisin.

        Ja raha-asoissa he olivat tasavertaisia, toinen joi silloin tällöin, toinen ei juuri ollenkaan. Hauskoja miehiä. Ehkä vähän flirttejä, mutta uskollisia silti.

        Jokaisesta merkistä löytyy hyviä ja huonoja miehiä, minulle nyt on sitten sattunut kohdalle ne hyvät, tai sitten olen vain osannut valita ne oikeat ;)

        Mutta niinhän se on , skorpioni ja neitsyt sopii hyvin yhteen, kenties juuri sen takia heidän ei ole tarvinnut tuoda esiin huonompia puoliaan.....


      • 6 kk maksimi

        Parhaat palat saat neitsymiehestä irti, kun jo alkuun päätät, että homma loppuu sitten viimeistään puolenvuoden päästä! Tuon aikaa neitsytmies esiintyy hurmaavimmillaan ja on vielä jossain määrin kiinnostunut itsensä lisäksi myös sinusta, koska ei ihan vielä tiedä, mitenkä ja millä kaikilla tavoilla voisi sinusta hyötyä!


      • sitä minäkin
        skorpionnnn kirjoitti:

        Olen seurustellut kahden neitsytmiehen kanssa, ja molemmat olivat mielestäni ihania. He olivat kilttejä, huomioonottavaisia, aina valmiita auttamaan, ystäviä, sukulaisia, jopa ventovieraita, vaatimatta mitään takaisin.

        Ja raha-asoissa he olivat tasavertaisia, toinen joi silloin tällöin, toinen ei juuri ollenkaan. Hauskoja miehiä. Ehkä vähän flirttejä, mutta uskollisia silti.

        Jokaisesta merkistä löytyy hyviä ja huonoja miehiä, minulle nyt on sitten sattunut kohdalle ne hyvät, tai sitten olen vain osannut valita ne oikeat ;)

        Mutta niinhän se on , skorpioni ja neitsyt sopii hyvin yhteen, kenties juuri sen takia heidän ei ole tarvinnut tuoda esiin huonompia puoliaan.....

        kiitos vastauksestasi ! olen tässä ihmetellytkin moista, että onhan sitä jotain hyvääkin ihmisestä saatava irti :)ehkä tässä koittaa pitäytyä suht varovaisena ainakin näin aluksi. tuntuu tämäkin osapuoli olevan hitaammanpuoleinen.


      • Codetsu
        6 kk maksimi kirjoitti:

        Parhaat palat saat neitsymiehestä irti, kun jo alkuun päätät, että homma loppuu sitten viimeistään puolenvuoden päästä! Tuon aikaa neitsytmies esiintyy hurmaavimmillaan ja on vielä jossain määrin kiinnostunut itsensä lisäksi myös sinusta, koska ei ihan vielä tiedä, mitenkä ja millä kaikilla tavoilla voisi sinusta hyötyä!

        jos joku ihmettelee mistä näitä ilkeitä kamalia
        miehiä/naisia maailmaan putkahtaa
        edellä se kerrotaan miten saadaan Neitsytkin kasvatettua pahimpaan mahdolliseen kukkaan
        siinä voiskin sitten seuraavat taas ihmetellä et mikä sillä on ja ompas kamala tyyppi

        pettymykset kasvattavat mustaa viljaa kenessä vain
        jatkuva loukkaaminne hylkääminen ilman järkevää syytä tekee kenestä vaan kyynisen pian hänkin alkaa oppimaan nuokin temput jos minua kohtaan voidaan olla tuollaisia
        miksi ei hänkin voisi olla samanlainen ja miksi ei sitten vielä pahempikin ?

        osaa se neitsytkin olla narsisti jos sitä oikein ravitaan !!!

        oikeesti en tajuu tollasia ihmisiä...
        jotka voivat laskelmoida jopa omia ihmisuhteitaan
        "toi mies näyttää söpölle sitä vois kokeilla pari kuukautta..."
        ihminen ei ole tuote jota voi kuluttaa
        siihen jää aina jälki
        toinen ihminen on elävä ajatteleva yksilö hänellä on tunteet ja muistot kunnioittakaamme niitä !!


      • kierrätä neitsytmiestä!
        Codetsu kirjoitti:

        jos joku ihmettelee mistä näitä ilkeitä kamalia
        miehiä/naisia maailmaan putkahtaa
        edellä se kerrotaan miten saadaan Neitsytkin kasvatettua pahimpaan mahdolliseen kukkaan
        siinä voiskin sitten seuraavat taas ihmetellä et mikä sillä on ja ompas kamala tyyppi

        pettymykset kasvattavat mustaa viljaa kenessä vain
        jatkuva loukkaaminne hylkääminen ilman järkevää syytä tekee kenestä vaan kyynisen pian hänkin alkaa oppimaan nuokin temput jos minua kohtaan voidaan olla tuollaisia
        miksi ei hänkin voisi olla samanlainen ja miksi ei sitten vielä pahempikin ?

        osaa se neitsytkin olla narsisti jos sitä oikein ravitaan !!!

        oikeesti en tajuu tollasia ihmisiä...
        jotka voivat laskelmoida jopa omia ihmisuhteitaan
        "toi mies näyttää söpölle sitä vois kokeilla pari kuukautta..."
        ihminen ei ole tuote jota voi kuluttaa
        siihen jää aina jälki
        toinen ihminen on elävä ajatteleva yksilö hänellä on tunteet ja muistot kunnioittakaamme niitä !!

        Neitsytmiehestä ei ole pitkäaikaiseen vakisuhteeseen!

        Kolmen kuukauden päästä olet saanut parhaat palat irti neitsytmiehestä ja eikun uutta kehiin!


      • koskaan täysin
        Codetsu kirjoitti:

        jos joku ihmettelee mistä näitä ilkeitä kamalia
        miehiä/naisia maailmaan putkahtaa
        edellä se kerrotaan miten saadaan Neitsytkin kasvatettua pahimpaan mahdolliseen kukkaan
        siinä voiskin sitten seuraavat taas ihmetellä et mikä sillä on ja ompas kamala tyyppi

        pettymykset kasvattavat mustaa viljaa kenessä vain
        jatkuva loukkaaminne hylkääminen ilman järkevää syytä tekee kenestä vaan kyynisen pian hänkin alkaa oppimaan nuokin temput jos minua kohtaan voidaan olla tuollaisia
        miksi ei hänkin voisi olla samanlainen ja miksi ei sitten vielä pahempikin ?

        osaa se neitsytkin olla narsisti jos sitä oikein ravitaan !!!

        oikeesti en tajuu tollasia ihmisiä...
        jotka voivat laskelmoida jopa omia ihmisuhteitaan
        "toi mies näyttää söpölle sitä vois kokeilla pari kuukautta..."
        ihminen ei ole tuote jota voi kuluttaa
        siihen jää aina jälki
        toinen ihminen on elävä ajatteleva yksilö hänellä on tunteet ja muistot kunnioittakaamme niitä !!

