haluaisin muuttaa esim.photoshopilla tekemäni jpg kuvan swf tiedostoksi kotisivuille ladattavaksi.onko tietoa hyvistä ohjelmista jopa ilmainen olisi kiva ylläri.lisäksi tiedustelisin.onko tietoa uusista esim.CS3 onko siinä jo valmiina mahd. vai pitäisikö ostaa esim.illustration ainoastaan tämän ominaisuuden takia.
Kiitos jo etukäteen.
jpg swf:ksi
6
462
Vastaukset
- noita ilmaisia
tuolla noin:
http://casario.blogs.com/mmworld/2005/12/convert_jpg_to_.html - Openoffice
Siinä se.
- Poro1
meni minullakin yli...
MIKSI jpg pitäisi tallentaa swf muotoon jotta sen voisi ladata sivuilta? Saahan sen jpg kuvankin ladattua..
:o- eski
Kun on sivut tehty flashina.ja pitää aina vaihtaa kuvia välillä.joten teen ensin kuvan PS:ssä ja muunnan sen swf:ksi ja siirrän sivuille,ei sen ihmeempää.
- Poro1
eski kirjoitti:
Kun on sivut tehty flashina.ja pitää aina vaihtaa kuvia välillä.joten teen ensin kuvan PS:ssä ja muunnan sen swf:ksi ja siirrän sivuille,ei sen ihmeempää.
onko infosi niin hektistä ja todella multimediaa, että se pitää olla juuri flash muodossa...?
Ei sillä, olen joskus jopa törmännyt pariin ihan asialliseenkin flash sivuun...
:) - dadasads
eski kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvien pitäisi olla swf muodossa.
voit näin helposti ladata kuvan flashin sisään.
tee ensin tyhjä movieclip
createEmptyMovieClip("kuva",100)
ja sitten lataat kuvan
loadMovie("kuvannimi.jpg",kuva)
näin kuvat voivat olla jpgeinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363766Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171038Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762