Mitkä tulpanjohdot

Motonetistä

Alla listattu motonetissä oleva valikoima:

SYTYTYSJOHTOSARJA TOYOTA CARINA-E 93--98
Sisältää tulpan johdot ja puolan johdon (jos autossa on puola), annetut
mitat viitteellisiä
E 1,6/1,8 10-4404 JAKAJANKANTEEN "Toyota-malli"/erill puola 11-2233 49.90 ???
E 1,6/1,8 10-6124 JAKAJANKANTEEN "Toyota-malli". . . . . . 11-2206 79.90 ???
E 1,6/1,8 10-6124 kanteen HotWires (ei Autom). . . . . . . 11-2187 57.50 ???
E 1,6/1,8 10-6124 kanteen HotWires/Automaatit. . . . . . . ei saatavana

Auto on -97 britti 1,8 GLi laihaseosmoottori. Varmaankin jompikumpi noista listalla ensimmäisistä on oikea?

Mikä on hotwires?

4

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

lue tuolta mainostekstiä:
      http://www.kaasutinexpertti.fi/hotwires.html
      mutta olen kuullut, että hotwiresillä olisi laatuongelmia (en tiedä onko enää), mutta siksi suhtaudun vähän epäilevästi näihin.

mieluummin ostaisin denson sytytysjohtosarjan

• gfjbyu

ostin itte toyotalta makso muistaakseni 100e on ainakin kunnolliset ja kato onko erillinen puola

• motonetistä

Miksi vaihdoit johdot ja oliko hommasta apua?

Mulla on em. auto ja matka-ajossa nollakelillä kostealla ilmalla auto alkaa jurruttaa, käy selvästi välillä vain kolmella pytyllä. Vauhti hiipuu. Ajattelin että vika on juuri tulpanjohdoissa.

Aiemmin autona oli carina 2 ja siinä oli juuri samanlaiset oireet. Tuolloin johtojen vaihto auttoi eikä vika enää uusinut, sen jälkeen ajoin melkein 200 tkm ilman ongelmia.

• varaosat

Kannattas ottaa vanhat osat mukaan ni tulis kerralla oikeet.Alkuperäset on varmempi ostos ku motonetin.Ostin corollaan happitunnistimen makso karva alle 50eur,alkuperäne 173eur.Mut motonetin kesti kolme viikkoo,veto katos,toyota teki diaknoosin kahella kympillä,happitunnistin vainaa.Alkuperänen kiinni,kestäny jo 2kuukautta.Säästöä oli motonetin hinta 50eur 20eur takistus ja uusi osa 173eur,100km ajoa,3tuntia muuta aikaa,et sillai SÄÄSTÄMISESTÄ.Mekaanisissa osissa on eri juttu,ne viat näkee silmällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1778
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1194
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      800
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      763
    Aihe