        Suhteesta neitsytmieheen ei todellakaan selviä ilman merkkiä - ikuista haavaa sydämessä!


      • myrkyllinen neitsyt

        Ei ole. Ei ole neitsytmiehessä mitään hyvää, jos ei sitä lasketa, että ovat loputtoman itseriittoisia. Neitsytmies todellakin vaan on aina ja kaikessa paras omasta mielestään. Tuota ei voi kukaan kestää loputtomiin. Alkuun neitsytmies kyllä osaa sinut sokaista ja huumata. Tuosta neitsytmiehen myrkystä on syytä herätä todellisuuteen.


    • ?&!

      Olen seurustellut neitsyen kanssa 1,5v.kaukosuhde mtta tavataan n.2kertaa vuodessa.olen pannut eropaperit hakuun monta kertaa ja lopettanut suhteen,muuta neitsyeni tulee aina takaisin.Siksi en oikein tajua kun moititte ja kerrotte etta neitsyt on niin kamala?Rakastaa minua ja ei voi olla ilman minua.Onkohan totta etta viela minun poissa olessa on muita.Jos on niin miksi ei sitten pane valit poikki minuun?En tieda mita hyotyy minusta kun matkaakin on monta tuhatta kilometria?Kerro sina joka tunnet k.o.merkin

      • kaukosuhde toimii

        Siinäpä se, et tapaa neitsyttäsi kuin parikertaa vuodessa, ehkä sen kestää, vaikka mielestäni siinä on kaksi kertaa liikaa!


      • älä luovu vapaudestasi

        Meillä meni neitsytmiehen kanssa niin kauan hyvin kuin tapailtiin ja oltiin yhdessä korkeintaan kerran kaksi kuussa. Kun alettiin oleen tiiviimmin yhdessä, neitsytmies paljasti todellisen luonteessa. Neitsytmiehestä tuli omistushaluinen ja hallitseva määräilijä.


      • valitettavasti täysin totta.
        älä luovu vapaudestasi kirjoitti:

        Meillä meni neitsytmiehen kanssa niin kauan hyvin kuin tapailtiin ja oltiin yhdessä korkeintaan kerran kaksi kuussa. Kun alettiin oleen tiiviimmin yhdessä, neitsytmies paljasti todellisen luonteessa. Neitsytmiehestä tuli omistushaluinen ja hallitseva määräilijä.

        Pariin otteeseen sai houkuteltua takaisin ja sitten alkoi häntä taas ahdistamaan. Se ahdistaa häntä, kun olen liian hyvä hänelle. Ja toivoin, että nähtäisiin useammin, kuin kerran pari kuussa. Uskomattomia luusereita. Taitavat tykätä jahtaamisesta ja kun on saatu toinen koukutettua, niin kiinnostus lopahtaa. Ovat täysin kykenemättömiä empaattisuuteen ja tunnevammaisia, joten eivät edes käsitä sitä kuinka satuttavat. Yhteyttä piti kovasti puhelimitse mutta nähdä ei halunnut. Ja minä kuvittelin, että kyllä tämä tästä ja tosissaan, kun aloin kyselemään, koska nähtäisiin, niin minä painostin häntä. Ja miten moukkamaisia ovat käytökseltään, laukovat päin pläsiä, niin hirveitä asioita että.

        Ja itsessäni ihmetyttää se, että kuinka hän sai minut näin sekaisin, että vieläkin mietin häntä. Vaikka järki sanoo, että unohda hänet ja muistuttaa kuinka hän loukkasi ja nöyryytti minua monta kertaa totuuksillaan. Aivan sairasta kaivata ihmistä, joka tulee käymään silloin, kun itse tykkää.


      • on se niin vaikeeta
        valitettavasti täysin totta. kirjoitti:

        Pariin otteeseen sai houkuteltua takaisin ja sitten alkoi häntä taas ahdistamaan. Se ahdistaa häntä, kun olen liian hyvä hänelle. Ja toivoin, että nähtäisiin useammin, kuin kerran pari kuussa. Uskomattomia luusereita. Taitavat tykätä jahtaamisesta ja kun on saatu toinen koukutettua, niin kiinnostus lopahtaa. Ovat täysin kykenemättömiä empaattisuuteen ja tunnevammaisia, joten eivät edes käsitä sitä kuinka satuttavat. Yhteyttä piti kovasti puhelimitse mutta nähdä ei halunnut. Ja minä kuvittelin, että kyllä tämä tästä ja tosissaan, kun aloin kyselemään, koska nähtäisiin, niin minä painostin häntä. Ja miten moukkamaisia ovat käytökseltään, laukovat päin pläsiä, niin hirveitä asioita että.

        Ja itsessäni ihmetyttää se, että kuinka hän sai minut näin sekaisin, että vieläkin mietin häntä. Vaikka järki sanoo, että unohda hänet ja muistuttaa kuinka hän loukkasi ja nöyryytti minua monta kertaa totuuksillaan. Aivan sairasta kaivata ihmistä, joka tulee käymään silloin, kun itse tykkää.

        Kun ehdotat tapaamista, painostat. Kun olet hissukseen, et välitä!

        Päätin sitten antaa olla!


      • Samoja miettinyt!
        on se niin vaikeeta kirjoitti:

        Kun ehdotat tapaamista, painostat. Kun olet hissukseen, et välitä!

        Päätin sitten antaa olla!

        Kun olen vähän toisinaan hitaasti,LÄNPENEVÄ! Sanoo NEITSYT-mies,että tämä on yksipuolista! Mutta jos ,osoitan suoraan MITÄ TUNNEN JA ILMAISEN SEN "" OLEN """MUSTASUKKAINEN""" KERRO SILLE SITTEN,,,,KUINKA PALJON RAKASTAN - YHTÄ TYHJÄN KANSSA- TYHJÄN SAA PYYTÄMÄTTÄKIN!!!!!!


      • varapanopuu

        Haa-haa!

        Sä oot neitsytmiehen varapanopuu! Näitähän neitsyellä piisaa.

        Mikäs siinä, jos molemmat tykkää, mutta älä todellakaan odota siltä neitsytmieheltäsi mitään muuta!


    • oikein mieltä lämmittää

      ja samalla hirvittää, kuinka paljon pahaa, tuskaa ja kärsimystä neitsytmiehet ovat aiheuttaneet viattomille ja hyväuskoisille ihmisille!

      • netsyt?

        Voisiko joku kertoa että mikähän horoskooppi merkki se mahaisi olla josta löytyy ne täydelliset ihmiset.Meinaan kun lukee näitä jutuja niin tuntuu että aina on toisesssa osapuolessa vika. Yksin ei pysty tappelemaan vaan kyllä siihen tarvitaan vähintään kaksi osapuolta.


      • neitsyen kanssa helposti
        netsyt? kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa että mikähän horoskooppi merkki se mahaisi olla josta löytyy ne täydelliset ihmiset.Meinaan kun lukee näitä jutuja niin tuntuu että aina on toisesssa osapuolessa vika. Yksin ei pysty tappelemaan vaan kyllä siihen tarvitaan vähintään kaksi osapuolta.

        Neitsyen kanssa kahnauksen synty on varmaa, jos vähääkään pitää puoliaan eikä anna neitsyen manipuloida ja alistaa totaalisesti!

        Vikahan ei koskaan ole täydellisessä neitsyessä!


      • vain neitsyeksi
        neitsyen kanssa helposti kirjoitti:

        Neitsyen kanssa kahnauksen synty on varmaa, jos vähääkään pitää puoliaan eikä anna neitsyen manipuloida ja alistaa totaalisesti!

        Vikahan ei koskaan ole täydellisessä neitsyessä!

        kaikki muut näkevät ja kokevat hänen vajavaisuutensa liiankin raskaasti!


      • vähän
        vain neitsyeksi kirjoitti:

        kaikki muut näkevät ja kokevat hänen vajavaisuutensa liiankin raskaasti!

        niin, että neitsyt kärsii just sen takia , kun se on niin täydellinen. kuka semmosesta tykkää. ei yhtään kukaan. kait nuo neitsyet vois luokitella jonkinmoisiksi narsisteiksi. just tuo toisen nujertaminen ja aliarvostaminen kuuluu siihen.
        eikä se jaksa kannustaa sellaisiin harrastuksiin , joista itse tykkäät, vaan on tyytyväinen , jos jätät lenkkis vähän vähemmälle kuin itse ajattelit. tai jos sattuu vaik tekemään mieli jotain 'kivaa', niin se vasta onkin arvoituksellista. niistä jutuista voisi kirjoittaa vaikka kirjan.
        neitsyt jo pelkillä eleillään saa tuntemaan itseni epäonnistuneeksi yksilöksi.
        vuorovaikutus toimii aika yksipuolisesti. nämä kaikki valituslistat kertoo kyllä minkälainen neitsyt useimmiten on. tosi rakastettava ja ihana, kun haluaa olla kanssasi, mutta sitten alkaa mökötys, vaikeneminen. sitten HÄN ottaa yhteyttä kun taas kaipaa seuraa.


      • neitsyt ei häviä
        netsyt? kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa että mikähän horoskooppi merkki se mahaisi olla josta löytyy ne täydelliset ihmiset.Meinaan kun lukee näitä jutuja niin tuntuu että aina on toisesssa osapuolessa vika. Yksin ei pysty tappelemaan vaan kyllä siihen tarvitaan vähintään kaksi osapuolta.

        Oikeasti ei neitsytmiehen kanssa voi edes riidellä, koska sinä olet aina väärässä. Neitsytmieshän ei voi olla väärässä ja hävitä!

        Neitsytmies voi kyllä kiukutella ihan itsekseen. Neitsytmies voi vajota puhumattomuuteen, mykkäkoluun viikoiksi ilman mitään syytä taikka selitystä. Tämä on eri juttu kuin se juttu, missä neitsytmies katoa panoreissuilleen muihin irtosuhteisiinsa.


    • uskomaton neitsytmies

      Villeinkään mielikuvitus ei riitä kertomaan, mihin kaikkeen neitsytmies pystyy.

      • Koukussa kiemurteleva!

        Kyllä mullakin mielikuvitusta riittää,siinä missä neitsyt miehellä! Mutta ,vaikka miljoona kertaa olen päättänyt jotta saa riittää.Niin en pääse kuitenkaan eroon,siinä sitä kiemurrellaan taas toivoa täynnä,jospa tänään onni kääntyis ja olis vain mun! Vaadinko liikaa? Joskus mietin,MIKSI RÄÄKKÄÄN itseäni TOIVOTTOMAN TAKIA! Niin jos HÄN OLISI edes joku yhteiskunnan"hyväosainen" niin muutkin voisivat kuvitella MIKSI ROIKUN HÄNESSÄ, KUN ILMAN HÄNTÄ PÄRJÄISIN PALJON PAREMMIN! Mutta --- RAKKAUS ON SOKEA!-KAIKEN SE KESTÄÄ- - EHKÄ? Silti voi jonain päivänä tulla se hetki,että repeät todella liitoksista!! Toivottavasti olen MINÄKIN silloin, sellainen jota JÄRKI OHJAA;EIKÄ TUNTEET!!!!!!!


      • Koukussa kiemurteleva!

        Kyllä mullakin mielikuvitusta riittää,siinä missä neitsyt miehellä! Mutta ,vaikka miljoona kertaa olen päättänyt jotta saa riittää.Niin en pääse kuitenkaan eroon,siinä sitä kiemurrellaan taas toivoa täynnä,jospa tänään onni kääntyis ja olis vain mun! Vaadinko liikaa? Joskus mietin,MIKSI RÄÄKKÄÄN itseäni TOIVOTTOMAN TAKIA! Niin jos HÄN OLISI edes joku yhteiskunnan"hyväosainen" niin muutkin voisivat kuvitella MIKSI ROIKUN HÄNESSÄ, KUN ILMAN HÄNTÄ PÄRJÄISIN PALJON PAREMMIN! Mutta --- RAKKAUS ON SOKEA!-KAIKEN SE KESTÄÄ- - EHKÄ? Silti voi jonain päivänä tulla se hetki,että repeät todella liitoksista!! Toivottavasti olen MINÄKIN silloin, sellainen jota JÄRKI OHJAA;EIKÄ TUNTEET!!!!!!!


      • Koukussa kiemurteleva!

        Kyllä mullakin mielikuvitusta riittää,siinä missä neitsyt miehellä! Mutta ,vaikka miljoona kertaa olen päättänyt jotta saa riittää.Niin en pääse kuitenkaan eroon,siinä sitä kiemurrellaan taas toivoa täynnä,jospa tänään onni kääntyis ja olis vain mun! Vaadinko liikaa? Joskus mietin,MIKSI RÄÄKKÄÄN itseäni TOIVOTTOMAN TAKIA! Niin jos HÄN OLISI edes joku yhteiskunnan"hyväosainen" niin muutkin voisivat kuvitella MIKSI ROIKUN HÄNESSÄ, KUN ILMAN HÄNTÄ PÄRJÄISIN PALJON PAREMMIN! Mutta --- RAKKAUS ON SOKEA!-KAIKEN SE KESTÄÄ- - EHKÄ? Silti voi jonain päivänä tulla se hetki,että repeät todella liitoksista!! Toivottavasti olen MINÄKIN silloin, sellainen jota JÄRKI OHJAA;EIKÄ TUNTEET!!!!!!!


