Minä olen kuullut, että ennen pidettiin piimäleilissä sammakoita, jotka pitivät piimän
viileänä. Onko se totta?
Sammakko piimässä?
7
538
Vastaukset
- viileänä, vaan
tasalaatuisena uiskentelemalla siellä.
- sen olen
kuullut minäkin. Sammakkohan on vaihtolämpöinen, joten ei se ympäristönsä lämpötilaa voi muuttaa, päinvastoin itse muuttuu.
- Anonyymi
Olen sen nuorena Savossa nähnyt, en juonut
- Anonyymi
En ole koskaan kuullutkaan. Kaivossa sensijaan on säilytetty, ja maakuopissa jos ei ole ollut maakellaria.
Jäitähän säilöttiin ennenvanhaan sahanpurujen alle. Muorilassakin oli iso kasa jääkuutioita, ja sahanpurua paksusti päällä.
Niillä jäähdytettiin maidot.
- Anonyymi
Ehkä jossakin maaseudulla aikoja sitten. Nykyihminen ei söisi ruokaa, jossa on sammakkoeläintä liotettu.
. en usko. - Anonyymi
Se on vanha satu sammakosta, joka joutui kermapönttöön. Se polki ja polki hädissään kermassa, kunnes kerma muuttui voiksi, ja sammakko pystyi loikkaamaan pois pöntöstä voikimpaleen päältä.
Mkr. - Anonyymi
Oletteko nähdy sammakoita suusta, haluaisin nähdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2166638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321490- 851482
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881271