Suositelkaa sarjoja!!!!!

010101010101

Tossa on kaikki mitä oon kattonu. tykkäsin kaikista.
Ah! My Goddess (OVA)
Ah! My Goddess
Ah! My Goddess: Everyone Has Wings
Ah! My Goddess: The Movie
Akira
Animatrix (OVA)
Bleach
Bleach - Memories in the Rain (Spesiaali)
Bleach - The Sealed Sword Frenzy (Spesiaali)
Bleach: Memories of Nobody
Chrno Crusade
Code Geass Hangyaku no Lelouch
Death Note
Dragon Ball
Dragon Ball GT
Dragon Ball Z
Kaikka Dragon Ball Elokuvat
Elfen Lied
Fruits Basket
Full Metal Panic!
Full Metal Panic! The Second Raid
Full Metal Panic? Fumoffu!
Fullmetal Alchemist
Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shambala
Ginga Densetsu WEED
Great Teacher Onizuka
Hajime no Ippo
Hajime no Ippo - Champion Road
Henkien kätkemä
Hopeanuoli
Hunter X Hunter
Hunter X Hunter Greed Island (OVA)
Hunter X Hunter Greed Island Final (OVA)
Hunter X Hunter OVA (OVA)
Inuyasha
Liikkuva Linna
Lovely Complex
Muumipeikko Ja Pyrstötähti
Muumit
Neon Genesis Evangelion
Ouran Koukou Host Club
Peace Maker Kurogane
Rurouni Kenshin
Rurouni Kenshin: Reminiscence (OVA)
Rurouni Kenshin: Requiem for the Ishin Shishi
Rurouni Kenshin: Seisohen (OVA)
Samurai Champloo
School Rumble
School Rumble 2nd Term
Slam Dunk
Tengen Toppa Gurren-Lagann
Yu Yu Hakusho
Yu Yu Hakusho: The Movie

11

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KONAMI

      -D.N.Angel
      -Naruto (ilmestyy joka torstai uusi jakso)
      -Wolf´s Rain
      -Karin

      on vielä vaikka mitä, mutta nuo on tosi hyviä.

      sitten jos haluut jtn shounen-ai:ta kattoa niin:

      -Sukisho

      • fanittaja!!!!!!!!!

        tokyo mew mew se on paras oon kattonut ne kaikki jaksot alusta loppuun 4 kertaa niit on 1-52 jaksoon suosittelen muös kamikaze kaitou jeanne

        käy kattomassa youtubesta :)


      • paras =)

        tokyo mew mew ja kamize kaitou jeanne!!!


        katto youtubesta =)


    • Naruto
      Cardcaptor Sakura
      The Slayers

      Ehkä Trigun vois olla kans hyvä, mutta kun olen katsonut vain yhden jakson niin en tiiä.

      Kissojen Valtakunta (elokuva)

    • animettaja

      -X (X-tv)
      -fate stay night
      -Sailormoon (henkilöille jotka tykkäävät katsoa lapsille tarkoitettua)
      -D.N Angel
      -Naucisaä of the Valley of the Wind

      Neljä ensimmäistä on fantasiaan perustuvia ja viimeinen on sitä Ghiblin tuotantoa (noh, fantasiaa sekin)

    • tässä11

      pieni lista

      Täs nyt jotai joissa enemmän toimintaa:
      Black Lagoon
      Black Lagoon Second Barrage
      Kenichi
      Tenjho Tenge
      Ikki Tousousen
      Ikki Tousen Dragon Destiny

      Sit vähän pervoja/hauskoja:
      Onegai Teacher
      Onegai Twins
      Dears
      Amaenaideyo
      Amaenaideyo Katsu
      Green Green
      Ichigo 100%

    • Emeraldice

      Gundam SEED ja Gundam SEED Destiny
      Hikaru No Go
      Last Exile
      Berserk
      Bokurano
      Get Backers
      History's Strongest Disciple: Kenichi
      Saikano
      Basilisk
      Fate/Stay Night
      Gungrave
      Trigun
      X TV

      Nuo nyt ainakin sellaisia joista itse pidin.

      • L^^

        Joitaki hyviä on esim.

        Jigoku Shoujo
        DearS


    • WVAES, NV

      Kohtuullinen määrähän noita sarjoja on jo listattu, mutta yhtä hyvää ei vielä kukaan maininnut; Hellsing ultimate OVA. jos ei kammoa väkivaltaa ja pitää vampyyreista, niin suosittelen ehdottomasti.

    • shiroinegai

      Salapoliisi Conan
      Kingdom Hearts(mangana, voit ostaa fantasia peleistä tai tilata sieltä:D)
      Tokyo mewmew
      Horoskooppi mysteerit

      siinä oli joitakin:D

    • tumi mies

      monster ihan mahtava anime :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe