Miksei mulle oo kerrottu!

Toltti

Auttaasko joku, ku meikälääsellä on henkilökohtaane ongelma! Onko ny sääretty joku laki, jonka mukaha on ilimootusvelevollisuus, notta haluaa sulukea rarion mikäli sieltä tuloo jotaki meikälääsen fiiniin makuhu sopimatonta? On kelekka tiputtanu mun matkastansa. Meinaan vaan ku täällä palstoolla joka päivä joku kirjootteloo teheneensä niin ku sieltä tuloo sitä Tähkää! Analysoivakki vielä niin komiasti, että sanovat sen olevan "paskaa" tai viksuimmat jopa "rallatuspaskaa". Mullon sellaanen tunne, jotta siellä taitaa olla kakaraikääset asialla. Ei sunkaan aikuuset ihimiset tuollaasia suolla muutoon kun kolomen romillen sivumyötääsessä! Toisaalta ajatusta vastahan sotii suamalaasnuarten erinomaane menestys Pisa-tutkimuksis. Ja kyllä ku lukoo niiren sanaväännöksiä yhtyeen nimestä, niin kyllä trenkään tunnustaa: tähän ei pysty ku suamalaane murkku! Omaperääsyys on huipussansa ja innovaatiot orottaa löytäjäänsä. No, ei meikälääne näitä niin tosissansa ota. Jos tässä ny vähä tykkääki Laurin poppoon tuatannosta, niin ymmärrän kyllä nottei se Nokian kurssia heilauta, vaikka tekisivät vähä huanommanki levyn välillä. Eikä mun tartte kysellä lupia nimismiäheltä, notta onko tässä ny suuriki rikos kysees, ku Elonkerjuuta pauhaan. Kuuntelooha meikäläänen toki muutaki, mutta tämä tuntuu ny justihinsa parahimmalta. Jollekin toiselle se kuningas voi olla vaikka Elvis tai Julio Iglesias, mikäpä tällaanen renki olis heitä parjaamahan!

0

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        69
        1295
      2. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1217
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        113
        1135
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        73
        1070
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        53
        828
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        75
        741
      7. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        682
      8. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        41
        671
      9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        362
        659
      10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

        Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
        Ikävä
        53
        646
      Aihe