Aloin 'sekoamaan' n. 7 vuotta sitten. Pari vuotta täyttä helvettiä ja kaaosta, lopputulos itsemurhayritys ja mielisairaala. Lääkkeitä varmaan miljoona kiloa ja diagnoosi: Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Elämässä meni kaikki pieleen, ja ne jotka jotain kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä jotain tietävät, tietävät myös että sairauteen kuuluu tolkuton rahojen tuhlaus, velkaantuminen yms. Ei mitään järkeä rahankäytössä, tein esim. 5 eri vakuutusta itselleni jne jne.. Velkaannuin pahasti. Menetin luottotiedot. Nyt olen päässyt elämästä kiinni: Työelämässä, vähällä lääkityksellä ja parisuhdekin on. Elämä hymyilee pikku hiljaa. Typerä kysymykseni onkin.. Olen kuullut tapauksista joissa kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön sairastuneiden ihmisten velkoja olisi annettu anteeksi sairauden takia. Itse olen velkani maksanut, enää jäljellä luottohäiriöt. Voiko niitä saada mitenkään pyyhityksi sairauteen vedoten? Ja siis tämä ei ole sairauden hyväksikäyttöä vaan ihan oikeasti olin niin sekaisin aikanaan tämän paskan sairauden takia etten tajunnut mitä tein. Vai pitääkö vain kärsiä luottohäiriöisen halveksittua elämää, jolloin en kelpaa mihinkään enkä pääse kunnolla jatkamaan toipumistani.
Olisin kiitollinen vastauksista.
Elämästä kiinni...
Sairastunut tyttö
2
308
Vastaukset
- kuullut
moisesta,sen tiedän että kaupat voi purkaa vedoten sairauteen.Hankala sairaus kannattaa lääkitys muistaa,ettei katastrofi uusiudu.
Ainakin ennen meni 5-vuotta kun taas luottotiedot palasi. Kun olet kerta hoitanut asiat. Otappa vielä selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479