Alla listattu motonetissä oleva valikoima:
SYTYTYSJOHTOSARJA TOYOTA CARINA-E 93--98
Sisältää tulpan johdot ja puolan johdon (jos autossa on puola), annetut
mitat viitteellisiä
E 1,6/1,8 10-4404 JAKAJANKANTEEN "Toyota-malli"/erill puola 11-2233 49.90 ???
E 1,6/1,8 10-6124 JAKAJANKANTEEN "Toyota-malli". . . . . . 11-2206 79.90 ???
E 1,6/1,8 10-6124 kanteen HotWires (ei Autom). . . . . . . 11-2187 57.50 ???
E 1,6/1,8 10-6124 kanteen HotWires/Automaatit. . . . . . . ei saatavana
Auto on -97 britti 1,8 GLi laihaseosmoottori. Varmaankin jompikumpi noista listalla ensimmäisistä on oikea?
Mikä on hotwires?
Mitkä tulpanjohdot
4
2047
Vastaukset
- .......
lue tuolta mainostekstiä:
http://www.kaasutinexpertti.fi/hotwires.html
mutta olen kuullut, että hotwiresillä olisi laatuongelmia (en tiedä onko enää), mutta siksi suhtaudun vähän epäilevästi näihin.
mieluummin ostaisin denson sytytysjohtosarjan - gfjbyu
ostin itte toyotalta makso muistaakseni 100e on ainakin kunnolliset ja kato onko erillinen puola
- motonetistä
Miksi vaihdoit johdot ja oliko hommasta apua?
Mulla on em. auto ja matka-ajossa nollakelillä kostealla ilmalla auto alkaa jurruttaa, käy selvästi välillä vain kolmella pytyllä. Vauhti hiipuu. Ajattelin että vika on juuri tulpanjohdoissa.
Aiemmin autona oli carina 2 ja siinä oli juuri samanlaiset oireet. Tuolloin johtojen vaihto auttoi eikä vika enää uusinut, sen jälkeen ajoin melkein 200 tkm ilman ongelmia.
- varaosat
Kannattas ottaa vanhat osat mukaan ni tulis kerralla oikeet.Alkuperäset on varmempi ostos ku motonetin.Ostin corollaan happitunnistimen makso karva alle 50eur,alkuperäne 173eur.Mut motonetin kesti kolme viikkoo,veto katos,toyota teki diaknoosin kahella kympillä,happitunnistin vainaa.Alkuperänen kiinni,kestäny jo 2kuukautta.Säästöä oli motonetin hinta 50eur 20eur takistus ja uusi osa 173eur,100km ajoa,3tuntia muuta aikaa,et sillai SÄÄSTÄMISESTÄ.Mekaanisissa osissa on eri juttu,ne viat näkee silmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818