      • Jätä se!
        Koukussa kiemurteleva! kirjoitti:

        Kyllä mullakin mielikuvitusta riittää,siinä missä neitsyt miehellä! Mutta ,vaikka miljoona kertaa olen päättänyt jotta saa riittää.Niin en pääse kuitenkaan eroon,siinä sitä kiemurrellaan taas toivoa täynnä,jospa tänään onni kääntyis ja olis vain mun! Vaadinko liikaa? Joskus mietin,MIKSI RÄÄKKÄÄN itseäni TOIVOTTOMAN TAKIA! Niin jos HÄN OLISI edes joku yhteiskunnan"hyväosainen" niin muutkin voisivat kuvitella MIKSI ROIKUN HÄNESSÄ, KUN ILMAN HÄNTÄ PÄRJÄISIN PALJON PAREMMIN! Mutta --- RAKKAUS ON SOKEA!-KAIKEN SE KESTÄÄ- - EHKÄ? Silti voi jonain päivänä tulla se hetki,että repeät todella liitoksista!! Toivottavasti olen MINÄKIN silloin, sellainen jota JÄRKI OHJAA;EIKÄ TUNTEET!!!!!!!

        Oikein kun mietit niin järki ja tunteet sanoo samaa. Ei sinua saa joku toistuvasti loukata. Jätä se neitsytmies!


    • hohhohhoi

      Veljeni on horoskoopiltaan neitsyt kuten minäkin. Ja minulla ei ole hänestä hyvin positiivista vaikutelmaa.

      Neitsytmiehen piirteitä:
      Työssään/ elämässään haluaa onnistua/olla kaikessa parempi kuin läheisensä. Urheilullinen/ itsestään huolta pitävä, ei tunnu täysin arvostavan kumppaniaan. Arvostelee toisten ulkonäköä ja muita huonoja ominaisuuksia. Negatiivinen, haastaa riitaa.

      Neitsytnainen ja -mies eivät omista yhtään samanlaisia piirteitä. Olen sen huomannut.

      • tämäkö täydellistä?

        Etkö sinä neitsyenä paremmin osaa itseäsi kehua?


    • skorpparinainen

      Olen seurustellut n. vuoden erään neitsytmiehen kanssa että tutustumisen varaa on vielä. Mutta tässä omasta kokemuksestani.

      NEGATIIVISIA ASIOITA
      Rakkaus: Tahtoo hallita
      Raha: Kova tuhlaamaan
      Työ: Välillä ei jaksa mennä töihin -> keksii tekosyitä
      Terveys: Kipeä koko ajan ja siitä sitten kuulee kaikki muutkin korvat, jotka vain on läsnä.
      Elämänasenne: Kova valittamaan

      POSITIIVISIA ASIOITA
      Rakkaus: Hellä, huomaavainen
      Raha: Ei näy loppua
      Työ: Yrittäjyys kiinnostaa, hoitaa työnsä stressittä siinä missä muutkin asiat
      Elämänasenne: Realistinen. Ja meistä kahdesta hän on ehdottomasti se reippaampi osapuoli!

      Olisi paljon lisää kerrottavaa, mutta nyt ei aikataulu jousta enempää. :) Kokonaisuudessaan täytyy silti sanoa että olen erittäin onnellinen tässä suhteessa!

    • hermovika

      jos olisin lukenut näitä viestejä seurustellessamme, olisin varmaan yhtynyt moneen juttuun, paitsi pettämiseen. elimme todellakin hänen elämäänsä, ja minun piti muuttua hänen mieleisekseen. kaiken kontrolloinnin alla oli kuitenkin epävarma, huonosti kohdeltu ja yksinäinen ihminen, joka ei luottanut kehenkään eikä uskonut rakkauteen. itsevarmuus on alkanut parantua ja samalla ei yritä olla niin täydellinen eikä muuttaa minua, alkaa hyväksyä ihmiset sellaisenaan ja pikkuhiljaa luottaakin. jokseenkin pihi, mikä on varmaan monelle naiselle paha paikka, mutta itse rahansa tienaa, joten myös käyttää. perusterve, hyvässä kunnossa, syö suht terveellisesti, tekee työnsä turhankin tunnollisesti, tarvitsee omaa aikaa ja myös antaa sitä, joskus tosin kun tahtoo nähdä, yrittää painostaa. huumoria ei monikaan ymmärrä, saattaa olla ilkeä, lapsenomainen, joskus juominen meinaa riistäytyä käsistä ja sitten ahdistaa, tutkii asioita ja seuraa sivusta, tietää tosi paljon ja myös kuvittelee tietävänsä enemmän kuin muut. hyvä sängyssä, osaa luoda tunnelman, ja sen kotona on hyvä olla.

      joo, en ole "neitsytmiehen koukussa" tai vastaavaa. olen vihannut tätä miestä, mutta eromme jälkeen oppinut tuntemaan. neitsyellä tuntuu olevan tietty käsitys suhteesta ja siihen pyritään, mutta täydellisyyttä on mahdoton tavoittaa, joten kai neitsyelle sopii parhaiten suhde, jota ei voi kutsua seurusteluksi tai tapailuksi. jonkinlaista kumppanuutta ja yhteys, mitä en ole kokenut kenenkään muun kanssa.

      • jebabjouuoj

        Aika karua ku lukee näitä juttuja.. Itte oon neitsyt mies :D kovin nuori vielä parisuhdetta ei oo vielä ollukkaan tai edes seurustelua. Ja ikää 18v toivottavasti ei ala pukkaa tommosia ominaisuuksia ittestä, en kyllä uskokkkaan..


      • oireita on jo
        jebabjouuoj kirjoitti:

        Aika karua ku lukee näitä juttuja.. Itte oon neitsyt mies :D kovin nuori vielä parisuhdetta ei oo vielä ollukkaan tai edes seurustelua. Ja ikää 18v toivottavasti ei ala pukkaa tommosia ominaisuuksia ittestä, en kyllä uskokkkaan..

        Joo, eihän neitsymies koskaan itsessään mitää vikaa näe! Eikä ymmärrä, että voisi olla.

        Neitsytmiehn virheet ja mokatkin on voittoja hänelle!


      • päästä irti

        Sä olet niin ollut neitsyen koukussa. Et vaan pysty näkemään ja myöntämään sitä.


    • nurkassa...

      5 v.olen ollut avoliitossa neitsyen kanssa ja tuntuu että en voi elä omaa elämääni. En voinut kuvitella että tällaisenkin kokemuksen ansaitsen. Allekirjoitan kaiken mitä olette neisyen kummallisesta luonteesta kertoneet, suorastaan järkyttävän tuttua toimintaa. Tämä ihminenhän on manipuloinnin mestari ja suorastaan ilkeä minulle ja 11v. pojalleni. Hän yrittää murtaa minut jatkuvasti sairaalla mollaamisellaan ja mitätöimisellään. On älyttömän mustasukkainen ja omistushaluinen, lähinnä olen hänen omistamansa viallinen käyttötavara jota voi kohdella mielialojensa mukaan. En tiedä mitä tehdä, haluaisin päästä tästä painajaisesta irti ihan lapsenkin takia.

    • nahkakolo

      "Neitsytmies kuuntelee kyllä sinua, mutta hän tarkkailee vain niitä asioita ja kuulee vain ne asiat, mitkä liittyvät häneen. Yleensä neitsymies luulee, että kaikki liittyy häneen.

      Neitsytmies luulee, että kaikki ovat kiinnostuneita vain hänestä ja kaikki liittyy aina häneen. Väärin! Joskus jotakuta voi kiinnostaa joku tai jokin muukin kuin neitsytmies ja joskus joku voi neitsymiehen seurassa puhua muustakin kuin neitsytmiehen asioista! Tämän neitsymies kokee loukkauksena. "

      "Neitsytmiehestä tuli omistushaluinen ja hallitseva määräilijä. "


      Siinäpä ne olikin jo pääpiirteittäin todettu. Itse oon naispuolinen ja samaa horoskooppia, jäi tuosta neitsytmiehestä sellaset muistot että tarkkaan oon sen jälkeen kattonu miten mustasukkaseen ihmiseen kosken. Luuli omistavansa minut, kyttäsi kaikkea mitä tein, aina piti olla kartalla menemisistäni ja kaikista tutuistani.
      Oli mustasukkanen jopa siitä, jos olin naispuolisen ystäväni kanssa jossain. Heti piti sitten sen päästä samana iltana viereen nukkumaan, etten vaan missään nimessä heteronaisena vaihtaisi neitsytmiestäni siihen ystävääni. Huhuh, en jaksa sellasta katella.
      Riitaa osasi haastaa joka ikisestä asiasta, on maailman nuukin ihminen mitä arkisimmissa asioissa. Vessapaperia piti varmaan myös säännöstellä, mutta pleikkarin piti olla aina kuosissa. Ei sillä ollu edes mattoja kämpässään eikä omaa imuria. Mutta sitten nostettiin opintotuet kaikki kerrallaan, maksoi kevään vuokrat etukäteen ja takki auki lähti ostamaan loppurahoilla uutta telkkaria ja kaljakoria. Hyvä että tiskirätin edes omisti, puhdistusaineita ei ollut ostanut ikinä omassa kämpässä asuessaan, käytti jotain vanhoja edellisen asukkaiden jättämiä mömmöjä joskus pöydästä kahvitahrat pyyhkiessään. Mikään siivousfriikki en ole, vaikka neitsyestä usein niin väitetäänkin.. Mut joku raja, en sentään torakoiden keskellä haluis nukkua. Sai jäädä tuollanen äärettömän kateellinen ja mustasukkanen pskapää.

    • Täät on tätä!

      Lukekaa tämä juttu!

      >>
      Tunnista narsisti

      Puoleensavetävä, hurmaava, arvaamaton

      Yletön ihailu tai lahjojen antaminen suhteen alussa

      Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä itseään kohtaan

      Elää toisten huomiosta ja ihailusta

      Valehtelu ja asioiden peittely

      Purkaa jatkuvasti omaa pahaa oloaan muihin

      Mitätöi ihmisiä

      Alistaa jokaisen, joka siihen suostuu
      >>

      http://www.turkulainen.fi/artikkeli/56092-narsisti-polkee-uhrinsa-kylmasti-maanrakoon

    • Neitsyen kesäkissa

      Nyt viimeistään on se aika, kun neitsytmies pettää kesäkissaansa.

      Useimmat neitsytmiehistä ovat pitäneet yllä montaa peliä koko kesän ja syksyn tulen jäävät täysinyksin.

    • Ihanaa!

      Elämäni paras päivä: Jätin neitsyt-miehen.

    • VirginG

      Minusta tästä aiheesta voisi keskutella vähän asiallisemminkin, vaikka takkiin on tullut, se on kuultu, mutta minä ainakin kaipailisin neitsyt-miehistä muutakin informaatiota kuin että "pettää, on narsisti" ...kertokaa kokemuksia mistä neitsyt miehet puhuu / harrastaa / ..ja kertokaa myös oma horoskooppinne, sitä tässä lähinnä haen että saisi kokonaisvaltaisen kuvan eri neitsyt miehistä (tuskin tosiaan samasta kaikki puhuu ;) ajattelin olisiko neitsyt naisella mahdollisuutta sopeutua neitsyt miehen maailmaan. Minusta vika ei ole neitsyt miehissä vaan sopeutumattomuudessa toiseen merkkiin. Ehkä neitsyt mies ei ole kokenut suhdetta niin vakavaksi kuin toinen osapuoli, ja ehkä syynä on päättämättömyys ja se ettei halua satuttaa toista, mutta sitten satuttaakin "vahingossa" Mut lisää tietoa kiitos :)

      • pääsin irti

        Vuorotellen oltiin vaan ystäviä, jopa pelkkiä tuttuja, aina ei edes tunnettu.. ja sitten taas niin jumalattoman rakastuneita ja kaikki kaikessa toisillemme, ihan miten milloinkin neitsytmiehelle parhaiten sopi.

        Minulla ajoitus ei koskaan osunut oikein. Olin väärään aikaan ystävä tai rakas. Minä en sitä saanut päättää, mikä milloinkin on parasta ja sopivaa.

        Miltei kymmnen vuotta pystyi pitämään minua tuossa hirressä.


    • kauris neitsyen uhri

      Joo tuttuja asioita tuli kyllä tätä keskustelua lukiessa.. Itse olen ollut neitsytmiehen kanssa vuoden ja vähän päälle ja itsestänikin tuntuu etten elä omaa elämääni. Neitsytmiehellä on omassa maailmassaan niin paljon sääntöjä mitä on aivan mahdoton noudattaa. Tämä mies vahtii jokaista liikettäni, miten leikkaan vihannekset hänen haluamallaan tavalla, kenen kanssa lähden ulos ( jos en ilmoita tiettyyn kellon aikaan mitä teen ja kenen kanssa hän kuvittelee että petän häntä) Siivoamisesta ei voi puhuakaan kun teen sen väärin ja olen liian sotkuinen. Kaikki ruuat mistä voi lähteä murusia esim leipä, keksit, muffinsit ym joudun syömään lavuaarin päällä suojaten lattiaa. Sitten tämä mies vielä sanoo loukkkaavia asoita saaden toisen tuntemaan olevansa epäonnistunut yksilö kaikin tavoin, hänessä ei ole mitään vikaa eikä hänen sukulaisissaan. Äitini ei enää pidä yhteyttä minuun koska tämä mies loukkasi häntä syvästi eikä myönnä tehneensä mitään väärää. Onneksi emme asu yhdessä mutta olen hänen luonaan aina, koska minun asuntoni on hänen mielestään asuinkelvoton. Koska kärsin myös ihosairaudesta hän syyllistää siitä minua joka päivä kun raavin ja iho hilseilee. hänen luonaan en uskalla kun istua tietyssä nurkassa mistä on helppo siivota minun aiheuttami sotkut... Olen alkanut käyttää hänen talon kellarin vessaa etten vaan sotkisi hänen wc- tilojaan...Alan jo miettiä miten hänet voisi jättää, vaikka olisinkin ihan yksin eron jälkeen kun hän sai ystävänikin vihaamaan minua.

      • järkyttävää

        Tiedätkö, mikä vasta kamalaa on?

        No, neitsytmies ja psoriasis! Sitä ei voi kuvitella, mitä tuo voi tarkoittaa, kun neitsytmies hoitaa ihottumaansa!


      • jätin sen lopulta

        Minä en edes patonkia osannut oikein leikata.


    • k*****ä narsisti :))

      Hmm taidanki olla varsin huono ihminen, kumma miten parin taivaankappaleen asento päätti miten paljon nestettä päähän kasautuu. Noh, ainakin tiedän ketä tulevaisuudessa syyttää... Ennen epäilin, nyt se on ilmeisesti varmaa etttä vika on aina minussa. Kiitos nästä syväluotaavista informaation murusista :)

      • totisinta totta

        Etkä vieläkään ymmärtänyt koko juttua?

        Kekseit kyllä ketä syyttää, vikahan ei voi olla sinussa!


    • tulisielu

      Seurasin erään lapsuuden ihastukseni elämän. Hän oli neitsyt horoskoopissa.
      Jäi puoliorvoksi 16v. ja nostettiin sitten isän ja isännän rooliin.
      Teki talon työt ja maksoi sen tuloista sisarustensa koulut, rakensi heille vapaa-ajan viettoon huvilat/mökit. Heitä oli kaikkiaan kolme, muista tuli yrittäjiä joten neitsytmies rahoitti alkavat yrityksen. Osti myös autot ja maksoi autokoulut.
      Meni itsekin naimisiin ja saivat pojan.. rouva oli hyvin tuhlaava sorttia ja hänellä suuri suku ja tuttava piiri. joka vieraili talo oli täynnä vieraita jotka ruokittiin. Talo lähti alta alle kymmenessä vuodessa. Neitsyt mies itse jäi puille paljaille siskoksilla huvilat autot ja liikeyritykset.

      Oli juu pirkuleen itsekäs, varmaan se narsisti, olihan tuo neitsytmies.
      Talo muuten elätti myös vanhapiika tädin ja sedän, peltoa oli 28 hehtaaria ensin oli lehmiä 20 sitten vaihtoi sikalaksi, kun ei ollut ketään jota olisi kiinnostanut karjanhoito. (vaimo siskot)
      Kun kaikki oli mennyt, Neitsytmies meni hunningolle, muutama vuosi pohjalla.
      Sitten otti velkaa ja perustu kaivinkone yrityksen, jolla menestyi, sai jotain jopa kasaan, kun ei siskot lypsäneet. Oli kuollessaan juuri eläkkeensä ansainnut..
      Taitaa olla niin että kateelliset ne vaan panettelee..

      Itse liitäisin tuon yllä olevan negatiivisen luonteen kaikkineen Jousimieheen. (neljä seurustelua ja avioliitto)

      Vain Kalat kirii jousimiehen yli, naisia yksi mies todella maailman napoja toisten hyväksi käyttäjiä niin fyysisesti psyykkisesti kuin taloudellisesti.

      • ikuisesti katkera

        Pirkuleen itsekäs ja yritti vaan todistaa omaa ylemmyyttään! Oikein marttyyriksi piti heittäytyä, että kaikki näkisivät ja vihdoin ymmärtäisivät, että kuinka paljon hän on kaikkia muita parempi! Oi, mitenkä hän uhrautuikaan muiden edessä, vain jotta hänen suuruutensa tunnustettaisiin.


    • No onpahan taas ihan ihmeellistä avautumista :P.
      Olen aiemminkin kirjoittanut yhteen neitsytvihaperkelehelvetti-ketjuun jokunen vuosi sitten, en ymmärrä teitä, olen itse neitsyt ja olen mies. Sovin monella tapaa teidän kuvauksiinne, mutta vaikka te kuinka huutaisitte "ethän sinä itse vikaa itsessäsi näe, narsisti-paska" niin ei se silti muuta sitä että ihmisen persoonallisuuteen ei_v*ttu_vaikuta jokin planeetoiden ja tähtien asetelmat taivaalla vaan ne elämän tuomat kolhut, risut ja ruusut.
      Itse olen vanhempien eron jälkeen muuttanut ja vaihtanut koulua ennen ylä-astetta 5 kertaa, joka kerta kaveripiirin uusiutuminen, koulukiusaaminen ja syrjäytyminen ollut tiedossa.
      Äiti oli yöt töissä ja nukkui aamut ja päivät, viinakin maistui. Olin siis 6-10v lähes aina yksin kun ei tosiaan niitä kavereitakaan ollut. Äipän uusi kihlattu oli väkivaltainen juoppo ja olen monesti viettänyt yöt jossain vessassa pidellen vessan oven lukkoa kiinni jottei tämä olisi millään työkalulla saanut pyöräytettyä sitä auki. En nukkunut kovin hyvin, koulussa en pärjännyt ja yhden väkivaltaisen purkauksen vuoksi yhtä koulukaveriani vastaan minut nakattiin tarkkiluokalle.
      Pikkuveli kuoli kun olin 10-11v.
      Ylä-aste meni häiriköidessä ja pikku rikosten parissa, joka taas johti perheen sisäiseen, öh, luottamuspulaan :P..? En oikein osannut pitää lupauksiani koskaan ja en välittänyt juurikaan seurauksista.
      ---
      Nykyään on seesteisempää.
      Pointtini oli kuitenkin se että se miten sinua on kohdeltu vaikuttaa siihen miten sinä kohtelet muita.
      Minut on petetty niin monta kertaa että kyllä, olen mustasukkainen, olen epäilevä, kyräilevä, kyyninen ja mitä tulee omaan henk.kohtaiseen tunne-elämääni, niin myös osittain empatiaan kyvytön (olen siis yleensä puolituttuja ja vieraita ihmisiä kohtaan hyvinkin tunteelinen ja auttavainen, asia jota en ymmärrä ja jonka kanssa taistelen päivittäin). Olen kohdellut ympärilläni olevia ihmisiä huonosti joskus, joitakin pahasti. Mutta jos joku nyt juoksentelee foorumeilla itkemässä neitsytmiehistä minun takiani niin..
      Kaikki nämä ihmiset jotka jonkun horoskoopin mukaan tuomitsevat ihmisiä, ovat_aivan_v*tun_tyhmiä.
      Minulla ei riitä sanat kuvaamaan sitä miten v*tun_tyhmiä_ te olette.

