Oon tässä miettiny kumpi näistä kannattaa ostaa auton suojaksi:
Puolipeitteessä auto pääsee kuivahtamaan ja tuulettumaan kunnolla suolasta/vedestä, mut tosiaan pysyy kosteana säiden mukaan kun autoa ei saa kokonaan suojaan.
Kokopeitteessä koko auto pysyy suojassa kosteudelta, mut kosteus kuivuu hitaasti tai ei lainkaan (jää suola ja vesi muhimaan) jos laittaa märän auton päälle peitteen.
Niin että mitä mieltä olette ja onko kokemuksia?
Kokopeite vs. Puolipeite
Nimetön
2
1831
Vastaukset
- Autolla ajava
Ostakaa toki puolipeite. Tuulettuu paremmin ja sekin suojaa kuitenkin autoa. Itse käytin noin 4 vuotta puolipeitettä, kun en saanut autoa katokseen.
- Paskan möivät
maalipintaansa naarmuja.Tuulessa maalipintaa vasten hakkaava peite,saa tosi kivat jäljet maalipintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844