auto vm97 iskarit oli noin 70% katsastukses eli ok mut suunta vakaus ei ole kauheen häävi ja autoon ottaa aika hyvin tuuli kii oon uusinu taakse vakaajan kumit joka tulee runkoon ja vakaajan koiranluut taakse eteen raidetangon sisemmät päät ja ajattelin jos kokeilis madallus jousia noin 30-40mm pudotusta josko tulis vähän jäykemmäks ja vakaammaksi mut haluisin tietää onko kellää kokemusta/tietoo minkä merkkiset kannattais ostaa ja saako taakse uusittuu mitään puslia luulis et sais kiitokset vastanneille
carinaee
16
2201
Vastaukset
- Noitahan riittää.
Onhan noita jousia ja iskareita maailma täynnä. :)
Itellä oli farkku Eemelissä Lesjöforsin jouset ja KYB:in kaasuiskarit, muuten ihan jees, mutta putosi totaalisen kenttään noilla Lesjön jousilla. Madalluksen piti olla papereiden mukaan n. -40mm, mutta todellinen pudotus oli varmaan luokkaa 60-80mm. Hyvähän siitä tuli ajaa toki, rengaskokona käytin kesällä 205/16/50 ja talvella 185/15/65 sarjan rattaita.
Varmaan jotkut H&R:n jouset voisivat olla ehkä paremmat, nykyisessä T22 koppasessa Avensiksessa on alla Eibachit enkä kyllä ole noiden ostamista katunut. Sopivan jämäkät, mutta eivät oo liian kovat. - ei ainakaan misukoita
tai pehmeitä kitkoja.
- erew
Itsellä on H&R -40mm ja tyytyväinen olen. Ei oo paljo vaihtoehtoja noihin carina e mad. jousiksi, H&R ja cobralta löyty ainoastaan ku kiertelin ja kyselin.
- ostitte
mistä ostit tai tilasit noi h&r jouset ja käykö vakio iskareihi ja onko noi kauheen kovat
- erew
ostitte kirjoitti:
mistä ostit tai tilasit noi h&r jouset ja käykö vakio iskareihi ja onko noi kauheen kovat
Tampereelta ostin, hesassakin olisi ollu tarjolla, mutta eipä ollu sinnepäin asiaa. Itse ainakin pidän, ei ole liian kovat ja sopivasti madaltu. Suosittelen ennemmin kuin Cobraa.
- mitäs
erew kirjoitti:
Tampereelta ostin, hesassakin olisi ollu tarjolla, mutta eipä ollu sinnepäin asiaa. Itse ainakin pidän, ei ole liian kovat ja sopivasti madaltu. Suosittelen ennemmin kuin Cobraa.
paljonko jouduit pulittaa jousist ja olis hyvä tietää mist liikkeest ostit ni voisin käskee velipojan hakee semmoset mulleki tai kysellä itte kiitoksii paljo
- erew
mitäs kirjoitti:
paljonko jouduit pulittaa jousist ja olis hyvä tietää mist liikkeest ostit ni voisin käskee velipojan hakee semmoset mulleki tai kysellä itte kiitoksii paljo
Polar-autovarusteelta hankin...joku 300€ päälle tais olla.
- eipä
erew kirjoitti:
Polar-autovarusteelta hankin...joku 300€ päälle tais olla.
ei sielt polaril ainakaan näyttäny olevan ollenkaa h&r jousia valikoimis?
- erew
eipä kirjoitti:
ei sielt polaril ainakaan näyttäny olevan ollenkaa h&r jousia valikoimis?
Kyl ne tilaamalla saa...tai ainakin itse sain niiden kautta, tosin kaikki voi muuttua.
- erew
erew kirjoitti:
Kyl ne tilaamalla saa...tai ainakin itse sain niiden kautta, tosin kaikki voi muuttua.
Jos pääkaupunki seudulla pyörit ni kannattaa katsoo/kysyy www.drwheelgoods.fi
- ajatellu
pelkkä pyörien suuntausta? Itse juuri kävin oman Carinan kanssa ja asentaja sanoi heti kun oli mittalaitteet kiinni että "on tainnut olla rauhaton ajettava" Piti säätää sekä etu että takapäätä... Ja auto muuttui todella paljon ajettavuudeltaan...
- ErkkosenEro
Mulla on entisen omistajan laittamat -30 madallukset. Ei paljon kyllä madalla vakio iskareilla, mutta ajettavuuteen taitaa vaikuttaa melko paljon. Mun mielestä tuo auto on noin vanhaksi reuhkaksi ihmeen hyvä ajaa. No nyt tosin on takaiskarit tulleet tiensä päähän ja taas vähän vaappuu.
Eikös se niin mene että -35mm asti voi käyttää vakio iskareita? - urpo von tojota
ErkkosenEro kirjoitti:
Mulla on entisen omistajan laittamat -30 madallukset. Ei paljon kyllä madalla vakio iskareilla, mutta ajettavuuteen taitaa vaikuttaa melko paljon. Mun mielestä tuo auto on noin vanhaksi reuhkaksi ihmeen hyvä ajaa. No nyt tosin on takaiskarit tulleet tiensä päähän ja taas vähän vaappuu.
Eikös se niin mene että -35mm asti voi käyttää vakio iskareita?empä suosittelisi, eivät toimi normialueellaan ja pohjaavat helposti. Jos on varaa laittaa madallusjouset miksei samalla kunnollisia iskareita? Ihme säästökohde.
- konhraati
Hei!
Tiedusteleppas tuolta --> www.vallilantakomo.fi/ Saat haluamasi, eikä tarvitse välttämättä laittaa niitä madallusjousia, jos haluaa ajaa muuallakin kuin asfalttipätkillä.
Omassa on takapään jouset tuolta tilattu ja on asialliset. Maksoi muistaakseni reilu pari vuotta takaperin n.50€/kpl. Ovat olleet kyllä sen arvoisetkin. - vakaammaksi
tilasin eibahit-30 ja katotaan kun saan ne alle muuttuuko ajo paremmaks
- turhauttaa
ei löytyny eibahii mistään cobraa olis tarjolla mut oon kuullu et on pinta kovii ja muutenki aikas paskoja vituttaa ei viittis ostaa mitään paskojakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841