      • asian ytimessä

        Se kuuluu taudin kuvaan - neitsytmiehen taudinkuvaan - että ei ymmärrä muita.


    • eijaksaenään

      neitsytmies
      kirjaa kaiken muistiin tarkasti;minun-sinun ostokset kaupassa, on pilkunnussija, siisteysintoilija, pikkutarkka, vaatii silittämään kaikki paitansa, myös t-paidat, ei ole lainkaan empaattinen vaan oma napa on se paras, oma työ on paras, arvostelee minun työtäni epätärkeäksi, ei panosta parisuhteeseen ulkona syöminen maksaa liikaa (kerran ravintolassa 9v aikana)Ei huomioi syntymäpäivinä, jouluna, saati arkipäivinä, ei keksi mitään yllätyksiä, paheksuu tekopyhästi yhtä päiväolutta mutta vetää itse viikonloppuna perseet ja sammuu. nyt kun luin tuon, mitä helvettiä tässä vielä odotan... :(

      • Oi, oi!

        Oi, oi!

        Nii-in tuttua juttua!

        Mutta jätäpä neitsytmies huomiotta!


    • paras päivä ikinä

      Elämäni paras päivä ja päätös, kun jätin sen.

      Mitta tuli totaalisesti täyteen.

      Otin ja lähdin sanaa sanomatta.

      Vieläkin vuosien päästä ihan hykerryttää, kun mietin tätä. Olen ylpeä itsestäni, kun pääsin pois!

    • tyäydellinen

      Onko mitään niin täydellistä kuin neitsytmies? Niin, mutta vain omasta mielestään.

    • adfgfhb

      Onneksi näin neitsytmiehenä voin todeta jotta mieluumin yksin kuin kitisevän akan kanssa.

      • Ole ja nauti

        Ole ja pysykin yksin.

        Nauti itsestäsi!

        Parempaa paria et itsellesi saa kuin itsesi.


    • hdrsthrtytry

      Tätä palstaa lukiessa huomaa, että riippumatta horoskooppimerkistä kaikki miehet tuntuvat olevan naisten mielestä alistavia, vittumaisia ja juoppoja.

      • niin totta

        Ja pahin niistä on neitsytmies.


    • Ikuinen painajainen

      Neitsytmies on taas alkanut tulla uniini - painajaisiini - vaikka siitä on jo vuosia, kun kuvittelin irti päässeeni.

      Älkää ikinä alkako mihinkään neitsytmiehen kanssa, vaikka se kuinka houkuttelevalta tuntuisikin.

    • anonym1

      Oma kokemukseni on että Neitsyet on joustamattomia, kateellisia, itsekkäitä ja ylireagoivia. MUTTA tunnen myös muutaman ihanan neitsyt yksilön jotka ehkä ei ole täydellisiä (niinkuin ei meistä kukaan) mutta ajattelee aina toisen parasta.

    • Ludo

      Varsin narsistisia neitsyitä tullut teillä vastaan. Tosin olen huomannut itsessäni paljon vastaavanlaisia piirteitä, mutta käytän niitä vain työssäni, sillä haluan olla paras siinä mitä teen.

      Olemme kaikki itsekkäitä olentoja joilla on vaatimuksia ja tarpeita. On törkeää yleistää rasismin kaltaisesti neitsyitä tälläisiksi ihmisiksi. Meidän täytyisi opetella enemmän puhumaan ongelmistaan siten, että lopputuloksena kaikki olisi sanomattakin selvää.

      Omalta osaltani ihmis-suhteissa annan kaikkeni toiselle osapuolelle, koska hänen ilonsa on minun iloni ja elämäni. Tässä tulee tärkeäksi osaksi keskustelutaidot, koska haluan tulla rakastettavaksi ihmiseksi, joka voi olla aina tukena toiselle tilanteen tullen.

    • oggo

      Itse olen 50-vuotias neitsyr-lohikäärme-mies ja aikoinaan päätin että mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa. 10 vuotta on nyt sinkkuna tullut tallusteltua.
      Ei kaikkien ole pakko elää normin mukaan ,vaan jokainen voi elää sellaista elämää, minkä kokee mielekkääksi. :)

    • antineitsytmies

      on kyllä aika kumma luettavaa! olen neitsytmies ja noista aiemmin lukemistani ominaisuuksista pitävät omalla kohdallani paikkansa vain pari seikkaa. rahan suhteen ole todellakin melko tarkka. johtunee siitä ettei sitä ole meikäläisen kohdalle liiemmälti siunaantunut. myös se pitää kutinsa että koitan tehdä työni niin tunnollisesti kuin suinkin kykenen. tiedän olevani vain vajavainen ihmisolento ja kaukana täydellisyydestä kuten ihminen yleensäki on. en ole koskaan ollut kiinnostunut juopottelusta. vaimon pettäminen on minulle jo ajatuksena kauhistuttava ja ehdoton EI! minulla on vara antaa periksi jos joku väittää suu vaahdossa että jokin asija on niin tai näin. vaimo joskus moittii siitä kun en suostu riitelemään hänen kanssaan. jos tiedän olevani jostakin asijasta oikeassa niin sanon kantani vasta sitten kun voin väitteeni myös osoittaa todeksi. en ole koskaan tykännyt olla huomion keskipisteenä enkä toivo huomiota tai muutakaan muistamista keneltäkään. olen enempi semmoinen hiukan erakkomainen tutkijaluonne. pyrin aina auttamaan muita ihmisiä jos vai osaan. vaimoni on muute Oinas ja onhan tuo jo pian 10 vuotta minua jaksanut katsella ja sanoopa vieläkin lähes päivittäin että minua rakastaa, samoin kun myös minäkin sanon hänelle.

      yhteenveto : taidan vissiin olla jonkinlainen antineitsyt koska nou ihmisten luettelemat neitsyen ominaisuudet ovat juurikin niitä seikkoja joita yleensäkin ihmisissä inhoan!

      • 1234568

        komppaan eli aika jalat maassa mennään ja yritän luotsata perheelle hyvinvointia mutta tinkiä "liiasta hyvästä joka tappaa kropan & sielun". tietysti tulistumisia tulee mutta katumusta myös eli tunteiden näyttö onnistuu.


    • osaa ees laskee:)

      nämä viestit on tosiaan paksua luettavaa, ei sillä, ettei neitsyt voisi olla ilkeä, muita mollaava ja alentava, joka pistää kumppaninsa ulkonäön, luonteen ja toiminnan tarkkailuun, kiva siinä sitten elää mikroskoopin alla kun ei tiedä miten päin olisi, halutako tulevaisuus tämän miehen kanssa (eli on roikkuja, takertuja, ja neitsyt ahdistuu) vai lähteäkö omille teilleen, eli petturihoro jne. vuosien kokemus neitsyestä, joka on mulle nykyisin enemmän kuin paras ystävä, perhe ja koti, se kenen kanssa tahtoisin jouluni viettää. vaan eipä ole huomista päivää ja suunnitelmat tehtiin sen mielihalujen mukaan, aina sen luona, sen elämässä, jossa ei kuitenkaan ollut tilaa mulle. ainaista puhetta muista naisista, niiden katselua ja haaveilua, päästin sen vapaaksi vaikka vierellä pysyin, mutta kun näki mut toisen kanssa, ei meidän suhteessa muka ollut mitään vikaa, kaikki hyvin, minä paha. kun se itse löysi toisen aikoinaan, syy oli mun ja ettei mun kanssa voi olla. vuodet ilman huomista teki musta sitoutumiskammoisen, epävarman, pelkään mitä sitten, kun tahtoisinkin olla jonkun toisen kanssa, miten sen suhteen tuhoan omalla paskamaisuudellani.

      onpa katkeraa:) oikeassa tuo mies on ollut monessa asiassa, eikä tässä pitäisi alkaa yleistää, jokaisessa merkissä on mulkkuja ja hyviä tyyppejä, en edes usko horoskooppeihin. tapasin vaan taas ihanan miehen, toinen kerta elämässäni kun pystyn puhumaan (turhankin paljon), vuosiin ole viihtynyt kenenkään kanssa vuorokautta kauempaa ja nyt en viihtyisi millään ilman. päivänheitto syntymäpäivässä kuin entiselläni. en tahtoisi uskoa horoskooppeihin, vaan siihen, että se on todella sitä mitä näyttää olevan, luottamuksen arvoinen onko? ellen tietäisi miten pieleen asiat voi mennä, leijuisin aika korkeella:)

    • rwgrg

      Huolestuttavampaa on ottaa horoskoopit totuutena....

    • ewt2t

      Ja kaikki mollausviestit ovat saman kirjoittajan aikaansaannosta...

    • painajainen_syvällä

      Tuli vaan mieleen tämä keskustelu.
      En taida vieläkään kokonaan olla yli neitsytmiehestä.
      Tänään en uskalla tätä lukea. Pitää kuitenkin pitää mielessä ja palata asiaan joku päivä, ettei totuus unohdu: karta neitsytmiestä.

    • vaara_vaanii

      Tarkkana siellä: Neitsytmiehiä liikkuu myös PikkuJouluYössä!

      • Arvostusluottamus

        mä just lemppasin neitsytmiehen tänään.just tollanen niinkuin kerrotaan.100% .pettää.levoton.itserakas.siivousfriikki.ei jaksa samaa ihmistä pitkään.melkein pari v sua jaksoin.aloin epäillä jo omaa järkeäni mutta ystävä auttoi irti .goodbye mihe.


    • Anonyymi

      Aika järkyttävää mutta kaikki negatiiviset kommentit tässä ketjussa täsmää 100% omaan kokemukseeni. Olen lukenut tätä ketjua monta monta kertaa. Niin terapeuttista. Niin hyvää vertaistukea tietää että muutkin ovat kokeneet täsmälleen samat asiat neitsytmiehen kanssa.

    • Anonyymi

      Aaahhahhaah.. täällä myös yksi, jonka neitsytmies-exään tämän ketjun kriittiset kommentit natsaa 98-prosenttisesti kuin nyrkki silmään :D Alkoi oikeasti naurattaa kun luin näitä. Piheys, itsekkyys, empatian puute, omituinen huumori, luulee tietävänsä kaikesta kaiken paremmin kuin kukaan muu, ivaa muita minkä kerkeää mutta äärimmäisen herkkähipiäinen itsensä suhteen. Mikään ei ole ikinä riittävän hyvä, vaan kaikessa on aina jotain pielessä. Törkeät kommentit jotka itsensä mielestä oli pelkkää rehellisyyttä ja silkkaa neitsyen hyväsydämisyyttä, jotta muut osaisi korjata tapansa (hänen makunsa mukaiseksi). Mykkäkoulut ja äkilliset vetäytymiset täysin puskista. Pettäminen (en tiedä hänellä olleen 15 vuoden aikana yhtäkään naisystävää, jota hän ei olisi pettänyt. Ei kuulemma halua satuttaa ketään, mutta kun ne naisystävät pihdanneet tai olleet muutoin niin ärsyttäviä että on ollut suorastaan välttämätön pakko). Aikataulut (en tiedä kuinka monta kertaa oltiin sovittu näkevämme päivänä x aikaan y, ja neitsytmies kysyikin sitten viime tipassa että sopiiko z tuntia aiemmin / myöhemmin, ja veti pussillisen herneitä henkitorveen jos mulla oli muuta menoa niin että mulle sopi ainoastaan se ennalta sovittu aika). Pakonomainen halu testata ja provosoida, ja nälviminen jos onnistui yrityksissään (saattoi mm. tehdä autoa ajaessaan ihan hulluja ohituksia tai kiihdytyksiä ja tiesi että mua pelotti olla silloin kyydissä, ja saattoi nälviä miten mun pitäisi opetella ottamaan vähän rennommin ja luottamaan häneen).

      Huh.. Kylmät väreet tuli. Onneksi ymmärsin erota ajoissa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe